Nou dan leg ik het even voor je uit:quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef goldhorn het volgende:
Rijdt Bierhof nou wel weer mee????
Ik snap het niet meer....
De organisatie heeft hem geholpen zn truck te repareren, en vervolgens met een Antonov op een plek 3 positie gezet in de woestijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:38 schreef area51 het volgende:
[..]
Nou dan leg ik het even voor je uit:
We hebben hier te maken met een franse organisatie, die eigen regels heeft, die ze naar believen aanpassen.
Ach, als ie dan zn nek breekt, komt er ook geen helicpotertje om hem te helpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef neffu het volgende:
Ik denk dat bierhof zijn irratrack kasje kapot heeft of heet alumiumfoli om zijn gps ontvagen/zender gedaan, zodat hij wanneer hij in het bivak staat ff naar buiten kan rijden en ff zijn vrachtwagen kan repareren, of onder de race wat stukken kan afsnijden zonder dat iemand dat ziet. En de franse organisatie die heeft niks gezien.
Hulde aan stacey![]()
Dan haalt gewoon 1 van zijn bijrijders het alufolie er weer af.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, als ie dan zn nek breekt, komt er ook geen helicpotertje om hem te helpen
Hij is al een half jaar doodquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:36 schreef area51 het volgende:
van Graard weet ik het niet, die is inmiddels al lang met pensioen.
Iritrack is een van de beste vernieuwingen in Dakar van de laatste jaren, dat doet veeeel meer dan alleen die tijden doorgeven aan ons hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:28 schreef Taxi het volgende:
Stacey als eerste bij CP2!!
En dat iritrack-systeem mag wat mij betreft de grijze bak in!
edit: daar is de belangrijke concurrentie inmiddels ook:
1 524 STACEY (HOL) 14:05:32 04:56:02
2 508 HENK (RUS) 14:26:09 05:14:09
3 500 BIERHOF (RUS) 14:26:58 05:07:58
Iritrack is voor de gewone mens die achter z'n pc zit te kijken vervelend. Wellicht dat er verbeteringen mogelijk zijn, zodat een en ander iets beter doorkomt. Toch kijk je stiekem iedere keer weer, maar geef toe dat het frustreerd als de doorgeseinde (realtime) gegevens niet bepaald kloppen.quote:Iritrack is een van de beste vernieuwingen in Dakar van de laatste jaren, dat doet veeeel meer dan alleen die tijden doorgeven aan ons hoor![]()
Stacey gaat vandaag weer gewoon winnen, hij heeft heel veel voorsprong op Henk en Bierhof, en is al bijna bij het einde![]()
De organisatie ziet de voertuigen realtime bewegen, als ze lang stilstaan kunnen ze opbellen (het is namelijk ook een satteliettelefoon) en vragn of alles goed is. Als je problemen hebt kun je er ook de organisatie mee bellen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef Taxi het volgende:
[..]
Iritrack is voor de gewone mens die achter z'n pc zit te kijken vervelend. Wellicht dat er verbeteringen mogelijk zijn, zodat een en ander iets beter doorkomt. Toch kijk je stiekem iedere keer weer, maar geef toe dat het frustreerd als de doorgeseinde (realtime) gegevens niet bepaald kloppen.
Ik snap dat iritrack voor de deelnemers een veel belangrijkere functie heeft (bijvoorbeeld activeren bij een noodsituatie). Nog meer functies, kennelijk?
Was pas toch ook op RTL 7, het wordt ook meteen doorgegeven naar Parijs als je voertuig op z'n zijkant ligt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef JosvG het volgende:
[..]
De organisatie ziet de voertuigen realtime bewegen, als ze lang stilstaan kunnen ze opbellen (het is namelijk ook een satteliettelefoon) en vragn of alles goed is. Als je problemen hebt kun je er ook de organisatie mee bellen.
Goed werk van Stacey wederom!!quote:The unit can detect an abrupt stop or an unnatural incline, Indicating a crash or rollover, at which point the unit will automatically trigger an alarm mode that will flash an alarm on the race headquarters computer. This alarm will highlight the vehicles position on a map, display the competitors name, car number, reason for the alarm, and exact coordinates, allowing rescue personnel to get to the location faster.....No more "I think I'm at race mile XXX" when the competitor is actually someplace else.
Geweldige persiflagequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef Impry het volgende:
Hier nog wel een leuk linkje van VKMag: http://www.vkmag.com/media/eindhoven_dakar/
![]()
![]()
Die is inderdaad echt geweldigquote:
Ik vind hem wat flauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |