Ik zou ook geen vriend willen die na een korte relatie van slechts 2 maanden zo labiel hysterisch op een forum gaat lopen janken dat hij zichzelf van het leven wil beroven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:44 schreef PolarStars het volgende:
En ik kom er maar niet meer uit.![]()
beste mensen, Nadieneke heeft me verlaten. na 2 maanden en 3 dagen is het weer over en uit. en ik kan haar maar niet vergeten. het liefst maak ik er maar een einde aan, maar dat ka ik de familie niet aandoen. mijn broer tamme is er wel voor me, maar hoelang nog?
zwaar leven zko mensen.![]()
![]()
Whahahaahahahahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee he, eerst dit: Mijn vriendin blijkt een man en nu weer dit
leuk he de tekst van een liedje van een paar jaar geleden overschijven, zo'n cover was het geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:44 schreef PolarStars het volgende:
En ik kom er maar niet meer uit.![]()
beste mensen, Nadieneke heeft me verlaten. na 2 maanden en 3 dagen is het weer over en uit. en ik kan haar maar niet vergeten. het liefst maak ik er maar een einde aan, maar dat ka ik de familie niet aandoen. mijn broer tamme is er wel voor me, maar hoelang nog?
die doet nix anders dan de hele dag achter de moekkena;s aanlopen.
ik heb het geburt dehat./
zwaar leven zko mensen.![]()
![]()
volgens mij kunnen jij en ik samen gohoed praten. tamme voelt er voor mij ook wel voor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee he, eerst dit: Mijn vriendin blijkt een man en nu weer dit
Quequote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef PolarStars het volgende:
[..]
volgens mij kunnen jij en ik samen gohoed praten. tamme voelt er voor mij ook wel voor.![]()
Heb je gezopen? Je typkunsten laten nogal te wensen over nl...quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef PolarStars het volgende:
[..]
volgens mij kunnen jij en ik samen gohoed praten. tamme voelt er voor mij ook wel voor.![]()
ne ik ben geen gerbuiker van vrowuen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
dus ook geen sex meer??
ik heb het ook alweer 1 maand uit, maar nog wel sex met mun ex
Nogmaals, laat je biertje staan en drink ranja voordat we dadelijk helemaal niks meer kunnen maken van wat je probeert te typen...En idd, je bent geen gebruiker van vrouwen (maar van shemales!) : Ze gebruiken JOU!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ne ik ben geen gerbuiker van vrowuen.![]()
Er zijn meerdere homo's op fok hoor, daarvoor hoef je je anno 2006 écht niet meer te schamen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ik ben geen homoquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere homo's op fok hoor, daarvoor hoef je je anno 2006 écht niet meer te schamen.
Open gewoon een soort meeting topic voor gelijkgestemden .
wel van manvrouwen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik was net wat eerderquote:
Het typt NEDERLANDS!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef PolarStars het volgende:
[..]
kappe nou want ik roep de moderators![]()
ze wou het zelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
misschien dfat je pron bleem oplossend kunet werken, wat van jou gebrabbel is niks te maken hoorquote:
Rot toch op, sukkel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:00 schreef PolarStars het volgende:
[..]
misschien dfat je pron bleem oplossend kunet werken, wat van jou gebrabbel is niks te maken hoor![]()
Whahahahahaha...geweldig dit...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:00 schreef PolarStars het volgende:
[..]
misschien dfat je pron bleem oplossend kunet werken, wat van jou gebrabbel is niks te maken hoor![]()
ah daar is de nerd weer die skipe vriendes zoekt via fokquote:
Die zullen het topic onvermijdelijk sluitenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef PolarStars het volgende:
[..]
zeker weten dat ik dat moe doe-en?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Whahahahahaha...geweldig dit...![]()
Om even ontopic te blijven....ik neem mijn eerste post terug...Ga ervoor, take the jump, use the raisor, throw the tv in your bathtub....
take a train, hang yourself, take some pillsquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Om even ontopic te blijven....ik neem mijn eerste post terug...Ga ervoor, take the jump, use the raisor, throw the tv in your bathtub....
Jah? Neeh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ah daar is de nerd weer die skipe vriendes zoekt via fok![]()
![]()
jin betn gewoon de klooon bvan hemquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die zullen het topic onvermijdelijk sluiten
In de badkuip zit tubgirl, misschien kunnen ze het goed met elkaar vinden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
nee man die grote container treinen, heeft een veel langere remweg nodig, heb je nog ff 46 wagons over je heen denderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
Of ga een trein knuffelen, neem wel de intercity, die heeft geen kreukelzone...
Geleidt stront ook stroom? Anders heeft t weinig zin natuurlijk....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:04 schreef _mimic het volgende:
[..]
In de badkuip zit tubgirl, misschien kunnen ze het goed met elkaar vinden!
Heb je nu al een touw gevonden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ok jonegn ik ziet me allen later op nu.nl./quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
Doodsverwensing nummer 2, ik begeef me op glad ijs hier....
sorry mods, ik zal t niet meer doen![]()
Pff..quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:05 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ok jonegn ik ziet me allen later op nu.nl./![]()
geen wensen hoor, gewoon een adviesquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
skiczukie wil niet met je naar bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |