Soms ga ik naar boven om iets te doen en dan kom ik langs een spiegel en blijf eventjes staan, daarna loop ik weer naar beneden. Beneden den kik: hey, ik moest wat halenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Herkent iemand dit: opstaan om iets te pakken of te doen, maar als je staat weet je niet meer wát je wilde pakken of doen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Herkent iemand dit: opstaan om iets te pakken of te doen, maar als je staat weet je niet meer wát je wilde pakken of doen?
IJdeltuitquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Soms ga ik naar boven om iets te doen en dan kom ik langs een spiegel en blijf eventjes staan, daarna loop ik weer naar beneden. Beneden den kik: hey, ik moest wat halen
O jee, dit stukje pleit niet echt in mn voordeel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb altijd dat ik naar boven loop om bijvoorbeeld de schaar te halen, en dan kom ik beneden met een glas ofzoof de donald duck
Sta je daar met je handen vol gel-achtig spul of wat dan ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Soms ga ik naar boven om iets te doen en dan kom ik langs een spiegel en blijf eventjes staan, daarna loop ik weer naar beneden. Beneden den kik: hey, ik moest wat halen
Blubberzwijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie ben ik?! wat doe ik hier!? waar is mijn roddelflop!?!
dat heb ik al als ik een vensterje open op mijn PC.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Trouwen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben nog lidquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen we geen Donald Duck abo doen en dan we de kosten splitten en ze elke week doorsturen?
BV
Week 1 is ie bij Wax
Week 2 bij Blub
Week 3 bij mij..
etc
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef error het volgende:
[..]
dat heb ik al als ik een vensterje open op mijn PC.
Wat wou ik ook alweer doen?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben nog lid
midas wolf is leuk![]()
"kom maar bij mij lekker hamlapje van me.. ik bedoel meneer big"
Aha, nu snap ik 'vanitas', de naam deed een hele tijd al een belletje rinkelen en Latijn was ook al een tijdje geledenquote:
wel briljant dat die kleine biggetjes nooit doorhebben dat hij het is ondanks dat zijn vermommingen zo slecht zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan echt zo van inene: "HIJG!!! MIDAS WOLF!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
Bend over! Als Schwarzenegger zwanger kon worden in die ene film, dan kan jij het ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een kindje
Mijn biologische klik begint te tikken
NO!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een kindje
Mijn biologische klik begint te tikken
Wat insemineer insinueer jij?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bend over! Als Schwarzenegger zwanger kon worden in die ene film, dan kan jij het ook
En anders blijven we proberen tot het lukt![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bend over! Als Schwarzenegger zwanger kon worden in die ene film, dan kan jij het ook
Dan krijg ik een verlebberd ding van hier tot Tokio, alsof ik een gereformeerd typje ben met vijftien kinderen, terwijl ik nog nóóit gebaard hebquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach die coryfeetjes van de publieke omroep moesten natuurlijk allemaal nog even hun pensioen veiligstellen met een contractje bij Talpa voordat de echte bezuinigingen de publieke omroep de das om doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef Waxxer het volgende:
OMG, gaat Talpa nu Ivo Niehe heilig verklaren?
Ouwe klootzak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Puber.... [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles in de juiste proporties snotneus
dan is het nog altijd oudere.. ja![]()
Ding? Dat heet een anus. Kom op, we zijn allemaal volwassenen hier (behalve TRS en CDP), dus we kunnen het ebestje best bij het naampje noemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan krijg ik een verlebberd ding van hier tot Tokio, alsof ik een gereformeerd typje ben met vijftien kinderen, terwijl ik nog nóóit gebaard heb
Besides, wie zijn "we"?
Of moet ik dat zien zoals "Wij, Koningin Beatrix..."
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ding? Dat heet een anus. Kom op, we zijn allemaal volwassenen hier (behalve TRS en CDP), dus we kunnen het ebestje best bij het naampje noemen![]()
En ik ben niet oud, met mijn fris en fruitige 25 levensjarenquote:
Ik mag vaag doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hey, wie is er nou vaag aan 't doen, hè?
Inderdaad ben jij nog hartstikke jong, en blijft TRS een snotneusquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ik ben niet oud, met mijn fris en fruitige 25 levensjaren
niet zo'n vers uit de baarmoeder gerukt stuk nageboorte ()
Waar ik voor kwam welquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef Weemz het volgende:
Nou. Juist dátgene waarvoor ik naar de IKEA was gegaan, was juist niet afgeprijsd!
Anustoeristquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
Anus is een grappig woord.
Oke oke oke okequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ding? Dat heet een anus. Kom op, we zijn allemaal volwassenen hier (behalve TRS en CDP), dus we kunnen het ebestje best bij het naampje noemen![]()
Janus Adrianus van Anussen, maar erg plausibel lijkt me dat nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja
Nou ja, je zult maar Adrianus heten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |