jah ik moet nog steeds een tv hier hebben. heb wel tv maar geen aansluiting in de buurt. dichtsbijzijnde is 15 meter weg ofzo en dan moeten er weer gaten geboord worden enzow.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent super
[..]
Ik heb er wel 2, maar die andere is straks ook weer in gebruik, daar zit tevens een TV kaart in om TV te kijken![]()
Hahahaquote:
owkej, dan weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef kanaiken het volgende:
Kaa-naaj-kun
Neu hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kanaiken gaat voor plek 1
Dan mag hij heel goed zijn best doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kanaiken gaat voor plek 1
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef B_BOY het volgende:
gaan we trouwens op de meet elkaar met echte naam aan spreken of met nickname?
das euhm apart.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]Ik had eerst een vriendin, die ik standaard met haar nick aansprak
ik ga niet voor plek 1 kank je vertelle gewoon een beetje last van een adhd aanval dus veel typen.......quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk jullie gaan nu naar bed en dan ga ik eens voor plek 1
haar nick was kari, wat ik als een hele normale naam beschouwdequote:
dat zou nieuw zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk jullie gaan nu naar bed en dan ga ik eens voor plek 1
hey TLK ..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef B_BOY het volgende:
gaan we trouwens op de meet elkaar met echte naam aan spreken of met nickname?
daaromquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef B_BOY het volgende:
ik moet zeggen ik vind kari ook mooier.
ik nog nooitquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja al 3 maal dit jaar !
Gister voor eerst 2 maal achte mekaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hey TLK ..
Jawat is bee boy
proficiat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja al 3 maal dit jaar !
Gister voor eerst 2 maal achte mekaar
De mijne is dan nog te doenquote:
kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja redelijk.... brechtje is helemaal makkelijk.
Joaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef B_BOY het volgende:
Het voordeel voor TLK is dat hij al weekend heeft en ik morgen om 8 uur moet melden. dus ik moet morgen om half 7 en tlk kan uitslapen.
die heeft daar gewoon bij nagedacht bij het nemen van een nickquote:
Darten is wel leuk, ben je een beetje goed??quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joa
Heb alleen drukke middag en in de avond dart toernooi
Welke naam is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die heeft daar gewoon bij nagedacht bij het nemen van een nick
maar bij de meet gebruik maar gewoon mijn gewone naam hoor. (als er niet nog iemand is met die naam)
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja redelijk.... brechtje is helemaal makkelijk.
zeker wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja
Ik wou als nick Heidenreich nemen dat is ook makkelijk.
Maar hou het toch bij TLK das sjiek gek
Ik win meestal laat ik maar zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Darten is wel leuk, ben je een beetje goed??
vanavond moet jelle klaasen weer is het niet?
Jep, toch nog korter dan kanaikenquote:
Zag het, schakelde net pas inquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik win meestal laat ik maar zeggen.
Klaasen staat voor met 3-1
Dat is al lang zoquote:
ja het andere topics is voor tussen het eindigen van het ene topic en het openenen van het andere topics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |