Ik probeerde eerst ook op de naam te komen van dat filmpje dat hij laatst had gereviewd. Waar ze een dubbel rol in speelde. En hij de film een 2 gaaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, hij was er al. EricusMaximus +1
Verder ook Jeux d'enfants. En een heleboel obscuur spul dat alleen SoK gezien heeft.
Dat was dezequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Of Poupées Russes?
In een van de twee zat ook zo'n scène.
En ik maar denken dat Michael Jackson de eerste was met z'n danspasjes...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Enfin, uit welke film komt deze?
[afbeelding]
Die eerste a is niet nodig, maar verder: EricusMaximus +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Was dit nou A Bande a Part?
Volgens mij heeft California hem ook gezien, want toen ik een tijd geleden een vraag stelde over deze film wist hij het antwoord.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ja, dit plaatje kon natuurlijk niet uit die film komen, want hey, daar had ik net vanmorgen al een vraag over gesteld en bovendien hebben alleen d_h en ik 'm gezien. Dat blijkt dus niet meer te kloppen
Wat vond je ervan?
Die dansscène in Bande a part vind ik echt geweldigquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die eerste a is niet nodig, maar verder: EricusMaximus +1
Quentin Tarantino heeft toch ook iets van een productiemaatschappij naar deze film vernoemd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Sokolsky het volgende:
Voor de opnames van de dansscène in Pulp Fiction heeft Tarantino aan John en Uma de tweede scène laten zien.
Als je daar de leden hebt gelezen is het niet ergquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
jupz http://www.abandapart.com/
Dat denk je zeker door het logoquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tarantino, Keitel, Roth, Madsen, Buscemi?
Rodriquez is nummer 3quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
Dan ga ik voor Tarantino, Rodriguez, Buscemi, Thurman en Travolta.
Woo is 4.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe heet die ene eikel noulaatst nog een film gemaakt...
en dat is 5!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tim Burton ! (Zat met Depp en CATCF in mijn hoofd)
ShaoliN +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef ShaoliN het volgende:
Geena Davis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |