Advocaat, uurloon minstens 600quote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm dus toch belangrijk: Diederick, waar liggen je ambities? (Anders ben jij al snel klaar!).
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Thisbe het volgende:
@ Sessy: narcis doet het hem! Het schijnt bijna niet te traceren te zijn bij een sectie op het lichaam, en het is uitermate giftig. De bol als ui snijden en opbakken.
![]()
Het is alleen bedoeld voor oudere steenrijke mannenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mijn god, dat wetende zou ik in ieder geval nooit gaan daten met jou.
![]()
dacht dat een geslepen jurist als jij dat al gedaan had, maar je bent van harte welkom, nog praktisch in de buurt wonend ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kijk wie ons daar komt vergezellen in dit mooie topic.. Maar je doet wel een gouden studiecombo om rijk mee te worden, mag ik vast een optie op je nemen?
tegenwoordig is veel te traceren; zelfs het "old and trusty" KCN (kalium-cyanide) is heden ten dage door de forensisch patholoog goed te traceren.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Thisbe het volgende:
@ Sessy: narcis doet het hem! Het schijnt bijna niet te traceren te zijn bij een sectie op het lichaam, en het is uitermate giftig. De bol als ui snijden en opbakken.
![]()
Dus niet voor jonge steenrijke meer dan 1.90 m lange adonissenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is alleen bedoeld voor oudere steenrijke mannen![]()
Pas te traceren als er onderzoek wordt gedaan; geen verdenking, geen onderzoekquote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tegenwoordig is veel te traceren; zelfs het "old and trusty" KCN (kalium-cyanide) is heden ten dage door de forensisch patholoog goed te traceren.
en da's jammer, want daar kunnen wij nou net zo goed aan komen
rijk aan konthaarTM telt niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus niet voor jonge steenrijke meer dan 1.90 m lange adonissen![]()
Nee, daar laat ik me bruut door nemenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus niet voor jonge steenrijke meer dan 1.90 m lange adonissen![]()
Gelukkigquote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, daar laat ik me bruut door nemen![]()
Maar Diederick wil niet eens zeggen waar hij woont.. Met dit soort praktijken onthult ie vast teveel van zn identiteit..quote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, daar laat ik me bruut door nemen![]()
Nee hoor, vrouwen waar ik zo intiem mee ben mogen ook weten waar ik woonquote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar Diederick wil niet eens zeggen waar hij woont.. Met dit soort praktijken onthult ie vast teveel van zn identiteit..
Succesquote:Hoe het ook zij, ik ga naar hoorcollege en daarna naar mn bespreking, dus sta me bij, duim voor me!
Er zijn nu eenmaal maar heel weinig perfecte mannen, ze bestaan echter welquote:Ik val ook ALTIJD op de verkeerde mannen, wie legt me uit wat is mis doe?![]()
jazeker, helaas ben ik al bezet. Pech dus dames.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er zijn nu eenmaal maar heel weinig perfecte mannen, ze bestaan echter wel![]()
Dat vind ik wel een cadeautje waard (voor Sessy dan)quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..Rechtsgeschiedenis gehaald met een 7,5![]()
En dat mede dankzij Sessy, waar een Rechten-slowchat-topic toch wel niet goed voor is![]()
En mijn rechtsgeschiedenis hulp wordt niet op prijs gesteld?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
En dat mede dankzij Sessy, waar een Rechten-slowchat-topic toch wel niet goed voor is![]()
Rechtshandeling en Overeenkomst 4e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)quote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Leonoor het volgende:
En Voreg, welke boeken zijn er zo mooi dan? (Kunnen wij je vast vertellen of ze inhoudelijk ook zo gaaf zijn..).
Tuurlijk wel Leonoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En mijn rechtsgeschiedenis hulp wordt niet op prijs gesteld?
Ooooh die zijn leukquote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtshandeling en Overeenkomst 4e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Verbintenissen uit de wet en Schadevergoeding 3e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Dan heb ik nu mijn keuze gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh die zijn leukAls je personen- en familierecht gaat doen krijg je er nog zo'n kitscherig boek bij!
![]()
Die ben ik net aan het stuklezen; de overeenkomsten- en verbintenisrechtexemplaren zijn nog dankbare naslagwerken, de tentamens heb ik al geruime tijd geleden (met de hakken over de sloot) gehaald.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh die zijn leukAls je personen- en familierecht gaat doen krijg je er nog zo'n kitscherig boek bij!
![]()
Publiekrecht is juist gaaf ! Net zoals goederenrecht: één en al systematiek !quote:Op maandag 16 januari 2006 16:39 schreef dr.dunno het volgende:
zal blij zijn als ik het volgende vak achter de rug heb; "Staats en Bestuursrecht"
je déteste publiekrecht
had hiervoor IER
Dat is de enige die ik nog mis!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik nog mis!![]()
De andere 4 staan in mijn kastje, zo'n mooi rood geheel.![]()
Die hele serie zuigt!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtshandeling en Overeenkomst 4e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Verbintenissen uit de wet en Schadevergoeding 3e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Oooooh dat is gemeen! Was ik het echt? Wat had ik aan dan? Nu wil ik morgen bij Bijz. Ovk ook weten wie jij bent (kan ik me nog een beetje vermaken tijdens weeeer 2x45min Martine Schaub-hell).quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Die hele serie zuigt!
Leonoor, ik zag je fietsen op de Drift![]()
Wie is je begeleider?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oooooh dat is gemeen! Was ik het echt? Wat had ik aan dan? Nu wil ik morgen bij Bijz. Ovk ook weten wie jij bent (kan ik me nog een beetje vermaken tijdens weeeer 2x45min Martine Schaub-hell).
Overigens, mijn afstudeerwerkbegeleidster vond het zo leuk dat ik een Romeins Recht quote in mn scriptie had gezet. Dus ik begon gelijk uit te wijden over mij voorliefde voor RR, en dat ik daar echt het allerliefst een scriptie over had geschreven, bleek ze erin gepromoveerd te zijn
Ze heeft vast aangeboden om me te gaan begeleiden tijdens mn echte afstuderen, en ze doet nu pers.&famrecht, dus ik hou echt van haar!
Een keer voor de geschillencommissie maakt me nog geen expertquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Thisbe het volgende:
Tsja, er moet sprake zijn van een "redelijke" termijn. En we zijn vijf dagen verder, dat vind ik nog niet eens zo heel erg lang...Ik zou maar even wachten met het stellen van een ultimatum, want niks wijst erop dat zij hun afspraak niet gaan nakomen. En dat is een essentieel punt: nakoming blijvend onmogelijk?
Ik ben te lui om mijn wettenbundel erbij te pakken, dus dit roep ik maar even uit mijn hoofd!
Leonoor?![]()
I complete agree with you dear!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Leonoor het volgende:
Leo spreekt
Zal ff aan moeder vragen wat ze morgen uit de kast trekt maar ik ga niet naar HC denk ik. Overigens, ik zag je fietsen maar je keek me niet aanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar, The_Duce, wat had ik aan (volgens jou) en wat trekt je moeder morgen uit de kast voor jou?
Ik weet toch ook niet wie je bent, lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Zal ff aan moeder vragen wat ze morgen uit de kast trekt maar ik ga niet naar HC denk ik. Overigens, ik zag je fietsen maar je keek me niet aan![]()
Gnagnaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
O ja ik heb ook boeken staats en bestuursrecht. Die boeken zien er al uit van "ik heb een hekel aan je, je gaat dit vak niet halen lamstraal"
Ghehe, ik moet nog Huwelijksvermogensrecht studeren. Overigens. Vanochtend ga Luijten hoorcollege. Deze knakker van 83 jaar was echt da bomb! Samen met zijn vrouw, prof. Meijer, heeft hij ons anderhalf uur vermaakt. O.a. Schoordijk kreeg er goed van langs. In Tilburg wil men het Belgisch recht in Nederland invoeren, het lijkt wel een Belgenmopquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet wie je bent, lieverd
En hup, op naar hoorcollege
Hint, Martine Schaub heeft het hele vorige tentamen samengesteld
Ach ja. Arbeidsrecht en handels- en rechtspersonenrecht heb ik al afgesloten. Omgevingsrecht HC heb ik van 17:00-19:00 op dinsdag. Dat zijn nog eens tijden! Daarnaast nog wat andere vervelende tijden maar al met al valt het wel mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef Leonoor het volgende:
Het rooster is bekend.. Heb op maandagochtend om 9 uur hoorcollege. Kunnen ze geen rekening houden met het feit dat half studeren Utrecht hockeyt en ik nu elke maandag brak daar ga zitten?
En het ergste is nog wel dat ik op maandag nog 2 hoorcolleges heb, 15-17 en 17-19, wat een kuttijdenWelke werkgroepen zit iedereen voor arbeids en handels/rechtspersonen?
Ik heb wel elke donderdag en vrijdag vrij, dus ik zal niet al te hard klagen
Werkgroepen? Hoorcolleges?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van creatief met werkgroepen en HC's omgaanHC gewoon skippen. Aantekeningen van werkgroepgenootjes zijn altijd goed en alles staat ook nog eens in het boek. Wat de werkgroepen betreft: gewoon in een ander gaan zitten, docenten doen nooit moeilijk
Wat doe jij dan nu achter de computer? Hup de kroeg in!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Werkgroepen? Hoorcolleges?Een echte student zit in de kroeg of op het terras, ongeacht het tijdstip
![]()
Je wilde een beetje van mijn vlijt hebben toch... Hup, dat terras af! Het is toch kutweer (en trust me, ik zit al meer in de kroeg dan goed is voor mij(n portemonnee)...).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Werkgroepen? Hoorcolleges?Een echte student zit in de kroeg of op het terras, ongeacht het tijdstip
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar the_duce, zal ik maar weer beginnen dan. Arbeids 1, H&R groep 7.. Jij?
quote:Ach ja. Arbeidsrecht en handels- en rechtspersonenrecht heb ik al afgesloten.
Ik ben een beetje van mn apropos omdat ik er maar een half punt bij heb kunnen sprokkelen ondanks m'n rokjequote:
Hmm dan ben ik in Val Thorens dus dat gaat hem niet echt worden.. Als het goed is is een week later wel de mastervoolichting van de UvA, daar wil ik sowieso wel heen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef The_Duce het volgende:
Leonoor, ga jij eigenlijk nog naar de masterbeurs toe? Zag daar iets over op 't studiepunt staan
Wat hebben ze aan de UvA wat ze niet aan de UU hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik in Val Thorens dus dat gaat hem niet echt worden.. Als het goed is is een week later wel de mastervoolichting van de UvA, daar wil ik sowieso wel heen..
Amsterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:07 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Wat hebben ze aan de UvA wat ze niet aan de UU hebben?
Ruimte voor heel veel keuzevakken ( 7 t/o 3 geloof ik). En ik kan nog steeds niet kiezen omdat ik alles leuk vind eigenlijk...quote:
Je doet ook arbeids & handels- en rechtspersonenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Jaapie25 het volgende:
De persoon die verzonnen heeft om op maandag van 15:15 tot 19:00 hoorcollege in te plannen die krijgt van mij dit jaar geen kerstcadeau. Wat een tijden weer.
Ook hallo,
tweedejaarsrechtstudent aan de UU.
Correcto Mundo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je doet ook arbeids & handels- en rechtspersonen![]()
In je tweede jaar kan je het tweede semester keuzevakken volgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef dr.dunno het volgende:
wie houdt er eigenlijk nog dat lijstje van vaste bezoekers bij? heb al minimaal 4x gemeld dat ik ook aan de UU studeer en paar anderen ook
en nu we het er toch gelijk over hebben, hoe zit het met keuzevakken in de eerste twee jaar? af en toe sta ik echt duimen te draaien nl. en zou echt sneller klaar willen zijn als dat even kan.
Extra vakken mag je pas volgen als je al je kernvakken binnen hebt geloof ik? Dus inderdaad, 2e semester jaar 2.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef The_Duce het volgende:
[..]
In je tweede jaar kan je het tweede semester keuzevakken volgen.
Een beredeneerde gok op Jac. Hijma ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Extra vakken mag je pas volgen als je al je kernvakken binnen hebt geloof ik? Dus inderdaad, 2e semester jaar 2.
Kan iemand mij vertellen wie de mysterieuze JH is die een noot heeft geschreven bij het verhuizende zusjes arrest? NJ 2001/300 m.nt. JH (Verhuizende zusjes).
Het staat nu in mn scriptie als "in zijn noot bij het verhuizende zusjesarrest schreef JH (WIE?!?!?!).." (en mn begeleidster heeft het niet eens gespot.) Maar in de definitieve versie wil ik hem toch graag gewoon bij de naam noemen, dus anybody?
Hmmm google-technisch vind ik dit artikel dus ik ga er maar vanuit dat je gelijk hebt. Held!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Een beredeneerde gok op Jac. Hijma ??
Misschien is dit een ingang voor jou om 't te checken...
*meldt zich: 3e jaars UvT
pin me er niet op vast he! het leek me iig wel logischquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm google-technisch vind ik dit artikel dus ik ga er maar vanuit dat je gelijk hebt. Held!![]()
Maar ik ben jou ook eeuwig dankbaar hoor! Nu kan ik het voor aaaaaltijd zelf vinden!quote:
Inmiddels een week na de aanvraag.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Sandersson het volgende:
heren en dames,
ik heb een vraag
11 januari jl heb ik bij boosten.nl (geen spam) een reis geboekt naar Spanje. De reis was voor 9 personen, waarvoor we een 2 kamer en een 3 kamer appartement moesten hebben.
Het 2-kamer appartement was geen probleem en die was met zekerheid voor ons, maar voor het 3 kamer appartement moesten ze naar het hotel bellen om te vragen of er nog plek was.
Inmiddels zijn we 5 werkdagen verder (daar werken ze ook op zaterdag;)) en hebben wij nog steeds niet de bevestiging gehad. Boosten vertelt dat de persoon die over de reserveringen gaat nog niet heeft bevestigd (het is overigens zo dat als het 3 kamer appartement niet doorgaat, het 2 kamer appartement automatisch wegvalt).
Nu zouden wij met de groep een ultimatum willen stellen op zaterdag as. Indien er dan nog geen bevestiging van de kant van Boosten is geweest, zouden wij graag de boeking willen cancelen en boeken met een andere organisatie.
Mijn vraag is of dit mogelijk is, lees: de voorwaarden:.
http://www.boosten.nl/av.htm
Artikel 1. Totstandkoming reisovereenkomst
1. Betreffende iedere aanmelding voor een reis wordt door het boekingskantoor een formulier opgemaakt behelzende de gegevens van de reis en de reiziger(s).
2. Geldt de aanmelding een aantal reizigers die tezamen als groep moeten kunnen worden aangemerkt, dan is de opdrachtgever verplicht daarvan terstond en uitdrukkelijk melding te maken, met mededeling aan alle omstandigheden, die de uitvoering der reisovereenkomst mede kunnen bepalen.
3. De opdrachtgever(s) zijn hoofdelijk aansprakelijk voor de nakoming van alle verplichtingen, uit de aanmelding en de reisovereenkomst voortvloeiend, door hemzelf (hen zelve) en door alle aangemelde reizigers.
4. Een exemplaar van het formulier, voorzien van het reserveringsnummer, geldt als bevestiging van de totstandkoming ener reisovereenkomst met de reisorganisatie. De inhoud van deze overeenkomst wordt bepaald door het door de reisorganisator gepubliceerde reisprogramma. Voor iedere gewenste afwijking of toevoeging is de schriftelijke bevestiging van de reisorganisatie vereist. De reisorganisator zal de opdrachtgever hieromtrent zo spoedig mogelijk schriftelijk uitsluitsel geven.
5. Ook telefonische boekingen worden van rechtswege beschouwd als een overeenkomst.
Zouden wij geheel kosteloos kunnen cancelen? Of zou het ook problemen kunnen opleveren.
Wat ik hier vertel zou ik dan ook aan hun duidelijk moeten maken met bijvoorbeeld een mailtje. Of zijn daar weer andere procedures voor?
Met vriendelijke groet
Sander![]()
Bijna net zo hilarisch als mijn "lidmaatschap" van de SGP jongerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
Zo, we hebben nu ook een eigen hyve (ja, ik verveel me), met een zeer toepasselijke naam..
Mensen die lid willen worden weten mij te vinden
Supermooi! Heb de cursus in mijn eerste jaar ook gedaan. Leuk om te doen alleen vervolgens niets meer mee gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Gisteren een curus Train your Brain gevolgd in de Jaarbeurs. Geweldige cursus is dat zeg! Fastreading, lukt nu al bijna 2x zo snel. En ook een nieuwe manier van leren geleerd. Geweldige methode trouwens lekker tekenen.
Yup. Ik ben wel van plan het te gebruiken. Vond het allemaal wel erg intressant en ik denk dat die manier van leren wel gaat helpen. Tekenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Supermooi! Heb de cursus in mijn eerste jaar ook gedaan. Leuk om te doen alleen vervolgens niets meer mee gedaanGa die Jan Willem van den Brandhof weer de cursus?
Noem me conservatief, maar ik houd het toch liever bij m'n Stabilo Roze marker en een dagje UB...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup. Ik ben wel van plan het te gebruiken. Vond het allemaal wel erg intressant en ik denk dat die manier van leren wel gaat helpen. Tekenen, hanenpoten
.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En dat van de SGP was helemaal zo raar nog niet!
ik heb een gele markerquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Noem me conservatief, maar ik houd het toch liever bij m'n Stabilo Roze marker en een dagje UB...
Hehe, wacht maar tot je m'n nieuwe versie van de website ziet... Hij wordt veeeeeel uitgebreider, en ook veel leuker.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
En bij oude mannen is er meestal geen verdenking... Ach, hij was al zo oud... 't Zal zijn tijd wel zijn...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pas te traceren als er onderzoek wordt gedaan; geen verdenking, geen onderzoek.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Sessy het volgende:
dat geen 3 tiende, dan hoefde ik niet te herkansen, nu doe ik dat wel (uit ijdelheid)...
Inderdaad. Echt getiktquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent werkelijk getikt!
Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
Ik herkans alleen mijn tweeen. Lekker efficientquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent werkelijk getikt!
Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
Meen je dat? Heb vaak genoeg getwijfeld om die cursus te doen (ik kan na 3.5 jaar nog steeds niet studerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Gisteren een curus Train your Brain gevolgd in de Jaarbeurs. Geweldige cursus is dat zeg! Fastreading, lukt nu al bijna 2x zo snel. En ook een nieuwe manier van leren geleerd. Geweldige methode trouwens lekker tekenen.
Ik kan hier geen zinnige redenering in ontdekkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef OldJeller het volgende:
WO Rechten?
Alleen als je bij het Corps gaat!
Je hebt toch te veel vrije tijd over.
Ben ik niet de enigequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik kan hier geen zinnige redenering in ontdekken![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Thisbe het volgende:
Zo, het wordt zodadelijk tijd voor een bruiloftMijn lieve vriendinnetje gaat trouwen met een HEEL leuke man,en ik ben zenuwachtig
![]()
Ze gaan trouwen op huwelijkse voorwaarden met koude uitsluiting en een finaal verrekenbeding. Slim bedacht, vond ik zelf![]()
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en Westbroek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wel grappig; ik heb laatst Intolerable Cruelty met mijn vriendin gekeken, waarin die huwelijkse voorwaarden kwestie (in Amerika) enorm op de hak wordt genomen.
Nu hebben wij geen serieuze toekomstplannen, maar kregen we het erover en ze was het toch wel met me eens dat zo'n contract geen overbodige luxe meer is. Als je toch ziet hoe ze een man (over het algemeen) toch kaal kunnen plukken.
Vraagje Thisbe, wat doe jij eigenlijk? Je bent afgestudeerd he? Waar werk je?
@ Sessy, ben nu P.O.R. aan het doen. Dinsdag de herkansing (eerste keer niet gemaakt).![]()
Ik vond ze bij de 1e paar tekenen ook erg chaotisch, maar zodra je het door begint te krijgen is het erg handigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Meen je dat? Heb vaak genoeg getwijfeld om die cursus te doen (ik kan na 3.5 jaar nog steeds niet studeren).
Maar die "Train-your-brain"-tekeningen. Chaotisch zien die eruit. Ik hou het wel bij m'n eigen
schema's
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en Westbroek.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en WestbroekThisbe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |