Advocaat, uurloon minstens 600quote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm dus toch belangrijk: Diederick, waar liggen je ambities? (Anders ben jij al snel klaar!).
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Thisbe het volgende:
@ Sessy: narcis doet het hem! Het schijnt bijna niet te traceren te zijn bij een sectie op het lichaam, en het is uitermate giftig. De bol als ui snijden en opbakken.
![]()
Het is alleen bedoeld voor oudere steenrijke mannenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mijn god, dat wetende zou ik in ieder geval nooit gaan daten met jou.
![]()
dacht dat een geslepen jurist als jij dat al gedaan had, maar je bent van harte welkom, nog praktisch in de buurt wonend ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kijk wie ons daar komt vergezellen in dit mooie topic.. Maar je doet wel een gouden studiecombo om rijk mee te worden, mag ik vast een optie op je nemen?
tegenwoordig is veel te traceren; zelfs het "old and trusty" KCN (kalium-cyanide) is heden ten dage door de forensisch patholoog goed te traceren.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Thisbe het volgende:
@ Sessy: narcis doet het hem! Het schijnt bijna niet te traceren te zijn bij een sectie op het lichaam, en het is uitermate giftig. De bol als ui snijden en opbakken.
![]()
Dus niet voor jonge steenrijke meer dan 1.90 m lange adonissenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is alleen bedoeld voor oudere steenrijke mannen![]()
Pas te traceren als er onderzoek wordt gedaan; geen verdenking, geen onderzoekquote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tegenwoordig is veel te traceren; zelfs het "old and trusty" KCN (kalium-cyanide) is heden ten dage door de forensisch patholoog goed te traceren.
en da's jammer, want daar kunnen wij nou net zo goed aan komen
rijk aan konthaarTM telt niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus niet voor jonge steenrijke meer dan 1.90 m lange adonissen![]()
Nee, daar laat ik me bruut door nemenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus niet voor jonge steenrijke meer dan 1.90 m lange adonissen![]()
Gelukkigquote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, daar laat ik me bruut door nemen![]()
Maar Diederick wil niet eens zeggen waar hij woont.. Met dit soort praktijken onthult ie vast teveel van zn identiteit..quote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, daar laat ik me bruut door nemen![]()
Nee hoor, vrouwen waar ik zo intiem mee ben mogen ook weten waar ik woonquote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar Diederick wil niet eens zeggen waar hij woont.. Met dit soort praktijken onthult ie vast teveel van zn identiteit..
Succesquote:Hoe het ook zij, ik ga naar hoorcollege en daarna naar mn bespreking, dus sta me bij, duim voor me!
Er zijn nu eenmaal maar heel weinig perfecte mannen, ze bestaan echter welquote:Ik val ook ALTIJD op de verkeerde mannen, wie legt me uit wat is mis doe?![]()
jazeker, helaas ben ik al bezet. Pech dus dames.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er zijn nu eenmaal maar heel weinig perfecte mannen, ze bestaan echter wel![]()
Dat vind ik wel een cadeautje waard (voor Sessy dan)quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..Rechtsgeschiedenis gehaald met een 7,5![]()
En dat mede dankzij Sessy, waar een Rechten-slowchat-topic toch wel niet goed voor is![]()
En mijn rechtsgeschiedenis hulp wordt niet op prijs gesteld?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..Rechtsgeschiedenis gehaald met een 7,5![]()
En dat mede dankzij Sessy, waar een Rechten-slowchat-topic toch wel niet goed voor is![]()
Rechtshandeling en Overeenkomst 4e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)quote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Leonoor het volgende:
En Voreg, welke boeken zijn er zo mooi dan? (Kunnen wij je vast vertellen of ze inhoudelijk ook zo gaaf zijn..).
Tuurlijk wel Leonoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En mijn rechtsgeschiedenis hulp wordt niet op prijs gesteld?
Ooooh die zijn leukquote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtshandeling en Overeenkomst 4e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Verbintenissen uit de wet en Schadevergoeding 3e druk van Kluwer (Studiereeks Burgerlijk Recht)
Dan heb ik nu mijn keuze gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh die zijn leukAls je personen- en familierecht gaat doen krijg je er nog zo'n kitscherig boek bij!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |