quote:
Ik wou eerst op mn pols of onderarm..maar da's zo bepalend ivm werk.quote:
*Neemt aanstoot....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
Tatoeages zijn altijd tacky en ordinair.
In de trend van zoek de verschillen tussen de voor- en de achtergrond? :-/quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat kan die man toch dom kijken..
Op je gespierde bovenarm? Op je superbrede rug? Kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou eerst op mn pols of onderarm..maar da's zo bepalend ivm werk.
Of meer naar hoe hij vol verbazing naar zijn eigen hand kijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In de trend van zoek de verschillen tussen de voor- en de achtergrond? :-/
Hij IS gewoon dom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat kan die man toch dom kijken..
Ik en spierenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Op je gespierde bovenarm? Op je superbrede rug? Kan ook sexy zijn
Is voor mij overigens ook iets persoonlijks, niemand hoeft te zien en ook niemand die het ziet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of meer naar hoe hij vol verbazing naar zijn eigen hand kijkt.
"Wat doet dat ding met vijf uitsteekels daar opeens? [afbeelding]"
Ik ben niet gespierd..maar spieren heb ik wel.quote:
Je hebt gelijk, dan maar op onderrug of zoals ik pleeg te zeggen: boven je bilquote:
He wat ordinairquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan maar op onderrug of zoals ik pleeg te zeggen: boven je bil![]()
ik héb ze wel jaquote:
quote:
Je bips dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan maar op onderrug of zoals ik pleeg te zeggen: boven je bil![]()
Ik heb m bijna binnen..ik verwacht er totaal niets van..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, eens zien of dat South Beach een beetje een leuke serie is...
Kringspierquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Een praatgroep voor bodybuilders: een spierkring
Bodybuilders en praten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Een praatgroep voor bodybuilders: een spierkring
Ik zit nu op 30%, nog een uurtje zoals het nu gaat, maar dat gaat zo nog wel iets sneller.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m bijna binnen..ik verwacht er totaal niets van..
Vanavond weer The OC..Jesus wat heb k zin in dat seizoen
De spoilers voor de rest van t seizoen zijn zoo sterkquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 30%, nog een uurtje zoals het nu gaat, maar dat gaat zo nog wel iets sneller.
O ja, vanavond The OC, dan kan ik morgen weer iets branden om bij mijn ouders te kijken
Er komen zondag en maandag gelijk 4 afleveringen van 24 als ik me goed herinnerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De spoilers voor de rest van t seizoen zijn zoo sterk![]()
Geen reunion meer..![]()
maar komende week beginnen 24 en American Idol weer
En dan ook nog eens met rectale verzoeken komen, je weet van geen ophoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
rectificatieverzoek
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Er komen zondag en maandag gelijk 4 afleveringen van 24 als ik me goed herinner
Wat wil je toch zeggen met dat sigaartje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En dan ook nog eens met rectale verzoeken komen, je weet van geen ophouden![]()
![]()
Sla de annalen er maar op naquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Als het neuken niet lukt?Een rectalificatie?!
Ik snap er geen reet meer vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sla de annalen er maar op na
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Herkent iemand dit: opstaan om iets te pakken of te doen, maar als je staat weet je niet meer wát je wilde pakken of doen?
Als er maar gepenetreerd wordtquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Als het neuken niet lukt?Een rectalificatie?!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Herkent iemand dit: opstaan om iets te pakken of te doen, maar als je staat weet je niet meer wát je wilde pakken of doen?
ik heb altijd dat ik naar boven loop om bijvoorbeeld de schaar te halen, en dan kom ik beneden met een glas ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |