Tnxquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Jump het volgende:
Heb even van die ------ gewoon - gemaakt. Dan wordt de TT niet afgekort in de topiclijst
Daar kom je snel genoeg achterquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef tsjsieb het volgende:
Als ik een invite zou mogen graag.
tsjsieb@xs4all.nl
Of moet de invite perse gestuurd worden naar het adres waarop je je .net passport hebt?
Thanks SterkStaaltje!quote:
Bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter
Niet? Ik heb hem al lang geleden verzonden, raar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Bedanktalhoewel ik hem nog binnen heb, we wachten af
Ik heb een uitnodiging gestuurd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
ik wil graag ook een invite iemand die mij zo'n invite wilt geven, ik zal u eeuwig dankbaar zijn
Kabbie{AT}gmail{DOT}com
Mijn laatste is naar jou op weg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef RD4 het volgende:
Invite aan het adres in mijn profiel a.u.b.!
waarvoor hulde/dank alvast....
http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NLquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik krijg een bericht met een oranje achtergrond en download now maar als ik op download now klik gebeurt wer niks, er zit geen hyperlink achter.
Ik dus.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef DjDev het volgende:
Ik heb nog wat invites..dus als mensen nog wat invites willen moeten ze het ff zeggen
quote:
Inloggen op ideas.live.com (Rechtsbovenin) en het wordt je verteldquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef kikoooooo het volgende:
Waar zie ik hoeveel invites ik weg kan geven?
Al die aanvragen boven je zag je niet staanquote:
Niets... helaasquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Inloggen op ideas.live.com (Rechtsbovenin) en het wordt je verteld
1e 2 zowiezo niet, waar moet je wonen voor die zooi?quote:Sorry! Je kunt niet deelnemen aan het bètaprogramma voor Mail
Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:
Je bent jonger dan 13 jaar
Je hebt een account dat door je ouders beheerd wordt
Het bètaprogramma voor Mail is nog niet beschikbaar waar je woont
check je mailquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef musicfreak het volgende:
Ja, doe mij d'r ook maar één!
[ code verwijderd ]
kreeg net een mailtje binnen dat je je moet aanmelden als beta tester en toen kon ik 5 invites versturenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef RD4 het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan invites? (ik heb al een, maar vraag het me gewoon af)
Doe mij er ook maar een.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
check je mail
4 invites left. Diegene die er 1 wil, ff hieronder reageren.
donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een.![]()
Gurpegi@home.nl
Done!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef Matel het volgende:
Stuur mij aub een invite. Ik vraag het al voor de 3e keerE-mail adres staat in m'n profiel
donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:48 schreef markiemark het volgende:
ja graag! lijkt me cool!
mark[.]barneveld[@]gmail[.]com
Ai, dubbelquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:48 schreef markiemark het volgende:
ja graag! lijkt me cool!
mark[.]barneveld[@]gmail[.]com
Help -> beta-uitnodigingen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef Jump het volgende:
Het staat bovenaan msn, die gele balk waar af en toe zoeens iets van msn verschint
Hoh, handigquote:
Ja ik was aan t zoeken, omdat ik die dingen nergens kon vinden. Zie het net toevallig staanquote:
Gebruik je wel IE? Mozilla enzow werkt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef markiemark het volgende:
bedankt voor de invites... maar ik kan niet klikken op download now...
http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NLquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef markiemark het volgende:
bedankt voor de invites... maar ik kan niet klikken op download now...
donequote:
Donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef Thieske het volgende:
Ik zou er ook graag een willen, thieske@isdronken.nl
Alvast bedankt.
komt eraanquote:
Werkt prima hoor...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef micha het volgende:
[..]
Gebruik je wel IE? Mozilla enzow werkt niet.
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je die beta gebruiken naast de huidige msn messenger?
komt eraanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Robbiej het volgende:
Mag ik ook een invite?
rob1988@xs4all.nl
alvast erg bedankt
verzondenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Graag een invite op masterkrizz@hotmail.com
Alvast bedankt!
Je hebt al 1 zie`kquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Robbiej het volgende:
Mag ik ook een invite?
rob1988@xs4all.nl
alvast erg bedankt
thx!quote:
Ik had jouw reply niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef -TheSilence- het volgende:
[..]
Je hebt al 1 zie`k
Nog 5 te gaan dan![]()
Bij mij duurde het ook 2 dagen... je krijgt vanzelf een mailtje van msn, waarbij je invites krijgt... Bij mij tot nu toe 5 per keer... Ik heb net weer 5 nieuwe invites gekregen... De vorige 5 heb ik helemaal aan Fok! gegeven, omdat ik mijn invite ook van Fok! kreeg... Nu ben ik wat minder vrijgevig, zodat mijn eigen vrienden ook wat kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
O, ik heb het gevonden, maar ik heb geen invites![]()
Klopt dat? Ik heb het net geinstalleerd.
Okay bedankt! Dan ga ik dat afwachten:)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef Banzi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook 2 dagen... je krijgt vanzelf een mailtje van msn, waarbij je invites krijgt... Bij mij tot nu toe 5 per keer... Ik heb net weer 5 nieuwe invites gekregen... De vorige 5 heb ik helemaal aan Fok! gegeven, omdat ik mijn invite ook van Fok! kreeg... Nu ben ik wat minder vrijgevig, zodat mijn eigen vrienden ook wat kunnen krijgen...
Nee hoor, mensen met invites weigeren gewoon het topic door te lezen, op pagina 1 staan nog zat invites.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef -TheSilence- het volgende:
Jullie zijn hier ook veelst te traag @ Fok!![]()
1 |
komtiedanhequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:09 schreef keijz het volgende:
"Met deze Passport account is het niet toegestaan om deze betaversie van Messenger te gebruiken. 8100033cc"
zou iemand nog een invite op m'n msn adres willen geven?
[ code verwijderd ]
komt eraanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef rihago het volgende:
wie ow wie wil er een invite sturen naar
rihago{at}hotmail{dot}com
U got mailquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:08 schreef damir het volgende:
ik heb nog niet, -> damirovic@gmail.com
thx in 4-ward
help -> beta-uitnodigingenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
O, ik heb het gevonden, maar ik heb geen invites![]()
Klopt dat? Ik heb het net geinstalleerd.
terwijl ik nog 2 invites over hadquote:Hmm, volgens mij klopt die link niet. Kun je teruggaan en de link controleren en het dan nog eens proberen?
Via die link krijg ik 'm ook gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:10 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
en er valt al weer de nodige zooi uit te slopen met a-patch ( http://www.apatch.tk )![]()
Oh, maar ik kan me niet aanmeldenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Via die link krijg ik 'm ook gewoon?
Nu denk ik van wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan me niet aanmelden.
quote:
al 1 ontvangen nog een keer bedankt zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef ladurance het volgende:
IK heb dr ook nog over, roept u maar!
Ik graag!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef ladurance het volgende:
peter_moerman at msn.comquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef ladurance het volgende:
thxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef ladurance het volgende:
@ Crookedeye & Saekerhett
1 momentje aub.Verzonden!
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef ladurance het volgende:
@ Crookedeye & Saekerhett
1 momentje aub.Verzonden!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:57 schreef Steve-O het volgende:
Toch maar ff proberen
jarnoh@gmail.com
Je krijgt per passport een invite. Jij kan inloggen. wil je dat je vriendin ook kan inloggen, moet zij ook een invite hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Weet iemand al waarom sommige mensen niet op MSN kunnen inloggen? Ik kan 't namelijk wel maar mijn vriendin lukt 't niet. Ik heb 'n yahoo-adres en zij heeft gewoon 'n hotmail-account.
Ik heb de patch van apatch ook al uitgeprobeerd, maar hij blijft maar roepen dat 't niet toegestaan is met dat passport-account de beta-versie te gebruiken
Ik heb inderdaad haar 'n invite (van mezelf) gegeven, nu kan ze er ook op. Alleen had ik gisteren al 'n extra invite door laten sturen naar mijn e-mailadres (overigens niet mijn passport-account adres), dat werkte dus ook niet. Maar goed, 't is dus nu geluktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef teig het volgende:
[..]
Je krijgt per passport een invite. Jij kan inloggen. wil je dat je vriendin ook kan inloggen, moet zij ook een invite hebben.
De beta versie kan iedereen instaleren, zie de eerder links. Maar aanmelden kan alleen als je dus zo'n invite hebt gehad!
als je dr mail effe geeft... kan iemand haar inviten denk ik maar zo?
( als je het binnen 10 minuten doet kan ik ook, maar daarna ben ik weer weg!)
Dankjewel, he!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef Jump het volgende:
De vijf hierboven krijgen er allemaal in 1 hun mailbox
Ik had er maar 3 meer, deze zijn verzonden naar:
- Scorpie
- Mr.Happ-E
- funkyskunkie
Nogmaals dank voor de invitequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef Messenga het volgende:
Nog 2.
Ik heb je gemaildquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
No problemnog 2 mensen die kunnen mailen
![]()
je hebt mailquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
No problemnog 2 mensen die kunnen mailen
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is ontvangen en terug gestuurd. Die van HuHu heb ik nog niet gezien denk ik.
Je kan hem downloaden zodra je de link uit het mailtje volgtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef wlsandman het volgende:
misschien een domme vraag, maar waar kun je msn beta live eigenlijk downloaden???
Is illegaal. Daarnaast is het omslachtig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef wlsandman het volgende:
Via deze site lees ik, dat je zonder invite ook kunt inloggen.....![]()
Mijn dank is groot, maar ik heb nog geen email ontvangenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef Frank-NL het volgende:
Zo, dat was het al
Je hebt uitnodigingen verzonden naar de volgende adressen:
@hotmail.com @hotmail.com
@hotmail.com
Je hebt 2 uitnodiging(en) over.
thanks! wel ivm spam-ellende de email-adressen liever niet herhalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef Frank-NL het volgende:
Zo, dat was het al
Je hebt uitnodigingen verzonden naar de volgende adressen:
-@hotmail.com -@hotmail.com
-@hotmail.com
Je hebt 2 uitnodiging(en) over.
quote:Hmm, volgens mij klopt die link niet. Kun je teruggaan en de link controleren en het dan nog eens proberen?
huh, daar staat mijn voornaamquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef Jump het volgende:
eens naar ideas.live.com zelve gaan?
verzonden..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef arnout109 het volgende:
wil er nog wel graag een![]()
arnout109@hotmail.com
Gaarne een invite SterkStaaltje aan ramonhogenkamp[at]hotmail.comquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik heb er nog 4, wie wil moet ff een post plaatsten met mijn naam erin
thnxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
verzonden..
geef je d'r ook een paar aan de overige fokkers die een invite wil hebben?
Ikke! Wil je er ajb één sturen aan koenverm[a]hotmail.com?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef ladurance het volgende:
En weer 5 extra invites gekregen. Wie is er nog niet voorzien?
Je hebt er een!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ikke! Wil je er ajb één sturen aan koenverm[a]hotmail.com?
Yeah! Geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt er een!
Ik heb er nog 8 nu!
Done! Nog 7, wie maakt me los?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef willy486 het volgende:
Hi, kan er iemand mij ook eentje sturen aub?![]()
ikdewilly at yahoo.com
thx![]()
![]()
willy
Ook verstuurd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef wlsandman het volgende:
Doet mij er maar ook eentje: wlsandman@hotmail.com
Maar ik kan me nog steeds niet aanmelden met msn!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef ladurance het volgende:
Uhhh, dat zou ik niet weten...
Ik snap er ook echt niks van, ik kan niks met het emailtje doen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb er nu een via GoT gekregen, die werkt wel!
Ik kreeg een email met een stuk tekst en voor de rest niks...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef CrookedEye het volgende:
ok dan hoe krijgen jullie invites ik krijg er namelijk geen een.
ik heb het programma zelf wel maar wil ook naar andere invites sturenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik kreeg een email met een stuk tekst en voor de rest niks...![]()
Ik kan nog steeds niet inloggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik heb het programma zelf wel maar wil ook naar andere invites sturen
donequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:19 schreef Badabingea het volgende:
jonie_badabing(AT)hotmail(DOT)com iemand die wilt sturen?
donequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef tupachaulerwijk het volgende:
kan ik der één krijgen op jurjenhoekstra[at]gmail[dot]com
donequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef IbeBen het volgende:
mag ik er dan 1 ontvangen op firebomb2night[at}hotmail[dot]com
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
done
ik heb er 5 weer gekregen , dus kan ik nog 4 3 mensen blijmaken
Die krijg je, merk je vanzelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:17 schreef IbeBen het volgende:
Euhm ik heb em geinstalleerd, en nu wil ik best wel anderen een invite sturen, iemand een idee waar ik die dingen vindt?
Help -> beta-uitnodigingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:17 schreef IbeBen het volgende:
Euhm ik heb em geinstalleerd, en nu wil ik best wel anderen een invite sturen, iemand een idee waar ik die dingen vindt?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:30 schreef Messenga het volgende:
En weer 54 ter beschikking
Mail me maar je behoefte aan een invite + het adres waarmee je wilt inloggen.
komt er aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:51 schreef Game_Error het volgende:
Iemand er nog een voor mij over?
smiling_nose@hotmail.com
Stuur het door aan mij...quote:
Bedanktquote:
Oke, kan ik morgen mensen bij maken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Graag gedaanmorgen ofzo krijg jij ook invites
donequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:26 schreef Steve-O het volgende:
Ik moet een nieuwe invite hebben mijn vorige invite ging iets mis
jarnoh16athotmailpuntcom
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:43 schreef TjetMaster het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen ontvangen: tjetmaster@hotmail.com
Bedanktquote:
kom eraanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:45 schreef Bigfoot het volgende:
Ik wil ook wel een invite hebben![]()
geenspamvoorerwin[at]hotmail punt com
Bedanktquote:
op komstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef MI55ILLE het volgende:
iemand nog een invite? a_vanhelvoort[at]planet.nl
Mvdveen@gmail.com graag niemand heeft nog gestuurdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Ericjuh het volgende:
keb ook een paar invites.. maar wie heeft d'r nog geen 1?
misschien makkelijk om ff een lijstje te maken!
Wat doe je in godsnaam met Windows ME?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef funkyskunkie het volgende:
mmmmmm, ik heb al een invite, maar hij schijnt alleen te werken op XP, iemand een idee wellicht hoe dit ook op ME werkend te krijgen is?
(Antwoorden als XP installeren kan ik zelf ook wel bedenken)![]()
1 |
tuurlijk en gedaan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef tsjsieb het volgende:
Ericjuh, ik zou er graag een willen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |