Jajaja,quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:39 schreef Sokolsky het volgende:
Komt er nog een vraag ShaoliN?
Along came a spider.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef 7eVeNL het volgende:
is dat een screenie uit Freedomland?
Volgens mij een scène uit Along came a Spider.quote:
quote:
Anders had ik hem niet gewetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Damn.
Damn. En... tja. Damn.
Post ik de *^(^%& verkeerde foto.
Had je 'm anders geweten?
De veel te goed oplettende: EricusMaximus + 1
Nee, maar ik zie nu dat dit eigenlijk tè makkelijk is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:05 schreef Sokolsky het volgende:
Dit is toch bij zo'n kassa?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:07 schreef ArtyShock het volgende:
Gokje op Alejandro Amenabar.
Echt, en écht! Ik had het niet van het scherm. Het deed me denken aan Tesis, toen moest ik denken aan een Spaanse film en om wat meer films af te dekken, heb ik de regisseur maar genoemd.quote:
Haha, mooi danquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Echt, en écht! Ik had het niet van het scherm. Het deed me denken aan Tesis, toen moest ik denken aan een Spaanse film en om wat meer films af te dekken, heb ik de regisseur maar genoemd.
Toen je zei dat je moest photoshoppen ontdekte ik pas z'n naam.
Ze gaat onderzoeken wie die camera allemaal hebben gekocht bij de administratie van de universiteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Is dit uit Tesis? Oh... zegt me niks meer.
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Tis gewoon een strikvraag. Er is helemaal geen remake.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Tis gewoon een strikvraag. Er is helemaal geen remake.
quote:The... the other important joke, for me, is one that's usually attributed to Groucho Marx; but, I think it appears originally in Freud's "Wit and Its Relation to the Unconscious," and it goes like this - I'm paraphrasing - um, "I would never want to belong to any club that would have someone like me for a member." That's the key joke of my adult life, in terms of my relationships with women.
Vrouwen...quote:
Woody Allen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef JelleS het volgende:
Welke film en wie zegt het?
Haha.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is een strikvraag. Woody Allen heeft nog nooit een musical gemaakt.
Daar twijfelde ik over.... het was iemand anders met blond haar. Cameron Diaz dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef California het volgende:
Paltrow zat niet in Everyone Says I Love You. Of hij die film bedoelt, weet ik niet.
Nee, een stuk ouder.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
Daar twijfelde ik over.... het was iemand anders met blond haar. Cameron Diaz dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |