ok, ik denk ik dek me alvast inquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
geen wensen hoor, gewoon een advies![]()
dat bepaalt sikzukukiedan wel zlfe even ja danquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
skiczukie wil niet met je naar bed.
nope hij zal het met zijn rechterhand moeten doen!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar je begrijpt nu wel waarom dat meisje geen zin meer in je aandachtsvragende stupide kinderlijke gedrag had ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef PolarStars het volgende:
[..]
dat bepaalt sikzukukiedan wel zlfe even ja dan![]()
Nee, dat is ook geen shemale. Helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
jij hebt niks te bapelen bvan mijn meisje. ga maar wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar je begrijpt nu wel waarom dat meisje geen zin meer in je aandachtsvragende stupide kinderlijke gedrag had ?
Vooral niet met zo'n kloon die typt alsof het dronken is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
misschien is een ijsmeisje.rar wel handig voor hem
Hoewel ik wel moet zeggen dat dr tieten best lekker zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na het lezen van zijn postings denk ik dat hij blijer zal zijn met een prachtige strandsessie-fotoreeks van Gordon & Jolink.
Dat is dan ook dé reden waarom Dagonet he open laatquote:
Nietzman kent jou toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na het lezen van zijn postings denk ik dat hij blijer zal zijn met een prachtige strandsessie-fotoreeks van Gordon & Jolink.
Dan heb je die van Lupa nog niet gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef _mimic het volgende:
[..]
Hoewel ik wel moet zeggen dat dr tieten best lekker zijn
ja lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef _mimic het volgende:
Wie wil dr een toastje met kruidenboter?
neh tot de 300 posts, 40 min.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef DeeCruise het volgende:
Het duurt nog best lang eer deze bagger een slotje krijgt....
Iemand zin in een pol? Ik gok nog 20 minuten.........
meldt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef _mimic het volgende:
Wie wil dr een toastje met kruidenboter?
Hm, laat zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan heb je die van Lupa nog niet gezien.
Zou wel het gemiddelde iq in dit topic doen stijgen met 30 punten....Kijk eens op nu.nl?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
nah volgens mij is er echt iemand dood, zo stil!
Pass it on brother!quote:
Eerder op cnn.comquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou wel het gemiddelde iq in dit topic doen stijgen met 30 punten....Kijk eens op nu.nl?![]()
wat is er op nu.nl dan ??quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou wel het gemiddelde iq in dit topic doen stijgen met 30 punten....Kijk eens op nu.nl?![]()
Vieze patser met je MDA2, ik zag je wel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat is er op nu.nl dan ??
niet erg veel veranderd nadat ik vanmiddag in de trein met mun pda had gekeken
MDA Varioquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:18 schreef _mimic het volgende:
[..]
Vieze patser met je MDA2, ik zag je wel!
Godver, nu krijg ik echt honger....even de keuken checken.....quote:
staat er morgen in de krant:quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:19 schreef DeeCruise het volgende:
Misschien een leuk linkje...iets in de trant van "schreeuwende triangeljosti doet zelfmoordpoging met scheerapparaat vader"???
Die is zichzelf aan het bevredigen op tubgirl.jpg en ijsmeis.rarquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Godver, nu krijg ik echt honger....even de keuken checken.....
Zoek de ts ondertussen eens op? Heb zin om weer flink te lachen.....
en yvonne.jpgquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:20 schreef _mimic het volgende:
[..]
Die is zichzelf aan het bevredigen op tubgirl.jpg en ijsmeis.rar
Lijkt me niet. Het is gewoon een klare homo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:20 schreef _mimic het volgende:
[..]
Die is zichzelf aan het bevredigen op tubgirl.jpg en ijsmeis.rar
Ik hád de hele serie. Totdat mijn harde schijf is gecrashed, vorig jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ze ??
ik heb er 1 gezien...
en 1 teveel![]()
Je bent te laat...ts is al harikiri plegen....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef Tobbes het volgende:
Ein-de-lijk heb ik het bagger-topic van vannacht gevonden.:Y
Tobbesquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef Tobbes het volgende:
Vind je het gek?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hád de hele serie. Totdat mijn harde schijf is gecrashed, vorig jaar.
Je hebt het gekillt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef Tobbes het volgende:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je bent te laat...ts is al harikiri plegen....
ik ben prof f5'er heb er geen moeite meequote:Op donderdag 12 januari 2006 02:27 schreef DeeCruise het volgende:
Dit is wel een echt f5 topic geworden...damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |