abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33960666
Stacey de 3e keer deze race
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:23:20 #52
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33960925
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Jegorex het volgende:
Stacey de 3e keer deze racerally
Zoals Hans het altijd zegt: "Racen is voor mietjes"
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33961676
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef psychosucker het volgende:
Hee Jos..hoe is de relatie Stacey- fam de Rooy eigenlijk ? Vorig jaar was er een reportage dat ze samen trainden enz enz...is dat nog steeds zo ?
Dat trainen was de eerste keer toen Stacey meereed met een ex-de Rooy Daf, toen was alles nog koek en ei. Stacey reed immers met eigen sponsors, maar toen ik in de rally zag dat de Rooy alles wat ze nodig hadden bij Stacey van de auto gingen demonteren, dacht ik: dat gaat wrijving geven, zo zag je plotseling de gele voorbumper van Stacey bij de Rooy op de auto. Wat er allemaal precies voorgevallen is weet ik niet precies, veelzeggend was ook dat Gerard de Rooy hoopte dat de Tatra's de Russen het leven zuur zouden gaan maken, geen woord over neef Hans.

Jan de Rooy is geen gemakkelijk mens als het niet zou gaat als hij wil, ik ken hem denk ik al bijna 40 jaar, vanaf dat ik vroeger naar de motorcross ging kijken, Stacey ken ik slechts oppervlakkig, maar van horen zeggen is hij ook geen gemakkelijke.

Opa de Rooy had vroeger een benzinepomp en oliehandel, èn een kartbaan in Best en is na WO2 ook vracht gaan vervoeren. Zo is Stacey in de olie gekomen, en Graard, Harrie en Jan aan het vervoer.
pi_33961748
dubbel
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:04:23 #55
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33965399
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Miriam Pol is zeker de enige motorrijd(st)er nog in de race die zendtijd heeft gekocht?
Ik hoorde van haar moeder dat ze 5 minuten had ingekocht, maar volgens mij hebben ze 10 voor de prijs van 5 gekregen ofzo
Er zijn natuurlijk ook wat minuten over van Jan, Gerard en Hans B., dus misschien dat ze die voor een 'schappelijk prijsje ' van de hand hebben gedaan.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:12:29 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33965506
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:


Ik lach alle mensen uit die zeiden dat Le Dakar niet meer de moeite waard zou zijn na het uitvallen van de DAFs
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:51:17 #57
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33966156
Starttijden vandaag (GMT)
1 524 STACEY (HOL) 09:09:30
2 513 DE AZEVEDO (BRE) 09:11:30
3 508 HENK (RUS) 09:12:00
4 530 ECHTER (ALL) 09:16:30
5 500 BIERHOF (RUS) 09:19:00

Vandaag was toch de etappe zonder assistentie? Hopen dat Henk op zn dak gaat dan
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:52:54 #58
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33966191
ja, vandaag en morgen marathon
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:19:59 #59
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33966800
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:48 schreef area51 het volgende:

[..]

Dat trainen was de eerste keer toen Stacey meereed met een ex-de Rooy Daf, toen was alles nog koek en ei. Stacey reed immers met eigen sponsors, maar toen ik in de rally zag dat de Rooy alles wat ze nodig hadden bij Stacey van de auto gingen demonteren, dacht ik: dat gaat wrijving geven, zo zag je plotseling de gele voorbumper van Stacey bij de Rooy op de auto. Wat er allemaal precies voorgevallen is weet ik niet precies, veelzeggend was ook dat Gerard de Rooy hoopte dat de Tatra's de Russen het leven zuur zouden gaan maken, geen woord over neef Hans.
Niet helemaal waar, Hans reed juist opeens met een gele voorbumper van Gerard, dit omdat ze bumpers voor de rally al deelden, endat waren dus gezamelijke onderdelen + de rode verf was op (ze werden daar ter plekke rood gemaakt.)
quote:
Jan de Rooy is geen gemakkelijk mens als het niet zou gaat als hij wil, ik ken hem denk ik al bijna 40 jaar, vanaf dat ik vroeger naar de motorcross ging kijken, Stacey ken ik slechts oppervlakkig, maar van horen zeggen is hij ook geen gemakkelijke.
Jan is idd geen gemakkelijke mens, hij moet en zal het zijn manier hebben, en zo niet dan toch. Stacey is wat dat betreft wel iets makkelijker, maar het zit duidelijk in de familie... Hij is niet snel tevreden.
quote:
Opa de Rooy had vroeger een benzinepomp en oliehandel, èn een kartbaan in Best en is na WO2 ook vracht gaan vervoeren. Zo is Stacey in de olie gekomen, en Graard, Harrie en Jan aan het vervoer.
Jan is eigenlijk de enige die het transportbedrijf gerund heeft, Graard en Harrie deden wel werken daar, maar hadden volgens mij geen eigendom (dit weet ik niet zeker)
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:20:40 #60
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33966822
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
Starttijden vandaag (GMT)
1 524 STACEY (HOL) 09:09:30
2 513 DE AZEVEDO (BRE) 09:11:30
3 508 HENK (RUS) 09:12:00
4 530 ECHTER (ALL) 09:16:30
5 500 BIERHOF (RUS) 09:19:00

Vandaag was toch de etappe zonder assistentie? Hopen dat Henk op zn dak gaat dan
Hoezo, marathon etappe is toch gewoon een ander woord voor Kamaz-sleutel-dag?
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:34:56 #61
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33967151
quote:
Dakar rijden is problemen oplossen. Wie dat goed kan, komt ver.
Henno is ook zo iemand. We waren hem even kwijt, maar hij is nog steeds in de race. Henk Vercoelen maakte eerder in de rally een grapje over iemand die lang onderweg was. Zo van “jij haalt je geld er wel uit.”
Nou, als iemand zijn geld eruit haalt is het Henno. Ongelooflijk, wat Henno allemaal meegemaakt heeft. De loodzware etappe van maandag, finishte hij pas dinsdagochtend om 8 uur. Uren lang in het donker rijden. Tussen allerlei verlaten motoren en auto’s door. Een Zuid-Afrikaan kwam te staan met een kapotte caburateur op zijn KTM 660. Hij ging lopen op zoek naar een 660, om daar een andere carburateur te vinden. Om twee uur s’nachts gaf hij het op. “Ik heb het in ieder geval geprobeerd” had hij nog tegen Henno gezegd. Henno is zo moe, dat hij af en toe gewoon moet slapen. Zonder te sleutelen begint hij aan de geneutraliseerde proef. Door benzine problemen, moet hij terug naar Kiffa. Dan begint hij pas om twee uur s’middags eigenlijk echt aan de proef. Die echt niet makkelijk was, met veel diepe sporen tussen de bomen en struiken door. Henno stopt weer af en toe om wat bij te slapen. In het donker rijdt hij zonder licht. Alleen als de motor veel toeren maakt, werkt ’t licht. Zijn kilometerstand springt zonder stroom op nul. Probeer dan maar eens uit te vinden waar je bent in het roadbook. Dat trouwens ook de ene keer wel, en de andere keer niet werkt.
Als hij denkt een stuk af te snijden, komt tussen heel grote rotsen terecht. Met de moed der wanhoop vecht Henno zich erdoor. De bezemwagen geeft hem de richting aan die hij moet volgen, en zo komt hij toch weer verder……Om vijf uur komt hij binnen. Nog een uurtje sleutelen, en een uurtje slapen, en hij mag weer aan de volgende proef beginnen. Vandaag om half twee komt hij bij de finish aan. Dan heeft hij nog ruim de tijd om naar Bamako te rijden. Maar eerst gaat hij nog even ergens onder een boom liggen. Met zijn motor dwingt hij veel respect af bij de andere motorrijders. De meeste begrijpen er niets van, hoe het kan dat hij nog steeds mee doet.
Henno zelf is de nuchterheid zelve. Hij blijft maar doorgaan. Als hij hoort hoe vroeg er morgen weer gestart moet worden, is hij niet blij. Het is te hopen dat hij vanavond nog een paar uurtjes kan slapen. Morgen wacht hem en alle anderen weer een loodzware dag...
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33967221
het schijnt dat kabirov zijn kamaz problemen heeft of hij nog start vandaag is een vraag teken
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:38:51 #63
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33967240
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef dakarspecialist het volgende:
het schijnt dat kabirov zijn kamaz problemen heeft of hij nog start vandaag is een vraag teken
hoezo, hij heeft 2 dagen om te sleutelen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33967371
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef dakarspecialist het volgende:
het schijnt dat kabirov zijn kamaz problemen heeft of hij nog start vandaag is een vraag teken
Stacey en Henk zijn ondertussen gestart met de special stage en bi kabi staat nog steeds "no information"
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_33967403
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

hoezo, hij heeft 2 dagen om te sleutelen
andere motor inlepelen bedoel je
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:55:53 #66
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33967597
De Azevedo doet het ook goed, volgens mijn Iritrack ligt hij 2de of zelfs 1ste op het moment
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:04:46 #67
62913 Blik
The one and Only!
pi_33967779
hij ligt 2de, stacey eerste
pi_33968196
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef JosvG het volgende:

[..]

[..]

Jan is eigenlijk de enige die het transportbedrijf gerund heeft, Graard en Harrie deden wel werken daar, maar hadden volgens mij geen eigendom (dit weet ik niet zeker)
Jan is van de Oranje De Rooy transport, de blauwe de Rooy is toch van een van zn broers? Ik weet wel dat Gerard kroonprind De Rooy is, terwijl zn broer ouder is toch? Dat vind ik nou apatrt, dat je nooit iets over de andere zoon van Jan hoort...
pi_33969730
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:34 schreef stinkie het volgende:

[..]
Op de Dakar site hadden ze ook een stukje over em.

Early this morning 1h20 – The Dakar on a 500 XT
Henno Van Bergeik has a goal of driving his old Yamaha 500 XT all the way to Dakar. The project is slowly starting to become true but the Dutch rider that receives a warm welcome at the ‘bike trunks’ is exhausted. “I refused to go into the broom-wagon truck quite a few times yesterday but I’m really tired. To get here, I had to stop at least 3 or 4 times to sleep on the liaison course. Today I stopped in a farm where I even had food and took a shower. That’s why I’m so late. Now, I have to take care of the engine and change the oil and filters.”
pi_33969852
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Op BuzzyBee gooi ik na de finish in Dakar het Dakar subforum daar om, en word het een Dakar 2010 subforum. Want meedoen aan parijs dakar is gewoon neit haalbaar voor 99% van de bevolking. En Amsterdam-Dakar is leuk, maar dan zit je weer aan allemala regels vast, en meot je je auto achterlaten daar Dus dan beginnen de voorbereidingen voor een reis naar Dakar in 2010, met eigen voertuigen, zoals Unimog en Lada Niva, een beetje zoals UniFrank ook heeft gedaan (zie deel 1 van dit topic) maar dan met wat meer mensen
Heel puik plan!
pi_33970355
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef JosvG het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, Hans reed juist opeens met een gele voorbumper van Gerard, dit omdat ze bumpers voor de rally al deelden, endat waren dus gezamelijke onderdelen + de rode verf was op (ze werden daar ter plekke rood gemaakt.)
Dat is dan gecorrigeerd, ik zat foto's te zoeken gisteravond, maar kon het zo gauw niet vinden hoe het precies zat, my mistake.
quote:
Jan is idd geen gemakkelijke mens, hij moet en zal het zijn manier hebben, en zo niet dan toch. Stacey is wat dat betreft wel iets makkelijker, maar het zit duidelijk in de familie... Hij is niet snel tevreden.
Als je snel tevreden bent bereik je niet wat Jan bereikt heeft
quote:
Jan is eigenlijk de enige die het transportbedrijf gerund heeft, Graard en Harrie deden wel werken daar, maar hadden volgens mij geen eigendom (dit weet ik niet zeker)
Vroeger was het GM de Rooy & Znn en waren ze met z'n allen eigenaar, van Graard weet ik het niet, die is inmiddels al lang met pensioen, maar Harrie heeft op een gegeven moment een deel van het bedrijf verzelfstandigd en is doorgegaan als de Rooy Logistics, die runt bv ook het hele DAF onderdelengebeuren, het ODC en het COM op het DAF terrein, dat personeel is ook in dienst van DRL, hij doet de onderdelendistributie voor DAF en heeft ook nog een tak van het bedrijf die assemblage doet van automotive-componenten.
pi_33970405
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jan is van de Oranje De Rooy transport, de blauwe de Rooy is toch van een van zn broers? Ik weet wel dat Gerard kroonprind De Rooy is, terwijl zn broer ouder is toch? Dat vind ik nou apatrt, dat je nooit iets over de andere zoon van Jan hoort...
De blauwe de Rooy is Harrie, een oudere broer, vroeger ook rijdend met de Dafjes op het Eurocircuit. www.drl.nl
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:06:19 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33971175
quote:
Duizenden lettertjes worden getypt en tientallen foto’s worden dagelijks verzonden naar alle uithoeken van de wereld. Tussentijds wordt vaak balans opgemaakt van de kosten. Zo ook vanmiddag door Natascha Kayser van het Algemeen Dagblad. Ze vroeg zich af waar het bedrag van ¤ 700,00 vandaag kwam. Even later werd dat duidelijk: er waren 4 foto’s van de Kamazzen doorgezonden. Wellicht dat u één ervan in Nederland in het AD heeft zien staan. Bedenk dan dat alleen het doorzenden van die foto een behoorlijk bedrag heeft gekost.
Hetzelfde geldt ook voor de TV beelden. Velen van u denken dat deze gratis de huiskamer binnenrollen. Niks daarvan. We hebben te maken met een commerciële omroep en daarom moet de TV Toko commercieel gerund worden. Bedenk dat iedere minuut ¤ 1370, 00 excl btw kost en door de deelnemers wordt betaald. De TV kosten maken een substantieel deel uit van de totale Dakar kosten voor een deelnemer.
Geen TV, geen sponsoren en geen sponsoren, geen Dakar.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33971642
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:06 schreef stinkie het volgende:

[..]
Dan lijkt me een flatrate voor iedereen nog interessanter. Een meer evenwichtige weergave van de deelnemers, gedekte kosten en een mooiere uitzending met meer geinteresseerde sponsors als gevolg. Als neveneffect zal de Rally aan populariteit winnen in Nederland.
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:56:16 #75
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33972708
Hm Henk heeft bij mij op iritrack een tijdje stilgestaan op 264, maar staat nu op 268. Hans staat op 287 Stand vorige PV:
1) Henk
2) Stacey
3) Sadlauer
4) De Azevedo
5) Vismara

Waar is Bierhof???
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_33972812
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef Damzkieee het volgende:


Waar is Bierhof???
In het vliegtuig naar huis

toch?
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:14:30 #77
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33973210
Stacey momenteel als eerste bij CP1... Ff afwachten wat de rest doet...

Waarom is er geen enkele melding van de Dakar-organisatie betreffende het wegvallen van Bierhof?

edit: Henk nu ook door... en Bierhof is uit de dood herrezen...

1 524 STACEY (HOL) 13:06:02 03:56:32
2 508 HENK (RUS) 13:23:09 04:11:09
3 500 BIERHOFF (RUS) 13:24:29 04:05:29

[ Bericht 45% gewijzigd door Taxi op 12-01-2006 14:28:18 ]
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:28:08 #78
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_33973611
CHECKPOINTS BY HOURS TRUCK - CP 1 Pos. N° Name Hours Time
1 524 STACEY (HOL) 13:06:02 03:56:32
2 508 CHAGIN (RUS) 13:23:09 04:11:09
3 500 KABIROV (RUS) 13:24:29 04:05:29

Rijdt Bierhof nou wel weer mee????
Ik snap het niet meer....

[ Bericht 30% gewijzigd door goldhorn op 12-01-2006 14:29:08 (iets te snel) ]
pi_33974020
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef goldhorn het volgende:
Rijdt Bierhof nou wel weer mee????
Ik snap het niet meer....
Nou dan leg ik het even voor je uit:

We hebben hier te maken met een franse organisatie, die eigen regels heeft, die ze naar believen aanpassen.
pi_33974181
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:38 schreef area51 het volgende:

[..]

Nou dan leg ik het even voor je uit:

We hebben hier te maken met een franse organisatie, die eigen regels heeft, die ze naar believen aanpassen.
De organisatie heeft hem geholpen zn truck te repareren, en vervolgens met een Antonov op een plek 3 positie gezet in de woestijn
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:54:56 #81
59061 neffu
Helemaal van de kaart!!!
pi_33974578
Ik denk dat bierhof zijn irratrack kasje kapot heeft of heet alumiumfoli om zijn gps ontvagen/zender gedaan, zodat hij wanneer hij in het bivak staat ff naar buiten kan rijden en ff zijn vrachtwagen kan repareren, of onder de race wat stukken kan afsnijden zonder dat iemand dat ziet. En de franse organisatie die heeft niks gezien .

Hulde aan stacey
pi_33974615
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef neffu het volgende:
Ik denk dat bierhof zijn irratrack kasje kapot heeft of heet alumiumfoli om zijn gps ontvagen/zender gedaan, zodat hij wanneer hij in het bivak staat ff naar buiten kan rijden en ff zijn vrachtwagen kan repareren, of onder de race wat stukken kan afsnijden zonder dat iemand dat ziet. En de franse organisatie die heeft niks gezien .

Hulde aan stacey
Ach, als ie dan zn nek breekt, komt er ook geen helicpotertje om hem te helpen
pi_33974793
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:47:49 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33974856
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ach, als ie dan zn nek breekt, komt er ook geen helicpotertje om hem te helpen
Dan haalt gewoon 1 van zijn bijrijders het alufolie er weer af.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:28:08 #85
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33975880
Stacey als eerste bij CP2!!

En dat iritrack-systeem mag wat mij betreft de grijze bak in!

edit: daar is de belangrijke concurrentie inmiddels ook:

1 524 STACEY (HOL) 14:05:32 04:56:02
2 508 HENK (RUS) 14:26:09 05:14:09
3 500 BIERHOF (RUS) 14:26:58 05:07:58
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:37:33 #86
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_33976199
Stacey loopt lekker uit op Bierhof, en in op Henk ...

hopen dat henk nog ergens een paar uurtjes gaat verliezen
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:45:24 #87
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33976493
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:36 schreef area51 het volgende:
van Graard weet ik het niet, die is inmiddels al lang met pensioen.
Hij is al een half jaar dood
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef Taxi het volgende:
Stacey als eerste bij CP2!!

En dat iritrack-systeem mag wat mij betreft de grijze bak in!

edit: daar is de belangrijke concurrentie inmiddels ook:

1 524 STACEY (HOL) 14:05:32 04:56:02
2 508 HENK (RUS) 14:26:09 05:14:09
3 500 BIERHOF (RUS) 14:26:58 05:07:58
Iritrack is een van de beste vernieuwingen in Dakar van de laatste jaren, dat doet veeeel meer dan alleen die tijden doorgeven aan ons hoor


Stacey gaat vandaag weer gewoon winnen, hij heeft heel veel voorsprong op Henk en Bierhof, en is al bijna bij het einde
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:55:16 #88
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33976867
Stacey is weer als eerste binnen
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33976906
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:47:50 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33976942


[ Bericht 100% gewijzigd door sexbierum op 12-01-2006 15:58:22 (Ik ben hier te langzaam voor) ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:59:10 #91
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33977006
quote:
Iritrack is een van de beste vernieuwingen in Dakar van de laatste jaren, dat doet veeeel meer dan alleen die tijden doorgeven aan ons hoor

Stacey gaat vandaag weer gewoon winnen, hij heeft heel veel voorsprong op Henk en Bierhof, en is al bijna bij het einde
Iritrack is voor de gewone mens die achter z'n pc zit te kijken vervelend. Wellicht dat er verbeteringen mogelijk zijn, zodat een en ander iets beter doorkomt. Toch kijk je stiekem iedere keer weer, maar geef toe dat het frustreerd als de doorgeseinde (realtime) gegevens niet bepaald kloppen.

Ik snap dat iritrack voor de deelnemers een veel belangrijkere functie heeft (bijvoorbeeld activeren bij een noodsituatie). Nog meer functies, kennelijk?
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:06:15 #92
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33977300
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Taxi het volgende:

[..]

Iritrack is voor de gewone mens die achter z'n pc zit te kijken vervelend. Wellicht dat er verbeteringen mogelijk zijn, zodat een en ander iets beter doorkomt. Toch kijk je stiekem iedere keer weer, maar geef toe dat het frustreerd als de doorgeseinde (realtime) gegevens niet bepaald kloppen.

Ik snap dat iritrack voor de deelnemers een veel belangrijkere functie heeft (bijvoorbeeld activeren bij een noodsituatie). Nog meer functies, kennelijk?
De organisatie ziet de voertuigen realtime bewegen, als ze lang stilstaan kunnen ze opbellen (het is namelijk ook een satteliettelefoon) en vragn of alles goed is. Als je problemen hebt kun je er ook de organisatie mee bellen.

Daarnaast kun je zoals gisteren in de uitzending praten via de Iritrack, ze hadden daarmee gister het interview met Hans gedaan.

En dan kunnen wij ook nog zien waar ze zijn, dat dit niet optimaal werkt is omdat het nog nieuw is... Ik vind het al heel wat dat het überhaupt kan.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:20:26 #93
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33977770
Ok. Weet ik ook wat meer van de iritrack. Je hebt gelijk, het is al heel wat, maar...

Stacey verstevigd zijn overall 2e plaats. Henk moet gewoon stukgaan en flink ook, want veel etappes zijn er niet meer. Nu komt toch de marathon-etappe? Dus geen service tussen twee etappes?

1 524 STACEY (HOL) 14:50:32 05:41:02
2 508 HENK (RUS) 15:11:38 05:59:38
3 500 BIERHOFF (RUS) 15:12:28 05:53:28
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:55:51 #94
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_33979075
16:37:13 ► Stacey does it again
For the third stage in a row Hans Stacey has clocked the fastest time of the trck race... The Dutchman beats title holder Firdaus Kabirov by over 12' and overall leader Vladimir Chagin by 18'36".
pi_33979749
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef JosvG het volgende:

[..]

De organisatie ziet de voertuigen realtime bewegen, als ze lang stilstaan kunnen ze opbellen (het is namelijk ook een satteliettelefoon) en vragn of alles goed is. Als je problemen hebt kun je er ook de organisatie mee bellen.
Was pas toch ook op RTL 7, het wordt ook meteen doorgegeven naar Parijs als je voertuig op z'n zijkant ligt.
Je kunt ook doorgeven als je een andere deelnemers in de problemen zitten, hier nog een beetje info:
quote:
The unit can detect an abrupt stop or an unnatural incline, Indicating a crash or rollover, at which point the unit will automatically trigger an alarm mode that will flash an alarm on the race headquarters computer. This alarm will highlight the vehicles position on a map, display the competitors name, car number, reason for the alarm, and exact coordinates, allowing rescue personnel to get to the location faster.....No more "I think I'm at race mile XXX" when the competitor is actually someplace else.
Goed werk van Stacey wederom!!

Hier nog wel een leuk linkje van VKMag: http://www.vkmag.com/media/eindhoven_dakar/

pi_33979952
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef Impry het volgende:


Hier nog wel een leuk linkje van VKMag: http://www.vkmag.com/media/eindhoven_dakar/

Geweldige persiflage
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:22:58 #97
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33980080
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Geweldige persiflage
Die is inderdaad echt geweldig
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33982121
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Geweldige persiflage
Ik vind hem wat flauw
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_33982211
pi_33983696
geweldig hij doet het weer

wat een smerige irritante newspost op de dakarsite
chagin 1e na de dagwinst van stacey

ipv 3e overwinning op rij voor stacey!!

ik hoop op pech voor chagin morgen
we zullen het wel zien
ik denk dat chagin niet 100% rijdt en dat hoeft hij natuurlijk ook niet meer
op goed geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')