Zitten wel leuke meiden tussen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verrek de mijn komen uit Amsterdam
Holy shiiittt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef kepler het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1137069559
niet knipperen met je ogen
Nee niet gesproken hoor..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je die gesproken net...![]()
![]()
Briljant he
Ja.. soms vergeet ik dat het filmpje al is geladenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zitten wel leuke meiden tussen hoor
de tering....
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gesproken hoor..
sturen een mail met een zip, password protected.
Zetten in de mail.. is protected, dit is het password.
Zij terug:
Dit is password protected.. wat is het password?
Je zag gister niet mijn reply op de AS2 aanvraag trouwens?
Het enige wat je dan achter je pc doet is:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gesproken hoor..
sturen een mail met een zip, password protected.
Zetten in de mail.. is protected, dit is het password.
Zij terug:
Dit is password protected.. wat is het password?
Je zag gister niet mijn reply op de AS2 aanvraag trouwens?
yepquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zitten wel leuke meiden tussen hoor
de tering....
Ja he,....quote:
Baardje... maar wel erg lekker...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een string plaatje.... heb trek in een kont !
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Baardje... maar wel erg lekker...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja he,....Ik ook hoor.... heb zelfs een keer geklikt in de hoop haar in het groot te zien
tevergeefs
die titel van dat plaatje klopt echtquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Baardje... maar wel erg lekker...
[afbeelding]
quote:
Druk niet zo, maar de hele dag niet op kantoor geweest. Workshop gehad.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Druk niet zo, maar de hele dag niet op kantoor geweest. Workshop gehad.
Klinkt lekker.. jammer dat de plaat overslaat ergens.. dat is zo kut op een feest ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prachtig stuk muziek dat een scene uit de Matrix combineerd met goddelijke klanken:
*klik*
(Rechtermuisknop, opslaan als)
DIe workshops die jij noemt ken ik ook. Gelukkig doen we daar bij ons niet aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gijs...![]()
![]()
ze hebben er op dit moment 1 hier beneden![]()
ken je dat... die zogenaamde gezelligheid... dat lekker gezellig een bakkie met elkaar doen na afloop
die domme dingen die ze verzinnen voor de teamspirit... trommels gijs... trommels.... ze lopen gewoon op trommels te rammen
heb ik ook gehad ja... 4 Elements... in Ahoy... Tom Hardingquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb een keer gehad dat de stroom uitviel
Moet je niet gaan meedoen? Beetje ongezellig achter je PC doen terwijl die mensen mekaar gedwongen aardig proberen te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE een fanfarenou moeten ze echt kappen hoor
er zijn ook mensen die aan het werk zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DIe workshops die jij noemt ken ik ook. Gelukkig doen we daar bij ons niet aan.![]()
![]()
Nee, bij ons is het gewoon een hele dag lullen over een of andere wetswijziging om vervolgens ruzie te maken wie nu het meeste werk moet gaan doen.
gijsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je niet gaan meedoen? Beetje ongezellig achter je PC doen terwijl die mensen mekaar gedwongen aardig proberen te vinden.
Ja, en de kontkruipers zitten er tot hun grote teen in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:59 schreef mr_Brown het volgende:
gijsecht noooooit.... ga echt nooit naar die shit... dan schijnheilige
dat geslijm
iedereen in een cirkel om de baas
en maar lachen
![]()
Ach...we hebben er hier eentje. Hij laat gewoon een slijnspoor achter.quote:
een keer gelachen bij een opdrachtgever : ik stond met een Marokkaanse collega te praten ( eentje van het goede soort ) en zo'n kontekruiper kwam eraan dus ik zei tegn die jiongen : weet je wat het verschil is tussen jullie 2? jullie hebben allebei een bruine arm alleen die van jouw is natuurlijk en die van hem organischquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach...we hebben er hier eentje. Hij laat gewoon een slijnspoor achter.
Altijd erbij komen als de baas langskomt...hij rook normaal niet, behalve als onze manager het rookhok ingaat, dan zie je hem erachter aan lopen.![]()
![]()
Dat weet ik nog... dat was bij Billy Nasty toch??quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. jammer dat de plaat overslaat ergens.. dat is zo kut op een feest ook
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE een fanfarenou moeten ze echt kappen hoor
er zijn ook mensen die aan het werk zijn
Op 60 sec? Das mijn schuldquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. jammer dat de plaat overslaat ergens.. dat is zo kut op een feest ook
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
BF2 op de 360 wordt de nieuwe RainbowSix 3 voor Gijsjes
Geen geld heeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
Kontje-in-bad-plaatje?quote:
Den Bosch ofzo toch.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier ook weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kontje-in-bad-plaatje?
Doet het hier nog hoor.
Eerst ff zien wat de servers doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |