Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?quote:
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?
Jaaa dat is ook zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...
Alleen bij B
liep naar de 3 en half zelfs vlgs mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?
Sja dat ook.. dynamo was mol..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...
Alleen bij B
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
Briljante verspreking van Bush sr
http://www.yikers.com/video_bush_has_sex_with_men.html
HOER SLET HOND TERING TYFUS SLETTEBAK!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WeeeeeeeeeeeeeeeeeekendTot zondagavond bitches
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Rooiegrapjas het volgende:
test
Heerlijke icon trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Rooiegrapjas het volgende:
test
Dank jequote:
Oh was jij hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je
Ff account in orde gemaakt voor haar... zij had ook passmailer gedaan... en het werkte niet...
Alsss ze tijd en zin heeft komt ze wel denk ik.. maar ze was er na dat password gedoe al goed over aan het schelden.. terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |