quote:
quote:
tot laterquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tot later
ben maar niet bang hoor speedy en kanaiken ik ga jullie niet zoenen.
zijn we het toch over iets eensquote:
ach heb een hekel aan als mensen er over zeiken laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken...quote:
Ja maar ik vind het vies, vies ruiken en de mensen meuren uit hun bekquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach heb een hekel aan als mensen er over zeiken laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken...
doet ze toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach heb een hekel aan als mensen er over zeiken laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken...
Nee omdat je zelf rooktequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Rook-zoen nooit problemen mee gehad
*Reclame*quote:
Idd..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Rook-zoen nooit problemen mee gehad
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*Reclame*
Trouwens toen ik niet rookte, en ik ging zoenen met mijn vriend die wel rookte, dan merkte ik daar niets van.. en ook gezoend met iemand die wel rookt.. Echt nauwlijks verschil..
quote:
Voor iedereen anders danquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik welheb ook wel rookzoenen gehad
Zullen we dan nu maar verloven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
eindelijk zijn wij het ook eens eens
Jep, dit moet niet te lang durenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jelle is nu slecht bezig
Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jelle is nu slecht bezig
Jellequote:
Mja, hoe lang is die eigenlijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik haat dit
Ik dacht even, hij gaat met het stierenoog de volgende ronde inquote:
*jaloersquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hoi
Net terug van school, Nieuwjaarsborrel op school met Gratis bier![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |