heb ik nu opstaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:28 schreef Tobbes het volgende:
Als er iemand bij me wegging
Even slikken en weer doorgaan
blablabla
Owneeeee, echt?quote:
probeer maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Owneeeee, echt?
Dan ben ik bang dat jij t nieuwe pispaaltje wordt.....
Marco borsato...![]()
Nee laat maar..ben lui aangelegd, ik zoek liever een makkelijk target...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
probeer maar
ik zit rete lekker in mun vel
Roep/meld even als je er 1 gevonden hebt...is behoorlijk dood op fok momenteel....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:36 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl zoekt nieuw baggertopic
Ik maak van mijn kroketten altijd een prakjequote:
Ik zou het wel lekker vinden denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik maak van mijn kroketten altijd een prakjeLekker mayo en mosterd door elkaar hutselen met stukjes kroket! Kokhalzende mensen gegarandeerd
Smaakt niet anders dan gewone kroket met mayo en mosterd. Ziet er alleen lekkerder uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik zou het wel lekker vinden denk ik.
ik heb wel zin in een jopie kroket!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik maak van mijn kroketten altijd een prakjeLekker mayo en mosterd door elkaar hutselen met stukjes kroket! Kokhalzende mensen gegarandeerd
Ik ook wel. Morgen ff Andries gek maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb wel zin in een jopie kroket!!
En daar gaan mensen van kokhalzen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:44 schreef _mimic het volgende:
[..]
Smaakt niet anders dan gewone kroket met mayo en mosterd. Ziet er alleen lekkerder uit
ok, ik ga morgen ochtend mijn nieuwe gitaar ophalen! ennuh voor de rest ehm beetje niksenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:45 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik ook wel. Morgen ff Andries gek maken?
Wel morgenavond! Ik ben de hele middag wegEn savonds vanaf kwart voor 7 ff.. ik ga een eikelpiercing laten zetten.
lees alle gitaristen topics maar ff doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:48 schreef Tobbes het volgende:
Guitarist.nl
Waarom heb je trouwens geen echte gitaar gekocht (lees: Gibson).
* guitarist.nl ! dit bedoel je? moet je /me typenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:48 schreef DeeCruise het volgende:
Even een uiterst intelligente post:
Wat is de tag die je moet zetten om die letters in t rood te krijgen?
Enne, doe mij ook maar een croquet.........zonder mosterd svp
krijg opeens zin een kroketquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:42 schreef _mimic het volgende:
[..]
vet usericon -->quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:54 schreef peterh het volgende:
[..]
vet usericon -->[[url= afbeelding]]http://members.lycos.nl/biohazard1979/hpbimg/woohoo.gif]afbeelding[/url]][/url]
Thank you....quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:54 schreef peterh het volgende:
[..]
vet usericon -->[[url= afbeelding]]http://members.lycos.nl/biohazard1979/hpbimg/woohoo.gif]afbeelding[/url]][/url]
waarom, als je het tot 3 uur red ben je officieel nachtbrakerquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:57 schreef peterh het volgende:
snel dan! ik wil voor 3 uur in me bed liggen..
vind ook nietquote:
nou nee, moet er over 4 uur weer uit dus..quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom, als je het tot 3 uur red ben je officieel nachtbraker
Nah, menig fokker herkennen er wel een persoon inquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eensch...beter zeker, maar leuker/grappiger? Daarbij vind ik die van mij origineel in tegenstelling tot het hoge borsten/kontjes gehalte van jou geposte usericon
blijf je toch opquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef peterh het volgende:
[..]
nou nee, moet er over 4 uur weer uit dus..
Hij woont vlak bij mij dus ik denk een boer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
@ _mimic....
Jouw onderschrift...is dat een boer, of een scheet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |