maar Tarantino hèquote:
dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar Tarantino hè![]()
ik twijfel .....
Dank voor de tip...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hostel, nieuwe horrorfilm geproduceerd door Quentin Tarantino. Deze week nr.1. in de V.S.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hostel/
de horror *bibbert*quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:33 schreef Bastard het volgende:
Je roept horror in de TT, en de newbees komen aanwaaien hier
Ben van beide geen echte fan, maar als ik dan wil griezelen is gore idd stukke beter. Horror is altijd zo dom en nepquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Is het horror of is het gore?
Horror vind ik geen zak aan namelijk..
Er zijn zeer zeker wel goede horror films hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ben van beide geen echte fan, maar als ik dan wil griezelen is gore idd stukke beter. Horror is altijd zo dom en nepik bedoel,bv al die zombies etc geven mij eerder een lachkick dan angst. Een echt spannende thriller is dan stukke beter.
![]()
Horror met gore als je de trailer kijkt...... dus niet kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Is het horror of is het gore?
Horror vind ik geen zak aan namelijk..
The Ringquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeker wel goede horror films hoorIk ben dol op het genre.... probeer altijd mezelf weer eens goed bang te maken. The Grudge en The Ring zijn goede voorbeelden !
Weet ik, die is veel fucking enger dan de Amerikaansequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Japanse Grudge is BIZAR eng
Dat weet ik nog niet... Plan was 13u ongeveeer, maar Mou wil al om half 11 de trein nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelaat sta je op het station zondag ?
Mlou wilde namelijk ook nog naar ons huisje ( badkamer, kinderkamer enz.) komen kijken, noemen ze intressequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet... Plan was 13u ongeveeer, maar Mou wil al om half 11 de trein nemenIk denk wel dat ik met haar meerij, dus dan ongeveer half 12
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet... Plan was 13u ongeveeer, maar Mou wil al om half 11 de trein nemenIk denk wel dat ik met haar meerij, dus dan ongeveer half 12
kan daarna toch ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mlou wilde namelijk ook nog naar ons huisje ( badkamer, kinderkamer enz.) komen kijken, noemen ze intresse. Ik vind dat juist lief
Ze staat om 11,40 op het station
Dat denigerende toontje moet je echt afleren hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mlou wilde namelijk ook nog naar ons huisje ( badkamer, kinderkamer enz.) komen kijken, noemen ze intresse. Ik vind dat juist lief
Ze staat om 11,40 op het station
Nou, post dan nietquote:
Kep en ik willen de trein van 8u ongeveer weer naar Delft. Dan zouden we er 7u lang zijn, dat moet toch wel genoeg zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Roy wil voor Rome weer thuis zijn. Kweet niet hoelang het allemaal gaat duren
Nou... Wat een sensatiequote:
Remake is prima hoor.... ook the ring remake was primaquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
The RingThe Grudge
er worden daarin zulke onlogische beslissingen genomen, het befaamde rennen en vallen bijvoorbeeld..
zo flauw. Het orgineel schijnt wel erg eng te zijn maar die heb ik niet gezien alleen die met Sarah Michelle Gellar. Die is leuk als buffy maar dan houdt het wel op (en buffy is alleen leuk omdat de schrijver, Joss Wheadon een heel erg leuk gevoel voor humor heeft, andere voorbeelden van zijn werk: afleveringen roseanne, angel, firefly, serenity, TOY STORY
, alien resurection etc etc)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Post dan zelf es wat Billie Turf
quote:Begin augustus deed het gerucht dat Angelina Jolie zwanger zou zijn van Brad Pitt al de ronde, maar nu is het ook officieel bevestigd. Een woordvoerder van het stel gaf toe dat ze een kind verwachten, nadat People Magazine er een artikel over had gepubliceerd.
People Magazine haalde in het artikel een liefdadigheidsmedewerker uit de Dominicaanse Republiek aan, waar Angelina Jolie momenteel bezig is met de opnames van haar nieuwe film. Ze zou tegen de medewerker "Ja, ik ben zwanger" gezegd hebben.
Het is voor het eerst dat de voorlichters van Jolie en Pitt een officiële mededeling over het stel doen. Zelfs de relatie tussen de twee supersterren, die elkaar ontmoetten op de set van Mr and Mrs Smith, is nooit officieel bevestigd.
Voor Angelina Jolie is het haar derde kind, maar het eerste kind dat ze zelf zal moeten baren. De 4-jarige Maddox en de 11 maanden oude Zahara zijn namelijk adoptiekinderen.
Waar is jou link dan ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:26 schreef Chocobo het volgende:
In een notendop staat er weer bij ! !
Ja moet je ook maar net wat te binnen schieten waar je wat mee kan he.quote:
Ik doe het alleen als ik wat te vertellen hebquote:
Lang verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef Chocobo het volgende:
B,... hoe staat het eigenlijk nu met de koopplannen voor een huis !!
We hebben de tijdquote:
Welke roddelbladen lees jij?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga je nu bij Ali B wonen of niet?
?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pas me aan aan het niveau hier
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prachtig stuk muziek dat een scene uit de Matrix combineerd met goddelijke klanken:
*klik*
(Rechtermuisknop, opslaan als)
Boom Boom TSSSSquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!![]()
Moest zo lachen... die intro.... dat opbouwen.... wat een kenkerherrie.... sorry hoor Gijs....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boom Boom TSSSS [afbeelding]
Ik weet het Gijs, ieder zn eigen smaak, maar dit MOEST ik laten horen aan de restquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest zo lachen... die intro.... dat opbouwen.... wat een kenkerherrie.... sorry hoor Gijs....Altijd maar hetzelfde....
Ja de een krijgt er kippenvel van en de ander ligt in een deuk !
Zie je wel uit je dak gaan trouwens in mijn visiequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs, ieder zn eigen smaak, maar dit MOEST ik laten horen aan de rest
Ik MOET het thuis ff downloaden danquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs, ieder zn eigen smaak, maar dit MOEST ik laten horen aan de rest
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prachtig stuk muziek dat een scene uit de Matrix combineerd met goddelijke klanken:
*klik*
Mini?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel de verschrikkelijke sneeuwman
Bonus punten voor degene die weet welke auto er onder schuil gaat
Een Renault ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
hij heeft het gewoon gehaald uit de bron van het plaatjequote:
Beste spoilerquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Whahaha, lijkt wel zo karretje uit 1 van die shops van Choquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Een Mr Brown Bling Bling auto
[afbeelding]
5 ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgerekend jij ook.. en het type??
Naaajaaaaaa zeg... zou er niet eens naast willen staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Sta pin daaaaaaaaaaaaan !!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
je past er ook niet in denk ik zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaajaaaaaa zeg... zou er niet eens naast willen staan![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:35 schreef kepler het volgende:
[..]
je past er ook niet in denk ik zo
Nee !quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
B gesproken.... altijd lekker..
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
B gesproken.... altijd lekker..
P=leeeg ooooooooooooooook
DAT gaat dus nergens overquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef kepler het volgende:
http://www.fazed.org/video/view/?id=138![]()
dat ziet er echt grappig uit
Duurt ff maar halverwege het filmpje zie je pas wat ze doen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Een Mr Brown Bling Bling auto
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:35 schreef kepler het volgende:
[..]
je past er ook niet in denk ik zo
Briljant manquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef kepler het volgende:
http://www.fazed.org/video/view/?id=138![]()
dat ziet er echt grappig uit
Duurt ff maar halverwege het filmpje zie je pas wat ze doen
Jij zit zeker op Bonaire ofzo dan.. hier is het inmiddels bijna tijd om naar huis te gaanquote:
Hij was zonder geluid al leuk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Chocobo het volgende:
OOOWNED![]()
![]()
![]()
http://www.dumpalink.com/media/1137066374/Owned_So_Hard_It_Hurts
Met geluid verteld die hoeveel weken hij er mee bezig is geweest en hoe hij wacht op de mensen van het Guidness book die aankomend weekend zouden komen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij was zonder geluid al leuk...![]()
Dat weglopen van die jongen ook!!!!![]()
PROESTTTTquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met geluid verteld die hoeveel weken hij er mee bezig is geweest en hoe hij wacht op de mensen van het Guidness book die aankomend weekend zouden komen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Chocobo het volgende:
OOOWNED![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEE Dat is serieus fuckedquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Chocobo het volgende:
OOOWNED![]()
![]()
![]()
Oooohhh..... wat hardquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Chocobo het volgende:
OOOWNED![]()
![]()
![]()
Die plaatjes van meiden er om heen ook altijd..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Chocobo het volgende:
Van het pad hoor !!
http://www.yourdailymedia.com/media/1137069187
Kanssssloosquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef kepler het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1137069559
niet knipperen met je ogen
Goh... wat simpel... rare freggelquote:
Ja,... bij mij wonen ze allemaal in Hoofddorp, willen me altijd neuken en als ik thuis ben wonen ze ineens allemaal in Den Haag,....quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die plaatjes van meiden er om heen ook altijd..
Deze comeback ook !quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goh... wat simpel... rare freggel
Heb je die gesproken net...quote:
Dat is een klap hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef kepler het volgende:
Verrek de mijn komen uit Amsterdamquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... bij mij wonen ze allemaal in Hoofddorp, willen me altijd neuken en als ik thuis ben wonen ze ineens allemaal in Den Haag,....
maar dan willen ze me nog steeds neuken![]()
Dat simpele !
Zitten wel leuke meiden tussen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verrek de mijn komen uit Amsterdam
Holy shiiittt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef kepler het volgende:
Nee niet gesproken hoor..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je die gesproken net...![]()
![]()
Briljant he
Ja.. soms vergeet ik dat het filmpje al is geladenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zitten wel leuke meiden tussen hoor
de tering....
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gesproken hoor..
sturen een mail met een zip, password protected.
Zetten in de mail.. is protected, dit is het password.
Zij terug:
Dit is password protected.. wat is het password?
Je zag gister niet mijn reply op de AS2 aanvraag trouwens?
Het enige wat je dan achter je pc doet is:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gesproken hoor..
sturen een mail met een zip, password protected.
Zetten in de mail.. is protected, dit is het password.
Zij terug:
Dit is password protected.. wat is het password?
Je zag gister niet mijn reply op de AS2 aanvraag trouwens?
yepquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zitten wel leuke meiden tussen hoor
de tering....
Ja he,....quote:
Baardje... maar wel erg lekker...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een string plaatje.... heb trek in een kont !
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Baardje... maar wel erg lekker...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja he,....Ik ook hoor.... heb zelfs een keer geklikt in de hoop haar in het groot te zien
tevergeefs
die titel van dat plaatje klopt echtquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Baardje... maar wel erg lekker...
[afbeelding]
quote:
Druk niet zo, maar de hele dag niet op kantoor geweest. Workshop gehad.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Druk niet zo, maar de hele dag niet op kantoor geweest. Workshop gehad.
Klinkt lekker.. jammer dat de plaat overslaat ergens.. dat is zo kut op een feest ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
*klik*
DIe workshops die jij noemt ken ik ook. Gelukkig doen we daar bij ons niet aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gijs...![]()
![]()
ze hebben er op dit moment 1 hier beneden![]()
ken je dat... die zogenaamde gezelligheid... dat lekker gezellig een bakkie met elkaar doen na afloop
die domme dingen die ze verzinnen voor de teamspirit... trommels gijs... trommels.... ze lopen gewoon op trommels te rammen
heb ik ook gehad ja... 4 Elements... in Ahoy... Tom Hardingquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb een keer gehad dat de stroom uitviel
Moet je niet gaan meedoen? Beetje ongezellig achter je PC doen terwijl die mensen mekaar gedwongen aardig proberen te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE een fanfarenou moeten ze echt kappen hoor
er zijn ook mensen die aan het werk zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DIe workshops die jij noemt ken ik ook. Gelukkig doen we daar bij ons niet aan.![]()
![]()
Nee, bij ons is het gewoon een hele dag lullen over een of andere wetswijziging om vervolgens ruzie te maken wie nu het meeste werk moet gaan doen.
gijsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je niet gaan meedoen? Beetje ongezellig achter je PC doen terwijl die mensen mekaar gedwongen aardig proberen te vinden.
Ja, en de kontkruipers zitten er tot hun grote teen in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef mr_Brown het volgende:
gijsecht noooooit.... ga echt nooit naar die shit... dan schijnheilige
dat geslijm
iedereen in een cirkel om de baas
en maar lachen
![]()
Ach...we hebben er hier eentje. Hij laat gewoon een slijnspoor achter.quote:
een keer gelachen bij een opdrachtgever : ik stond met een Marokkaanse collega te praten ( eentje van het goede soort ) en zo'n kontekruiper kwam eraan dus ik zei tegn die jiongen : weet je wat het verschil is tussen jullie 2? jullie hebben allebei een bruine arm alleen die van jouw is natuurlijk en die van hem organischquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach...we hebben er hier eentje. Hij laat gewoon een slijnspoor achter.
Altijd erbij komen als de baas langskomt...hij rook normaal niet, behalve als onze manager het rookhok ingaat, dan zie je hem erachter aan lopen.![]()
![]()
Dat weet ik nog... dat was bij Billy Nasty toch??quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. jammer dat de plaat overslaat ergens.. dat is zo kut op een feest ook
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE een fanfarenou moeten ze echt kappen hoor
er zijn ook mensen die aan het werk zijn
Op 60 sec? Das mijn schuldquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. jammer dat de plaat overslaat ergens.. dat is zo kut op een feest ook
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
BF2 op de 360 wordt de nieuwe RainbowSix 3 voor Gijsjes
Geen geld heeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
Kontje-in-bad-plaatje?quote:
Den Bosch ofzo toch.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier ook weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kontje-in-bad-plaatje?
Doet het hier nog hoor.
Eerst ff zien wat de servers doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
Goeie voorwaarde..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eerst ff zien wat de servers doen.
Als die ok zijn haal ik hem ook wel.
Ik moet nog tot half 6...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:35 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen....
Nog 3 uurtjes werken en dan weekend
Hoe is het met de gijsjes?
Maar daarna heb je een heerlijk weekend met Jasmijnquote:
Ik hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen dan... ze is laatste paar dagen huillie van de krampjes .. lijken wel erger te worden, na 6 weken zou het minder moeten worden zeggen zequote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een heerlijk weekend met Jasmijn
Ik ben normaal al vrij nu![]()
ho ho ho.. ik stop je in mijn holle kies ho ho hoquote:
Gijs... jij bent Brits.... pleasequote:
VERDOMME !!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Breeeeeeeeeeeezzzzaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
[afbeelding]
Moest wel proesten om je sms........quote:
Dat geloof ik graag!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
ho ho ho.. ik stop je in mijn holle kies ho ho ho
jij gaat veel telefoongesprekken voeren met har tijdens je werk of niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen dan... ze is laatste paar dagen huillie van de krampjes .. lijken wel erger te worden, na 6 weken zou het minder moeten worden zeggen ze
Maar ja. Ze heeft wel weer een hele nacht doorgeslapen
Overigs grappig.. gisteravond in badje gedaan, Tam de fles gegeven, veel melk gedronken, in bedje gelegd. 10 minuten stil.. en weer huilen. Weer naar boven, gerust stellen.. stil.. 15 minuten stil.. weer huilen. Mama naar boven.. ssst, stil maar.. ligt ze wakker te kijken en te zijn. Papa komt er weer bij.. ssstt.. ga je lekker slapen? Ga maar slapen.. oogjes vallen meteen dicht.. baf slaapt zo door tot 0700 vanmorgen
We keken elkaar aan..Dat hielp
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij gaat veel telefoongesprekken voeren met har tijdens je werk of niet?
Niks zo onvoorspelbaars dan een kind,.... nou ja en Surfer als het om afspraken gaat, maar toch, soms komen ze en gaan ze,... met Daan waren de krampjes ook niet leuk. Wel erger dan bij Jasmijn als ik zo hoor want Daan sliep geen hele nachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen dan... ze is laatste paar dagen huillie van de krampjes .. lijken wel erger te worden, na 6 weken zou het minder moeten worden zeggen ze
Tis genieten he gijs.... prachtig man!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overigs grappig.. gisteravond in badje gedaan, Tam de fles gegeven, veel melk gedronken, in bedje gelegd. 10 minuten stil.. en weer huilen. Weer naar boven, gerust stellen.. stil.. 15 minuten stil.. weer huilen. Mama naar boven.. ssst, stil maar.. ligt ze wakker te kijken en te zijn. Papa komt er weer bij.. ssstt.. ga je lekker slapen? Ga maar slapen.. oogjes vallen meteen dicht.. baf slaapt zo door tot 0700 vanmorgen
We keken elkaar aan..Dat hielp
![]()
Gek he,.. ook al is deze zin wel ok ik heb toch moeite,... lees altijd wat langzamer dan... helpt nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
Bastard's stem = stil dus over de telefoon gaat dat ook werken
Dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek he,.. ook al is deze zin wel ok ik heb toch moeite,... lees altijd wat langzamer dan... helpt niet
Dus jij bent die lul die me net na 8-en wakker smste?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Die sms-jesMoest serieus lachen om sommigen
Ik snap jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
Bastard's stem = stil dus over de telefoon gaat dat ook werken
Verkapt Ik-was-laat-thuis-omdat-ik-ben-wezen-stappen postquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij bent die lul die me net na 8-en wakker smste?En wat voor nummer is dit nu weer? Ik zal je eens bellen als ik om 4u snachts thuiskom van uitgaan op een doordeweekse dag. Kut burger
Plebs
![]()
Ja ... raar he... negatieve sfeer my ass.... dat hebben die extremisten zelf gecreeerd ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
'Marokkanen naar België om negatieve sfeer hier'
Verkapte.. ik-ben-vader postquote:
quote:
Genoeg ruimte iig !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze zit continu in je hoofd zeker?
Krijg er geen genoeg van inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verkapte.. ik-ben-vader post
Nee gijs... prachtige foto's ...
Kan me voorstellen dat je er niet genoeg van kan krijgen...
Ze zit continu in je hoofd zeker?
He te makkelijk .. jammer Gijs.. tis nog vroeg, je moet ff op gang komen natuurlijk.quote:
King Kong.. gezien?? Of Narniaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand nog een goede film gezien? Wij gaan zondag maar ik weet niet goed naar welke !
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=METRO
King Kongquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand nog een goede film gezien? Wij gaan zondag maar ik weet niet goed naar welke !
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=METRO
Mond gijs !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij bent die lul die me net na 8-en wakker smste?En wat voor nummer is dit nu weer? Ik zal je eens bellen als ik om 4u snachts thuiskom van uitgaan op een doordeweekse dag. Kut burger
Plebs
![]()
Nou, dat doettie dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mond gijs !!
Als je naar King Kong wilt moet Kepler eerder komen. Die film duurt fucking 3 uur dus die begint wat eerder dan de rest
Post eens een foto van jezelf met je NY muts ...my wigger!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
He te makkelijk .. jammer Gijs.. tis nog vroeg, je moet ff op gang komen natuurlijk.
Neee Gijs, dat is vragen om shops danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf met je NY muts ...my wigger!![]()
Pussy ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neee Gijs, dat is vragen om shops dan
Best kans dat ze dit leest jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pussy ..
TAAAAAMMMM... als je dit leest... post jij dan een foto![]()
"op je naam zetten"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft een van jullie wel eens (particulier) een auto verkocht?
Wat voor dingen moet je dan allemaal bij het postkantoor regelen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft een van jullie wel eens (particulier) een auto verkocht?
Wat voor dingen moet je dan allemaal bij het postkantoor regelen?
Hahahahahaha... ik weet het gijs... moest er wel om lachen...beetje pesten..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
Dat vragen stellen en geen antwoord kunnen geven
Stel je voor dat AK een buro verderop zit de hele dag Gijs ...
Heb ik absoluut geen last van.. ik ken geen schaamtegevoel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoiets als dat je vrouw knallende ruzie met je gaat maken in een winkel..
ik ken er zat die hun hele leven nog niks anders hebben gehad dan een leaseauto hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs serieusiedereen heeft toch wel eens een auto ge/verkocht
Whahahaha..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik absoluut geen last van.. ik ken geen schaamtegevoel.
Zij wel overigs
Heb nog nooit een auto verkocht..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs serieusiedereen heeft toch wel eens een auto ge/verkocht
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
Heb nog nooit een auto verkocht..![]()
Genoeg !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mn Mazda V6quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Bastard het volgende:
Ik las net op geenstijl.nl dat de eerste auto al in brand is gestoken in A'dam
Die marok kneuzen willen hier kennelijk dezelfde taferelen als in Frankrijk
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?quote:
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?
Jaaa dat is ook zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...
Alleen bij B
liep naar de 3 en half zelfs vlgs mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?
Sja dat ook.. dynamo was mol..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...
Alleen bij B
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
Briljante verspreking van Bush sr
http://www.yikers.com/video_bush_has_sex_with_men.html
HOER SLET HOND TERING TYFUS SLETTEBAK!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WeeeeeeeeeeeeeeeeeekendTot zondagavond bitches
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Rooiegrapjas het volgende:
test
Heerlijke icon trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Rooiegrapjas het volgende:
test
Dank jequote:
Oh was jij hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je
Ff account in orde gemaakt voor haar... zij had ook passmailer gedaan... en het werkte niet...
Alsss ze tijd en zin heeft komt ze wel denk ik.. maar ze was er na dat password gedoe al goed over aan het schelden.. terechtquote:
Vanmorgen was het best nog wel druk.... maar nu begint het weer stil te worden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |