Ik zou ook geen vriend willen die na een korte relatie van slechts 2 maanden zo labiel hysterisch op een forum gaat lopen janken dat hij zichzelf van het leven wil beroven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:44 schreef PolarStars het volgende:
En ik kom er maar niet meer uit.![]()
beste mensen, Nadieneke heeft me verlaten. na 2 maanden en 3 dagen is het weer over en uit. en ik kan haar maar niet vergeten. het liefst maak ik er maar een einde aan, maar dat ka ik de familie niet aandoen. mijn broer tamme is er wel voor me, maar hoelang nog?
zwaar leven zko mensen.![]()
![]()
Whahahaahahahahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee he, eerst dit: Mijn vriendin blijkt een man en nu weer dit
leuk he de tekst van een liedje van een paar jaar geleden overschijven, zo'n cover was het geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:44 schreef PolarStars het volgende:
En ik kom er maar niet meer uit.![]()
beste mensen, Nadieneke heeft me verlaten. na 2 maanden en 3 dagen is het weer over en uit. en ik kan haar maar niet vergeten. het liefst maak ik er maar een einde aan, maar dat ka ik de familie niet aandoen. mijn broer tamme is er wel voor me, maar hoelang nog?
die doet nix anders dan de hele dag achter de moekkena;s aanlopen.
ik heb het geburt dehat./
zwaar leven zko mensen.![]()
![]()
volgens mij kunnen jij en ik samen gohoed praten. tamme voelt er voor mij ook wel voor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee he, eerst dit: Mijn vriendin blijkt een man en nu weer dit
Quequote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef PolarStars het volgende:
[..]
volgens mij kunnen jij en ik samen gohoed praten. tamme voelt er voor mij ook wel voor.![]()
Heb je gezopen? Je typkunsten laten nogal te wensen over nl...quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef PolarStars het volgende:
[..]
volgens mij kunnen jij en ik samen gohoed praten. tamme voelt er voor mij ook wel voor.![]()
ne ik ben geen gerbuiker van vrowuen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
dus ook geen sex meer??
ik heb het ook alweer 1 maand uit, maar nog wel sex met mun ex
Nogmaals, laat je biertje staan en drink ranja voordat we dadelijk helemaal niks meer kunnen maken van wat je probeert te typen...En idd, je bent geen gebruiker van vrouwen (maar van shemales!) : Ze gebruiken JOU!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ne ik ben geen gerbuiker van vrowuen.![]()
Er zijn meerdere homo's op fok hoor, daarvoor hoef je je anno 2006 écht niet meer te schamen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ik ben geen homoquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere homo's op fok hoor, daarvoor hoef je je anno 2006 écht niet meer te schamen.
Open gewoon een soort meeting topic voor gelijkgestemden .
wel van manvrouwen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik was net wat eerderquote:
Het typt NEDERLANDS!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef PolarStars het volgende:
[..]
kappe nou want ik roep de moderators![]()
ze wou het zelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
misschien dfat je pron bleem oplossend kunet werken, wat van jou gebrabbel is niks te maken hoorquote:
Rot toch op, sukkel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:00 schreef PolarStars het volgende:
[..]
misschien dfat je pron bleem oplossend kunet werken, wat van jou gebrabbel is niks te maken hoor![]()
Whahahahahaha...geweldig dit...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:00 schreef PolarStars het volgende:
[..]
misschien dfat je pron bleem oplossend kunet werken, wat van jou gebrabbel is niks te maken hoor![]()
ah daar is de nerd weer die skipe vriendes zoekt via fokquote:
Die zullen het topic onvermijdelijk sluitenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef PolarStars het volgende:
[..]
zeker weten dat ik dat moe doe-en?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Whahahahahaha...geweldig dit...![]()
Om even ontopic te blijven....ik neem mijn eerste post terug...Ga ervoor, take the jump, use the raisor, throw the tv in your bathtub....
take a train, hang yourself, take some pillsquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Om even ontopic te blijven....ik neem mijn eerste post terug...Ga ervoor, take the jump, use the raisor, throw the tv in your bathtub....
Jah? Neeh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ah daar is de nerd weer die skipe vriendes zoekt via fok![]()
![]()
jin betn gewoon de klooon bvan hemquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die zullen het topic onvermijdelijk sluiten
In de badkuip zit tubgirl, misschien kunnen ze het goed met elkaar vinden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
nee man die grote container treinen, heeft een veel langere remweg nodig, heb je nog ff 46 wagons over je heen denderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
Of ga een trein knuffelen, neem wel de intercity, die heeft geen kreukelzone...
Geleidt stront ook stroom? Anders heeft t weinig zin natuurlijk....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:04 schreef _mimic het volgende:
[..]
In de badkuip zit tubgirl, misschien kunnen ze het goed met elkaar vinden!
Heb je nu al een touw gevonden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ok jonegn ik ziet me allen later op nu.nl./quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
Doodsverwensing nummer 2, ik begeef me op glad ijs hier....
sorry mods, ik zal t niet meer doen![]()
Pff..quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:05 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ok jonegn ik ziet me allen later op nu.nl./![]()
geen wensen hoor, gewoon een adviesquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
skiczukie wil niet met je naar bed.quote:
ok, ik denk ik dek me alvast inquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
geen wensen hoor, gewoon een advies![]()
dat bepaalt sikzukukiedan wel zlfe even ja danquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
skiczukie wil niet met je naar bed.
nope hij zal het met zijn rechterhand moeten doen!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar je begrijpt nu wel waarom dat meisje geen zin meer in je aandachtsvragende stupide kinderlijke gedrag had ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef PolarStars het volgende:
[..]
dat bepaalt sikzukukiedan wel zlfe even ja dan![]()
Nee, dat is ook geen shemale. Helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
jij hebt niks te bapelen bvan mijn meisje. ga maar wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar je begrijpt nu wel waarom dat meisje geen zin meer in je aandachtsvragende stupide kinderlijke gedrag had ?
Vooral niet met zo'n kloon die typt alsof het dronken is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
misschien is een ijsmeisje.rar wel handig voor hem
Hoewel ik wel moet zeggen dat dr tieten best lekker zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na het lezen van zijn postings denk ik dat hij blijer zal zijn met een prachtige strandsessie-fotoreeks van Gordon & Jolink.
Dat is dan ook dé reden waarom Dagonet he open laatquote:
Nietzman kent jou toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na het lezen van zijn postings denk ik dat hij blijer zal zijn met een prachtige strandsessie-fotoreeks van Gordon & Jolink.
Dan heb je die van Lupa nog niet gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef _mimic het volgende:
[..]
Hoewel ik wel moet zeggen dat dr tieten best lekker zijn
ja lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef _mimic het volgende:
Wie wil dr een toastje met kruidenboter?
neh tot de 300 posts, 40 min.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef DeeCruise het volgende:
Het duurt nog best lang eer deze bagger een slotje krijgt....
Iemand zin in een pol? Ik gok nog 20 minuten.........
meldt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef _mimic het volgende:
Wie wil dr een toastje met kruidenboter?
Hm, laat zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan heb je die van Lupa nog niet gezien.
Zou wel het gemiddelde iq in dit topic doen stijgen met 30 punten....Kijk eens op nu.nl?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
nah volgens mij is er echt iemand dood, zo stil!
Pass it on brother!quote:
Eerder op cnn.comquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou wel het gemiddelde iq in dit topic doen stijgen met 30 punten....Kijk eens op nu.nl?![]()
wat is er op nu.nl dan ??quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou wel het gemiddelde iq in dit topic doen stijgen met 30 punten....Kijk eens op nu.nl?![]()
Vieze patser met je MDA2, ik zag je wel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat is er op nu.nl dan ??
niet erg veel veranderd nadat ik vanmiddag in de trein met mun pda had gekeken
MDA Varioquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:18 schreef _mimic het volgende:
[..]
Vieze patser met je MDA2, ik zag je wel!
Godver, nu krijg ik echt honger....even de keuken checken.....quote:
staat er morgen in de krant:quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:19 schreef DeeCruise het volgende:
Misschien een leuk linkje...iets in de trant van "schreeuwende triangeljosti doet zelfmoordpoging met scheerapparaat vader"???
Die is zichzelf aan het bevredigen op tubgirl.jpg en ijsmeis.rarquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Godver, nu krijg ik echt honger....even de keuken checken.....
Zoek de ts ondertussen eens op? Heb zin om weer flink te lachen.....
en yvonne.jpgquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:20 schreef _mimic het volgende:
[..]
Die is zichzelf aan het bevredigen op tubgirl.jpg en ijsmeis.rar
Lijkt me niet. Het is gewoon een klare homo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:20 schreef _mimic het volgende:
[..]
Die is zichzelf aan het bevredigen op tubgirl.jpg en ijsmeis.rar
Ik hád de hele serie. Totdat mijn harde schijf is gecrashed, vorig jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ze ??
ik heb er 1 gezien...
en 1 teveel![]()
Je bent te laat...ts is al harikiri plegen....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef Tobbes het volgende:
Ein-de-lijk heb ik het bagger-topic van vannacht gevonden.:Y
Tobbesquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef Tobbes het volgende:
Vind je het gek?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hád de hele serie. Totdat mijn harde schijf is gecrashed, vorig jaar.
Je hebt het gekillt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef Tobbes het volgende:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je bent te laat...ts is al harikiri plegen....
ik ben prof f5'er heb er geen moeite meequote:Op donderdag 12 januari 2006 02:27 schreef DeeCruise het volgende:
Dit is wel een echt f5 topic geworden...damn
heb ik nu opstaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:28 schreef Tobbes het volgende:
Als er iemand bij me wegging
Even slikken en weer doorgaan
blablabla
Owneeeee, echt?quote:
probeer maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Owneeeee, echt?
Dan ben ik bang dat jij t nieuwe pispaaltje wordt.....
Marco borsato...![]()
Nee laat maar..ben lui aangelegd, ik zoek liever een makkelijk target...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
probeer maar
ik zit rete lekker in mun vel
Roep/meld even als je er 1 gevonden hebt...is behoorlijk dood op fok momenteel....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:36 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl zoekt nieuw baggertopic
Ik maak van mijn kroketten altijd een prakjequote:
Ik zou het wel lekker vinden denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik maak van mijn kroketten altijd een prakjeLekker mayo en mosterd door elkaar hutselen met stukjes kroket! Kokhalzende mensen gegarandeerd
Smaakt niet anders dan gewone kroket met mayo en mosterd. Ziet er alleen lekkerder uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik zou het wel lekker vinden denk ik.
ik heb wel zin in een jopie kroket!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik maak van mijn kroketten altijd een prakjeLekker mayo en mosterd door elkaar hutselen met stukjes kroket! Kokhalzende mensen gegarandeerd
Ik ook wel. Morgen ff Andries gek maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb wel zin in een jopie kroket!!
En daar gaan mensen van kokhalzen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:44 schreef _mimic het volgende:
[..]
Smaakt niet anders dan gewone kroket met mayo en mosterd. Ziet er alleen lekkerder uit
ok, ik ga morgen ochtend mijn nieuwe gitaar ophalen! ennuh voor de rest ehm beetje niksenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:45 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik ook wel. Morgen ff Andries gek maken?
Wel morgenavond! Ik ben de hele middag wegEn savonds vanaf kwart voor 7 ff.. ik ga een eikelpiercing laten zetten.
lees alle gitaristen topics maar ff doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:48 schreef Tobbes het volgende:
Guitarist.nl
Waarom heb je trouwens geen echte gitaar gekocht (lees: Gibson).
* guitarist.nl ! dit bedoel je? moet je /me typenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:48 schreef DeeCruise het volgende:
Even een uiterst intelligente post:
Wat is de tag die je moet zetten om die letters in t rood te krijgen?
Enne, doe mij ook maar een croquet.........zonder mosterd svp
krijg opeens zin een kroketquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef _mimic het volgende:
[..]
vet usericon -->quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:54 schreef peterh het volgende:
[..]
vet usericon -->[[url= afbeelding]]http://members.lycos.nl/biohazard1979/hpbimg/woohoo.gif]afbeelding[/url]][/url]
Thank you....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:54 schreef peterh het volgende:
[..]
vet usericon -->[[url= afbeelding]]http://members.lycos.nl/biohazard1979/hpbimg/woohoo.gif]afbeelding[/url]][/url]
waarom, als je het tot 3 uur red ben je officieel nachtbrakerquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:57 schreef peterh het volgende:
snel dan! ik wil voor 3 uur in me bed liggen..
vind ook nietquote:
nou nee, moet er over 4 uur weer uit dus..quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom, als je het tot 3 uur red ben je officieel nachtbraker
Nah, menig fokker herkennen er wel een persoon inquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eensch...beter zeker, maar leuker/grappiger? Daarbij vind ik die van mij origineel in tegenstelling tot het hoge borsten/kontjes gehalte van jou geposte usericon
blijf je toch opquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef peterh het volgende:
[..]
nou nee, moet er over 4 uur weer uit dus..
Hij woont vlak bij mij dus ik denk een boer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
@ _mimic....
Jouw onderschrift...is dat een boer, of een scheet?
hij woont ook bij mij, en hem kennende het is een boer, ook wel vaak zo:quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:01 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Hij woont vlak bij mij dus ik denk een boer.
Dat ben ik al anderhalf jaar.....en nu? Heb ik nu een bonusprijs te pakken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
we zijn nu officieel nachtbrakers, gefeliciteerd allemaal![]()
Who the fuck is linda?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hij woont ook bij mij, en hem kennende het is een boer, ook wel vaak zo:
burp*lindaaaaaaa)
je hebt gelijk ik ga, welterusten nachtbrakersquote:
Ik twijfel zelf nog... Het klonk zo frappantquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
@ _mimic....
Jouw onderschrift...is dat een boer, of een scheet?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:03 schreef peterh het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik ga, welterusten nachtbrakers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb d'r nooit gezien in Meppel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.lincreations.nl
Alsof je dat wilt. Woont in de oosterboerquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Kheb d'r nooit gezien in Meppel.
ik jou ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Kheb d'r nooit gezien in Meppel.
Maar goed dat ik die pol niet neergezet heb, anders had ik dik verloren...anywayz, waar blijft mijn bonusprijs?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:04 schreef guitarist.nl het volgende:
volgens mij zijn er ook geen mods meer wakker, anders hadden ze hem vast wel dicht gegooid
Jazeker wel.quote:
Oosterboer, newbiewijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:06 schreef _mimic het volgende:
[..]
Alsof je dat wilt. Woont in de oosterboer
Nog een stokbroodje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die pol niet neergezet heb, anders had ik dik verloren...anywayz, waar blijft mijn bonusprijs?
ja ???quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Jazeker wel.
[..]
Oosterboer, newbiewijk.
Kun je beter in dat treintjestopic posten, daar is ze het meest actief...quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:07 schreef Jajong het volgende:
Gebruik dat usericon, en ga als een wilde posten in PUB of SES. dan gaat ze huilen denk ik
wat voor topic?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:07 schreef _mimic het volgende:
[..]
Kun je beter in dat treintjestopic posten, daar is ze het meest actief...
Ach en wee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef Tobbes het volgende:
De wasmachine is eindelijk klaaar EN ALLES IS ROSE
Past goed bij je.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef Tobbes het volgende:
zit je nu zwaar in de dip?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef Tobbes het volgende:
Treinknuffelen, vogel aaien, tijger knijpen, touwtje hangen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zit je nu zwaar in de dip?
want dan heb ik nog wel wat tipt
Aha. Ja die staat niet in mijn lijstje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:10 schreef _mimic het volgende:
[..]
PTA slowchat, Planes, Trains & Automobiles
Neither in mine. Ik zag het toevallig op haar fotoboek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha. Ja die staat niet in mijn lijstje.
Okee, dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:12 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben weg, even douchen en dan even rukken op ijsmeis.rar
daar zijn ze voor gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:12 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben weg, even douchen en dan even rukken op ijsmeis.rar
Come on....quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
daar zijn ze voor gemaaktsucces!!
idd!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:18 schreef DeeCruise het volgende:
Hmmz, metallica op yorin fm met nothing else matters...
10.000x beter dan die ingezongen bagger van die grafhoer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |