Sluit ze alle 2 maar en open een nieuwequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef Brechtje het volgende:
Zal ik de andere topic even sluiten?
Station tog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
BTW waar komen we dan bij mekaar ?
..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sluit ze alle 2 maar en open een nieuwe
Jammerquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef Brechtje het volgende:
Zal ik de andere topic even sluiten?
waarom die andere mag van mij wel dicht maar deze hoeft tog niet dicht.,quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sluit ze alle 2 maar en open een nieuwe
En als je niet kunt kiezen dan gooi je 1 van deze topic's even op slot en als deze of die andere vol is dan heropen je die andere maar weerquote:
kijk, dit zijn plannenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En als je niet kunt kiezen dan gooi je 1 van deze topic's even op slot en als deze of die andere vol is dan heropen je die andere maar weer
dat kan natuurliujk ook......quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En als je niet kunt kiezen dan gooi je 1 van deze topic's even op slot en als deze of die andere vol is dan heropen je die andere maar weer
ja ze komt dat staat ook in het meet topic als je goed leest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Die ander kan slotje en kom je naar de meet ?
Gezelligquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
Ja ik kom naar de meet, waarschijnlijk in Eindhoven!
Maar wel wat later..
Ik weet het nietquote:
Dan komen wij je gewoon ophalen ! als je maar komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
Ja ik kom naar de meet, waarschijnlijk in Eindhoven!
Maar wel wat later..
lekker. ik niet. wel nog erges pringles liggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb paprika chips
Oh ok..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef kanaiken het volgende:
@Brechtje, als je daar niet tegen kan zal ik het laten
Yep ik weet, misschien later eensquote:
Paas mij ook eens wat!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb paprika chips
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep ik weet, misschien later eens
Ik zou het graag willen maar een nieuwe weerstation staat bij mij momenteel voorop.quote:
als het gezellig in PUB blijft (en als PUB blijft bestaan) zit die kans er dik inquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef B_BOY het volgende:
we zien wel er zullen tog nog wel meer meets komen....???
Waarom zou PUB niet blijven bestaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
als het gezellig in PUB blijft (en als PUB blijft bestaan) zit die kans er dik in
Prioriteiten stellen is ook belangrijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen maar een nieuwe weerstation staat bij mij momenteel voorop.
Vast welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef B_BOY het volgende:
we zien wel er zullen tog nog wel meer meets komen....???
Geen idee, maar het is wel een vereiste voor PUB-meetsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waarom zou PUB niet blijven bestaan?
Idd dat zou natuurlijk ook mooi zijnquote:
Pubers meeten namelijk volgens mij wel graag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
als het gezellig in PUB blijft (en als PUB blijft bestaan) zit die kans er dik in
Zeggen ze allemaal maar ondertussen gaat het niet alleen om het rokenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef B_BOY het volgende:
ben wel blij dat brechtje ook naar de meet komt ben ik niet de enige roker.
Zijn genoeg rokers volgens mij..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef B_BOY het volgende:
ben wel blij dat brechtje ook naar de meet komt ben ik niet de enige roker.
wie dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zijn genoeg rokers volgens mij..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal maar ondertussen gaat het niet alleen om het roken
Geef me maar eens ongelijkquote:
Walgelijk he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |