BEN HUR!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:41 schreef wyccie het volgende:
Welke film?Although there were presumably white horses in Italy, the white horses used in the film were brought in from Lipica, Slovenia, the original home of the snow-white "Lipizzaner" horse breed.
quote:
thnxquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, ik wist het natuurlijk ook. Maar had nog twee stomme gokjes open staan. De Editknop was verleidelijk, maar ja...
Dat mag toch best, zolang je maar niet een fout antwoord edit als het is foutgekeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, ik wist het natuurlijk ook. Maar had nog twee stomme gokjes open staan. De Editknop was verleidelijk, maar ja...
Volgens de regelementen mag het nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat mag toch best, zolang je maar niet een fout antwoord edit als het is foutgekeurd.
Ik zie het niet staan. Kan toch zijn dat je opeens wel eht goede antwoord weet. Zolang de vragensteller het foute antwoord nog niet gezien heeft en afgekeurd vind ik dat het wel zou mogen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Volgens de regelementen mag het niet
hornage +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef hornage het volgende:
Hans Teeuwen
Hm, ik deed het nooit omdat ik dacht dat het niet mocht. Maar het staat er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan. Kan toch zijn dat je opeens wel eht goede antwoord weet. Zolang de vragensteller het foute antwoord nog niet gezien heeft en afgekeurd vind ik dat het wel zou mogen.
Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik dat zelf wel eens heb gedaan en of anderen het doen....
Hmmm.... ja, dat is zo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:15 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hm, ik deed het nooit omdat ik dacht dat het niet mocht. Maar het staat er inderdaad niet in.
Aan de andere kant: stel dat terwijl ik aan het editten ben Mango het goede antwoord post. Dan lijkt het alsof ik eerder was, terwijl dat niet zo is.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Le Grand Bleu en Nikita
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Luc Besson... Leon, 5th Element....maar fuck welke films nog meer...
En dat is een punt voor Sokolskyquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef Sokolsky het volgende:
Luc Besson
Leon
5th Element
Grand Bleu
Nikita
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Sokolsky het volgende:
Hij heeft Taxi niet geregisseerd, maar geproduceerd. Volgens mij hetzelfde bij Wasabi.
Wil je me dan eerst vertelllen wie deze dame is?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Doe mij maar vijf films van deze dame.
Ik probeerde eerst ook op de naam te komen van dat filmpje dat hij laatst had gereviewd. Waar ze een dubbel rol in speelde. En hij de film een 2 gaaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, hij was er al. EricusMaximus +1
Verder ook Jeux d'enfants. En een heleboel obscuur spul dat alleen SoK gezien heeft.
Dat was dezequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Of Poupées Russes?
In een van de twee zat ook zo'n scène.
En ik maar denken dat Michael Jackson de eerste was met z'n danspasjes...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Enfin, uit welke film komt deze?
[afbeelding]
Die eerste a is niet nodig, maar verder: EricusMaximus +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Was dit nou A Bande a Part?
Volgens mij heeft California hem ook gezien, want toen ik een tijd geleden een vraag stelde over deze film wist hij het antwoord.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ja, dit plaatje kon natuurlijk niet uit die film komen, want hey, daar had ik net vanmorgen al een vraag over gesteld en bovendien hebben alleen d_h en ik 'm gezien. Dat blijkt dus niet meer te kloppen
Wat vond je ervan?
Die dansscène in Bande a part vind ik echt geweldigquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die eerste a is niet nodig, maar verder: EricusMaximus +1
Quentin Tarantino heeft toch ook iets van een productiemaatschappij naar deze film vernoemd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Sokolsky het volgende:
Voor de opnames van de dansscène in Pulp Fiction heeft Tarantino aan John en Uma de tweede scène laten zien.
Als je daar de leden hebt gelezen is het niet ergquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
jupz http://www.abandapart.com/
Dat denk je zeker door het logoquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tarantino, Keitel, Roth, Madsen, Buscemi?
Rodriquez is nummer 3quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
Dan ga ik voor Tarantino, Rodriguez, Buscemi, Thurman en Travolta.
Woo is 4.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe heet die ene eikel noulaatst nog een film gemaakt...
en dat is 5!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tim Burton ! (Zat met Depp en CATCF in mijn hoofd)
ShaoliN +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef ShaoliN het volgende:
Geena Davis
Jajaja,quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:39 schreef Sokolsky het volgende:
Komt er nog een vraag ShaoliN?
Along came a spider.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef 7eVeNL het volgende:
is dat een screenie uit Freedomland?
Volgens mij een scène uit Along came a Spider.quote:
quote:
Anders had ik hem niet gewetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Damn.
Damn. En... tja. Damn.
Post ik de *^(^%& verkeerde foto.
Had je 'm anders geweten?
De veel te goed oplettende: EricusMaximus + 1
Nee, maar ik zie nu dat dit eigenlijk tè makkelijk is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:05 schreef Sokolsky het volgende:
Dit is toch bij zo'n kassa?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:07 schreef ArtyShock het volgende:
Gokje op Alejandro Amenabar.
Echt, en écht! Ik had het niet van het scherm. Het deed me denken aan Tesis, toen moest ik denken aan een Spaanse film en om wat meer films af te dekken, heb ik de regisseur maar genoemd.quote:
Haha, mooi danquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Echt, en écht! Ik had het niet van het scherm. Het deed me denken aan Tesis, toen moest ik denken aan een Spaanse film en om wat meer films af te dekken, heb ik de regisseur maar genoemd.
Toen je zei dat je moest photoshoppen ontdekte ik pas z'n naam.
Ze gaat onderzoeken wie die camera allemaal hebben gekocht bij de administratie van de universiteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Is dit uit Tesis? Oh... zegt me niks meer.
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Tis gewoon een strikvraag. Er is helemaal geen remake.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Tis gewoon een strikvraag. Er is helemaal geen remake.
quote:The... the other important joke, for me, is one that's usually attributed to Groucho Marx; but, I think it appears originally in Freud's "Wit and Its Relation to the Unconscious," and it goes like this - I'm paraphrasing - um, "I would never want to belong to any club that would have someone like me for a member." That's the key joke of my adult life, in terms of my relationships with women.
Vrouwen...quote:
Woody Allen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef JelleS het volgende:
Welke film en wie zegt het?
Haha.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is een strikvraag. Woody Allen heeft nog nooit een musical gemaakt.
Daar twijfelde ik over.... het was iemand anders met blond haar. Cameron Diaz dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef California het volgende:
Paltrow zat niet in Everyone Says I Love You. Of hij die film bedoelt, weet ik niet.
Nee, een stuk ouder.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
Daar twijfelde ik over.... het was iemand anders met blond haar. Cameron Diaz dan?
Jij bedoelt de moeder. Ik kan me herinneren dat er nog een jonger iemand was, meer in de leeftijd van Drew of ietsje ouder met blond haar.quote:
Arty en Califo zijn klonenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of we stellen gewoon een nieuwe vraag, aangezien Artsjeshock toch weg is.
Zeker weer een Franse filmquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Welke film?
(Ik heb geprobeerd om een mooi groter plaatje te vinden, maar helaas)
Jij krijgt het punt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef RuneRose het volgende:
Goldie Hawn en Juliar Roberts zitten daar ook in. Als iemand anders ze nu even in een post zet.Ik moet namelijk zo weg.
De eerste film ken ik wel. Daar is zelfs een boek vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Het meisje is Emanuelle Béart. Zij speelt een herderinnetje dat wraak neemt op hen die verantwoordelijk zijn voor de dood van haar vader (=Depardieu) in het eerste deel.
Film komt uit 1986.
En ik weet eigenlijk niet wat voor bronnen ik nu nog meer moet raadplegen.
Quick Change?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Quote uit welke film?
"I'm gonna have to be taking your car today. See I have some top secret clown business that supersedes any plans that you might have for this here vehicle"
zo te zien heb je de'r al gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik ben opzoek naar deze dame:
[afbeelding]
Heb dr veranderd...quote:
Dolle_hond +1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
juliette lewis
Lonewolf2003 +1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Les Triples Bevilees (oh hoe je dat ook schrijft in hemelsnaam)
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is uit Wedding Crashers. Maar hoe ze heet...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef ShaoliN het volgende:
En mary jane uit Scooby Doo dacht ik.
shaolin heeft nog een half uurtjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iemand anders mag ook wel.
iemand moest het roepen hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
Toch niet Amélie he?
nee ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
En ook vast niet Die Blechtrommel (zelfde trommel).
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef Sokolsky het volgende:
Laat ik ook even Buffet froid gokken. Je weet maar nooit
audry? (kaboutertjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, daar heeft t niks mee te maken.
maar wel met t feit dat ik deze film gisteren gekeken heb (op de laatste 25 min. na. die doe ik vanavond nog)
hier de actrice (rechts)
[afbeelding]
In een film met 500 votes?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Catherina Zeta Jones?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Franka Potente?
Dat lijkt Hugh Grant wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef dolle_hond het volgende:
iemand moest het roepen he
nee, niet amelie
en dit is niet de betreffende actrice, maar wel haar uitzicht:
[afbeelding]
Max Urlacherquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat lijkt Hugh Grant wel.![]()
't Is 'm niet, maar toch...
Is dat The New World?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is toch die pocahontas film?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef JelleS het volgende:
Volgens mij wat artyshock zegt, maar ik noem nog maar even Apocalypto
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Fountain zeg ik.
Geen Beart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
emmanuelle beart?
Het is niet goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:59 schreef ShaoliN het volgende:
Nagoed, ik ben er alweer vandoor. Dus als het goed is mag iemand anders weer de vraag doen.![]()
Geen Amerikaansequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:12 schreef ArtyShock het volgende:
Oh. Ehm. Da's die Amerikaanse!
Gong Li?quote:
Yep.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Australisch dan?
Het zijn toch 2 verschillende personen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Op die enerlaatste foto lijkt ze een beetje op Isla Fisher
Ik weet het niet. En ik ga trouwens toch zo weg om een weekje af vakantie te vieren in de sneeuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn toch 2 verschillende personen.
[afbeelding]
Dat is dan goed gegokt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef dirkplug het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik gok Melissa George.
vinden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef dirkplug het volgende:
Dan moet de rest te vinden zijn (toch?)
ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Sokolsky het volgende:
Of James Nesbitt? Ik haal die namen wel eens door elkaar.
niet volgens imdb, dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Sokolsky het volgende:
Regisseur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |