Hebben ze jou dan vanochtend de prutsmuts opgezet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
*ook hier pruts*
Ach menneke tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
Weet ik veel... Ben toch de weg kwijt, dus wat maakt het uit
Dat zuip ik al teveelquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach menneke toch
zal ik je dan maar een kopje Rooibos thee geven zodat je wat tot rust kan komen![]()
Iddquote:
Zelfs de soms american pie achtige humor vergeef je de script schrijversquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
IddAlles klopt, qua acteren en humor, gewoon in die film....het verhaal is dan opzich wel een beetje te bizar voor woorden, maar dat geeft niet bij zo'n film
![]()
Nee dat moeten we ook niet hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
Dan kun je me helemaal opvegen denk ik
Mag het nu weer wel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Ryan_R het volgende:
Allo!!!!
Zo ,mijn opzet voor de eindscriptie is min of meer goedgekeurd, mijn collega's en ik mogen de musical LIVE gaan doen (doodeng) voor publiek en mijn stage in Antwerpen gaat door!!!!!!![]()
Mamma Mia, ja daar ga ik weer![]()
gister deet creno er ook al uitspraken overquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag het nu weer wel?
een van de directeuren had daar toch een stokje voor gestoken, terwijl jullie toch al lang aan het repeteren waren hiervoor?
Goed geslapen verder?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
rustig..
Zelfs dat, maar dat komt omdat die humor uitgespeeld wordt door Robbert Downey jr.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zelfs de soms american pie achtige humor vergeef je de script schrijvers
Ik lag tot 2 uur 538 te luisteren maar T duurde tot 3 uur voor k de slaap kon vattenquote:
Anders heb ik hier nog een ideaal apparaat staan sinds vanmiddagquote:
Daar heb ik andere kandidaten voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Anders heb ik hier nog een ideaal apparaat staan sinds vanmiddag
Op de kamer naast me is de onderlinge verstandhouding tussen de collega's niet goed
daarom heeft iemand anders het lumineuze idee bedacht om er een boxbal neer te zetten.
Normaal zijn deze dingen dus massief n hangen aan het plafond.
Deze is echter opblaasbaar en ruim anderhalve meter hoog en een centimeter of 40 in doorsnede.
Kortom het is gewoon een levensgrootte dildo.
Moet ik nog vragen of dat dit ding mee kan op de volgende Fok meet ?![]()
Maar je mag hem van mij ook volledig in elkaar rossen hoor, als dat je help opluchten![]()
Chris Brown maakt mij een hitsige breezah.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khoorde gister Chris Brown - Run It op 538...jesus ik dacht bijna dat t een wijf was qua stem
en die demo:
Heb geen foto etc gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Chris Brown maakt mij een hitsige breezah.
Scheelt inderdaad wel weer een hoop gesleep in de treinquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar heb ik andere kandidaten voor![]()
En mijn aanwezigheid bij een willekeurige meet is altijd een verrassing
Hij is niet echt lekker ofzo, maar hij danst leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb geen foto etc gezien
T zal wel..hij klinkt als een wijfquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij is niet echt lekker ofzo, maar hij danst leuk.
Jij klinkt als een nicht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T zal wel..hij klinkt als een wijf
Nou sorry..hij klinkt als een wijfquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij klinkt als een nicht..
Chris Brown is hot.
Heusch wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou sorry..hij klinkt als een wijfen je weet niet hoe ik klink
Oh?quote:
Mics verneukeren mn stemmetje altijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had toch zo'n radiofragment gehoord enzo.
Ziet er suf uit...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.upn.com/shows/south_beach/
[afbeelding]
Dit maar eens downloaden en kijken of t wat is
South Beach [USA]quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ziet er suf uit...wat moet het voorstellen.
Dat wordt dan een stuk liever doen tegen pappa en mamaquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*komt erachter dat mama en papa best wel wat geld gestashd hebben voor me *
Nou van pappa hoef ik toch geen feedback te verwachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Dat wordt dan een stuk liever doen tegen pappa en mama![]()
Tja, dan maar even de afwas en boodschappen doen voor mamaquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou van pappa hoef ik toch geen feedback te verwachten
Vaatwasserquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef error het volgende:
[..]
Tja, dan maar even de afwas en boodschappen doen voor mama
Que?quote:
Ze hebben wél geld voor je, en jij altijd miepen dat je blut bent!quote:
It's stashed away..kortom: ik zal het de komende tijd nog niet zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze hebben wél geld voor je, en jij altijd miepen dat je blut bent!
Dank uquote:
Oh, da's kut, geld voor je studie enz.?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
It's stashed away..kortom: ik zal het de komende tijd nog niet zien
Ik zeg toch niet dat het iets slechts is?quote:
De golddigger is losquote:- Rijk. - I could do your face if you want! zegt:
en over hoeveel centjes gaat het hier?
quote:
Evenals de bevooroordeelde nicht!quote:::GJ:: [I'm not here for your entertainment] zegt:
veel Ik ga geen bedragen noemen, golddgger
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[..]
Evenals de bevooroordeelde nicht!
Ik vroeg alleen hoeveel geld je had, gezonde interesse enzo.quote:
Jou vertrouw ik sowieso nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen hoeveel geld je had, gezonde interesse enzo.. Is het zo erg dat je het zelfs niet meer vertrouwt als iemand inte...
Oke, laat maar, ik wou weten hoeveel geld je had.
Ik wel dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het iets slechts is?
Zoals jij dus ook deed?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik sowieso nietDan staat het binnen een paar minuutjes op FOK
Je impliceert dat ik hem iets verwijt, is dat niet meestal negatief?quote:
In jouw beleving misschien wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je impliceert dat ik hem iets verwijt, is dat niet meestal negatief?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef Waxxer het volgende:
Geen ruzie nu, alsjeblieft
Niet leuk
En ik loop al op mijn tenen qua veel aan mijn hoofd
Ontspanninnnngggggg graag
Verzoek dan van mij maar ja als ik in de minderheid ben naja jammer dan
Maar toch
Valium en een administrateur en een algemene Personal Assistentquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Er is geen ruzie..
Kunnen we ergens mee helpen?
Het is dat ik geen OV heb anders had ik me willen voorstellen als #3quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Valium en een administrateur en een algemene Personal Assistent
Het eerste komt me te bekend voor..heb het ook regelmatig..en meestal ben ik mn dromen sochtends kwijtquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, qua veel aan mijn hoofd... (kan negatief én positief zijn, dus geen zeikgedoe ofzo)
Dan ga ik dus altijd zo raar dromen, van die bizarre dingen. Dromen zijn natuurlijk van die dingen dat je personen en situaties door elkaar haalt, dus dat ik bijvoorbeeld op een moment denk, hey, lekker koffiedrinken, en ik praat op een moment met Vlarp over USB-snoeren, dan kan het dus zijn dat ik droom dat Vlarp opeens voor de deur staat om koffie te drinken.
Maar je hebt ook van die dromen die eigenlijk niet te plaatsen zijn en heel raar zijn.Dus ik zat zo eens te zoeken naar betekenissen van dromen, en dan kom je meteen op van die zweeftevenwebsites die in neuspeuteren nog een spirituele oorzaak zoeken, maar als ik dan de betekenissen die geschreven staan lees, ben ik zo ondertussen gevaarlijk overspannen en suicidaal depressief (althans, zo vul ik het zelf maar in).
Ik weet nooit wat ik van die betekenissen an sich moet voorstellen, of wat ik ervan moet geloven.
Horoscopen vind ik bijvoorbeeld de grootste kul, ik of wie dan ook kan me/zich voordoen als helderziende/medium of wat dan ook en elke dag horoscopen schrijven.. En het gaat me er niet om dat ik wat wil doen met de betekenis ofzo van dat alles, maar gewoon zo van: ow, oké. Klaar. Maar dat willen de meesten denk ik
Bevestiging
Dat het beestje een naam heeft
en het gevoel hebben, of weten dat je niet de enige bent enz
Ben jij dan gestructureerd, geordend en continu motiverend?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is dat ik geen OV heb anders had ik me willen voorstellen als #3
1 in mn eigen hoofdquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij dan gestructureerd, geordend en continu motiverend?Doe je even een cursus en dan mag je beginnen
Haha ja ik ook, maar meestal weet ik nog wel dat ik heel raar heb gedroomd. Maar vaak droom ik dan ook zo "intensief" dat ik meteen klaarwakker ben en dan realiseer dat het zo'n rare droom was. Of dat zo'n droom eindigt op het opsta-tijdstip.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het eerste komt me te bekend voor..heb het ook regelmatig..en meestal ben ik mn dromen sochtends kwijt![]()
Yep, dat kan vaak geruststelling gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:weten dat je niet de enige bent enz
BB_Koning, wij heten jou hier kostenloos van harte welkom in deze topicreeks! Hoe gaat het met jou?quote:
alrighty thenquote:
Ik onthoud mn dromen meestal als ik al eventjes wakker ben geweest en weer inzak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, maar meestal weet ik nog wel dat ik heel raar heb gedroomd. Maar vaak droom ik dan ook zo "intensief" dat ik meteen klaarwakker ben en dan realiseer dat het zo'n rare droom was. Of dat zo'n droom eindigt op het opsta-tijdstip.
Je maakt geen goed epromotie voor de nieuwe spellingquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
BB_Koning, wij heten jou hier kostenloos van harte welkom in deze topicreeks! Hoe gaat het met jou?
Dit is een poging tot een soort van marketing-welkom.
Ow, ik dan juist weer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik onthoud mn dromen meestal als ik al eventjes wakker ben geweest en weer inzak.
\quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:23 schreef Waxxer het volgende:
Dit zijn echt van die periodes dat ik een kerel om me heen mis, die zelf heel zakelijk en gestructureerd is en kan leven met mijn verstrooide buien en mij kan sturen enzo.
Niet dat ik wanhopig op zoek ben naar liefde, maar dat element is voor nu even een stuk belangrijker.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je maakt geen goed epromotie voor de nieuwe spelling(Alles met -loos erachter moet toch op een 'e' eindigen
)
Yep, estethisch gezien niet erg geweldig (ideeeloos), echter wel consequentquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaat die 'n' er tegenwoordig weer af dan?![]()
En wil je niet zo doen?Straks word ik weer zo leuk aangevallen door bepaalde taalpuristen en journalistenhaters die erop kicken mij aan te vallen en op de kast te jagen en dat uitgebreid groepsgewijs bespreken en dat ze daar dan enorm van genieten.
quote:
Jajajajaquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, estethisch gezien niet erg geweldig (ideeeloos), echter wel consequent
Enne, anders ga je later als volleerd journalist werken bij 1 van de kranten die heel wijs de nieuwe spelling boycot![]()
Eigen huisje is handigquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Als je een huisje hebt en dr goed zit kun je snel genoeg weer op zoek naar mannelijk gezelschap
Mijn bed is er trouwens ook helemaal klaar voor met een nieuw zacht matras![]()
Mja naja het gaat erom dat ik bij een hele bups geregel sturing nodig hebquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Als je een huisje hebt en dr goed zit kun je snel genoeg weer op zoek naar mannelijk gezelschap
Mijn bed is er trouwens ook helemaal klaar voor met een nieuw zacht matras![]()
Nee, jij bent toch het goudhaantjequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch geen golddigger?
Nee, je bent een Wax in spé die later moet accepteren dat bepaalde luxe zaken niet voor starters bedoeld en geschikt zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ik en mn vorige vriendje waren ook erg...deur had geen slot dus zette ie zn bed voor de deur terwijl zn broertje ernaast aan t computeren wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eigen huisje is handig
Ken een gozer die bij zn ouders woont en die kende een jongen die ook bij zn ouders woonde. Hij ging daar langs, oma en opa waren er alleen, ouders waren weg, en toen waren ze naar de zolderkamer gegaan. Een uur later klopte oma op de deur die op slot zat.
Op zich niks bijzonders, maar wel als je bedenkt dat ze niet bepaald computerspelletjes aan het spelen waren...![]()
Maar, ik wil jou niet zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, je bent een Wax in spé die later moet accepteren dat bepaalde luxe zaken niet voor starters bedoeld en geschikt zijn.
Denk niet dat ik gezelschap heb voor mn matrasquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja het gaat erom dat ik bij een hele bups geregel sturing nodig hebDat scheelt de helft van de tijd die ik er normaal in moet steken
Dussss en je matras ga je de komende weken inrijden?
Uh, yeah, turn it up for me:quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Blubkequote:
Dan moet mijn aanwezigheid, dus telkens als je die usericon met rode achtergrond en discobal in citroenvorm ziet, toch een motivatie zijn om huiswerk te maken, op tijd te gaan slapen als 14-jarige en keihard te werken om spijkers met koppen te slaan?quote:
CrazyFreaky Dutch Punkquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik en mn vorige vriendje waren ook erg...deur had geen slot dus zette ie zn bed voor de deur terwijl zn broertje ernaast aan t computeren was![]()
Nou, het schijnt dat het in A'dam wemelt van de mensen die niet vies zijn van een one-night-stand... Helemįįl tot de 31e hoef je alleen maar met je vingers te knippen en je kunt een agenda (per nacht!) bijhouden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk niet dat ik gezelschap heb voor mn matras
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik en mn vorige vriendje waren ook erg...deur had geen slot dus zette ie zn bed voor de deur terwijl zn broertje ernaast aan t computeren was![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje posten van een kuisheidsgordel....
,,Het is moeilijk om te zeggen... maar.... hč, geef me even de tijd... *diepe zucht en naar bureaublad kijk quasi ontroerd*...... we moeten helaas je contract ontbinden om het voortbestaan van het bedrijf te verzekeren. Helaas, we moeten keuzes maken."quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
Geef op grond van bovenstaande overwegingen een advies aan de beide directeuren over de meest gewenste wijze van bezuinigen vanuit een combinatie van organisatorische, economische en sociale motieven. Betrek daarbij zowel de positie van eventueel vertrekkende medewerkers en van de blijvers.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Het is moeilijk om te zeggen... maar.... hč, geef me even de tijd... *diepe zucht en naar bureaublad kijk quasi ontroerd*...... we moeten helaas je contract ontbinden om het voortbestaan van het bedrijf te verzekeren. Helaas, we moeten keuzes maken."
,,Begrijp goed dat onze zorg op de eerste plaats naar de vertrekkende medewerkers gaat. We hebben moeten kiezen, wikken en wegen. De voorzieningen binnen dit bedrijf zullen drastisch achteruit moeten gaan om het voortbestaan te verzekeren. De definitieve keuze is aan jou, er zal echt veel veranderen, maar jouw arbeidsplek blijft voorlopig behouden."
,,Blubberzwijn, gisteravond hebben wij begrepen dat de afgelopen nacht voor weinig rust heeft gezorgd. Hoewel we niet merken dat het enige invloed heeft gehad op je werkzaamheden (hartstikke goed gedaan trouwens, we zijn erg tevreden over je!), toch even de vraag: hoe is het nu met je? En hoeveel hechtingen heb je?"
enz.
Wat een vrįįg...
U ain't heard nothin yetquote:
Probleem is.. ik hoef geen 1 night stand... draait een leuke date/avond uit op sex: geen probleem..maar ik ga niet op jacht naar sex!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat het in A'dam wemelt van de mensen die niet vies zijn van een one-night-stand... Helemįįl tot de 31e hoef je alleen maar met je vingers te knippen en je kunt een agenda (per nacht!) bijhouden.
Ik bied me aan om alles na te lezen en te checken op nieuwe spelling, mits ik niet meer dan 3 kantjes hoef te lezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
bijna klaar met opdracht.. morgen weer overleg met S.
Was ik op jouw leeftijd maar zo wijsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Probleem is.. ik hoef geen 1 night stand... draait een leuke date/avond uit op sex: geen probleem..maar ik ga niet op jacht naar sex!
Ja nou maar die vraag is zeker slechts één van al die hersenkrakers?quote:
Wijs? Neuh kieskeurig, preuts en vervelend misschienquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was ik op jouw leeftijd maar zo wijs
(Hoewel ik die periode van mn leven niet had willen missen![]()
)
Ik zie al helemaal een kenau voor me die al vingertrommelend op tafel met deze:quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
bijna klaar met opdracht.. morgen weer overleg met S.
mja op zich klopt het welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal een kenau voor me die al vingertrommelend op tafel met deze:blik op jou zit te wachten terwijl jij met een kleur aan komt rennen en je hebt dan amper hoi gezegd, of ze begint al met haar preek...
Maaaaaaaaaarrrrr ik zou ophouden met dit soort speculaties.
Jij bent dan wel alles behalve preuts.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wijs? Neuh kieskeurig, preuts en vervelend misschien
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja op zich klopt het welomdat ik nu pas mn dingen afheb.. maar we hoeven het pas 2 februari in te leveren
quote:
Ieuw, mensenkennis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zo overspannen reageren. Beter dat je de tijd neemt om ergens geconcentreerd aan te werken, dan dat alles hop-hop af moet en je zo gigantisch onder druk wordt gezet door een meisje met een grote mond (die dus eigenlijk zelf heel onzeker is en faalangstig, daarom doen mensen zo). En daarbij ben jij monds en volwassen genoeg om je niet zo onder de duim te laten houden door zo'n dominante controll-freak. En anders dan meld je het maar gewoon aan je mentor als ze niet openstaat voor jouw ideeėn, het gaat om JOUW toekomst en het is géén opdracht voor hįįr, want daar begint het ondertussen, afgaande op wat je er hier over gepost hebt, wel op te lijken!
Lekker efficient dronken worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Palmpje opzuipen in 5 minuten op een lege maag is niet zo'n goed idee...
Bedoel je met Palm Marienburg Rum?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
Cool. Een bierdrinkende vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing Different Gear Vs Sia - Drink To Get Drunk (Different Gear Mix).mp3.
Nee hoor, gewoon dat bier met dat paard.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bedoel je met Palm Marienburg Rum?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.upn.com/shows/south_beach/
[afbeelding]
Dit maar eens downloaden en kijken of t wat is
Ze speelt ook een moederquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat is Vanessa Williams (saaave the best for laaaaaaast) oud geworden! ö
Oh, ik vat 'emquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon dat bier met dat paard.
Ik drink eigenlijk alleen whisky maar dat gaat niet zo goed samen met het eten, en in restaurants hebben ze toch alleen maar de standaard blends plus glenfiddich.
Ik vind die hele tekst lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heerlijk nummer..
Don't ask me why I smoke, but I drink to get drunk...
Ging je er een tepelpiercing laten zetten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef Andyvie het volgende:
Was ik vandaag weer in zwolle! En volgende week WEER 2 dagen
Spannnnnend.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef Andyvie het volgende:
Was ik vandaag weer in zwolle! En volgende week WEER 2 dagen
Hahahaha, euhmm neequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je er een tepelpiercing laten zetten?
Over tepelpiercings gesproken: de korstjes op mn tatoe beginnen al uit te drogen, yeeeequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je er een tepelpiercing laten zetten?
Ik wil ook een tattoo..nu nog de barcode..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over tepelpiercings gesproken: de korstjes op mn tatoe beginnen al uit te drogen, yeeee![]()
Van Stephane Pompougnac?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Hotel Costes.
quote:
Over vrouwen gesproken... waar's die nieuwe?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Cool. Een bierdrinkende vrouw.
81%... dat wil je niet puur drinkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, ik vat 'em
Marienburg Rum is een drank uit Suriname, deze bestaat voor 81 procent uit alcoholHet wordt ook wel Palm genoemd omdat het plaatje op de fles van een palmboom is
![]()
Ja, die newbies blijven wel weer snel weg.. en ik heb er deze keer niks mee te maken!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over vrouwen gesproken... waar's die nieuwe?Die met die leuke 3d bril?
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die newbies blijven wel weer snel weg.. en ik heb er deze keer niks mee te maken!
Oui.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Van Stephane Pompougnac?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil ook een tattoo..nu nog de barcode..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zijn mensen in Suri die 's morgens al aan een glaasje pure Palm nippenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
81%... dat wil je niet puur drinkenIk vond die 56% cask strength al behoorlijk heavy
Maar goed, ik word snel instabiel van alcohol. Ga geen onzin uitkramen of raar typen, maar ik val dan nogal snel om.
a la Dark Angel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eerder op mn onderrugquote:
Gewoon de cijfers van LOSTquote:
Hoeveel heb jij d'r?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
Tatoeages zijn altijd tacky en ordinair.
Geen, ik ben namelijk niet tacky en ordinair.quote:
nee de cijfers zijn mn geboortedatum...alleen de streepjescode nogquote:
Een puberend nichtje uit Zaandam? Natuurlijk ben je tacky en ordinair.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen, ik ben namelijk niet tacky en ordinair.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een puberend nichtje uit Zaandam? Natuurlijk ben je tacky en ordinair..
Doorgaans wel jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een puberend nichtje uit Zaandam? Natuurlijk ben je tacky en ordinair..
quote:
Ik wou eerst op mn pols of onderarm..maar da's zo bepalend ivm werk.quote:
*Neemt aanstoot....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
In de trend van zoek de verschillen tussen de voor- en de achtergrond? :-/quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat kan die man toch dom kijken..
Op je gespierde bovenarm? Op je superbrede rug? Kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou eerst op mn pols of onderarm..maar da's zo bepalend ivm werk.
Of meer naar hoe hij vol verbazing naar zijn eigen hand kijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In de trend van zoek de verschillen tussen de voor- en de achtergrond? :-/
Hij IS gewoon dom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat kan die man toch dom kijken..
Ik en spierenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Op je gespierde bovenarm? Op je superbrede rug? Kan ook sexy zijn
Is voor mij overigens ook iets persoonlijks, niemand hoeft te zien en ook niemand die het ziet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of meer naar hoe hij vol verbazing naar zijn eigen hand kijkt.
"Wat doet dat ding met vijf uitsteekels daar opeens? [afbeelding]"
Ik ben niet gespierd..maar spieren heb ik wel.quote:
Je hebt gelijk, dan maar op onderrug of zoals ik pleeg te zeggen: boven je bilquote:
He wat ordinairquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan maar op onderrug of zoals ik pleeg te zeggen: boven je bil![]()
ik héb ze wel jaquote:
quote:
Je bips dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan maar op onderrug of zoals ik pleeg te zeggen: boven je bil![]()
Ik heb m bijna binnen..ik verwacht er totaal niets van..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, eens zien of dat South Beach een beetje een leuke serie is...
Kringspierquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Een praatgroep voor bodybuilders: een spierkring
Bodybuilders en praten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Een praatgroep voor bodybuilders: een spierkring
Ik zit nu op 30%, nog een uurtje zoals het nu gaat, maar dat gaat zo nog wel iets sneller.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m bijna binnen..ik verwacht er totaal niets van..
Vanavond weer The OC..Jesus wat heb k zin in dat seizoen
De spoilers voor de rest van t seizoen zijn zoo sterkquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 30%, nog een uurtje zoals het nu gaat, maar dat gaat zo nog wel iets sneller.
O ja, vanavond The OC, dan kan ik morgen weer iets branden om bij mijn ouders te kijken
Er komen zondag en maandag gelijk 4 afleveringen van 24 als ik me goed herinnerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De spoilers voor de rest van t seizoen zijn zoo sterk![]()
Geen reunion meer..![]()
maar komende week beginnen 24 en American Idol weer
En dan ook nog eens met rectale verzoeken komen, je weet van geen ophoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
rectificatieverzoek
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Er komen zondag en maandag gelijk 4 afleveringen van 24 als ik me goed herinner
Wat wil je toch zeggen met dat sigaartje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En dan ook nog eens met rectale verzoeken komen, je weet van geen ophouden![]()
![]()
Sla de annalen er maar op naquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Als het neuken niet lukt?Een rectalificatie?!
Ik snap er geen reet meer vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sla de annalen er maar op na
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Herkent iemand dit: opstaan om iets te pakken of te doen, maar als je staat weet je niet meer wįt je wilde pakken of doen?
Als er maar gepenetreerd wordtquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Als het neuken niet lukt?Een rectalificatie?!
Enfin. Herkent iemand dit: opstaan om iets te pakken of te doen, maar als je staat weet je niet meer wįt je wilde pakken of doen?
ik heb altijd dat ik naar boven loop om bijvoorbeeld de schaar te halen, en dan kom ik beneden met een glas ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Soms ga ik naar boven om iets te doen en dan kom ik langs een spiegel en blijf eventjes staan, daarna loop ik weer naar beneden. Beneden den kik: hey, ik moest wat halenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
IJdeltuitquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Soms ga ik naar boven om iets te doen en dan kom ik langs een spiegel en blijf eventjes staan, daarna loop ik weer naar beneden. Beneden den kik: hey, ik moest wat halen
O jee, dit stukje pleit niet echt in mn voordeel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb altijd dat ik naar boven loop om bijvoorbeeld de schaar te halen, en dan kom ik beneden met een glas ofzoof de donald duck
Sta je daar met je handen vol gel-achtig spul of wat dan ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Soms ga ik naar boven om iets te doen en dan kom ik langs een spiegel en blijf eventjes staan, daarna loop ik weer naar beneden. Beneden den kik: hey, ik moest wat halen
Blubberzwijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie ben ik?! wat doe ik hier!? waar is mijn roddelflop!?!
dat heb ik al als ik een vensterje open op mijn PC.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Trouwen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben nog lidquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen we geen Donald Duck abo doen en dan we de kosten splitten en ze elke week doorsturen?
BV
Week 1 is ie bij Wax
Week 2 bij Blub
Week 3 bij mij..
etc
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef error het volgende:
[..]
dat heb ik al als ik een vensterje open op mijn PC.
Wat wou ik ook alweer doen?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben nog lid
midas wolf is leuk![]()
"kom maar bij mij lekker hamlapje van me.. ik bedoel meneer big"
Aha, nu snap ik 'vanitas', de naam deed een hele tijd al een belletje rinkelen en Latijn was ook al een tijdje geledenquote:
wel briljant dat die kleine biggetjes nooit doorhebben dat hij het is ondanks dat zijn vermommingen zo slecht zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan echt zo van inene: "HIJG!!! MIDAS WOLF!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
Bend over! Als Schwarzenegger zwanger kon worden in die ene film, dan kan jij het ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een kindje
Mijn biologische klik begint te tikken
NO!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een kindje
Mijn biologische klik begint te tikken
Wat insemineer insinueer jij?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bend over! Als Schwarzenegger zwanger kon worden in die ene film, dan kan jij het ook
En anders blijven we proberen tot het lukt![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bend over! Als Schwarzenegger zwanger kon worden in die ene film, dan kan jij het ook
Dan krijg ik een verlebberd ding van hier tot Tokio, alsof ik een gereformeerd typje ben met vijftien kinderen, terwijl ik nog nóóit gebaard hebquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach die coryfeetjes van de publieke omroep moesten natuurlijk allemaal nog even hun pensioen veiligstellen met een contractje bij Talpa voordat de echte bezuinigingen de publieke omroep de das om doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef Waxxer het volgende:
OMG, gaat Talpa nu Ivo Niehe heilig verklaren?
Ouwe klootzak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Puber.... [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles in de juiste proporties snotneus
dan is het nog altijd oudere.. ja![]()
Ding? Dat heet een anus. Kom op, we zijn allemaal volwassenen hier (behalve TRS en CDP), dus we kunnen het ebestje best bij het naampje noemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan krijg ik een verlebberd ding van hier tot Tokio, alsof ik een gereformeerd typje ben met vijftien kinderen, terwijl ik nog nóóit gebaard heb
Besides, wie zijn "we"?
Of moet ik dat zien zoals "Wij, Koningin Beatrix..."
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ding? Dat heet een anus. Kom op, we zijn allemaal volwassenen hier (behalve TRS en CDP), dus we kunnen het ebestje best bij het naampje noemen![]()
En ik ben niet oud, met mijn fris en fruitige 25 levensjarenquote:
Ik mag vaag doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hey, wie is er nou vaag aan 't doen, hč?
Inderdaad ben jij nog hartstikke jong, en blijft TRS een snotneusquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ik ben niet oud, met mijn fris en fruitige 25 levensjaren
niet zo'n vers uit de baarmoeder gerukt stuk nageboorte ()
Waar ik voor kwam welquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef Weemz het volgende:
Nou. Juist dįtgene waarvoor ik naar de IKEA was gegaan, was juist niet afgeprijsd!
Anustoeristquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
Anus is een grappig woord.
Oke oke oke okequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ding? Dat heet een anus. Kom op, we zijn allemaal volwassenen hier (behalve TRS en CDP), dus we kunnen het ebestje best bij het naampje noemen![]()
Janus Adrianus van Anussen, maar erg plausibel lijkt me dat nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja
Nou ja, je zult maar Adrianus heten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |