een tekort aan hersencellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef hav0c het volgende:
Ze zal wel een goede rede hebben om dit soort uitspraken te doen.
true. Ze is IMHO geestelijk ziek. Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef hav0c het volgende:
Ze zal wel een goede rede hebben om dit soort uitspraken te doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
"Nee, voor m'n rug... Maar jouw idee is eigenlijk nog veel beter! Bedankt, mams"
Jij was me voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wie bedoeld ze met "Elkaar" ?
Als ze nou 'jou en je zus' bedoeld...dan begrijp ik je![]()
Ik stond eigelijk met mn bek vol tandenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef diertjuh het volgende:
tjah sommige moeders ook hé. Wat heb je tegen haar gezegd?
Verklaard dat ook waarom je hond zo moeilijk loopt de laaste tijd of heeft dat toch meer met die olie en je vriendje te makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
true. Ze is IMHO geestelijk ziek. Dat verklaart een hoop
Je moeder misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik stond eigelijk met mn bek vol tanden![]()
Wie gaat nou geslachts delen met massage olie waar parfum in zit,in smeren
Ja,Ik en mn vriend. Volgende keer dat ze een komkommer koopt ga ik flippenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
idd, doe je toch alleen met ongeparfumeerdequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik stond eigelijk met mn bek vol tanden![]()
Wie gaat nou geslachts delen met massage olie waar parfum in zit,in smeren
Precies. Dat idee komt toch ergens vandaan...quote:
sorry, dacht dat je een vent wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja,Ik en mn vriend. Volgende keer dat ze een komkommer koopt ga ik flippen
"WAT DENK JE GODVERDOMME WEL NIET.WAT MOET JE ERMEE. IN JE KONT DUWEN ZEKER HE?"![]()
Nee,door die grote stevige buurt negerquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Scorpie het volgende:
schop haar.
wat een leuke nick, Zwaffel-->swaffel-->swaffelen door je vriendje?
Dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sorry, dacht dat je een vent was![]()
![]()
Eng wijfquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nee,door die grote stevige buurt neger
Tis eigelijk om mn ster mee te bevochtigen. Zodat hij me vanavond lekker in mn kontje kan nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar wat ga je er nou mee doen?
En kom niet aan met 'op mn rug smeren'
Misschien ook een bekende van je moeder. Dat verklaart iig de opmerking.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Waarvoor sta je dan raar te kijken als je moeder dat zegtquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Tis eigelijk om mn ster mee te bevochtigen. Zodat hij me vanavond lekker in mn kontje kan nemen![]()
Nee. Drents is als twents een beetje. Dus ik kon het enigzins wel begrijpen wat er stond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt door dat "joen"...
dus ik denk: JEROENTJUH!!!![]()
Tis heulegaar niet hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor sta je dan raar te kijken als je moeder dat zegt![]()
en ik kom notabene uit Twente...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee. Drents is als twents een beetje. Dus ik kon het enigzins wel begrijpen wat er stond.Bij mij kwam het eerder door de nick..
Hmm ik kom ook uit twente. Maar ik snap dat je ging denken dat het een vent wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ik kom notabene uit Twente...![]()
komt omdat iemand hier Jeroen heet en die noemen we steeds Joentje...![]()
Watquote:
sssssssssssssst! he verdommequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Developersrus het volgende:
Doodgewoon glijmiddel dus.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef Zwaffel het volgende:
OMFG,
Ik weet soms niet wat ik van mn moeder moet denken. Ik heb rugpijn,ga nivea massage olie bij de trekpleister halen,kom ik terug,ben ik binnen, flipt ze helemaal. Op zn fucking drents nog wel. Ik quote :
"Hijy joen verstaaand nie ofzo! Woarvoor moei dat hemmm. Om elkaar de proeme en de piele in te smern?!"
De vertaling :
'heb je je verstand niet ofzo? Waarvoor heb je dat nodig? om elkaars penis en vagina in te smeren!?!?!?!!?!"
Ze flipte echt compleetsoms wou ik dat ik wees was
Ik denk dat ze ,helemaal, bedoeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Vipers het volgende:
[..]
WatKom uit Den Haag misschien heb je een vertaling voor me.
Wat zeik je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Tis eigelijk om mn ster mee te bevochtigen. Zodat hij me vanavond lekker in mn kontje kan nemen![]()
Dankje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ,helemaal, bedoeld.
jammer, nu is je "grap" mislukt kereltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sorry, dacht dat je een vent was![]()
![]()
Pakt mn vader haar toch nog eens aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Dirktator het volgende:
Zulks een perverse ideeën die je moeder daar heeft. Als je het mij vraagt, heeft ze soixante-neuf al meer dan 69 keer gedaan in een lederen tuigje, gestraft door je vader, de meester!
Ja dat heb je nog in Drente... buurt negers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik gok 16.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef Deetch het volgende:
Hilarisch zo'n moeder. Hoe oud ben je dat je moeder zo flipt?
Mijn kut is altijd glibberigquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat heb je nog in Drente... buurt negers.
In Rotterdam ehb je voornamelijk Neger buurten.
Maar heb je nu een glimmend glibberig kutje of niet?
Laat je moeder het maar niet lezen. Krijg je waarschijnlijk weer 1 of andere perverse reactie. Maar aan de andere kunt daar zou je dan weer een topic over kunnen openen.quote:
Waarvoor dan die oliequote:
Die borderliner kut is te stom om de aanknop van de pc te vindenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Laat je moeder het maar niet lezen. Krijg je waarschijnlijk weer 1 of andere perverse reactie. Maar aan de andere kunt daar zou je dan weer een topic over kunnen openen.![]()
Cees, gaat eens van je zuster af....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Opvoedingquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Die borderliner kut is te stom om de aanknop van de pc te vinden
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm ik kom ook uit twente. Maar ik snap dat je ging denken dat het een vent was
teveel werkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef nebelung het volgende:
Kan jij niet eens een centraal 'Zwaffel klaagt over d'r moeder'-topic openen?
Ik ben er van overtuigd hoor, dat je een rare moeder hebt, maar jij gaat ook een beetje vervelen.
Leer je moeder hoe ze de pc aanzet en maak een account aan hier op Fok! dan kan ze topics openen over jou. Misschien een idee?quote:
Dan moet ze eerst nog ABN leren schrijvenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Leer je moeder hoe ze de pc aanzet en maak een account aan hier op Fok! dan kan ze topics openen over jou. Misschien een idee?
Dan vertaal jij het voor haar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst nog ABN leren schrijven![]()
Geef haar maar door dat ik het een kutopmerking vind!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef Zwaffel het volgende:
OMFG,
Ik weet soms niet wat ik van mn moeder moet denken. Ik heb rugpijn,ga nivea massage olie bij de trekpleister halen,kom ik terug,ben ik binnen, flipt ze helemaal. Op zn fucking drents nog wel. Ik quote :
"Hijy joen verstaaand nie ofzo! Woarvoor moei dat hemmm. Om elkaar de proeme en de piele in te smern?!"
De vertaling :
'heb je je verstand niet ofzo? Waarvoor heb je dat nodig? om elkaars penis en vagina in te smeren!?!?!?!!?!"
Ze flipte echt compleetsoms wou ik dat ik wees was
En dat ga jij haar zeker leren. Mevrouw ik-zet-rare-teksten-neer-zodat-iedereen-die-niet-uit-het-gehucht-komt-waar-ik-vandaan-kom-dit-gelukkig-niet-kan-lezen-waardoor-mijn-stompzinnige-opmerkingen-gelukkig-niet-verspreid-wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst nog ABN leren schrijven![]()
Mag ik een klinker kopen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
En dat ga jij haar zeker leren. Mevrouw ik-zet-rare-teksten-neer-zodat-iedereen-die-niet-uit-het-gehucht-komt-waar-ik-vandaan-kom-dit-gelukkig-niet-kan-lezen-waardoor-mijn-stompzinnige-opmerkingen-gelukkig-niet-verspreid-worden
Ik krijg nog liever terminale hartklepkanker. 14.gifquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan vertaal jij het voor haar.
Of heb je zulke dingen niet voor haar over?
Hej zwaffel wil je mijn geslachtsdeel insmeren met olie onder het voorwendsel dat ik last heb van mn rug?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever terminale hartklepkanker. 14.gif
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever terminale hartklepkanker. 14.gif
Been there,done that. Daarnaast zal ik niet ontkennen dat het heerlijk is als iemand je rug masseertquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Fruitje het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maare...
Als je last hebt van je rug dan koop je toch iets als spierbalsem ofzo?
Zoiets als tijgerbalsem of dat vicks, i.i.e geval iets dat lekker brand![]()
Ben je een beetje door de mand gevallen met je massageolie?
![]()
Mits je pik daarna hard is,en je hem tegen mn gezicht aanslaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hej zwaffel wil je mijn geslachtsdeel insmeren met olie onder het voorwendsel dat ik last heb van mn rug?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mits je pik daarna hard is,en je hem tegen mn gezicht aanslaat![]()
Hoho zo makkelijk gaat dat niet. Ze heeft al eerder verteld dat het was om haar strakste gaatje in te smeren, dusssss die hond mag alleen van achter he.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Daarna wil ik toekijken hoe jij de laat nemen door die hond op je usericon.
Das een puppy,die penis is veelste klein.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Daarna wil ik toekijken hoe jij de laat nemen door die hond op je usericon.
Meid als dat je gelukkig maaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Das een puppy,die penis is veelste klein.
Ik ben in het bezit van een 3 jaar oude goldenretriever. Voldoet dat?![]()
Typische Tukkerse gierigheidquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja voor ¤ 10,00. Eerst storten dan een klinker kopen.
Ja hoor, terwijl hij je neemt schijt ik op je hoofd ok?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Das een puppy,die penis is veelste klein.
Ik ben in het bezit van een 3 jaar oude goldenretriever. Voldoet dat?![]()
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoho zo makkelijk gaat dat niet. Ze heeft al eerder verteld dat het was om haar strakste gaatje in te smeren, dusssss die hond mag alleen van achter he.![]()
ut staat anders niet in ONZquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oh
Ik neem je maar niet te serieus.
Hoe kom jij aan deze inside (hahaha) information.quote:Dat was ook de bedoeling , dat gat is toch al redelijk uitgehoond dus dat moet wel lukken.
Goedgoed, ik ben in een goede bui. Dus speciaal voor jou ¤5,00. Is dat beter?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Typische Tukkerse gierigheid![]()
Voor een medetukker moet er minstens wat af kunnen![]()
Ik heb liever dat je in mn mond schijt,terwijl je me onder pistquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja hoor, terwijl hij je neemt schijt ik op je hoofd ok?![]()
[..]
Dat was ook de bedoeling, dat gat is toch al redelijk uitgehoond dus dat moet wel lukken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze insite inside (hahaha) information.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lees haar posts eens door, ze is reeds anaal ontmaagd door haar familie. Ik bedoel anders heb je niet zon verkracht (hahaha) wereldbeeld.
Mijne eerste anale ontmaagding is 1.5 geleden geschiedt door de duitse dog van de buren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lees haar posts eens door, ze is reeds anaal ontmaagd door haar familie. Ik bedoel anders heb je niet zon verkracht (hahaha) wereldbeeld.
Wat jij wil meidquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je in mn mond schijt,terwijl je me onder pist
En dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Maikuuul het volgende:
Lol, zieke moeder
Ik zou haar in brand steken
U hebt gezocht op swaffelen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Scorpie het volgende:
schop haar.
wat een leuke nick, Zwaffel-->swaffel-->swaffelen door je vriendje?
Aha.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mijne eerste anale ontmaagding is 1.5 geleden geschiedt door de duitse dog van de buren.
Awaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Over je moeder? Wat heb je daar nou aan? Is toch ook zonde van je tijd.
Wanneer jij zin hebt. Ik laat me op elk moment met liefde in mn bek schijtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Aha.
Maargoed wanneer schikt het?.
Stukken beterquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedgoed, ik ben in een goede bui. Dus speciaal voor jou ¤5,00. Is dat beter?
Was al een nummer over van Madonna: Borderlinequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Over je moeder? Wat heb je daar nou aan? Is toch ook zonde van je tijd.
Ik zoek mn gereedschapskist alvast bij elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wanneer jij zin hebt. Ik laat me op elk moment met liefde in mn bek schijten
Laxo werkt heel goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zoek mn gereedschapskist alvast bij elkaar.
Het is iets met een brommer en je doet het met het achterwielquote:
Ja maar wij het over een rap nummerquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Was al een nummer over van Madonna: Borderline![]()
hmm...geldwolf...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ah mooizo.. Ik kan dus vandaag nog die ¤ 5,00 verwachten op mijn rekening?
.
Spannend. Wil je even voor doen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is iets met een brommer en je doet het met het achterwiel
Je hoeft de tekst dus niet meer te verzinnenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar wij het over een rap nummer. Is heel veel anders dan Madonna.
Niet echt veel anders hoor... das immers crapquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar wij het over een rap nummer. Is heel veel anders dan Madonna.
Check die avatertjequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Spannend. Wil je even voor doen?
Noh, maar ik ben ook arm. Dus moet toch op een manier geld verdienenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm...geldwolf...![]()
ik ben arm hoor
en de klinker was niet nodig...tis al opgelost![]()
tis dat je 'tjuh' in je naam hebt...dat heb ik in mijn emailadres... soulmate![]()
als ik vanavond thuis ben en mijn internet doet ut eindelijk weer.. (hoop ik)... dan ga ik je lekker toevoegen (in msnquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Noh, maar ik ben ook arm. Dus moet toch op een manier geld verdienen![]()
Leuk soulmates.
![]()
Okay. Meneer Frutsel u mag me gerust toevoegen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ik vanavond thuis ben en mijn internet doet ut eindelijk weer.. (hoop ik)... dan ga ik je lekker toevoegen (in msn) met mijn frutseltjuh account
Misschien komt die vijf euro dan nog
eerst maar es hopen dat me internet uberhaupt weer werkt...snikquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Okay. Meneer Frutsel u mag me gerust toevoegen. Maar alleen als je goede bedoelingen hebt. Als je dat niet hebt dan dan dan ja dan.. dat zie je dan wel. Ik zie waarschijnlijk wel verschijnen enzo
.
![]()
Werkt vast wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerst maar es hopen dat me internet uberhaupt weer werkt...snik
anders tot morgen![]()
www.swaffelen.tkquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef Perfect-Stranger het volgende:
[..]
U hebt gezocht op swaffelen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*bescheiden blijft en zegt "ik heb soms mijn momenten"*
![]()
Dat kun je wel snel beoordelen dan. Je kent me schijnbaar nu helemaal en dat binnen een paar uurtjesquote:
vast nie... zeg alleen dat je meer van die momentjes moet hebben... ut siert jequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat kun je wel snel beoordelen dan. Je kent me schijnbaar nu helemaal en dat binnen een paar uurtjes![]()
![]()
Ik mis allleen de slingers nogquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vast nie... zeg alleen dat je meer van die momentjes moet hebben... ut siert je![]()
![]()
Ze stond der moeder met een open mond aan te kijken en was ineens verstijft. Toen ze er weer uit kwam was haar moeder verdwenen. Dus helaas, te laat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef Kaneelstok het volgende:
ik zou haar op zn minste ff goed hard slaan
Bahquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef Frutsel het volgende:
d'r moeder ging ook massage olie halen... of kipfilet...
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie [2]
geen mc chickenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nouhouWat doe je? Nu ben ik bang om kip te eten
![]()
En dat vind ik juist lekker...![]()
![]()
Soep dan maar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen mc chicken
mc nuggets
chicken tonite
etc..
Proberen? Jij bent dan het proefkonijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kan je met tomatensoep net zo goed masseren als met de olie uit de 1e post van de TS...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:11 schreef Frutsel het volgende:
als jij ut insmeert... valt er over te praten![]()
twents dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:14 schreef Camplo het volgende:
Zeg nog eens wat drents...jezus wat een pokkedialect
Ik ben al poosje wakker. Zometeen weer naar stage. Waarschijnlijk vandaag weer niet veel doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahajij ben er vroeg bij...
dat had ik nou weer niet verwacht![]()
![]()
Frutsel kan het wel goed. Vraag hem maarquote:
mwoah leuk. Het is te doen. Ze zitten nu met de overgang van 2005 naar 2006 dus moeten er nieuwe mappen bijkomen. Alles met gecontroleert worden voor de belasting etc...daar kan ik dus ff niet bij helpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:19 schreef Frutsel het volgende:
leuke stageplek ? balen dat je dan weinig te doen heb...
naja zolang je een pc en fok hebt![]()
met andere woorden dat jij de kutklus voorgeschoteld krijgt om nieuwe mapjes te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah leuk. Het is te doen. Ze zitten nu met de overgang van 2005 naar 2006 dus moeten er nieuwe mappen bijkomen. Alles met gecontroleert worden voor de belasting etc...daar kan ik dus ff niet bij helpen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:23 schreef Frutsel het volgende:
hey hal oe handn es uut oe tuk man, die spiekebox stet toch nens noar oniedan
Dom bi-j pas a-j ‘t zölf neet in de gaatn hebt
Onmeunige pien in den kop hebn
Kump-dur-gluut-uut?
Echt goed kan ik ut ook nie... Bedankt he DiertjuhTrut
![]()
met google kom je ver hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Graag gedaan. Je kunt het tenminste beter dan ik.
Nog niet. Beetje briefjes voufwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met andere woorden dat jij de kutklus voorgeschoteld krijgt om nieuwe mapjes te maken
Wtf is this man talking aboutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:23 schreef Frutsel het volgende:
hey hal oe handn es uut oe tuk man, die spiekebox stet toch nens noar oniedan
Dom bi-j pas a-j ‘t zölf neet in de gaatn hebt
Onmeunige pien in den kop hebn
Kump-dur-gluut-uut?
Echt goed kan ik ut ook nie... Bedankt he DiertjuhTrut
![]()
Fijn..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:26 schreef Xebrozius het volgende:
"neen moeder ik ram hem altijd droog in die grot..."
In de FreggelGrot...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:26 schreef Xebrozius het volgende:
"neen moeder ik ram hem altijd droog in die grot..."
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wtf is this man talking about![]()
Ik vroeg Twents, geen Zuid-Afghaans.
hey hal oe handn es uut oe tuk man, die spiekebox stet toch nens noar oniedanquote:
ok dan! tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog niet. Beetje briefjes voufwen.
Ik moet er vandoor anders
Waarschijnlijk kan ik over ander half uur weer fokken !:P
nee idd. Dat merk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fijngevoeligheid is idd niet mijn ding.
woohooooquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Met een kop thee. En nog niks gedaan:P. Stagebegeleidster is er ook niet.
Ik kreeg te horen dat als ik niks meer kan doen dat ik dan ook eerder naar huis magquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
woohoooo![]()
wb![]()
ik ga om 12 uur lekker naar huis... geen zin meer in werken![]()
Dat is een goede combinatie voor een massage. Het is ook nog eens lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
weinig...ben meer van de slagroom en vanille vla
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh soulmatequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een goede combinatie voor een massage. Het is ook nog eens lekker.![]()
Ananasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:16 schreef Frutsel het volgende:
hmm..heerlijk...![]()
en ananas ook...maar niet om te masseren![]()
Ga jij dan verder met het onderwerp waar dit kut topic over ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef rashudo het volgende:
Het kutnerds ga eens lekker op msn spelen.
witte (eigenlijk zijn ze groen) zijn heerlijk...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ananas![]()
. Daar kun je me voor wakker maken.
![]()
Druiven?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
witte (eigenlijk zijn ze groen) zijn heerlijk...
blauwe vink nie zo...
ook lekker komkommertjuh en paprikaaatjuh![]()
GELE PAPRIKAAAAAAquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb liever de blauwe.
Komkommer is ook lekker. Paprika dan de gele.
We zijn nu trouwens ook kutnerds![]()
Alleen omdat we het topic op gang houden![]()
Geel is het friste ofzowietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GELE PAPRIKAAAAAA![]()
(was al bang dat je groen ging zeggen)
maar rood is ook lekkah
kutnerds... ja ik zag ut... volgende topic doen we dus onder het naampjuh :"Zelfs Kutnerds masseren met fruit" ach ja... hij zal zijn legoblokken wel niet kunnen vinden...
Daar kun je ook een goede rap over maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
misschien denkt de TS nu na over het feit waarom er ook Bananen, VanilleVla en Slagroom op het boodschappenlijstje van mama stonden....
Bananen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar kun je ook een goede rap over maken.
Waar haal jij die bananen vandaan dan? Het waren toch aarbeien?
Postzegels nodig?
Ik heb nu voor je in de aanbieding 100 op een rol!
Voor slechts ¤ 40,00. Heb dan 1 euro winst![]()
Dat zie ik hier nu zo staan.
Zijn van die plak dingen. Ik verstuur ook bijna geen post. Kerstkaarten ook zeer weinig. Maar wel handig om een paar postzegels bij de hand te hebben. Jij gaat over 14 minuten weg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bananen...
Er moest toch iets op het lijstje staan waar je niet over na hoeft te denken..(alhoewel...?)
Hmm..interessant postzegels... moet je ze dan nog zelf likken of zijn ut van die plak dingenVerstuur nog nauwelijks post... (of doe stiekum via werk
) of kerstkaarten
En slagroom. Kun je mij dan ook wat brengen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef Frutsel het volgende:
jep...goed berekend...en dan ben ik rond 12.30 uur thuis![]()
eerst ff me katten knuffelen en duidelijk maken dat het nog geen etenstijd is...
dan kijken of er nog vanille vla is![]()
hmm...dan sta ik niet meer voor mezelf inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En slagroom. Kun je mij dan ook wat brengen?
Dus ik kan straks geen schaaltje vla met slagroom en aarbeien verwachten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm...dan sta ik niet meer voor mezelf in![]()
![]()
![]()
Dankje kan ik de hele tijd naar gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
ook nog aardbeien erbijZal ut onthouden
![]()
voorlopig maar even hiermee doen dan
[afbeelding]
niet te lang hoor...kwijlerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje kan ik de hele tijd naar gaan kijken.
Doe er anders ook maar ananas bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet te lang hoor...kwijlerd
ik heb nu al zin in ananas
Ja en ijs!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
en ijs ook zeker?![]()
tis 12 uur.... jammer![]()
Ik 'werk' nog ff verder aan wat stageverslagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Frutsel het volgende:
ja nu ga ik lekker naar huis![]()
dag lief soulmatetjuh... misschien tot later vandaag
Ik ben helemaal geen boer. Kan niet ik ben vrouwelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:08 schreef Camplo het volgende:
Fucking slowchatters! En nog boeren ook
*bibbert ervandoor
de mazzel![]()
*gaat nederland verkennen
JIJ!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:13 schreef Junkie het volgende:
Wie heeft Drente weer aangesloten op internet?![]()
![]()
![]()
Half. Is een drenthse een ras dan? Wat voor ras ben jij?quote:
Nee 1 of andere gast die met legoblokken of barbie's speelt zei dat ik en frutsel kutnerds zijn! En we moesten dan op msn gaan spelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef Junkie het volgende:
Omdat je het zelf zei!
Daar voor heb je tijger balsemquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef Stievus het volgende:
hehe smeer je lekker je pik ermee in
Ik denk een stuk of 3000 en 10.000 bussen slagroomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Hunebedje insmeren met Vanillevla?
Hmm...hoeveel pakken zou je daar voor nodig hebben
das ca 50 winkelwagentjes...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 3000 en 10.000 bussen slagroom
Maar maar we zijn ook kutnerds... hebben niks beters te doen dan onzinnig fokken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kutnerd? ga heen vlaflip noob met je vierhonderd zoveel posts...![]()
ik ben dan een lulnerd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar maar we zijn ook kutnerds... hebben niks beters te doen dan onzinnig fokken!![]()
Ik ging ff iets te snel. Drukte al op invoeren maar ik had nog niks getyptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ca 50 winkelwagentjes...
nadeel is dat drenthe achterloopt qua tijd en nog in de 'draag het lekker zelf nerd'-tijd zit...
Net te laat weggehaald hoor ! HAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef diertjuh het volgende:
doe mij maar een Frutsel vlaflip
Gemeenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net te laat weggehaald hoor ! HAHAHAHA
damn....en ook al vijf euro...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gemeen. Ik wil ijs met ananas en aardbei en slagroom
* Frutsel gooit nog es een hele liter vanillevla over zich heen van opwinding...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja wie weet het. Ik weet het maar vertel het lekker niet![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel gooit nog es een hele liter vanillevla over zich heen van opwinding...
klotestage... zet dat maar in je stageverslag...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik moet ff gaan afwassenop mijn stage. Ze hebben geen andere opdrachten voor me.
Ja, ik moest vanmorgen ff koffie maken enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:54 schreef Junkie het volgende:
Heb je al de koffie rond gebracht?
Nou ik mag niet klagen en jongen die hier ook stage loopt wordt zeg maar er gewoon voor gebruikt. Terwijl hij ingesteld is om computers te maken enzo. Hij moet de honden uitlaten, boodschappen doen, de tafel opruimen, afwassen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klotestage... zet dat maar in je stageverslag...
misschien zijn er nog restjes vla of slagroom bij de afwas...![]()
Dag...![]()
snik...![]()
nee ik weet niet of het bedrijf lekker is heb het niet geproefd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:08 schreef Frutsel het volgende:
lekker bedrijfje dan![]()
en ik huil nie..![]()
stiekum beetjuh dan
spannend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Frutsel het volgende:
deze site http://www.vanillevla.nl/
Gaat echt helemaal nergens over...zou verboden moeten worden
Kom dan gaan we die site hacken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef Frutsel het volgende:
nee...maar ut zou onze site moeten zijn...
dan beginnen we maar aan die..:)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef Frutsel het volgende:
www.slagroom.nl kan ook wel een beurt gebruiken zie ik
Ja waar was je? Ik begon je te missenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en het is weer maandag...een heel weekend zonder soulmaatjuhhh
ja ik zie ut...me emailbox zit ook helemaal vol van "ik mis je email"...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja waar was je? Ik begon je te missen.
Oh, had je een mailtje van mij verwacht. Zeg dat dan. Dan ga ik je de volgende keer wel lastig vallen als je een paar dagen niet online bent..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ik zie ut...me emailbox zit ook helemaal vol van "ik mis je email"...![]()
![]()
weinig tijd gehad... zag zaterdagnacht/zondagochtend pas om 6 uur in me nest...
zondag lam en moe![]()
Ik ben op school en doe niet veel bijzonders eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 11:29 schreef Frutsel het volgende:
druk...wat heet druk.. valt nog hard mee..echte drukte begint pas vanaf volgende week
LOL...ik vraag niet om mailMensen zijn vrij om te doen en laten wat ze willen en/of niet laten kunnen
![]()
Nog wat bijzonders gedaan dit weekend?
PS: Ik denk dat dit topic vol komt zonder 'slot'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk 3 maar ik doe er 2.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef Frutsel het volgende:
hoeveel dagen stage heb je in de week dan?
Ik wilde je er een paar extra geven omdat je die dit weekend gemist hebt![]()
Niet wezen stappen dan?
Nee hoor, ik ben een rustig meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:
dacht dat jij elk weekend de beest uithing
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Frutsel het volgende:
lief, leuk, lekker![]()
oja, en rustig![]()
we moeten nog een topic uitzoeken voor als deze vol is, die we dan volkalken
zou voor het eerst zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan maar wachten tot we een keer een ban krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |