abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33979939
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:18 schreef Kaneelstok het volgende:
STENNY JE VERWAARLOOST JE STENNY TOPIC
pi_33980076
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef Kaneelstok het volgende:

[..]

zou je die zogenaamde astrale wereld en de "echte" wereld door elkaar heen kunnen zien als je wakker bent?

ik hallucineerde vanmorgen insecten op mn muur, niet zon beetje ook... ze verdwenen pas toen ik echt heel dichtbij kwam..
De astrale en stoffelijke wereld kunnen door elkaar lopen ja, dat kan bij iedereen gebeuren. Ik houd het voor goed mogelijk dat je overdag wel eens een geest ziet staan of lopen, maar dat je denkt dat je een gewoon mens ziet. Dit heb ik ook een paar keer gehad en je krijgt er wel een vreemd gevoel bij.
pi_33982941
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef Stenny het volgende:

[..]

De astrale en stoffelijke wereld kunnen door elkaar lopen ja, dat kan bij iedereen gebeuren. Ik houd het voor goed mogelijk dat je overdag wel eens een geest ziet staan of lopen, maar dat je denkt dat je een gewoon mens ziet. Dit heb ik ook een paar keer gehad en je krijgt er wel een vreemd gevoel bij.
Ja, dit klopt wel , ik heb zelfs ergens gelezen, dat iemand zo maar op de straat buitenaardsen kan zien lopen , ......en die ziet alleen die persoon, ....en anderen zijn er jaloers op en willen ze ook zien ..
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33983189
Zoiets heet schizofrenie
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:56:30 #205
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_33983390
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef onemangang het volgende:
Zoiets heet schizofrenie

kutjosti
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_33983673
quote:

[..]

In feit lopen alle parallelle werelden door elkaar, Stenny , jij kunt het wel weten ...
Je kunt ook switchen van de ene wereld naar de andere, de tijd bestaat immers niet , eenmaal je daar bent met je astraal lichaam , alles is multidimensionaal , en ieder mens heeft veeele lichamen tegelijkerijd .
Is wel moeilijk te begrijpen voor de buitenstaander, ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33986197
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, misschien, maar ik weet onderhand hoe het gaat in medialand. Het gaat nooit precies zoals je hoopt, en je bent altijd persoonlijk wel wat teleurgesteld (het komt nooit precies zoals jij het graag geformuleerd zag). Er is zoveel informatie, dat je blij mag zijn als je lievelingstopic dan toch de aandacht krijgt.
De vraag rijst hier:
Als je voor publiciteit voor je boeken en het promoten van open gesprekken over paranormale( K*Twoord weer )de keus had tussen een kort en snel prime time programma bij een commerciele omroep waarin er 2 minuten over wordt gesproken, of een diepgaander en uitgebrieder programma op een publieke omroep om een uur of 11 's avonds, wat zou je dan kiezen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33986283
quote:

[..]

`

Waar zit het onderscheid ?
Of zijn onderstaande ervaringen ook een blik in de astrale wereld te noemen volgens jou ?
- Er stonden wat mensen bijeen op de stoep rondom "iets" ... tussen de groep mensen zag ik iemand die anders was. Ik wist dat het iemand was die of dood was of bijna dood (lees reanimeerbaar). Op de één of andere manier leek ik de gevoelens/chaos (alsof de kwartjes niet vielen of iets dergelijks) te voelen die die persoon voelde. Ik werd ontzettend beroerd, ben naar huis gelopen en haalde net de wc om mijn hele maaginhoudt daarin te werpen. De emoties en het misselijk zijn was absoluut niet van mijzelf.
- Ik heb meermaals een man gezien. De verschijningen die ik normaal waarneem zijn heel duidelijk geen mensen (mijn hemel.. dan mag ik huur gaan vragen ). Deze man was moeilijk te onderscheiden van een "echt" persoon. ik heb hem voor de eerste maal op een feest gezien.
hij had iets apparts, er was iets met hem. Hij leek thuis te zijn tussen deze mensen, maar hij had geen contact. hij was er gewoon en leek alleen te observeren, soms zelfs te genieten op een vaderlijke manier. Naderhand heb ik hem meermaals gezien onder andere op straat achter mij.
(en binnenshuis). Hij lijkt zo "echt" en was duidelijk bewust aanwezig.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:13:25 #209
138453 Kaneelstok
pi_33986527
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

`

verhaal
Toffffff,

bij mij blijft het bij insecten
pi_33986709
's nachts als ik in bed lig, heb ik soms het gevoel dat ik zweef boven mijn dekens

is dat normaal?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_33986890
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jou boek niet hoef te lezen , ...en er genoeg informatie op uw website staat , om te weten waarover het gaat ....
Erotiek is , zoals je schreef toch maar 1 van de 100den facetten van de astrale wereld ....en jij hecht daar veel te veel belang aan , ...
In het werkelijke leven , wordt erotiek ook slechts gepromoot door mensen die de lagere chakra 's
(sexchakra = 2de chakra) belangrijk vinden ..
Seksuele beleving is naast uitsluitend genot ook wel gebonden aan ethische waarden en normen ...
Jammer jongens, maar ik ben het weer met Pkkemans eens. Trouwens van Monroe is in het wereldje ook wel bekend dat het niet van een bijster hoog niveau is.

En ik ben er zelf van overtuigd dat werkelijk hoge zielen zich echt niet met seksualiteit met een aards mens bezighouden. Niet dat Sten met demonen te maken heeft, maar het is niet van een erg hoog allooi. Vraag het maar aan Jan van der Heide, mocht iemand daar naar toe gaan, die zal je precies hetzelfde zeggen. Daarbij, als ik toch moralistisch bezig ben, vind ik het ook nog eens een keer keihard vreemdgaan en dat vind ik al helemaal niet spiritueel.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:02:13 #212
138453 Kaneelstok
pi_33989114
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef sararaats het volgende:
's nachts als ik in bed lig, heb ik soms het gevoel dat ik zweef boven mijn dekens

is dat normaal?
nee
pi_33989494
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De vraag rijst hier:
Als je voor publiciteit voor je boeken en het promoten van open gesprekken over paranormale( K*Twoord weer )de keus had tussen een kort en snel prime time programma bij een commerciele omroep waarin er 2 minuten over wordt gesproken, of een diepgaander en uitgebrieder programma op een publieke omroep om een uur of 11 's avonds, wat zou je dan kiezen?
De laatste, want als je het dan goed doet, komt de commerciële omroep alsnog aan je bel om verhaal te halen. Wat de publieke omroep doet, willen zij ook en dan nog meer.
pi_33989917
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waar zit het onderscheid?
Of zijn onderstaande ervaringen ook een blik in de astrale wereld te noemen volgens jou ?
- Er stonden wat mensen bijeen op de stoep rondom "iets" ... tussen de groep mensen zag ik iemand die anders was. Ik wist dat het iemand was die of dood was of bijna dood (lees reanimeerbaar). Op de één of andere manier leek ik de gevoelens/chaos (alsof de kwartjes niet vielen of iets dergelijks) te voelen die die persoon voelde. Ik werd ontzettend beroerd, ben naar huis gelopen en haalde net de wc om mijn hele maaginhoudt daarin te werpen. De emoties en het misselijk zijn was absoluut niet van mijzelf.
Hier vervagen de grenzen tussen de ander en jezelf; je kunt spreken van een groot astraal bewustzijn waar je uit 'tapt', in feite zijn we allemaal een, en op zo'n moment onstaat er een luikje naar die eenheid.
quote:
Ik heb meermaals een man gezien. De verschijningen die ik normaal waarneem zijn heel duidelijk geen mensen (mijn hemel.. dan mag ik huur gaan vragen ). Deze man was moeilijk te onderscheiden van een "echt" persoon. ik heb hem voor de eerste maal op een feest gezien.
hij had iets apparts, er was iets met hem. Hij leek thuis te zijn tussen deze mensen, maar hij had geen contact. hij was er gewoon en leek alleen te observeren, soms zelfs te genieten op een vaderlijke manier. Naderhand heb ik hem meermaals gezien onder andere op straat achter mij.
(en binnenshuis). Hij lijkt zo "echt" en was duidelijk bewust aanwezig.
ja, dit bedoelde ik oorspronkelijk. Heel apart. Ik heb ook bijvoorbeeld een keer een man gezien die een erg verdwaalde uitstraling had (dus wel een andere type geest dan die vaderlijke van jou), en die dook op meerdere plaatsen op waar ik was. Eerst dacht ik dat hij me achtervolgde of zo, maar het werd wel bizar toen hij opeens ook midden in Winkelcentrum Utrecht Overvecht stond, waar ik ook heen gelopen was. Naar mijn weten was hij me absoluut niet gevolgd, hij stond daar opeens als een pilaar temidden van de andere mensen en stond weer verdwaasd te wezen. Ik werd er zenuwachtig van. Mogelijk was hij echt iemand die recent overgegaan was en, om wat voor reden dan ook, niet besefte dat alles nu anders was geworden. Maar ik twijfel nog steeds omdat hij niet van een op de aarde levend mens te onderscheiden was, hooguit iets bleker.

Je kijkt dan kennelijk met astrale ogen, als we ervan uitgaan dat we inderdaad een geest zagen, en geen mens.
pi_33990289
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef sararaats het volgende:

is dat normaal?
Ja, dat kan gebeuren ja. Maak je geen zorgen over 'normaal' of 'niet normaal'. Wie bepaalt wat wel en wat niet? Wat je ervaart, is i.i.g. universeel te noemen, het gebeurt veel mensen.
pi_33991704
Nederland 1, nu!
Programma Boemerang.
Ze hebben wat over robert's foto's!
Zag het net op de aankondiging. Aha, nu!
pi_33991858
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef mgerben het volgende:
Nederland 1, nu!
Programma Boemerang.
Ze hebben wat over robert's foto's!
Niets te zien, alleen over kilometer tellers?

Gezien! Het KRO verhaal dus, verder in het Robbert topic!
pi_33992138
Ha, het ging over de KRO die ooit een reportage heeft gemaakt.
De mensen die toen besloten het niet op TV te brengen vertellen in een minuutje (+beelden erbij) waarom. Erg kort, maar volgens Robbert kan iedereen geestfoto's maken. Als je maar uitademt op een camera in een koude nacht.
Wie het gemist heeft kijkt op uitzendinggemist.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 02:28:20 #219
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_34147968
@Sten

Ik zocht naar het boek van Robert Peterson, Out-of-body Experiences en kwam via via jouw naam tegen en ben een beetje aan het lezen geweest.
Kun je na zon cursus van jouw (Uittredingen 1) zelf zelfstandig uittredingen verrichten??

Andere vraag: 'S nachts en soms overdag als het alsware stil is (weinig verkeer en iedereen slaapt) dan hoor ik vaak een super-zwaar geluid. Het doordringt bij na alles (meer het laat mijn hele hoofd resoneren) maar ik kan het niet thuis brengen. Tis geen wasmachine ofzo want ik hoor het bijna overal in NL als ik es ergens anders slaap. En steeds hetzelfde constante zware pulserende geluid. Nouja ik dacht ik vraag het gewoon misschien heb je een antwoord......
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_34157507
zucht en waar blijft het nieuwe robbert topic?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:37:22 #221
137525 pikki
pok! pok !
pi_34157570
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef DonnaNonna het volgende:
zucht en waar blijft het nieuwe robbert topic?
Stenny moddert achteruit, i think ...
pi_34157724
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:37 schreef pikki het volgende:

[..]

tjah ik verwacht toch wel deel 31 t/m zegge en schrijve 101
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34170078
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 02:28 schreef sir_Tachyon het volgende:
@Sten

Ik zocht naar het boek van Robert Peterson, Out-of-body Experiences en kwam via via jouw naam tegen en ben een beetje aan het lezen geweest.
Kun je na zon cursus van jouw (Uittredingen 1) zelf zelfstandig uittredingen verrichten??

Andere vraag: 'S nachts en soms overdag als het alsware stil is (weinig verkeer en iedereen slaapt) dan hoor ik vaak een super-zwaar geluid. Het doordringt bij na alles (meer het laat mijn hele hoofd resoneren) maar ik kan het niet thuis brengen. Tis geen wasmachine ofzo want ik hoor het bijna overal in NL als ik es ergens anders slaap. En steeds hetzelfde constante zware pulserende geluid. Nouja ik dacht ik vraag het gewoon misschien heb je een antwoord......
Hoihoi,

een cursus biedt geen garanties, wel info en alertheid wat betreft het fenomeen.
Het pulserende geluid dat je beschrijft, is waarschijnlijk een sensatie van uittredingen, en doet zich vaak voor en na een potentiële uittreding voor.

Sten
pi_34170100
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:37 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik zit niet 24/7 achter Fok.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:08:45 #225
75447 sir_Tachyon
pi_34181250
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hoihoi,

een cursus biedt geen garanties, wel info en alertheid wat betreft het fenomeen.
Het pulserende geluid dat je beschrijft, is waarschijnlijk een sensatie van uittredingen, en doet zich vaak voor en na een potentiële uittreding voor.

Sten
Ik heb geen ervaringen met uittredingen. Wat je dus wil zeggen is dat ik meer kans heb om uit te treden wanneer dat geluid aanwezig is???
Mag ik aannemen dat je dat boek van Robert Peterson hebt gelezen? Zo ja, staat daar een stap-voor-stap-beschrijving in hoe je moet uittreden en kun je het uit een (goed) boek leren??
pi_34190583
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaringen met uittredingen. Wat je dus wil zeggen is dat ik meer kans heb om uit te treden wanneer dat geluid aanwezig is???
Mag ik aannemen dat je dat boek van Robert Peterson hebt gelezen? Zo ja, staat daar een stap-voor-stap-beschrijving in hoe je moet uittreden en kun je het uit een (goed) boek leren??
Ja, je hebt dan meer kans, als je het zo wilt stellen. Nee Robert Peterson heb ik net niet gelezen...
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:28:26 #227
138453 Kaneelstok
pi_34195765
dat boek van robert peterson kun je gratis downloaden op pdf
pi_34196282
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:28 schreef Kaneelstok het volgende:
dat boek van robert peterson kun je gratis downloaden op pdf
Okay, link?
pi_34199534
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik zit niet 24/7 achter Fok.
Meer 22/7 of zo, vermoed ik
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:54:09 #230
75447 sir_Tachyon
pi_34206584
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, link?
Zoek en vind ---> http://modcam.com/thought/
Ergens in het midden staat ie met een linkje naar een word-bestandje (die deed het bij niet), Pdf-je en een txt-bestandje. AUB.
pi_34207236
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:54 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Zoek en vind ---> http://modcam.com/thought/
Ergens in het midden staat ie met een linkje naar een word-bestandje (die deed het bij niet), Pdf-je en een txt-bestandje. AUB.
Okay, bedankt!
pi_34330640
Zo te zien is stenny niet de enige: http://www.thesun.co.uk/article/0,,5-2006030221,00.html
pi_34331534
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:08 schreef dodeca het volgende:
Zo te zien is stenny niet de enige: http://www.thesun.co.uk/article/0,,5-2006030221,00.html
dodeca
pi_34333287
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

ehm... ik geloof niet perse dat je in een andere wereld komt ofzo... maar sluit niet uit dat uittreden een bestaand fenomeen is. zou het niet gevaarlijk kunnen zijn om het actief te proberen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 22 januari 2006 @ 14:53:52 #235
75447 sir_Tachyon
pi_34343975
Ik ga ook eerst lezen. Alleen dat boek van Robert Peterson kon Bol.com niet meer leveren. @Stenny of iemand anders: Weet je nog een goed boek hierover (met instructies en oefeningen)??
pi_34710376
Hoi Sten,

Mijn complimenten voor je site(s). Ik heb deze met veel interesse, bewondering (en af en toe rooie oortjes) gelezen.
pi_34710667
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:08 schreef dodeca het volgende:
Bedankt voor de link!
pi_34710698
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:27 schreef CarDani het volgende:
Hoi Sten,

Mijn complimenten voor je site(s). Ik heb deze met veel interesse, bewondering (en af en toe rooie oortjes) gelezen.
Bewaar je rode oortjes maar voor mijn tweede boek dat nu af is en wacht op de proeflezers en dan de uitgever.
pi_34710848
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

Bewaar je rode oortjes maar voor mijn tweede boek dat nu af is en wacht op de proeflezers en dan de uitgever.
hihi, ik wou dat ik ook die ervaring had. Alleen........mijn geweten zou vreselijk knagen.....denk ik....ik heb namelijk een hele lieve, fijne partner.....grinnik.......dubbel he?
pi_34710918
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef CarDani het volgende:

[..]

hihi, ik wou dat ik ook die ervaring had. Alleen........mijn geweten zou vreselijk knagen.....denk ik....ik heb namelijk een hele lieve, fijne partner.....grinnik.......dubbel he?
Leer anders te denken. Als je eerlijk bent en een goede partner hebt, begrijpt hij/zij het.
pi_34711101
ik denk dat het verschil zit in hetopen en eerlijk zijn en het feit (naar mijn idee tenmisnte) dat de eventuele astrale partner geen "concurentie" van je äardse"partner is/ kan zijn.

Dat is helemaal niet aan de orde... en liefde.. tsja.. liefde heb je op verschillende manieren imo.
Ik voel mij in de 7ehemel als ik heerlijk knuffel met mijn kindjes... dat is ook een soort liefde... zelfs "vrijen" te noemen. .. maar dat is toch ook geen "overspel" naar mijn man toe ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34711337
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat het verschil zit in hetopen en eerlijk zijn en het feit (naar mijn idee tenmisnte) dat de eventuele astrale partner geen "concurentie" van je äardse"partner is/ kan zijn.

Dat is helemaal niet aan de orde... en liefde.. tsja.. liefde heb je op verschillende manieren imo.
Ik voel mij in de 7ehemel als ik heerlijk knuffel met mijn kindjes... dat is ook een soort liefde... zelfs "vrijen" te noemen. .. maar dat is toch ook geen "overspel" naar mijn man toe ?
Nee, maar dat is een andere soort liefde.

Is er ook een visueel effect tijdens een (sorrie als het bot klinkt) "astrale daad"? Zie je die persoon of is het lust en liefde puur op gevoelsbasis. Ik ben niet bekend met dit fenomeen. Wel dromen overigens.
pi_34711387
imo is dat ook niet te vergelijken.
Erotische liefde is van een andere orde dan liefde voor vrienden, familie, kinderen, natuur, kosmos... noem maar op.
En daar kijken mensen heel verschillend tegen aan.

Ik zou zelf wel moeite hebben met erotische liefde voor een ander. Of dat astraal is of niet. Maar dat kan best mijn eigen persoonlijke beperking zijn (waar ik overigens helemaal niet zo nodig van af hoef)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34711647
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef nokwanda het volgende:
imo is dat ook niet te vergelijken.
Erotische liefde is van een andere orde dan liefde voor vrienden, familie, kinderen, natuur, kosmos... noem maar op.
En daar kijken mensen heel verschillend tegen aan.

Ik zou zelf wel moeite hebben met erotische liefde voor een ander. Of dat astraal is of niet. Maar dat kan best mijn eigen persoonlijke beperking zijn (waar ik overigens helemaal niet zo nodig van af hoef)
Zoals ik begrijp is het een verrijking. Je partner kan dit net zo goed als jij.
Al zou ik het erger vinden als hij dit deed egoïstisch he?

Maar goed...ik heb wel eens een droom gehad, waarin ik "het" deed met een vreemde. In mijn droom was het helemaal geweldig, maar ik weet dat ik het in het echt niet zou kunnen en ook niet ozu willen. Ik ben zelf namelijk erg snel vies van andere mensen. Én erg loyaal naar mijn partner.
pi_34711775
Toch vind ik dit een erg boeiend gebeuren dat uittreden. Ik wou dat ik dat ook bewust meemaakte. Toch is mijn lichaam niet slap of stijf tijdens mijn slaap, want mijn partner krijgt nogal eens een knal voor zijn hoofd (ik zwaai nogal met mijn armen).
pi_34712372
Tegenwoordig word ik zelfs in mijn dromen al ziek van sex met een ander Wazig toch. Kan me daar echt akelig van voelen omdat het zelfs in mijn dromen al iets is dat ik niet wil.

Maar bewust uittreden op zich.....los van het erotische aspect..... lijkt me wel iets.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34712394
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef CarDani het volgende:

[..]

Zoals ik begrijp is het een verrijking. Je partner kan dit net zo goed als jij.
Al zou ik het erger vinden als hij dit deed egoïstisch he?

Maar goed...ik heb wel eens een droom gehad, waarin ik "het" deed met een vreemde. In mijn droom was het helemaal geweldig, maar ik weet dat ik het in het echt niet zou kunnen en ook niet ozu willen. Ik ben zelf namelijk erg snel vies van andere mensen. Én erg loyaal naar mijn partner.
Een schrale troost is het dat het helemaal niets hoeft te betekenen als je droomt over dat je het met iemand anders doet Het kan ook gewoon symbolisch zijn. Ik zou me desondanks wel schuldig voelen
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34731291
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef nokwanda het volgende:
Tegenwoordig word ik zelfs in mijn dromen al ziek van sex met een ander Wazig toch. Kan me daar echt akelig van voelen omdat het zelfs in mijn dromen al iets is dat ik niet wil.

Maar bewust uittreden op zich.....los van het erotische aspect..... lijkt me wel iets.
Dus je hebt al uittredingen alleen je bent je er niet van bewust zoals vele anderen!
pi_34734338
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef Indirah het volgende:

[..]

Dus je hebt al uittredingen alleen je bent je er niet van bewust zoals vele anderen!
Heb ook wel dromen die niet als dromen zijn. En de knallen en suizingen ook. En het neerploffen. Altijd al gehad. Heb dat alleen nooit als uittreden ervaren.
Wat ik wel ooit echt als uittreden ervaren heb was voor mij geen prettig gevoel. Dat was toen in 15 was en mezelf echt half uit mijn lichaam voelde komen. Ik ging rechtop zitten maar mijn lichaam lag daar nog te slapen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34734521
Interessant.....hebben jullie ook weleens het gevoel te \'vallen\'? Je wordt dan met een raar geluid uit je eigen mond wakker als er iemand in de buurt is schaam ik me dood!
Maar daar zal vast wel weer 1 of andere rationele verklaring voor zijn....ik heb dit echter al vanaf mijn prille jeugd. En nee, ik ben NIET lichamelijk of geestelijk gehandicapt, noch heb ik Gilles de la Tourette oid
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')