abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34225142
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
Zo, we hebben nu ook een eigen hyve (ja, ik verveel me), met een zeer toepasselijke naam..

Mensen die lid willen worden weten mij te vinden
Bijna net zo hilarisch als mijn "lidmaatschap" van de SGP jongeren
pi_34233841
Gisteren een curus Train your Brain gevolgd in de Jaarbeurs. Geweldige cursus is dat zeg! Fastreading, lukt nu al bijna 2x zo snel. En ook een nieuwe manier van leren geleerd. Geweldige methode trouwens lekker tekenen .
pi_34234244
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Gisteren een curus Train your Brain gevolgd in de Jaarbeurs. Geweldige cursus is dat zeg! Fastreading, lukt nu al bijna 2x zo snel. En ook een nieuwe manier van leren geleerd. Geweldige methode trouwens lekker tekenen .
Supermooi! Heb de cursus in mijn eerste jaar ook gedaan. Leuk om te doen alleen vervolgens niets meer mee gedaan Ga die Jan Willem van den Brandhof weer de cursus?
pi_34234475
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Supermooi! Heb de cursus in mijn eerste jaar ook gedaan. Leuk om te doen alleen vervolgens niets meer mee gedaan Ga die Jan Willem van den Brandhof weer de cursus?
Yup. Ik ben wel van plan het te gebruiken. Vond het allemaal wel erg intressant en ik denk dat die manier van leren wel gaat helpen. Tekenen , hanenpoten .
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:31:52 #180
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_34236523
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup. Ik ben wel van plan het te gebruiken. Vond het allemaal wel erg intressant en ik denk dat die manier van leren wel gaat helpen. Tekenen , hanenpoten .
Noem me conservatief, maar ik houd het toch liever bij m'n Stabilo Roze marker en een dagje UB...

En dat van de SGP was helemaal zo raar nog niet!
Nulla verba sed acta
pi_34237510
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:

[..]
En dat van de SGP was helemaal zo raar nog niet!
pi_34245065
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Noem me conservatief, maar ik houd het toch liever bij m'n Stabilo Roze marker en een dagje UB...
ik heb een gele marker
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_34245424
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..Rechtsgeschiedenis gehaald met een 7,5
En dat mede dankzij Sessy, waar een Rechten-slowchat-topic toch wel niet goed voor is
Hehe, wacht maar tot je m'n nieuwe versie van de website ziet... Hij wordt veeeeeel uitgebreider, en ook veel leuker.
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Pas te traceren als er onderzoek wordt gedaan; geen verdenking, geen onderzoek .
En bij oude mannen is er meestal geen verdenking... Ach, hij was al zo oud... 't Zal zijn tijd wel zijn...

Ohja mijn rooster is trouwens wel okay, behalve 1 ding zuigt... Ik ben gister weer gezakt voor m'n rijexamen (ik kijk te langzaam en reageer te langzaam... Ja sorry, maar ik ben nu eenmaal van nature langzaam!? Wat kan ik daar nou aan doen!?) en ik heb op woensdag om 16.45 tot 18.30 Europese rechtsgeschiedenis Hoorcollege en daarna nog 2 uur Verbintenissenrecht B hoorcolleges, en op de donderdag Europees Gemeenschapsrecht in de Praktijk werkgroepen tot halfzeven 's avonds. En die werkgroep, die kun je natuurlijk ook alleen op dat tijdstip nemen.
Het punt is, de laatste bus die ik nog normaal kan nemen naar huis is om halfzeven vanuit Eindhoven. Ik ga dus mooi dat hele vak missen?! Fuck.
Klootzakken.
pi_34245601
Ohja ik heb Publiek Organisatierecht met een 6,7 gehaald, blijkbaar zijn er heel veel (ook herhaalders) op gezakt, dus ik ben nog best blij, maar ga het wel herkansen.
Maar goed, punt is, naar mijn eigen berekening zou ik tussen de 4.5 en de 6.5 moeten hebben (afhankelijk van hoe strikt ze de antwoorden wilden hebben)... Hoe kom ik dan aan een 6.7 dat is gewoon niet mogelijk, ik reken zelf echt niet overmatig streng hoor. Ik heb er dus gewoon 2 tiende punt cadeau bij gekregen, cool... Jammer dat geen 3 tiende, dan hoefde ik niet te herkansen, nu doe ik dat wel (uit ijdelheid)...

Ik vind wel die docent (Beers) heel aardig, hij heeft zo'n prachtige stem, zo lekker ruuuuuustig bijna als een wiegenliedje, de hele stress druipt van je af in zijn colleges, super, ik hoop hem bij grondrechten weer te hebben straks. Misschien dat dat gaat opvallen of zo, dat ik halfextatisch bij hem in de colleges zit, hehe....

Hoe dan ook Goederenrecht, met die oude dikke mevrouw in kniekousen en rokken en die homo, die is door 80% gehaald, en de vakken bij de vakgroepen waarvan je zou kunnen veronderstellen dat die docenten seks willen, die zijn door heel veel mensen niet gehaald... Misschien zitten ze wel te wachten tot een student een "ruilovereenkomst in natura" aanbiedt of zo... Hihihihihi

Omg somebody help me get my mind out of the gutter hihihihihiih
pi_34246070
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Sessy het volgende:
dat geen 3 tiende, dan hoefde ik niet te herkansen, nu doe ik dat wel (uit ijdelheid)...
Je bent werkelijk getikt!
Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
pi_34246119
Overigens kun je bij ons een gehaalde mondeling volgens mij niet eens herkansen! Dan moeten de docenten speciaal voor jou een nieuw tentamen gaan opstellen en tijd vrijmaken
pi_34246339
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
Inderdaad. Echt getikt
pi_34246843
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik herkans alleen mijn tweeen. Lekker efficient .
pi_34247504
Ik was jullie kwijt! .

Ben er weer .
pi_34247581
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Meen je dat? Heb vaak genoeg getwijfeld om die cursus te doen (ik kan na 3.5 jaar nog steeds niet studeren ).
Maar die "Train-your-brain"-tekeningen . Chaotisch zien die eruit. Ik hou het wel bij m'n eigen schema's .
pi_34247676
WO Rechten?

Alleen als je bij het Corps gaat!
Je hebt toch te veel vrije tijd over.
pi_34247909
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef OldJeller het volgende:
WO Rechten?

Alleen als je bij het Corps gaat!
Je hebt toch te veel vrije tijd over.
Ik kan hier geen zinnige redenering in ontdekken
pi_34248598
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik kan hier geen zinnige redenering in ontdekken
Ben ik niet de enige
pi_34248754
De update 19-01-2006

Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
Argento
dr.dunno
Jaapie25

Universiteit van Tilburg
Sovereign
Pool
Mr.G
Sessy
1-1-1-1-1
Captain_Redbeard
Morrigun99

Radboud Universiteit
Thisbe
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot

Universiteit van Amsterdam
Andoire
flubub
VeX-

Universiteit Maastricht
Law.

Open Universiteit
_-rally-_

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks
pi_34272232
Zo, het wordt zodadelijk tijd voor een bruiloft Mijn lieve vriendinnetje gaat trouwen met een HEEL leuke man,en ik ben zenuwachtig
Ze gaan trouwen op huwelijkse voorwaarden met koude uitsluiting en een finaal verrekenbeding. Slim bedacht, vond ik zelf
pi_34273038
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Thisbe het volgende:
Zo, het wordt zodadelijk tijd voor een bruiloft Mijn lieve vriendinnetje gaat trouwen met een HEEL leuke man,en ik ben zenuwachtig
Ze gaan trouwen op huwelijkse voorwaarden met koude uitsluiting en een finaal verrekenbeding. Slim bedacht, vond ik zelf
Gefeliciteerd.

Wel grappig; ik heb laatst Intolerable Cruelty met mijn vriendin gekeken, waarin die huwelijkse voorwaarden kwestie (in Amerika) enorm op de hak wordt genomen.
Nu hebben wij geen serieuze toekomstplannen, maar kregen we het erover en ze was het toch wel met me eens dat zo'n contract geen overbodige luxe meer is. Als je toch ziet hoe ze een man (over het algemeen) toch kaal kunnen plukken.

Vraagje Thisbe, wat doe jij eigenlijk? Je bent afgestudeerd he? Waar werk je?

@ Sessy, ben nu P.O.R. aan het doen. Dinsdag de herkansing (eerste keer niet gemaakt).
pi_34274671
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Wel grappig; ik heb laatst Intolerable Cruelty met mijn vriendin gekeken, waarin die huwelijkse voorwaarden kwestie (in Amerika) enorm op de hak wordt genomen.
Nu hebben wij geen serieuze toekomstplannen, maar kregen we het erover en ze was het toch wel met me eens dat zo'n contract geen overbodige luxe meer is. Als je toch ziet hoe ze een man (over het algemeen) toch kaal kunnen plukken.

Vraagje Thisbe, wat doe jij eigenlijk? Je bent afgestudeerd he? Waar werk je?

@ Sessy, ben nu P.O.R. aan het doen. Dinsdag de herkansing (eerste keer niet gemaakt).
Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en Westbroek.
pi_34274918
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Meen je dat? Heb vaak genoeg getwijfeld om die cursus te doen (ik kan na 3.5 jaar nog steeds niet studeren ).
Maar die "Train-your-brain"-tekeningen . Chaotisch zien die eruit. Ik hou het wel bij m'n eigen schema's .
Ik vond ze bij de 1e paar tekenen ook erg chaotisch, maar zodra je het door begint te krijgen is het erg handig .
pi_34275312
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en Westbroek.
pi_34275669
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Thisbe is partner bij De Braauw, Blackstone en WestbroekThisbe.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')