abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33939828



Parijs-Dakar is de naam van een rally voor auto's, vrachtwagens en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari.
De naam is enigszins misleidend. Oorspronkelijk voerde de rally wel degelijk van Parijs naar Dakar, maar vanaf 1995 werd hier meerdere keren van afgeweken. Zo was Granada de startplaats in 1995, 1996 en 1999, Arras in 2002, en Clermont-Ferrand in 2004. In 2000 begon de rally helemaal niet in Europa, maar liep hij van Dakar naar Caïro. In 2004 was de aankomstplaats weer Dakar.
De eerste versie werd verreden in 1978. De drijvende kracht hierachter is de Fransman Thierry Sabine die het jaar daarvoor was verdwaald in de Libische woestijn tijdens de Abidjan-Nice rally. Vanaf dat moment stelde hij zich tot doel iedereen de kans te geven 'de woestijn te temmen' .
Bron:Wikipedia

Dakar in 2006:
In 2006 gaat de 28e Dakar rally van Lissabon naar Dakar, de exacte route is nog niet bekend maar het ziet er ongeveer als volgt uit:




De Nederlandse teams:

Team Exact-MAN:

http://www.exact-man.com

Ginaf Rally Power:

http://www.ginafrallypower.nl/

Yamaha NL Dakar team:

http://www.team-dakar.com

Team Dakarsport:

http://www.teamdakarsport.com/

Team Dakar Rally:

http://www.dakar-rally.nl/

Hutten Rally Team:

http://www.huttenrallyteam.nl/

Team Henno-Kedo:

http://www.xtgoesdakar.nl/

Dutch Orange Team:

http://www.dutchorangeteam.nl

Off-Road Adventures Rally Team:

http://www.dakar2005.nl

Team Fast&Speed:

http://www.fastspeed.nl

Team van Deijne:

http://www.deijnedakar.nl

Dakar team Van Eikeren:

http://www.dakarteamvaneikeren.com

Dutch Team Dakar:

http://www.dutchteamdakar.nl

Desert Dakar Team:

http://www.desertdakarteam.nl

Wadden Rally Team:

www.vlieree.nl/web/dakar/

Team de Doelen:

http://www.teamdedoelen.nl

Team Vicking:
Geen foto gevonden…
http://www.vicking.nl

Maurice Selling:

http://www.mauricesellingopsuzukinaardakar.nl

Stef Wolters:

http://www.stefwolters.nl

Harry Oosting:

Dit is de standaard, nog niet omgebouwde motor!
http://www.harrydakar.com

Er zijn voor de rally 2 teams geweest die te horen hebben gekregen dat ze niet aan de start mochten verschijnen, dit was door problemen met de homologatie van de auto. De 2 volgende teams hebben het dus geprobeerd, maar zijn dit jaar niet gestart:

Team de Rooy:

http://www.dakar-derooy.com/

Hans Bekx Teamsport:

http://www.hansbekxteamsport.nl/



De officiële Dakar site
Wikipedia
Trucks from Holland
Een Nederlandse Dakar site
Een andere Nederlandse Dakar site
Alexxxxx zijn Dakar forum
deel 1 van dit topic
deel 2 van dit topic
deel 3 van dit topic
deel 4 van dit topic
deel 5 van dit topic

SP gemaakt door JosvG, met dank aan Alexxxxx en Baan1980

Hij heet niet Tsjagwien, Chagin of iets wat daar op lijkt. Hij heet Henk
Atje zeggen is adje doen!
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:33:42 #2
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33940040
meldt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33940083
Vandaag dus weer een topdag voor Stacey, ritwinst en de tweede plek in het klassement gepakt!
Atje zeggen is adje doen!
pi_33940089
Proficiat aan Stacey met z'n 3e etappeoverwinning en nutuurlijk ook aan HANS BEKX die vanaf vandaag abraHANS is
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:35:06 #5
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33940092
*Meldt ook:

15:08:00 ► Stacey wins special
For the second day in a row and the third time on this Dakar, Hans Stacey captured special victory. The Dutchman in his MAN truck beat Brazil's André De Azevedo by 4'41" and Vladimir Chagin by 11'10".

Maar dat wisten we natuurlijk al
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_33940127
Mooi
pi_33940140


Ik lach alle mensen uit die zeiden dat Le Dakar niet meer de moeite waard zou zijn na het uitvallen van de DAFs
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:37:06 #8
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_33940146
Echter begint ook lekker tempo te maken... Bijna 10 minuten sneller als Bierhof... Jammer dat die in het algemeen zo ver achter staat op de Kamazzen...
pi_33940155
Proficiat Stacey

(tevens verkapte tvp)
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:41:28 #10
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33940306
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:


Ik lach alle mensen uit die zeiden dat Le Dakar niet meer de moeite waard zou zijn na het uitvallen van de DAFs
Ik heb het van tevoren toch geroepen

Stacey wederom gefeliciteerd
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33940344
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:47:49 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33940419
quote:
Truck race neutralised
Due to the crash of truck 533 at km 28, totally blocking the road, the organisation has decided to neutralise the truck race for those stuck behind the accident. All trucks behind the accident are asked to turn around and cover the end of the stage on a tarmac road heading to Bamako. The race goes on for the others that managed to go through.
Dat staat op de site van dakar.com dus misschien word de tijd wel afgenomen of word het net zo gedaan als in het begin van de rally?
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:46:30 #13
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33940445
Gewoon niet aan denken, daar komen we volgend jaar wel achter.

Over over het idee in het vorige topic om deel te nemen aan Dakar... Ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnee kijken, maar reëel gezien heeft de gemiddelde persoon die op Fok! rondhangt niet het geld om een eigen truckteam op te starten, en daarom lijkt het me een idee dat niet veel verder komt dan de tekentafel.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33940521
Bij de Cars wint de Villiers de etappe en pakt 20.58 terug op Peterhansel
Alpphand pakt 24' terug.

Achterstand van Alphand op Pete is nu 25.09 en van de eerste Volkswagen van de Villiers 42.19, alles is nog mogelijk.

Overall standings:
18e Ten Harkel/Vaanholt
40e broertjes Jacobs
43e van Deijne/Roosegaar
45e Koen Wauters
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:51:09 #15
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33940606
quote:
Dat staat op de site van dakar.com dus misschien word de tijd wel afgenomen of word het net zo gedaan als in het begin van de rally?
Niet zo eng gaan praten, hè. Overwinning is overwinning!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_33940705
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:45 schreef joostingh het volgende:

[..]

Dat staat op de site van dakar.com dus misschien word de tijd wel afgenomen of word het net zo gedaan als in het begin van de rally?
De trucks die nu zijn binnen gekomen zaten dus al voorbij het punt waar de blokkade zich bevond en voor hen is de race gewoon doorgegaan. De enige vraag is wat voor tijd de deelnemers die via de andere route moesten gaan krijgen, maar daar zitten volgens mij geen topklasseringen bij.
Atje zeggen is adje doen!
pi_33941429
Wat kost een low-budget deelname aan Dakar, vraag van vorige week.

In de KIJK van december stond het volgende verhaal van de broertjes Jacobs:

Nieuw kost een Bowler ¤ 110.000. Wij hebben onze Bowler voor ¤ 50.000 gekocht van Peter R. de Vries en Evert Kroon. Die zijn in de rally van 2005 uitgevallen omdat ze ermee over de kop gingen. We hebben hem volledig gestript. De motor is verkocht en het chassis en de kooi hebben we laten lassen en zandstralen. Na alle aanpassingen kost deze auto ons ¤ 80.000 , en dan reken ik de motor en de stoelen, die we van een sponsor hebben gekregen niet mee. Tel daar ¤ 100.000 aan inschrijfgeld, service en pr-kosten bij op en je komt aan een 'low-budget-deelname' uit.

De gekregen motor kost nieuw bij Prins Maasdijk ¤ 5.150,= ex en de benodigde kit voor inbouw ¤ 1.720,= ex

HS 2.8 TGV 4cyl 2800cc 175pk bij 4000rpm 450nm tussen 1400 en 4000 rpm 93x102,5 geen ECU maar alles mechanisch, zodat de gemiddelde monteur ook buiten een garage kan repareren.

Sparco rally-stoelen kosten bij Biesheuvel plm ¤ 480,00 per stuk ex.
pi_33941745
Hans gaat voor plek twee .
sig verwijderd door FA
pi_33942635
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:47:49 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:13:58 #20
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33943251
We heeft het over trucks of Bowler. Als ik kon zou ik gaan per motor. Ik denk dat je als privateer voor 30K klaar kunt zijn.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:18:53 #21
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33943392
http://www.vlieree.nl/web/dakar/sponsoren.htm

Onderaan staat begroting. Tis natuurlijk wie appelen vaart wie appelen eet, dus kosten zijn natuurlijk wel te wijzigen. 2K voor een internet pagina
Motoren is denk ik ook wel iets voordeliger te doen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33943505
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Twee ton voor low-budget-deelname
Op zich weet je dat wel van tevoren natuurlijk...maar ik vind 't toch knap veel geld. Dat krijg je als privateer niet bij elkaar met allerlei sponsors, waardoor je dus waarschijnlijk zelf dik bij moet leggen. Het gevolg daarvan is dat het voor de 'gewone mens' niet te betalen is.
Achja, zo voorkom je natuurlijk we dat je allemaal van die beunhazen aan de start hebt staan, die na 1 of 2 etappe's weer afvallen.
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_33943539
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:17 schreef area51 het volgende:
Wat kost een low-budget deelname aan Dakar, vraag van vorige week.

In de KIJK van december stond het volgende verhaal van de broertjes Jacobs:

Nieuw kost een Bowler ¤ 110.000. Wij hebben onze Bowler voor ¤ 50.000 gekocht van Peter R. de Vries en Evert Kroon. Die zijn in de rally van 2005 uitgevallen omdat ze ermee over de kop gingen. We hebben hem volledig gestript. De motor is verkocht en het chassis en de kooi hebben we laten lassen en zandstralen. Na alle aanpassingen kost deze auto ons ¤ 80.000 , en dan reken ik de motor en de stoelen, die we van een sponsor hebben gekregen niet mee. Tel daar ¤ 100.000 aan inschrijfgeld, service en pr-kosten bij op en je komt aan een 'low-budget-deelname' uit.

De gekregen motor kost nieuw bij Prins Maasdijk ¤ 5.150,= ex en de benodigde kit voor inbouw ¤ 1.720,= ex

HS 2.8 TGV 4cyl 2800cc 175pk bij 4000rpm 450nm tussen 1400 en 4000 rpm 93x102,5 geen ECU maar alles mechanisch, zodat de gemiddelde monteur ook buiten een garage kan repareren.

Sparco rally-stoelen kosten bij Biesheuvel plm ¤ 480,00 per stuk ex.
dat was ik, bedankt voor de info

mooie dag! weer een overwinning van stacey!
en nu eindelijk voor die rus

een overwinning is in theorie haalbaar maar niet meer reeel denk ik
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:24:36 #24
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33943588
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

Achja, zo voorkom je natuurlijk we dat je allemaal van die beunhazen aan de start hebt staan, die na 1 of 2 etappe's weer afvallen.
en meteen ben je van de charme af. Wanneer hebben we voor het laatst een echt zelfbouwbuggy gezien, of een opgefokte kever?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33944421
Stacey
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_33945488
JosvG, waarom doet je pa eigenlijk niet mee?.
enkele maanden geleden stond op de site dat je pa weer bij Hans in de truck zou zitten
pi_33945680
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef stinkie het volgende:
http://www.vlieree.nl/web/dakar/sponsoren.htm

Onderaan staat begroting. Tis natuurlijk wie appelen vaart wie appelen eet, dus kosten zijn natuurlijk wel te wijzigen. 2K voor een internet pagina
Motoren is denk ik ook wel iets voordeliger te doen.
2K voor een internetpagina is wel wat aan de royale kant, maar de assistentie is vele malen duurder als hier geschat.

Veel "privateers" hebben bij verschillende teams ruimte gekocht om een kist met onderdelen mee te nemen, de assistentie kan immers ook wel eens niet op tijd binnen zijn hè.

DutchDakar heeft met 6 motorrijders de krachten gebundeld en heeft een assistentie-jeep en een assistentie-truck rijden. de assistentiekosten gaan dan snel in de richting van ¤ 50.000 de man.
Rijden en roadbook voorbereiden is iets wat de deelnemer natuurlijk zelf moet doen, maar als er elke avond ook nog ettelijke uren gesleuteld moet worden is het bijna niet te doen, zonder fatsoenlijke assistentie met ook nog een monteur.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:47:02 #28
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33946099
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef dorpsgek het volgende:
JosvG, waarom doet je pa eigenlijk niet mee?.
enkele maanden geleden stond op de site dat je pa weer bij Hans in de truck zou zitten
Hij had geen tijd meer, want de bedrijfsleider bij Tridec is vertrokken, en dus moest ons pap weer vaker bij Tridec zijn, en dan kan hij zich niet zomaar 20-25 dagen afwezigheid permitteren, daarom is zijn inschrijving ongedaan gemaakt en in plaats van hem is Bernard der Kinderen naast Hans gaan zitten, en Martijn Glebbeek vond zijn plaats in de servicetruck
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:07:12 #29
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33946823
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:32 schreef area51 het volgende:

[..]

2K voor een internetpagina is wel wat aan de royale kant, maar de assistentie is vele malen duurder als hier geschat.

Veel "privateers" hebben bij verschillende teams ruimte gekocht om een kist met onderdelen mee te nemen, de assistentie kan immers ook wel eens niet op tijd binnen zijn hè.

DutchDakar heeft met 6 motorrijders de krachten gebundeld en heeft een assistentie-jeep en een assistentie-truck rijden. de assistentiekosten gaan dan snel in de richting van ¤ 50.000 de man.
Rijden en roadbook voorbereiden is iets wat de deelnemer natuurlijk zelf moet doen, maar als er elke avond ook nog ettelijke uren gesleuteld moet worden is het bijna niet te doen, zonder fatsoenlijke assistentie met ook nog een monteur.
Google eens op Bob Bergman en Dakar. Canadese privateer die vorig jaar op een KTM meereed. Heeft het gehaald, zonder assistentie. Voor het klassement moet je dan niet willen rijden natuurlijk. Iets wat Team Yamaha in principe wel doet.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33948068
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef stinkie het volgende:

[..]

Google eens op Bob Bergman en Dakar. Canadese privateer die vorig jaar op een KTM meereed. Heeft het gehaald, zonder assistentie. Voor het klassement moet je dan niet willen rijden natuurlijk. Iets wat Team Yamaha in principe wel doet.
Waar een wil is is een weg, ook is de weg in de Dakar niet wat wij hier onder een weg verstaan.
Met een KTM kun je als privateer inderdaad nog het makkelijkst meedoen, ook omdat KTM een boel assistentietrucks in de wedstrijd heeft, waarvan een bedoeld voor privateers waar je tercht kunt voor onderdelen. De organisatie vervoert een kist en 2 wielen.
Vroeger, in de tijd van Bert Oosterhuis moest je alles zelf meenemen, en waren de meeste privateers halferwege de rally totaal uitgeput. Zelfs met assistentie blijft het lastig.
pi_33948664
Philippe Jambert in 1979 eerste DAKAR

pi_33949006
Goed gedaan weer van STacey, Verdiende Plek.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:16:06 #33
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_33950646
Yeah

pi_33950660
Volgens de withdrawals lijst zijn Elfrink & Robbe eruit, truck nr. 566.

*edit* verwacht het al...

20:39 - auto
Kleinschmidt pulls out
Jutta Kleinschmidt, who had destroyed the front right wheel of her Vokswagen Race Touareg after hitting a tree, was forced to pull out of the race. At first an assistance truck came to help her but decided to carry on because the problems were too serious. Heading to Bamako, the truck had an accident at km 28 and crashed on its side. It’s now back on its four wheels and on its way to the Mali capital.

[ Bericht 78% gewijzigd door CrazyCavia op 11-01-2006 20:47:20 ]
pi_33952003
Op BuzzyBee gooi ik na de finish in Dakar het Dakar subforum daar om, en word het een Dakar 2010 subforum. Want meedoen aan parijs dakar is gewoon neit haalbaar voor 99% van de bevolking. En Amsterdam-Dakar is leuk, maar dan zit je weer aan allemala regels vast, en meot je je auto achterlaten daar Dus dan beginnen de voorbereidingen voor een reis naar Dakar in 2010, met eigen voertuigen, zoals Unimog en Lada Niva, een beetje zoals UniFrank ook heeft gedaan (zie deel 1 van dit topic) maar dan met wat meer mensen
pi_33952296
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Op BuzzyBee gooi ik na de finish in Dakar het Dakar subforum daar om, en word het een Dakar 2010 subforum. Want meedoen aan parijs dakar is gewoon neit haalbaar voor 99% van de bevolking. En Amsterdam-Dakar is leuk, maar dan zit je weer aan allemala regels vast, en meot je je auto achterlaten daar Dus dan beginnen de voorbereidingen voor een reis naar Dakar in 2010, met eigen voertuigen, zoals Unimog en Lada Niva, een beetje zoals UniFrank ook heeft gedaan (zie deel 1 van dit topic) maar dan met wat meer mensen
Ik doe mee met een LC CW!
pi_33952368
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik doe mee met een LC CW!

Merk en type: Toyota Landcruiser
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Wier
Datum: 8-12-2004
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: er groeit mos op het dak




edit: of wat meer ontopic:


Merk en type: Toyota LandCruiser
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Amsterdam: RAI: buitenterrein
Datum: 14-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Foto genomen tijdens The European Road Transport Show 2005; stond al klaar voor het chauffeursweekend; deelnemer aan Le Dakar
pi_33952873
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[afbeelding]
Merk en type: Toyota Landcruiser
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Wier
Datum: 8-12-2004
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: er groeit mos op het dak




edit: of wat meer ontopic:

[afbeelding]
Merk en type: Toyota LandCruiser
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Amsterdam: RAI: buitenterrein
Datum: 14-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Foto genomen tijdens The European Road Transport Show 2005; stond al klaar voor het chauffeursweekend; deelnemer aan Le Dakar
mooi
maar ik vind de CW wel mooier, maar hou mij op de hoogte, want ik wil zeker mee doen
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:56:18 #40
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33953666
Zeg Alexxxx, ik vind het heel mooi dat je dit wilt doen, maar hoe denk je dit wel niet te realiseren? Ik weet niet hoeveel je om je geld geeft, maar 100k euro's is voor mij toch wel een beetje veel, want ik ben voorlopig nog geen topman bij een groot bedrijf en de loterij heb ik ook nog niet bepaald gewonnen...
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33953707
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef JosvG het volgende:
Zeg Alexxxx, ik vind het heel mooi dat je dit wilt doen, maar hoe denk je dit wel niet te realiseren? Ik weet niet hoeveel je om je geld geeft, maar 100k euro's is voor mij toch wel een beetje veel, want ik ben voorlopig nog geen topman bij een groot bedrijf en de loterij heb ik ook nog niet bepaald gewonnen...
Niet aan de dakar meedoen, neit aan een race meedoen.. gewoon naar Dakar rijden. daar heb je geen 100k voor nodig.

edit: en dit is al jaren een jeugddroom van me, om ooit naar dakar te gaan. Ik hoef echt niet tussen alle andere rijke stinkerds in een speciaal aangepaste wagen door de woestijn heen te raggen. Het idee om met en Unimog/Niva/vitara/landcruiser/legerdumpvoertuig naar dakar te gaan, hoofdzakelijk over asfalt, spreekt me veel meer aan

en 2010 lijkt me een eerste datum ja
pi_33953821
Hee Jos..hoe is de relatie Stacey- fam de Rooy eigenlijk ? Vorig jaar was er een reportage dat ze samen trainden enz enz...is dat nog steeds zo ?
pi_33955334
Wie vind dat rtl 7 verslag nog meer zo bout?

Aan het eind van dat programma heb je eigenlijk nog niks gezien van de rally. Volgens mij kopen ze elke etappe 10 seconden dakar-beelden in. De rest moet van hun eigen camera's komen, die helaas alleen maar op Allard Kalf staan gericht, die saai zit te doen in het kamp. En dan die belg op het einde, jammer manneke, maar jouw geklets heeft niks met auto's te maken
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33955842
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wie vind dat rtl 7 verslag nog meer zo bout?

Aan het eind van dat programma heb je eigenlijk nog niks gezien van de rally. Volgens mij kopen ze elke etappe 10 seconden dakar-beelden in. De rest moet van hun eigen camera's komen, die helaas alleen maar op Allard Kalf staan gericht, die saai zit te doen in het kamp. En dan die belg op het einde, jammer manneke, maar jouw geklets heeft niks met auto's te maken
heerlijk hoe koen op 1 januari ht hele concept onderuit haalde

*heel verhaal over een Vlaamse zanger* en dan ineens: "maar dat mocht niet van de redactie, dus hier in Newyearsday van U2"

pi_33955935
Jammer, gemist
De status 'bagger-user' voorbij
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:47:08 #46
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33959451
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

heerlijk hoe koen op 1 januari ht hele concept onderuit haalde

*heel verhaal over een Vlaamse zanger* en dan ineens: "maar dat mocht niet van de redactie, dus hier in Newyearsday van U2"

[afbeelding]
Ja, geweldig stukje idd

En RTL zuigt. ik hoef geen 4 keer te zien hoe een Zebra striping motor onderuit gaat. Het leek even dat er na het weekend verbetering in zat, maar nu zijn het voornamelijk herhalingen het eerste halfuur.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33959559
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ja, geweldig stukje idd

En RTL zuigt. ik hoef geen 4 keer te zien hoe een Zebra striping motor onderuit gaat. Het leek even dat er na het weekend verbetering in zat, maar nu zijn het voornamelijk herhalingen het eerste halfuur.
mn ouders nemen het op, en eens in de twe dagen kijk ik het bij hen.. ik ben in 20 minuten door een uitzending van een uur heen lang leve de doorspoelknop.


Miriam Pol is zeker de enige motorrijd(st)er nog in de race die zendtijd heeft gekocht?
pi_33959585
nog iets: de alleereerste keer held van de dag:

"en jij mag bepalen wie hem morgen word"


Not
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:02:17 #49
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33960124
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef psychosucker het volgende:
Hee Jos..hoe is de relatie Stacey- fam de Rooy eigenlijk ? Vorig jaar was er een reportage dat ze samen trainden enz enz...is dat nog steeds zo ?
Daar ga ik niks over zeggen, dat zijn privé zaken, wat daar over gezegt moet worden doet Jan of Hans wel op TV, de rest laat ik maar even privé Ze trainen iig niet meer met elkaar.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33960425
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef JosvG het volgende:

[..]

Daar ga ik niks over zeggen, dat zijn privé zaken, wat daar over gezegt moet worden doet Jan of Hans wel op TV, de rest laat ik maar even privé Ze trainen iig niet meer met elkaar.
Tussen zowel jou regels door, als die van Jan, Gerard en Hans, is te lezen dat ze op elkaar kotsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')