Lekker efficient dronken worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Palmpje opzuipen in 5 minuten op een lege maag is niet zo'n goed idee...
Bedoel je met Palm Marienburg Rum?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
Cool. Een bierdrinkende vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Uit eten geweest
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing Different Gear Vs Sia - Drink To Get Drunk (Different Gear Mix).mp3.
Nee hoor, gewoon dat bier met dat paard.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bedoel je met Palm Marienburg Rum?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.upn.com/shows/south_beach/
[afbeelding]
Dit maar eens downloaden en kijken of t wat is
Ze speelt ook een moederquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat is Vanessa Williams (saaave the best for laaaaaaast) oud geworden! ö
Oh, ik vat 'emquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon dat bier met dat paard.
Ik drink eigenlijk alleen whisky maar dat gaat niet zo goed samen met het eten, en in restaurants hebben ze toch alleen maar de standaard blends plus glenfiddich.
Ik vind die hele tekst lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heerlijk nummer..
Don't ask me why I smoke, but I drink to get drunk...
Ging je er een tepelpiercing laten zetten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef Andyvie het volgende:
Was ik vandaag weer in zwolle! En volgende week WEER 2 dagen
Spannnnnend.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef Andyvie het volgende:
Was ik vandaag weer in zwolle! En volgende week WEER 2 dagen
Hahahaha, euhmm neequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je er een tepelpiercing laten zetten?
Over tepelpiercings gesproken: de korstjes op mn tatoe beginnen al uit te drogen, yeeeequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je er een tepelpiercing laten zetten?
Ik wil ook een tattoo..nu nog de barcode..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over tepelpiercings gesproken: de korstjes op mn tatoe beginnen al uit te drogen, yeeee![]()
Van Stephane Pompougnac?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Hotel Costes.
quote:
Over vrouwen gesproken... waar's die nieuwe?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Cool. Een bierdrinkende vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |