Bijna net zo hilarisch als mijn "lidmaatschap" van de SGP jongerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
Zo, we hebben nu ook een eigen hyve (ja, ik verveel me), met een zeer toepasselijke naam..
Mensen die lid willen worden weten mij te vinden
Supermooi! Heb de cursus in mijn eerste jaar ook gedaan. Leuk om te doen alleen vervolgens niets meer mee gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Gisteren een curus Train your Brain gevolgd in de Jaarbeurs. Geweldige cursus is dat zeg! Fastreading, lukt nu al bijna 2x zo snel. En ook een nieuwe manier van leren geleerd. Geweldige methode trouwens lekker tekenen.
Yup. Ik ben wel van plan het te gebruiken. Vond het allemaal wel erg intressant en ik denk dat die manier van leren wel gaat helpen. Tekenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Supermooi! Heb de cursus in mijn eerste jaar ook gedaan. Leuk om te doen alleen vervolgens niets meer mee gedaanGa die Jan Willem van den Brandhof weer de cursus?
Noem me conservatief, maar ik houd het toch liever bij m'n Stabilo Roze marker en een dagje UB...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup. Ik ben wel van plan het te gebruiken. Vond het allemaal wel erg intressant en ik denk dat die manier van leren wel gaat helpen. Tekenen, hanenpoten
.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En dat van de SGP was helemaal zo raar nog niet!
ik heb een gele markerquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Noem me conservatief, maar ik houd het toch liever bij m'n Stabilo Roze marker en een dagje UB...
Hehe, wacht maar tot je m'n nieuwe versie van de website ziet... Hij wordt veeeeeel uitgebreider, en ook veel leuker.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..Rechtsgeschiedenis gehaald met een 7,5![]()
En dat mede dankzij Sessy, waar een Rechten-slowchat-topic toch wel niet goed voor is![]()
En bij oude mannen is er meestal geen verdenking... Ach, hij was al zo oud... 't Zal zijn tijd wel zijn...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pas te traceren als er onderzoek wordt gedaan; geen verdenking, geen onderzoek.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Sessy het volgende:
dat geen 3 tiende, dan hoefde ik niet te herkansen, nu doe ik dat wel (uit ijdelheid)...
Inderdaad. Echt getiktquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent werkelijk getikt!
Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
Ik herkans alleen mijn tweeen. Lekker efficientquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent werkelijk getikt!
Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
Meen je dat? Heb vaak genoeg getwijfeld om die cursus te doen (ik kan na 3.5 jaar nog steeds niet studerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Gisteren een curus Train your Brain gevolgd in de Jaarbeurs. Geweldige cursus is dat zeg! Fastreading, lukt nu al bijna 2x zo snel. En ook een nieuwe manier van leren geleerd. Geweldige methode trouwens lekker tekenen.
Ik kan hier geen zinnige redenering in ontdekkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef OldJeller het volgende:
WO Rechten?
Alleen als je bij het Corps gaat!
Je hebt toch te veel vrije tijd over.
Ben ik niet de enigequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik kan hier geen zinnige redenering in ontdekken![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Thisbe het volgende:
Zo, het wordt zodadelijk tijd voor een bruiloftMijn lieve vriendinnetje gaat trouwen met een HEEL leuke man,en ik ben zenuwachtig
![]()
Ze gaan trouwen op huwelijkse voorwaarden met koude uitsluiting en een finaal verrekenbeding. Slim bedacht, vond ik zelf![]()
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en Westbroek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wel grappig; ik heb laatst Intolerable Cruelty met mijn vriendin gekeken, waarin die huwelijkse voorwaarden kwestie (in Amerika) enorm op de hak wordt genomen.
Nu hebben wij geen serieuze toekomstplannen, maar kregen we het erover en ze was het toch wel met me eens dat zo'n contract geen overbodige luxe meer is. Als je toch ziet hoe ze een man (over het algemeen) toch kaal kunnen plukken.
Vraagje Thisbe, wat doe jij eigenlijk? Je bent afgestudeerd he? Waar werk je?
@ Sessy, ben nu P.O.R. aan het doen. Dinsdag de herkansing (eerste keer niet gemaakt).![]()
Ik vond ze bij de 1e paar tekenen ook erg chaotisch, maar zodra je het door begint te krijgen is het erg handigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Meen je dat? Heb vaak genoeg getwijfeld om die cursus te doen (ik kan na 3.5 jaar nog steeds niet studeren).
Maar die "Train-your-brain"-tekeningen. Chaotisch zien die eruit. Ik hou het wel bij m'n eigen
schema's
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en Westbroek.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en WestbroekThisbe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |