he veldmuis, wanneer komen de groetjes weer terug?quote:
pff een mooie lever met en snee erin werkt ook puik.....zegt men...........quote:op vrijdag 6 januari 2006 16:47 schreef lenus het volgende:
wat is dit?? hebben jullie last van kipfilet-moeheid?
omfgquote:op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef demonrage het volgende:
[afbeelding]
anders neem je een hele kalkoen.
ik had het aan die vriend gevraagd, en naar eigen zeggen heeft hij het zelf niet geprobeerdquote:op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef erwinehvnl het volgende:
heeft iemand het al geprobeerd of nog niet?
impressions plz
alle kunstenaars en visionairs krijgen postuum vaak de credits die ze verdienen.quote:op zaterdag 7 januari 2006 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
een deel 2 van een dergelijk topic![]()
is zo passé.
met een beetje verbeelding zie je de clitoris zitten.quote:op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef demonrage het volgende:
[afbeelding]
anders neem je een hele kalkoen.
quote:op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef lenus het volgende:
ik had het aan die vriend gevraagd, en naar eigen zeggen heeft hij het zelf niet geprobeerd![]()
nog steeds niemand impressions??quote:op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef lenus het volgende:
[..]
ik had het aan die vriend gevraagd, en naar eigen zeggen heeft hij het zelf niet geprobeerdmaar ik ben wel benieuwd of er een fokker toch niet stiekem met zijn swans tussen die glibberige rotzooi heeft zitten raggen.
* wacht op een kloon die gaat zeggen dat die het heeft gedaan.quote:op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef erwinehvnl het volgende:
nog steeds niemand impressions??
echt ik ben al misselijk aan het worden aan de gedachte hieraan. tevens denk ik dat ik het komende half jaar geen kipfilet meer ga eten. bedankt hequote:op donderdag 12 januari 2006 09:34 schreef mrspliffy het volgende:
zo vandaag vroeg opgestaan...
naar de poelier geweest.. 2 vrouwelijke filetjes gehaald....
ben even langs de visboer gelopen en gevraagd of ze de filetjes even voor me wilden insmeren met wat ouwe haring enzow.. voor de authentieke geur natuurlijk
stonden wel wat raar te kijken maar toen ik uitlegde waarvoor t was werd het natuurlijk gelijk gedaan, met als xtra tip van de visboer dat ik volgende x ook maar es een ouwe vissenkop moest proberen..
nu thuis gekomen heb ik een lekkere natuurfilm opgezet.. chickens does hollywood 6..
de filetjes liggen op de verwarming op temeratuur te komen, en liggen me al heerlijk geil aan te kijken... nu is t wachten op die 37/ 38 graden die ik wil hebben...
ill keep u posted!
je hoeft het niet te lezen...quote:op donderdag 12 januari 2006 10:25 schreef paparia het volgende:
[..]
echt ik ben al misselijk aan het worden aan de gedachte hieraan. tevens denk ik dat ik het komende half jaar geen kipfilet meer ga eten. bedankt he
echt de koude rillingen schieten door mijn ruggegraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |