Ziet er suf uit...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.upn.com/shows/south_beach/
[afbeelding]
Dit maar eens downloaden en kijken of t wat is
South Beach [USA]quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ziet er suf uit...wat moet het voorstellen.
Dat wordt dan een stuk liever doen tegen pappa en mamaquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*komt erachter dat mama en papa best wel wat geld gestashd hebben voor me *
Nou van pappa hoef ik toch geen feedback te verwachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Dat wordt dan een stuk liever doen tegen pappa en mama![]()
Tja, dan maar even de afwas en boodschappen doen voor mamaquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou van pappa hoef ik toch geen feedback te verwachten
Vaatwasserquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef error het volgende:
[..]
Tja, dan maar even de afwas en boodschappen doen voor mama
Que?quote:
Ze hebben wél geld voor je, en jij altijd miepen dat je blut bent!quote:
It's stashed away..kortom: ik zal het de komende tijd nog niet zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze hebben wél geld voor je, en jij altijd miepen dat je blut bent!
Dank uquote:
Oh, da's kut, geld voor je studie enz.?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
It's stashed away..kortom: ik zal het de komende tijd nog niet zien
Ik zeg toch niet dat het iets slechts is?quote:
De golddigger is losquote:- Rijk. - I could do your face if you want! zegt:
en over hoeveel centjes gaat het hier?
quote:
Evenals de bevooroordeelde nicht!quote:::GJ:: [I'm not here for your entertainment] zegt:
veel Ik ga geen bedragen noemen, golddgger
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[..]
Evenals de bevooroordeelde nicht!
Ik vroeg alleen hoeveel geld je had, gezonde interesse enzo.quote:
Jou vertrouw ik sowieso nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen hoeveel geld je had, gezonde interesse enzo.. Is het zo erg dat je het zelfs niet meer vertrouwt als iemand inte...
Oke, laat maar, ik wou weten hoeveel geld je had.
Ik wel dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het iets slechts is?
Zoals jij dus ook deed?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik sowieso nietDan staat het binnen een paar minuutjes op FOK
Je impliceert dat ik hem iets verwijt, is dat niet meestal negatief?quote:
In jouw beleving misschien wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je impliceert dat ik hem iets verwijt, is dat niet meestal negatief?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef Waxxer het volgende:
Geen ruzie nu, alsjeblieft
Niet leuk
En ik loop al op mijn tenen qua veel aan mijn hoofd
Ontspanninnnngggggg graag
Verzoek dan van mij maar ja als ik in de minderheid ben naja jammer dan
Maar toch
Valium en een administrateur en een algemene Personal Assistentquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Er is geen ruzie..
Kunnen we ergens mee helpen?
Het is dat ik geen OV heb anders had ik me willen voorstellen als #3quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Valium en een administrateur en een algemene Personal Assistent
Het eerste komt me te bekend voor..heb het ook regelmatig..en meestal ben ik mn dromen sochtends kwijtquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, qua veel aan mijn hoofd... (kan negatief én positief zijn, dus geen zeikgedoe ofzo)
Dan ga ik dus altijd zo raar dromen, van die bizarre dingen. Dromen zijn natuurlijk van die dingen dat je personen en situaties door elkaar haalt, dus dat ik bijvoorbeeld op een moment denk, hey, lekker koffiedrinken, en ik praat op een moment met Vlarp over USB-snoeren, dan kan het dus zijn dat ik droom dat Vlarp opeens voor de deur staat om koffie te drinken.
Maar je hebt ook van die dromen die eigenlijk niet te plaatsen zijn en heel raar zijn.Dus ik zat zo eens te zoeken naar betekenissen van dromen, en dan kom je meteen op van die zweeftevenwebsites die in neuspeuteren nog een spirituele oorzaak zoeken, maar als ik dan de betekenissen die geschreven staan lees, ben ik zo ondertussen gevaarlijk overspannen en suicidaal depressief (althans, zo vul ik het zelf maar in).
Ik weet nooit wat ik van die betekenissen an sich moet voorstellen, of wat ik ervan moet geloven.
Horoscopen vind ik bijvoorbeeld de grootste kul, ik of wie dan ook kan me/zich voordoen als helderziende/medium of wat dan ook en elke dag horoscopen schrijven.. En het gaat me er niet om dat ik wat wil doen met de betekenis ofzo van dat alles, maar gewoon zo van: ow, oké. Klaar. Maar dat willen de meesten denk ik
Bevestiging
Dat het beestje een naam heeft
en het gevoel hebben, of weten dat je niet de enige bent enz
Ben jij dan gestructureerd, geordend en continu motiverend?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is dat ik geen OV heb anders had ik me willen voorstellen als #3
1 in mn eigen hoofdquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij dan gestructureerd, geordend en continu motiverend?Doe je even een cursus en dan mag je beginnen
Haha ja ik ook, maar meestal weet ik nog wel dat ik heel raar heb gedroomd. Maar vaak droom ik dan ook zo "intensief" dat ik meteen klaarwakker ben en dan realiseer dat het zo'n rare droom was. Of dat zo'n droom eindigt op het opsta-tijdstip.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het eerste komt me te bekend voor..heb het ook regelmatig..en meestal ben ik mn dromen sochtends kwijt![]()
Yep, dat kan vaak geruststelling gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:weten dat je niet de enige bent enz
BB_Koning, wij heten jou hier kostenloos van harte welkom in deze topicreeks! Hoe gaat het met jou?quote:
alrighty thenquote:
Ik onthoud mn dromen meestal als ik al eventjes wakker ben geweest en weer inzak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, maar meestal weet ik nog wel dat ik heel raar heb gedroomd. Maar vaak droom ik dan ook zo "intensief" dat ik meteen klaarwakker ben en dan realiseer dat het zo'n rare droom was. Of dat zo'n droom eindigt op het opsta-tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |