hij woont ook bij mij, en hem kennende het is een boer, ook wel vaak zo:quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:01 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Hij woont vlak bij mij dus ik denk een boer.
Dat ben ik al anderhalf jaar.....en nu? Heb ik nu een bonusprijs te pakken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
we zijn nu officieel nachtbrakers, gefeliciteerd allemaal![]()
Who the fuck is linda?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hij woont ook bij mij, en hem kennende het is een boer, ook wel vaak zo:
burp*lindaaaaaaa)
je hebt gelijk ik ga, welterusten nachtbrakersquote:
Ik twijfel zelf nog... Het klonk zo frappantquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
@ _mimic....
Jouw onderschrift...is dat een boer, of een scheet?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:03 schreef peterh het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik ga, welterusten nachtbrakers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb d'r nooit gezien in Meppel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.lincreations.nl
Alsof je dat wilt. Woont in de oosterboerquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Kheb d'r nooit gezien in Meppel.
ik jou ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Kheb d'r nooit gezien in Meppel.
Maar goed dat ik die pol niet neergezet heb, anders had ik dik verloren...anywayz, waar blijft mijn bonusprijs?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:04 schreef guitarist.nl het volgende:
volgens mij zijn er ook geen mods meer wakker, anders hadden ze hem vast wel dicht gegooid
Jazeker wel.quote:
Oosterboer, newbiewijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:06 schreef _mimic het volgende:
[..]
Alsof je dat wilt. Woont in de oosterboer
Nog een stokbroodje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die pol niet neergezet heb, anders had ik dik verloren...anywayz, waar blijft mijn bonusprijs?
ja ???quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Jazeker wel.
[..]
Oosterboer, newbiewijk.
Kun je beter in dat treintjestopic posten, daar is ze het meest actief...quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:07 schreef Jajong het volgende:
Gebruik dat usericon, en ga als een wilde posten in PUB of SES. dan gaat ze huilen denk ik
wat voor topic?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:07 schreef _mimic het volgende:
[..]
Kun je beter in dat treintjestopic posten, daar is ze het meest actief...
Ach en wee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef Tobbes het volgende:
De wasmachine is eindelijk klaaar EN ALLES IS ROSE
Past goed bij je.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef Tobbes het volgende:
zit je nu zwaar in de dip?quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef Tobbes het volgende:
Treinknuffelen, vogel aaien, tijger knijpen, touwtje hangen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zit je nu zwaar in de dip?
want dan heb ik nog wel wat tipt
Aha. Ja die staat niet in mijn lijstje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:10 schreef _mimic het volgende:
[..]
PTA slowchat, Planes, Trains & Automobiles
Neither in mine. Ik zag het toevallig op haar fotoboek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha. Ja die staat niet in mijn lijstje.
Okee, dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:12 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben weg, even douchen en dan even rukken op ijsmeis.rar
daar zijn ze voor gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:12 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben weg, even douchen en dan even rukken op ijsmeis.rar
Come on....quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
daar zijn ze voor gemaaktsucces!!
idd!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:18 schreef DeeCruise het volgende:
Hmmz, metallica op yorin fm met nothing else matters...
10.000x beter dan die ingezongen bagger van die grafhoer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |