traag vandaagquote:
Whahaquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahatja daar heb ik geen last van
Dat is toch doorlullen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef B_BOY het volgende:
gewoon door lullen in plkaats van te zeuren dat het traag gaat vandaag.
Nee geen zin inquote:
Wat stem je?quote:
Ik stem niksquote:
Even kijkenquote:
Ik ga je forum volspammenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
En die is:
Aangemelde Leden: 29
Nieuwste lid: Bryan![]()
Vertel kanaikenwelk hokje
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
En die is:
Aangemelde Leden: 29
Nieuwste lid: Bryan![]()
Vertel kanaikenwelk hokje
Ik nu bijna 200quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef B_BOY het volgende:
104 posts pas vandaagdat kan beter:P
quote:
Ik heb er meerquote:
prima hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Astrid wat dacht je van avontuurtje Blackburn.. niet al te bekend enzo.
+ Sjieke club daar
Lekker luchtigquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dank je, dat vind ik lief van jou
quote:
Jaquote:
quote:
Sorryquote:
Neuquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef B_BOY het volgende:
geil je daar op?
Misschienquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
waarschijnlijk wel en is het nu *fap fap*
270quote:
Nope, komt me vaag bekend voor, dat welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe je trouwens mee aan whatpulse?
Holy mother mariaquote:
Doe eens meequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nope, komt me vaag bekend voor, dat wel
kijk maar ff in DIG daar staat in, ik vind dat je gewoon mee moet doen. ik, doe ook mee. en met jou postaantal moet dat snel gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nope, komt me vaag bekend voor, dat wel
Dagquote:
Naam kun je veranderen hoor, in whatpulsequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Kut dat je je usernaam niet kan veranderen
Zo raak je alles kwijt
Ik ben wel aardigquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef B_BOY het volgende:
kijk die speedygj geeft gelijk de link. das nou aardig van hem.
nog geen 100quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat had ik al gezegd. hoeveel jij?
Ik zal eens kijkenquote:
quote:
muchos succesosquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nog geen 100
Maar doel is naar de 41000 vandaag
nog minder dan 150 post
Ja hequote:
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef B_BOY het volgende:
ik heb toch geen behoefte aan om me naam te veranderen. maar TLK bedoelt waarschijnlijk gewoon bij FOK!
quote:
Waarom niet nuquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef kanaiken het volgende:
Klinkt leuk, ik zal binnenkort aanmelden
Da doe je maar es. dan steun je fok ook weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef kanaiken het volgende:
Klinkt leuk, ik zal binnenkort aanmelden
Als de SC wat rustiger isquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom niet nualle hulp is welkom
daar ga je toch niet dood aan. of ben je bang dat je dan veel posts mist?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als de SC wat rustiger is
Anders mis ik hele lappen
Ik doe ondertussen ook dingen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als de SC wat rustiger is
Anders mis ik hele lappen
wachten ik zit op het moment aan. 169kquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Messenga het volgende:
Nu twijfel ik, zal ik pulsen met 100.000 of even wachten ?
Misschienquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
daar ga je toch niet dood aan. of ben je bang dat je dan veel posts mist?
doe maar zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Misschien
Neu, ik zal het zodadelijk doen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik doe ondertussen ook dingen hoor
Tot zowquote:
das vast niet zo druk als FOK!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tot zow
En jaik zit ook op mijn eigen forum
Klopt, ik kan gelukkig wel redelijk snel typen, mijn nickname zegt het ook wel een beetjequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef B_BOY het volgende:
Ik doe ook van alles. soms word het daardoor wel een beetje druk maar dat overleven we wel weer. gewoon heel snel typen.
he;s speedyquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, ik kan gelukkig wel redelijk snel typen, mijn nickname zegt het ook wel een beetje
Daar heb ik zo mijn truckjes wel voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
he;s speedy
ik kan ook wel vrij snel typen maar dan nog om alles bij te houden is best veel werk.
2 monitoren? die truc gebruik ik wel es.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn truckjes wel voor
Nope ik volg gewoon alles op 1 monitorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
2 monitoren? die truc gebruik ik wel es.
ik ga hem nu ook weer inzetten denk ik.
2 is makkelijker:P maarja moet je er wel 2 hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope ik volg gewoon alles op 1 monitor
jij bent goed bezig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef kanaiken het volgende:
Ok, even account activeren nu
wat zijn je truukjes dan. tell me.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope ik volg gewoon alles op 1 monitor
Je bent superquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef kanaiken het volgende:
Ok, even account activeren nu
Ik heb er wel 2, maar die andere is straks ook weer in gebruik, daar zit tevens een TV kaart in om TV te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
2 is makkelijker:P maarja moet je er wel 2 hebben.
jah ik moet nog steeds een tv hier hebben. heb wel tv maar geen aansluiting in de buurt. dichtsbijzijnde is 15 meter weg ofzo en dan moeten er weer gaten geboord worden enzow.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent super
[..]
Ik heb er wel 2, maar die andere is straks ook weer in gebruik, daar zit tevens een TV kaart in om TV te kijken![]()
Hahahaquote:
owkej, dan weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef kanaiken het volgende:
Kaa-naaj-kun
Neu hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kanaiken gaat voor plek 1
Dan mag hij heel goed zijn best doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kanaiken gaat voor plek 1
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef B_BOY het volgende:
gaan we trouwens op de meet elkaar met echte naam aan spreken of met nickname?
das euhm apart.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]Ik had eerst een vriendin, die ik standaard met haar nick aansprak
ik ga niet voor plek 1 kank je vertelle gewoon een beetje last van een adhd aanval dus veel typen.......quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk jullie gaan nu naar bed en dan ga ik eens voor plek 1
haar nick was kari, wat ik als een hele normale naam beschouwdequote:
dat zou nieuw zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk jullie gaan nu naar bed en dan ga ik eens voor plek 1
hey TLK ..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef B_BOY het volgende:
gaan we trouwens op de meet elkaar met echte naam aan spreken of met nickname?
daaromquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef B_BOY het volgende:
ik moet zeggen ik vind kari ook mooier.
ik nog nooitquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja al 3 maal dit jaar !
Gister voor eerst 2 maal achte mekaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hey TLK ..
Jawat is bee boy
proficiat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja al 3 maal dit jaar !
Gister voor eerst 2 maal achte mekaar
De mijne is dan nog te doenquote:
kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja redelijk.... brechtje is helemaal makkelijk.
Joaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef B_BOY het volgende:
Het voordeel voor TLK is dat hij al weekend heeft en ik morgen om 8 uur moet melden. dus ik moet morgen om half 7 en tlk kan uitslapen.
die heeft daar gewoon bij nagedacht bij het nemen van een nickquote:
Darten is wel leuk, ben je een beetje goed??quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joa
Heb alleen drukke middag en in de avond dart toernooi
Welke naam is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die heeft daar gewoon bij nagedacht bij het nemen van een nick
maar bij de meet gebruik maar gewoon mijn gewone naam hoor. (als er niet nog iemand is met die naam)
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja redelijk.... brechtje is helemaal makkelijk.
zeker wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja
Ik wou als nick Heidenreich nemen dat is ook makkelijk.
Maar hou het toch bij TLK das sjiek gek
Ik win meestal laat ik maar zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Darten is wel leuk, ben je een beetje goed??
vanavond moet jelle klaasen weer is het niet?
Jep, toch nog korter dan kanaikenquote:
Zag het, schakelde net pas inquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik win meestal laat ik maar zeggen.
Klaasen staat voor met 3-1
Dat is al lang zoquote:
ja het andere topics is voor tussen het eindigen van het ene topic en het openenen van het andere topics.quote:
Niet op lettenquote:
Sluit ze alle 2 maar en open een nieuwequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef Brechtje het volgende:
Zal ik de andere topic even sluiten?
Station tog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
BTW waar komen we dan bij mekaar ?
..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sluit ze alle 2 maar en open een nieuwe
Jammerquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef Brechtje het volgende:
Zal ik de andere topic even sluiten?
waarom die andere mag van mij wel dicht maar deze hoeft tog niet dicht.,quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sluit ze alle 2 maar en open een nieuwe
En als je niet kunt kiezen dan gooi je 1 van deze topic's even op slot en als deze of die andere vol is dan heropen je die andere maar weerquote:
kijk, dit zijn plannenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En als je niet kunt kiezen dan gooi je 1 van deze topic's even op slot en als deze of die andere vol is dan heropen je die andere maar weer
dat kan natuurliujk ook......quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En als je niet kunt kiezen dan gooi je 1 van deze topic's even op slot en als deze of die andere vol is dan heropen je die andere maar weer
ja ze komt dat staat ook in het meet topic als je goed leest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Die ander kan slotje en kom je naar de meet ?
Gezelligquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
Ja ik kom naar de meet, waarschijnlijk in Eindhoven!
Maar wel wat later..
Ik weet het nietquote:
Dan komen wij je gewoon ophalen ! als je maar komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
Ja ik kom naar de meet, waarschijnlijk in Eindhoven!
Maar wel wat later..
lekker. ik niet. wel nog erges pringles liggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb paprika chips
Oh ok..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef kanaiken het volgende:
@Brechtje, als je daar niet tegen kan zal ik het laten
Yep ik weet, misschien later eensquote:
Paas mij ook eens wat!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb paprika chips
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep ik weet, misschien later eens
Ik zou het graag willen maar een nieuwe weerstation staat bij mij momenteel voorop.quote:
als het gezellig in PUB blijft (en als PUB blijft bestaan) zit die kans er dik inquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef B_BOY het volgende:
we zien wel er zullen tog nog wel meer meets komen....???
Waarom zou PUB niet blijven bestaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
als het gezellig in PUB blijft (en als PUB blijft bestaan) zit die kans er dik in
Prioriteiten stellen is ook belangrijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen maar een nieuwe weerstation staat bij mij momenteel voorop.
Vast welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef B_BOY het volgende:
we zien wel er zullen tog nog wel meer meets komen....???
Geen idee, maar het is wel een vereiste voor PUB-meetsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waarom zou PUB niet blijven bestaan?
Idd dat zou natuurlijk ook mooi zijnquote:
Pubers meeten namelijk volgens mij wel graag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
als het gezellig in PUB blijft (en als PUB blijft bestaan) zit die kans er dik in
Zeggen ze allemaal maar ondertussen gaat het niet alleen om het rokenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef B_BOY het volgende:
ben wel blij dat brechtje ook naar de meet komt ben ik niet de enige roker.
Zijn genoeg rokers volgens mij..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef B_BOY het volgende:
ben wel blij dat brechtje ook naar de meet komt ben ik niet de enige roker.
wie dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zijn genoeg rokers volgens mij..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal maar ondertussen gaat het niet alleen om het roken
Geef me maar eens ongelijkquote:
Walgelijk he?quote:
quote:
quote:
tot laterquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tot later
ben maar niet bang hoor speedy en kanaiken ik ga jullie niet zoenen.
zijn we het toch over iets eensquote:
ach heb een hekel aan als mensen er over zeiken laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken...quote:
Ja maar ik vind het vies, vies ruiken en de mensen meuren uit hun bekquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach heb een hekel aan als mensen er over zeiken laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken...
doet ze toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach heb een hekel aan als mensen er over zeiken laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken...
Nee omdat je zelf rooktequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Rook-zoen nooit problemen mee gehad
*Reclame*quote:
Idd..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Rook-zoen nooit problemen mee gehad
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*Reclame*
Trouwens toen ik niet rookte, en ik ging zoenen met mijn vriend die wel rookte, dan merkte ik daar niets van.. en ook gezoend met iemand die wel rookt.. Echt nauwlijks verschil..
quote:
Voor iedereen anders danquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik welheb ook wel rookzoenen gehad
Zullen we dan nu maar verloven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
eindelijk zijn wij het ook eens eens
Jep, dit moet niet te lang durenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jelle is nu slecht bezig
Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jelle is nu slecht bezig
Jellequote:
Mja, hoe lang is die eigenlijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik haat dit
Ik dacht even, hij gaat met het stierenoog de volgende ronde inquote:
*jaloersquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hoi
Net terug van school, Nieuwjaarsborrel op school met Gratis bier![]()
quote:
Wazzeraanhethandje?quote:
quote:
kloptquote:
quote:
quote:
Spammerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
recordpoging?
is de floodcontrol stuk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
recordpoging?
Ik moet nog utirusten van gisterenavondquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
recordpoging?
Ik zit nu al op 300quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet nog utirusten van gisterenavond![]()
![]()
het ging toen helemaal niet snelquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet nog utirusten van gisterenavond![]()
![]()
17 minuten is toch best snel vind ik zelfquote:
Hoe lang ben je vandaag dan al aan het posten?quote:
met wie ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb zojuist mijn bruiloft geregeld
Sinds laat in de middagquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je vandaag dan al aan het posten?
Maar het kan sneller.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
17 minuten is toch best snel vind ik zelf![]()
Met Anna, we hebben even bedacht hoe we willen trouwen, over een jaar of 5quote:
Whahaha doe het zelf maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Brechtje het volgende:
Post allemaal eens wat in sexy en gewaagd..
Loopt echt dood daar!
Mijn cam is dood.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Brechtje het volgende:
Loopt echt dood daar!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Brechtje het volgende:
Loopt echt dood daar!
Preciesquote:
Een vooruitziende blikquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Met Anna, we hebben even bedacht hoe we willen trouwen, over een jaar of 5
Ik kan geen foto's maken, ben ik erg slecht inquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik heb zelf geen eens een cam dus geen foto's van mij daarEn ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand behoefte aan heeft
![]()
Oja johquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:59 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan..
Als enige hier!![]()
Die heb ik alquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey vandaag proberen we dezelfde top 3 als gister te krijgen bij poststats
300+ haal ik wel
Idd het is nog vroegquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik nog geen 200+
Maar is nog vroeg he
Heb ik alquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey vandaag proberen we dezelfde top 3 als gister te krijgen bij poststats
300+ haal ik wel
Ik stop rond half elf, dus dat kan je inhalenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik nog geen 200+
Maar is nog vroeg he
Sinds wanneerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |