check je mailquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef musicfreak het volgende:
Ja, doe mij d'r ook maar één!
[ code verwijderd ]
kreeg net een mailtje binnen dat je je moet aanmelden als beta tester en toen kon ik 5 invites versturenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef RD4 het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan invites? (ik heb al een, maar vraag het me gewoon af)
Doe mij er ook maar een.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
check je mail
4 invites left. Diegene die er 1 wil, ff hieronder reageren.
donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een.![]()
Gurpegi@home.nl
Done!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef Matel het volgende:
Stuur mij aub een invite. Ik vraag het al voor de 3e keerE-mail adres staat in m'n profiel
donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:48 schreef markiemark het volgende:
ja graag! lijkt me cool!
mark[.]barneveld[@]gmail[.]com
Ai, dubbelquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:48 schreef markiemark het volgende:
ja graag! lijkt me cool!
mark[.]barneveld[@]gmail[.]com
Help -> beta-uitnodigingen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef Jump het volgende:
Het staat bovenaan msn, die gele balk waar af en toe zoeens iets van msn verschint
Hoh, handigquote:
Ja ik was aan t zoeken, omdat ik die dingen nergens kon vinden. Zie het net toevallig staanquote:
Gebruik je wel IE? Mozilla enzow werkt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef markiemark het volgende:
bedankt voor de invites... maar ik kan niet klikken op download now...
http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NLquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef markiemark het volgende:
bedankt voor de invites... maar ik kan niet klikken op download now...
donequote:
Donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef Thieske het volgende:
Ik zou er ook graag een willen, thieske@isdronken.nl
Alvast bedankt.
komt eraanquote:
Werkt prima hoor...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef micha het volgende:
[..]
Gebruik je wel IE? Mozilla enzow werkt niet.
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je die beta gebruiken naast de huidige msn messenger?
komt eraanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Robbiej het volgende:
Mag ik ook een invite?
rob1988@xs4all.nl
alvast erg bedankt
verzondenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Graag een invite op masterkrizz@hotmail.com
Alvast bedankt!
Je hebt al 1 zie`kquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Robbiej het volgende:
Mag ik ook een invite?
rob1988@xs4all.nl
alvast erg bedankt
thx!quote:
Ik had jouw reply niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef -TheSilence- het volgende:
[..]
Je hebt al 1 zie`k
Nog 5 te gaan dan![]()
Bij mij duurde het ook 2 dagen... je krijgt vanzelf een mailtje van msn, waarbij je invites krijgt... Bij mij tot nu toe 5 per keer... Ik heb net weer 5 nieuwe invites gekregen... De vorige 5 heb ik helemaal aan Fok! gegeven, omdat ik mijn invite ook van Fok! kreeg... Nu ben ik wat minder vrijgevig, zodat mijn eigen vrienden ook wat kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
O, ik heb het gevonden, maar ik heb geen invites![]()
Klopt dat? Ik heb het net geinstalleerd.
Okay bedankt! Dan ga ik dat afwachten:)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef Banzi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook 2 dagen... je krijgt vanzelf een mailtje van msn, waarbij je invites krijgt... Bij mij tot nu toe 5 per keer... Ik heb net weer 5 nieuwe invites gekregen... De vorige 5 heb ik helemaal aan Fok! gegeven, omdat ik mijn invite ook van Fok! kreeg... Nu ben ik wat minder vrijgevig, zodat mijn eigen vrienden ook wat kunnen krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |