Hebben ze jou dan vanochtend de prutsmuts opgezet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
*ook hier pruts*
Ach menneke tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
Weet ik veel... Ben toch de weg kwijt, dus wat maakt het uit
Dat zuip ik al teveelquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach menneke toch
zal ik je dan maar een kopje Rooibos thee geven zodat je wat tot rust kan komen![]()
Iddquote:
Zelfs de soms american pie achtige humor vergeef je de script schrijversquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
IddAlles klopt, qua acteren en humor, gewoon in die film....het verhaal is dan opzich wel een beetje te bizar voor woorden, maar dat geeft niet bij zo'n film
![]()
Nee dat moeten we ook niet hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
Dan kun je me helemaal opvegen denk ik
Mag het nu weer wel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Ryan_R het volgende:
Allo!!!!
Zo ,mijn opzet voor de eindscriptie is min of meer goedgekeurd, mijn collega's en ik mogen de musical LIVE gaan doen (doodeng) voor publiek en mijn stage in Antwerpen gaat door!!!!!!![]()
Mamma Mia, ja daar ga ik weer![]()
gister deet creno er ook al uitspraken overquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag het nu weer wel?
een van de directeuren had daar toch een stokje voor gestoken, terwijl jullie toch al lang aan het repeteren waren hiervoor?
Goed geslapen verder?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
rustig..
Zelfs dat, maar dat komt omdat die humor uitgespeeld wordt door Robbert Downey jr.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zelfs de soms american pie achtige humor vergeef je de script schrijvers
Ik lag tot 2 uur 538 te luisteren maar T duurde tot 3 uur voor k de slaap kon vattenquote:
Anders heb ik hier nog een ideaal apparaat staan sinds vanmiddagquote:
Daar heb ik andere kandidaten voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Anders heb ik hier nog een ideaal apparaat staan sinds vanmiddag
Op de kamer naast me is de onderlinge verstandhouding tussen de collega's niet goed
daarom heeft iemand anders het lumineuze idee bedacht om er een boxbal neer te zetten.
Normaal zijn deze dingen dus massief n hangen aan het plafond.
Deze is echter opblaasbaar en ruim anderhalve meter hoog en een centimeter of 40 in doorsnede.
Kortom het is gewoon een levensgrootte dildo.
Moet ik nog vragen of dat dit ding mee kan op de volgende Fok meet ?![]()
Maar je mag hem van mij ook volledig in elkaar rossen hoor, als dat je help opluchten![]()
Chris Brown maakt mij een hitsige breezah.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khoorde gister Chris Brown - Run It op 538...jesus ik dacht bijna dat t een wijf was qua stem
en die demo:
Heb geen foto etc gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Chris Brown maakt mij een hitsige breezah.
Scheelt inderdaad wel weer een hoop gesleep in de treinquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar heb ik andere kandidaten voor![]()
En mijn aanwezigheid bij een willekeurige meet is altijd een verrassing
Hij is niet echt lekker ofzo, maar hij danst leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb geen foto etc gezien
T zal wel..hij klinkt als een wijfquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij is niet echt lekker ofzo, maar hij danst leuk.
Jij klinkt als een nicht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T zal wel..hij klinkt als een wijf
Nou sorry..hij klinkt als een wijfquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij klinkt als een nicht..
Chris Brown is hot.
Heusch wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou sorry..hij klinkt als een wijfen je weet niet hoe ik klink
Oh?quote:
Mics verneukeren mn stemmetje altijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had toch zo'n radiofragment gehoord enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |