een tekort aan hersencellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef hav0c het volgende:
Ze zal wel een goede rede hebben om dit soort uitspraken te doen.
true. Ze is IMHO geestelijk ziek. Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef hav0c het volgende:
Ze zal wel een goede rede hebben om dit soort uitspraken te doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
"Nee, voor m'n rug... Maar jouw idee is eigenlijk nog veel beter! Bedankt, mams"
Jij was me voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wie bedoeld ze met "Elkaar" ?
Als ze nou 'jou en je zus' bedoeld...dan begrijp ik je![]()
Ik stond eigelijk met mn bek vol tandenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef diertjuh het volgende:
tjah sommige moeders ook hé. Wat heb je tegen haar gezegd?
Verklaard dat ook waarom je hond zo moeilijk loopt de laaste tijd of heeft dat toch meer met die olie en je vriendje te makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
true. Ze is IMHO geestelijk ziek. Dat verklaart een hoop
Je moeder misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik stond eigelijk met mn bek vol tanden![]()
Wie gaat nou geslachts delen met massage olie waar parfum in zit,in smeren
Ja,Ik en mn vriend. Volgende keer dat ze een komkommer koopt ga ik flippenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
idd, doe je toch alleen met ongeparfumeerdequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik stond eigelijk met mn bek vol tanden![]()
Wie gaat nou geslachts delen met massage olie waar parfum in zit,in smeren
Precies. Dat idee komt toch ergens vandaan...quote:
sorry, dacht dat je een vent wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja,Ik en mn vriend. Volgende keer dat ze een komkommer koopt ga ik flippen
"WAT DENK JE GODVERDOMME WEL NIET.WAT MOET JE ERMEE. IN JE KONT DUWEN ZEKER HE?"![]()
Nee,door die grote stevige buurt negerquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Scorpie het volgende:
schop haar.
wat een leuke nick, Zwaffel-->swaffel-->swaffelen door je vriendje?
Dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sorry, dacht dat je een vent was![]()
![]()
Eng wijfquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nee,door die grote stevige buurt neger
Tis eigelijk om mn ster mee te bevochtigen. Zodat hij me vanavond lekker in mn kontje kan nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar wat ga je er nou mee doen?
En kom niet aan met 'op mn rug smeren'
Misschien ook een bekende van je moeder. Dat verklaart iig de opmerking.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Waarvoor sta je dan raar te kijken als je moeder dat zegtquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Tis eigelijk om mn ster mee te bevochtigen. Zodat hij me vanavond lekker in mn kontje kan nemen![]()
Nee. Drents is als twents een beetje. Dus ik kon het enigzins wel begrijpen wat er stond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt door dat "joen"...
dus ik denk: JEROENTJUH!!!![]()
Tis heulegaar niet hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor sta je dan raar te kijken als je moeder dat zegt![]()
en ik kom notabene uit Twente...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee. Drents is als twents een beetje. Dus ik kon het enigzins wel begrijpen wat er stond.Bij mij kwam het eerder door de nick..
Hmm ik kom ook uit twente. Maar ik snap dat je ging denken dat het een vent wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ik kom notabene uit Twente...![]()
komt omdat iemand hier Jeroen heet en die noemen we steeds Joentje...![]()
Watquote:
sssssssssssssst! he verdommequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Developersrus het volgende:
Doodgewoon glijmiddel dus.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef Zwaffel het volgende:
OMFG,
Ik weet soms niet wat ik van mn moeder moet denken. Ik heb rugpijn,ga nivea massage olie bij de trekpleister halen,kom ik terug,ben ik binnen, flipt ze helemaal. Op zn fucking drents nog wel. Ik quote :
"Hijy joen verstaaand nie ofzo! Woarvoor moei dat hemmm. Om elkaar de proeme en de piele in te smern?!"
De vertaling :
'heb je je verstand niet ofzo? Waarvoor heb je dat nodig? om elkaars penis en vagina in te smeren!?!?!?!!?!"
Ze flipte echt compleetsoms wou ik dat ik wees was
Ik denk dat ze ,helemaal, bedoeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Vipers het volgende:
[..]
WatKom uit Den Haag misschien heb je een vertaling voor me.
Wat zeik je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Tis eigelijk om mn ster mee te bevochtigen. Zodat hij me vanavond lekker in mn kontje kan nemen![]()
Dankje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ,helemaal, bedoeld.
jammer, nu is je "grap" mislukt kereltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sorry, dacht dat je een vent was![]()
![]()
Pakt mn vader haar toch nog eens aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Dirktator het volgende:
Zulks een perverse ideeën die je moeder daar heeft. Als je het mij vraagt, heeft ze soixante-neuf al meer dan 69 keer gedaan in een lederen tuigje, gestraft door je vader, de meester!
Ja dat heb je nog in Drente... buurt negers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik gok 16.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef Deetch het volgende:
Hilarisch zo'n moeder. Hoe oud ben je dat je moeder zo flipt?
Mijn kut is altijd glibberigquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat heb je nog in Drente... buurt negers.
In Rotterdam ehb je voornamelijk Neger buurten.
Maar heb je nu een glimmend glibberig kutje of niet?
Laat je moeder het maar niet lezen. Krijg je waarschijnlijk weer 1 of andere perverse reactie. Maar aan de andere kunt daar zou je dan weer een topic over kunnen openen.quote:
Waarvoor dan die oliequote:
Die borderliner kut is te stom om de aanknop van de pc te vindenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Laat je moeder het maar niet lezen. Krijg je waarschijnlijk weer 1 of andere perverse reactie. Maar aan de andere kunt daar zou je dan weer een topic over kunnen openen.![]()
Cees, gaat eens van je zuster af....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Opvoedingquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Die borderliner kut is te stom om de aanknop van de pc te vinden
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm ik kom ook uit twente. Maar ik snap dat je ging denken dat het een vent was
teveel werkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef nebelung het volgende:
Kan jij niet eens een centraal 'Zwaffel klaagt over d'r moeder'-topic openen?
Ik ben er van overtuigd hoor, dat je een rare moeder hebt, maar jij gaat ook een beetje vervelen.
Leer je moeder hoe ze de pc aanzet en maak een account aan hier op Fok! dan kan ze topics openen over jou. Misschien een idee?quote:
Dan moet ze eerst nog ABN leren schrijvenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Leer je moeder hoe ze de pc aanzet en maak een account aan hier op Fok! dan kan ze topics openen over jou. Misschien een idee?
Dan vertaal jij het voor haar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst nog ABN leren schrijven![]()
Geef haar maar door dat ik het een kutopmerking vind!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef Zwaffel het volgende:
OMFG,
Ik weet soms niet wat ik van mn moeder moet denken. Ik heb rugpijn,ga nivea massage olie bij de trekpleister halen,kom ik terug,ben ik binnen, flipt ze helemaal. Op zn fucking drents nog wel. Ik quote :
"Hijy joen verstaaand nie ofzo! Woarvoor moei dat hemmm. Om elkaar de proeme en de piele in te smern?!"
De vertaling :
'heb je je verstand niet ofzo? Waarvoor heb je dat nodig? om elkaars penis en vagina in te smeren!?!?!?!!?!"
Ze flipte echt compleetsoms wou ik dat ik wees was
En dat ga jij haar zeker leren. Mevrouw ik-zet-rare-teksten-neer-zodat-iedereen-die-niet-uit-het-gehucht-komt-waar-ik-vandaan-kom-dit-gelukkig-niet-kan-lezen-waardoor-mijn-stompzinnige-opmerkingen-gelukkig-niet-verspreid-wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst nog ABN leren schrijven![]()
Mag ik een klinker kopen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
En dat ga jij haar zeker leren. Mevrouw ik-zet-rare-teksten-neer-zodat-iedereen-die-niet-uit-het-gehucht-komt-waar-ik-vandaan-kom-dit-gelukkig-niet-kan-lezen-waardoor-mijn-stompzinnige-opmerkingen-gelukkig-niet-verspreid-worden
Ik krijg nog liever terminale hartklepkanker. 14.gifquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan vertaal jij het voor haar.
Of heb je zulke dingen niet voor haar over?
Hej zwaffel wil je mijn geslachtsdeel insmeren met olie onder het voorwendsel dat ik last heb van mn rug?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever terminale hartklepkanker. 14.gif
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever terminale hartklepkanker. 14.gif
Been there,done that. Daarnaast zal ik niet ontkennen dat het heerlijk is als iemand je rug masseertquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Fruitje het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maare...
Als je last hebt van je rug dan koop je toch iets als spierbalsem ofzo?
Zoiets als tijgerbalsem of dat vicks, i.i.e geval iets dat lekker brand![]()
Ben je een beetje door de mand gevallen met je massageolie?
![]()
Mits je pik daarna hard is,en je hem tegen mn gezicht aanslaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hej zwaffel wil je mijn geslachtsdeel insmeren met olie onder het voorwendsel dat ik last heb van mn rug?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mits je pik daarna hard is,en je hem tegen mn gezicht aanslaat![]()
Hoho zo makkelijk gaat dat niet. Ze heeft al eerder verteld dat het was om haar strakste gaatje in te smeren, dusssss die hond mag alleen van achter he.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Daarna wil ik toekijken hoe jij de laat nemen door die hond op je usericon.
Das een puppy,die penis is veelste klein.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Daarna wil ik toekijken hoe jij de laat nemen door die hond op je usericon.
Meid als dat je gelukkig maaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Das een puppy,die penis is veelste klein.
Ik ben in het bezit van een 3 jaar oude goldenretriever. Voldoet dat?![]()
Typische Tukkerse gierigheidquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja voor ¤ 10,00. Eerst storten dan een klinker kopen.
Ja hoor, terwijl hij je neemt schijt ik op je hoofd ok?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Das een puppy,die penis is veelste klein.
Ik ben in het bezit van een 3 jaar oude goldenretriever. Voldoet dat?![]()
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoho zo makkelijk gaat dat niet. Ze heeft al eerder verteld dat het was om haar strakste gaatje in te smeren, dusssss die hond mag alleen van achter he.![]()
ut staat anders niet in ONZquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oh
Ik neem je maar niet te serieus.
Hoe kom jij aan deze inside (hahaha) information.quote:Dat was ook de bedoeling , dat gat is toch al redelijk uitgehoond dus dat moet wel lukken.
Goedgoed, ik ben in een goede bui. Dus speciaal voor jou ¤5,00. Is dat beter?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Typische Tukkerse gierigheid![]()
Voor een medetukker moet er minstens wat af kunnen![]()
Ik heb liever dat je in mn mond schijt,terwijl je me onder pistquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja hoor, terwijl hij je neemt schijt ik op je hoofd ok?![]()
[..]
Dat was ook de bedoeling, dat gat is toch al redelijk uitgehoond dus dat moet wel lukken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze insite inside (hahaha) information.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lees haar posts eens door, ze is reeds anaal ontmaagd door haar familie. Ik bedoel anders heb je niet zon verkracht (hahaha) wereldbeeld.
Mijne eerste anale ontmaagding is 1.5 geleden geschiedt door de duitse dog van de buren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lees haar posts eens door, ze is reeds anaal ontmaagd door haar familie. Ik bedoel anders heb je niet zon verkracht (hahaha) wereldbeeld.
Wat jij wil meidquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je in mn mond schijt,terwijl je me onder pist
En dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Maikuuul het volgende:
Lol, zieke moeder
Ik zou haar in brand steken
U hebt gezocht op swaffelen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Scorpie het volgende:
schop haar.
wat een leuke nick, Zwaffel-->swaffel-->swaffelen door je vriendje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |