Goeie voorwaarde..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eerst ff zien wat de servers doen.
Als die ok zijn haal ik hem ook wel.
Ik moet nog tot half 6...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:35 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen....
Nog 3 uurtjes werken en dan weekend
Hoe is het met de gijsjes?
Maar daarna heb je een heerlijk weekend met Jasmijnquote:
Ik hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen dan... ze is laatste paar dagen huillie van de krampjes .. lijken wel erger te worden, na 6 weken zou het minder moeten worden zeggen zequote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een heerlijk weekend met Jasmijn
Ik ben normaal al vrij nu![]()
ho ho ho.. ik stop je in mijn holle kies ho ho hoquote:
Gijs... jij bent Brits.... pleasequote:
VERDOMME !!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Breeeeeeeeeeeezzzzaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
[afbeelding]
Moest wel proesten om je sms........quote:
Dat geloof ik graag!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
ho ho ho.. ik stop je in mijn holle kies ho ho ho
jij gaat veel telefoongesprekken voeren met har tijdens je werk of niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen dan... ze is laatste paar dagen huillie van de krampjes .. lijken wel erger te worden, na 6 weken zou het minder moeten worden zeggen ze
Maar ja. Ze heeft wel weer een hele nacht doorgeslapen
Overigs grappig.. gisteravond in badje gedaan, Tam de fles gegeven, veel melk gedronken, in bedje gelegd. 10 minuten stil.. en weer huilen. Weer naar boven, gerust stellen.. stil.. 15 minuten stil.. weer huilen. Mama naar boven.. ssst, stil maar.. ligt ze wakker te kijken en te zijn. Papa komt er weer bij.. ssstt.. ga je lekker slapen? Ga maar slapen.. oogjes vallen meteen dicht.. baf slaapt zo door tot 0700 vanmorgen
We keken elkaar aan..Dat hielp
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij gaat veel telefoongesprekken voeren met har tijdens je werk of niet?
Niks zo onvoorspelbaars dan een kind,.... nou ja en Surfer als het om afspraken gaat, maar toch, soms komen ze en gaan ze,... met Daan waren de krampjes ook niet leuk. Wel erger dan bij Jasmijn als ik zo hoor want Daan sliep geen hele nachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen dan... ze is laatste paar dagen huillie van de krampjes .. lijken wel erger te worden, na 6 weken zou het minder moeten worden zeggen ze
Tis genieten he gijs.... prachtig man!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overigs grappig.. gisteravond in badje gedaan, Tam de fles gegeven, veel melk gedronken, in bedje gelegd. 10 minuten stil.. en weer huilen. Weer naar boven, gerust stellen.. stil.. 15 minuten stil.. weer huilen. Mama naar boven.. ssst, stil maar.. ligt ze wakker te kijken en te zijn. Papa komt er weer bij.. ssstt.. ga je lekker slapen? Ga maar slapen.. oogjes vallen meteen dicht.. baf slaapt zo door tot 0700 vanmorgen
We keken elkaar aan..Dat hielp
![]()
Gek he,.. ook al is deze zin wel ok ik heb toch moeite,... lees altijd wat langzamer dan... helpt nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
Bastard's stem = stil dus over de telefoon gaat dat ook werken
Dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek he,.. ook al is deze zin wel ok ik heb toch moeite,... lees altijd wat langzamer dan... helpt niet
Dus jij bent die lul die me net na 8-en wakker smste?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Die sms-jesMoest serieus lachen om sommigen
Ik snap jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
Bastard's stem = stil dus over de telefoon gaat dat ook werken
Verkapt Ik-was-laat-thuis-omdat-ik-ben-wezen-stappen postquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij bent die lul die me net na 8-en wakker smste?En wat voor nummer is dit nu weer? Ik zal je eens bellen als ik om 4u snachts thuiskom van uitgaan op een doordeweekse dag. Kut burger
Plebs
![]()
Ja ... raar he... negatieve sfeer my ass.... dat hebben die extremisten zelf gecreeerd ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
'Marokkanen naar België om negatieve sfeer hier'
Verkapte.. ik-ben-vader postquote:
quote:
Genoeg ruimte iig !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze zit continu in je hoofd zeker?
Krijg er geen genoeg van inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verkapte.. ik-ben-vader post
Nee gijs... prachtige foto's ...
Kan me voorstellen dat je er niet genoeg van kan krijgen...
Ze zit continu in je hoofd zeker?
He te makkelijk .. jammer Gijs.. tis nog vroeg, je moet ff op gang komen natuurlijk.quote:
King Kong.. gezien?? Of Narniaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand nog een goede film gezien? Wij gaan zondag maar ik weet niet goed naar welke !
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=METRO
King Kongquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand nog een goede film gezien? Wij gaan zondag maar ik weet niet goed naar welke !
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=METRO
Mond gijs !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij bent die lul die me net na 8-en wakker smste?En wat voor nummer is dit nu weer? Ik zal je eens bellen als ik om 4u snachts thuiskom van uitgaan op een doordeweekse dag. Kut burger
Plebs
![]()
Nou, dat doettie dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mond gijs !!
Als je naar King Kong wilt moet Kepler eerder komen. Die film duurt fucking 3 uur dus die begint wat eerder dan de rest
Post eens een foto van jezelf met je NY muts ...my wigger!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
He te makkelijk .. jammer Gijs.. tis nog vroeg, je moet ff op gang komen natuurlijk.
Neee Gijs, dat is vragen om shops danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf met je NY muts ...my wigger!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |