Pussy ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neee Gijs, dat is vragen om shops dan
Best kans dat ze dit leest jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pussy ..
TAAAAAMMMM... als je dit leest... post jij dan een foto![]()
"op je naam zetten"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft een van jullie wel eens (particulier) een auto verkocht?
Wat voor dingen moet je dan allemaal bij het postkantoor regelen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft een van jullie wel eens (particulier) een auto verkocht?
Wat voor dingen moet je dan allemaal bij het postkantoor regelen?
Hahahahahaha... ik weet het gijs... moest er wel om lachen...beetje pesten..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
Dat vragen stellen en geen antwoord kunnen geven
Stel je voor dat AK een buro verderop zit de hele dag Gijs ...
Heb ik absoluut geen last van.. ik ken geen schaamtegevoel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoiets als dat je vrouw knallende ruzie met je gaat maken in een winkel..
ik ken er zat die hun hele leven nog niks anders hebben gehad dan een leaseauto hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs serieusiedereen heeft toch wel eens een auto ge/verkocht
Whahahaha..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik absoluut geen last van.. ik ken geen schaamtegevoel.
Zij wel overigs
Heb nog nooit een auto verkocht..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs serieusiedereen heeft toch wel eens een auto ge/verkocht
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
Heb nog nooit een auto verkocht..![]()
Genoeg !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mn Mazda V6quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Bastard het volgende:
Ik las net op geenstijl.nl dat de eerste auto al in brand is gestoken in A'dam
Die marok kneuzen willen hier kennelijk dezelfde taferelen als in Frankrijk
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?quote:
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?
Jaaa dat is ook zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...
Alleen bij B
liep naar de 3 en half zelfs vlgs mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die met 3 ton op de teller toch?
Sja dat ook.. dynamo was mol..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam die langs op KS om hem te laten zien,..... belde die op.... ja ik sta stil op de snelweg...
Alleen bij B
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
Briljante verspreking van Bush sr
http://www.yikers.com/video_bush_has_sex_with_men.html
HOER SLET HOND TERING TYFUS SLETTEBAK!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WeeeeeeeeeeeeeeeeeekendTot zondagavond bitches
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Rooiegrapjas het volgende:
test
Heerlijke icon trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Rooiegrapjas het volgende:
test
Dank jequote:
Oh was jij hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je
Ff account in orde gemaakt voor haar... zij had ook passmailer gedaan... en het werkte niet...
Alsss ze tijd en zin heeft komt ze wel denk ik.. maar ze was er na dat password gedoe al goed over aan het schelden.. terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |