Die ben ik net aan het stuklezen; de overeenkomsten- en verbintenisrechtexemplaren zijn nog dankbare naslagwerken, de tentamens heb ik al geruime tijd geleden (met de hakken over de sloot) gehaald.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh die zijn leukAls je personen- en familierecht gaat doen krijg je er nog zo'n kitscherig boek bij!
![]()
Publiekrecht is juist gaaf ! Net zoals goederenrecht: één en al systematiek !quote:Op maandag 16 januari 2006 16:39 schreef dr.dunno het volgende:
zal blij zijn als ik het volgende vak achter de rug heb; "Staats en Bestuursrecht"
je déteste publiekrecht
had hiervoor IER
Dat is de enige die ik nog mis!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh die zijn leukAls je personen- en familierecht gaat doen krijg je er nog zo'n kitscherig boek bij!
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik nog mis!![]()
De andere 4 staan in mijn kastje, zo'n mooi rood geheel.![]()
Die hele serie zuigt!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtshandeling en Overeenkomst 4e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Verbintenissen uit de wet en Schadevergoeding 3e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Oooooh dat is gemeen! Was ik het echt? Wat had ik aan dan? Nu wil ik morgen bij Bijz. Ovk ook weten wie jij bent (kan ik me nog een beetje vermaken tijdens weeeer 2x45min Martine Schaub-hell).quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Die hele serie zuigt!
Leonoor, ik zag je fietsen op de Drift![]()
Wie is je begeleider?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oooooh dat is gemeen! Was ik het echt? Wat had ik aan dan? Nu wil ik morgen bij Bijz. Ovk ook weten wie jij bent (kan ik me nog een beetje vermaken tijdens weeeer 2x45min Martine Schaub-hell).
Overigens, mijn afstudeerwerkbegeleidster vond het zo leuk dat ik een Romeins Recht quote in mn scriptie had gezet. Dus ik begon gelijk uit te wijden over mij voorliefde voor RR, en dat ik daar echt het allerliefst een scriptie over had geschreven, bleek ze erin gepromoveerd te zijn
Ze heeft vast aangeboden om me te gaan begeleiden tijdens mn echte afstuderen, en ze doet nu pers.&famrecht, dus ik hou echt van haar!
Een keer voor de geschillencommissie maakt me nog geen expertquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Thisbe het volgende:
Tsja, er moet sprake zijn van een "redelijke" termijn. En we zijn vijf dagen verder, dat vind ik nog niet eens zo heel erg lang...Ik zou maar even wachten met het stellen van een ultimatum, want niks wijst erop dat zij hun afspraak niet gaan nakomen. En dat is een essentieel punt: nakoming blijvend onmogelijk?
Ik ben te lui om mijn wettenbundel erbij te pakken, dus dit roep ik maar even uit mijn hoofd!
Leonoor?![]()
I complete agree with you dear!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Leonoor het volgende:
Leo spreekt
Zal ff aan moeder vragen wat ze morgen uit de kast trekt maar ik ga niet naar HC denk ik. Overigens, ik zag je fietsen maar je keek me niet aanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar, The_Duce, wat had ik aan (volgens jou) en wat trekt je moeder morgen uit de kast voor jou?
Ik weet toch ook niet wie je bent, lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Zal ff aan moeder vragen wat ze morgen uit de kast trekt maar ik ga niet naar HC denk ik. Overigens, ik zag je fietsen maar je keek me niet aan![]()
Gnagnaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
O ja ik heb ook boeken staats en bestuursrecht. Die boeken zien er al uit van "ik heb een hekel aan je, je gaat dit vak niet halen lamstraal"
Ghehe, ik moet nog Huwelijksvermogensrecht studeren. Overigens. Vanochtend ga Luijten hoorcollege. Deze knakker van 83 jaar was echt da bomb! Samen met zijn vrouw, prof. Meijer, heeft hij ons anderhalf uur vermaakt. O.a. Schoordijk kreeg er goed van langs. In Tilburg wil men het Belgisch recht in Nederland invoeren, het lijkt wel een Belgenmopquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet wie je bent, lieverd
En hup, op naar hoorcollege
Hint, Martine Schaub heeft het hele vorige tentamen samengesteld
Ach ja. Arbeidsrecht en handels- en rechtspersonenrecht heb ik al afgesloten. Omgevingsrecht HC heb ik van 17:00-19:00 op dinsdag. Dat zijn nog eens tijden! Daarnaast nog wat andere vervelende tijden maar al met al valt het wel mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef Leonoor het volgende:
Het rooster is bekend.. Heb op maandagochtend om 9 uur hoorcollege. Kunnen ze geen rekening houden met het feit dat half studeren Utrecht hockeyt en ik nu elke maandag brak daar ga zitten?
En het ergste is nog wel dat ik op maandag nog 2 hoorcolleges heb, 15-17 en 17-19, wat een kuttijdenWelke werkgroepen zit iedereen voor arbeids en handels/rechtspersonen?
Ik heb wel elke donderdag en vrijdag vrij, dus ik zal niet al te hard klagen
Werkgroepen? Hoorcolleges?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van creatief met werkgroepen en HC's omgaanHC gewoon skippen. Aantekeningen van werkgroepgenootjes zijn altijd goed en alles staat ook nog eens in het boek. Wat de werkgroepen betreft: gewoon in een ander gaan zitten, docenten doen nooit moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |