Ze gaat onderzoeken wie die camera allemaal hebben gekocht bij de administratie van de universiteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Is dit uit Tesis? Oh... zegt me niks meer.
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Tis gewoon een strikvraag. Er is helemaal geen remake.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Tis gewoon een strikvraag. Er is helemaal geen remake.
quote:The... the other important joke, for me, is one that's usually attributed to Groucho Marx; but, I think it appears originally in Freud's "Wit and Its Relation to the Unconscious," and it goes like this - I'm paraphrasing - um, "I would never want to belong to any club that would have someone like me for a member." That's the key joke of my adult life, in terms of my relationships with women.
Vrouwen...quote:
Woody Allen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef JelleS het volgende:
Welke film en wie zegt het?
Haha.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is een strikvraag. Woody Allen heeft nog nooit een musical gemaakt.
Daar twijfelde ik over.... het was iemand anders met blond haar. Cameron Diaz dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef California het volgende:
Paltrow zat niet in Everyone Says I Love You. Of hij die film bedoelt, weet ik niet.
Nee, een stuk ouder.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
Daar twijfelde ik over.... het was iemand anders met blond haar. Cameron Diaz dan?
Jij bedoelt de moeder. Ik kan me herinneren dat er nog een jonger iemand was, meer in de leeftijd van Drew of ietsje ouder met blond haar.quote:
Arty en Califo zijn klonenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of we stellen gewoon een nieuwe vraag, aangezien Artsjeshock toch weg is.
Zeker weer een Franse filmquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Welke film?
(Ik heb geprobeerd om een mooi groter plaatje te vinden, maar helaas)
Jij krijgt het punt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef RuneRose het volgende:
Goldie Hawn en Juliar Roberts zitten daar ook in. Als iemand anders ze nu even in een post zet.Ik moet namelijk zo weg.
De eerste film ken ik wel. Daar is zelfs een boek vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Het meisje is Emanuelle Béart. Zij speelt een herderinnetje dat wraak neemt op hen die verantwoordelijk zijn voor de dood van haar vader (=Depardieu) in het eerste deel.
Film komt uit 1986.
En ik weet eigenlijk niet wat voor bronnen ik nu nog meer moet raadplegen.
Quick Change?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Quote uit welke film?
"I'm gonna have to be taking your car today. See I have some top secret clown business that supersedes any plans that you might have for this here vehicle"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |