abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33966312
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuke theorie. Maar in de praktijk blijkt het op de lange duur meestal heeeel erg anders te werken. Gepraat over vrijlaten en vrijheid is makkelijk. Goed dat jij je realiseert dat het andersom wel anders zou zijn. Men kan wel lullen over vrijlaten. Maar als het een realiteit is voelt het vaak heel anders en doet het stiekem toch wel zeer.
Volkomen mee eens. Het enige wat ik als grote tegenwaarde aan Jeroen kan bieden, voor mijn gevoel voor andere mensen en geesten, is mijn eerlijkheid. Ik zal hem nooit belazeren en beliegen. Als dat andersom wel zou gebeuren (oneerlijkheid dus), dan is het huis hier te klein. Ik kan namelijk niet tegen oneerlijkheid.
pi_33966336
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuke theorie. Maar in de praktijk blijkt het op de lange duur meestal heeeel erg anders te werken. Gepraat over vrijlaten en vrijheid is makkelijk. Goed dat jij je realiseert dat het andersom wel anders zou zijn. Men kan wel lullen over vrijlaten. Maar als het een realiteit is voelt het vaak heel anders en doet het stiekem toch wel zeer.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien vindt hij het niet erg als ze verliefd is, maar als ze daadwerkelijk met iemand anders zou gaan (naast haar man of iemand anders kiezen) zou het wel anders zijn....
Maar ehm...we gaan wel een beetje diep nu hè sommige dingen wil je misschien privé houden (ook al zijn we allemaal erg open)

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33966359
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef Stenny het volgende:

[..]

Volkomen mee eens. Het enige wat ik als grote tegenwaarde aan Jeroen kan bieden, voor mijn gevoel voor andere mensen en geesten, is mijn eerlijkheid. Ik zal hem nooit belazeren en beliegen. Als dat andersom wel zou gebeuren (oneerlijkheid dus), dan is het huis hier te klein. Ik kan namelijk niet tegen oneerlijkheid.
Respect ik denk er namelijk precies zo over
pi_33966368
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies, en wat jij zei, klinkt, los van mijn eigen opvattingen, gewoon heel logisch, want waarom zou , aannemende dat er 'meer is' (moet ik er toch altijd weer bijzeggen ) , het seksuele puur een zgn. 'platte' aardse aangelegenheid zijn?
Juist het feit dat spiritualiteit nog weleens 'verward' wordt met sexualiteit, zoals die dame beweerde, mannen (onbewust) reageren met een sexuele ondertoon op in deze 'krachtige' vrouwen geeft aan dat het blijkbaar 'naast elkaar ligt' .

Wat ik bij deze dame hoorde tussen de regels door, is gewoon jaloezie, en dan van de typische vrouwelijke aard, sexueel geinspireerd dus, zij ziet/voelt bij jou iets wat zijzelf niet heeft
Ik denk dat het in dit geval wat minder met de ingesleten invloed vd kerk te maken heeft
Hier heb ik zelf ook aan gedacht, ik krijg vaak te maken met jaloerse vrouwen. Vrouwen voelen zich vaak enorm bedreigd als ik bijvoorbeeld alleen al heel af en toe met hun vriend/man omga. Sommige mannen durven naar mijn indruk zelfs geen contact met me te onderhouden omdat ze bang zijn dat hun vriendin er iets van zal denken. Dat vind ik dan wel erg jammer, want waarom zou ik niet met mannen kunnen omgaan die leuke vrienden kunnen zijn?
pi_33966414
Trouwens Sten, gooi eens wat filmpjes van intervieuws ed van jezelf erop? Gisteren probeerde ik een filmpje te openen van jou bij Kopspijkers maar dat mislukte
pi_33966434
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

ja, dit kan betekenen dat je je aftunet op een astrale of misschien wel aardse dimensie buiten. Zorg op dat moment dat je je 'overgeeft', reageer niet hectisch en go with the flow.
Ik zal het een proberen,, go with the flow
bedankt stenny voor je info,,,
lies juud
pi_33966476
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken, maar daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien vindt hij het niet erg als ze verliefd is, maar als ze daadwerkelijk met iemand anders zou gaan (naast haar man of iemand anders kiezen) zou het wel anders zijn....
Maar ehm...we gaan wel een beetje diep nu hè sommige dingen wil je misschien privé houden (ook al zijn we allemaal erg open)

Tja..... Er is juist een Sten topic om dieper op het een en ander in te gaan. En aangezien Stens vaste onderwerp een vooral sexueel karakter heeft ontkom je er niet aan om op dat aspect dieper in te gaan.

Maar Sten is goed genoeg in staat om zaken te omzeilen of om gewoon te zeggen dat ze ergens geen antwoord op wil geven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33966690
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens Sten, gooi eens wat filmpjes van intervieuws ed van jezelf erop? Gisteren probeerde ik een filmpje te openen van jou bij Kopspijkers maar dat mislukte
Ja, ik zie nu dat de stream bij Kopspijkers het niet meer doet. Ik heb hem hier nog wel op de pc staan, moeten we even kijken, hoe we dit online zetten...
Hier is in ieder geval wat foto's:

[ Bericht 3% gewijzigd door Stenny op 12-01-2006 10:48:20 ]
pi_33966693
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef Stenny het volgende:

[..]

Weet ik niet wat spiritueel is, wat liefde is?
Jongen waarom lees JIJ mijn boek niet eens, ik heb me diepgaand verdiept in de god van de onderwereld, zoals ik het 'duister' noem, Hades, hierover heb ik het uitgebreid in mijn boek, wat denk je nou! Eerst lezen, dan nog eens kijken of je zo'n statement over mij kunt maken.
Je schreef ergens : echte liefde = spiritualiteit .
Bedoel je dan met liefde ook sexuele liefde ? verklaar eens ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33966709
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:15 schreef pikki het volgende:

[..]

Je schreef ergens : echte liefde = spiritualiteit .
Bedoel je dan met liefde ook sexuele liefde ? verklaar eens ...
Pikki, seksualiteit kan ook verlichting zijn, extase, eenwording van het schijnbaar onoverbrugbare...liefde dus.
pi_33966732
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:16 schreef Stenny het volgende:

[..]

Pikki, seksualiteit kan ook verlichting zijn, extase, eenwording van het schijnbaar onoverbrugbare...
Ja, als je je een beetje tipsy drinkt , kun je dat ook wel .
Mijn hoogste uittreding vondt plats toen ik lekker tipsy was ......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33966749
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:17 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja, als je je zzn beetje tipsy drinkt , kun je dat ook wel .
Mijn hoogste uittreding vo,dt plats toen ik lekker tipsy was ......
Lees mijn boek eens, dan snap je misschien wat meer van mijn verhaal.
pi_33966834
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Lees mijn boek eens, dan snap je misschien wat meer van mijn verhaal.
Zal wel zijn, he ....als ik er meer over lees ....
Maar ik weet wat die werelden zijn, hoor...
En ik wil toch ff zeggen dat die uittredingen plaats vinden in de lagere schillen van de astrale wereld , en dat daar niet veel te rapen valt, buiten wat "verdwaalde geesten " die op den dool zijn, en op seks belust zijn, en zich binden gaan aan mensen die aan verslavingen gebonden geraken zoals , drank, etc .....
Wat jij daar gaat zoeken , is mij een raadsel ....
In de boeken van Rulof staat hier veel over
pi_33966841
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:17 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja, als je je een beetje tipsy drinkt , kun je dat ook wel .
Mijn hoogste uittreding vondt plats toen ik lekker tipsy was ......
Hee pikki, waar kom jij eigenlijk vandaan? Je hanteert een nogal vreemd accent.
pi_33966890
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:21 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hee pikki, waar kom jij eigenlijk vandaan? Je hanteert een nogal vreemd accent.
Maakt het nu uit, ...ben niet van Holland ...
pi_33966901
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:23 schreef pikki het volgende:

[..]

Maakt het nu uit, ...ben niet van Holland ...
Nee maakt ook niet uit. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
pi_33966924
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:21 schreef pikki het volgende:

[..]

Zal wel zijn, he ....als ik er meer over lees ....
Maar ik weet wat die werelden zijn, hoor...
En ik wil toch ff zeggen dat die uittredingen plaats vinden in de lagere schillen van de astrale wereld , en dat daar niet veel te rapen valt, buiten wat "verdwaalde geesten " die op den dool zijn, en op seks belust zijn, en zich binden gaan aan mensen die aan verslavingen gebonden geraken zoals , drank, etc .....
Wat jij daar gaat zoeken , is mij een raadsel ....
In de boeken van Rulof staat hier veel over
Als jij niet open staat, moet je je vooral blijven afsluiten.
Rulof is geen bron voor mij, ik ben mijn eigen bron, en dat zou voor iedereen zo moeten gelden.
Rulof vind ik trouwens racistisch, maar dit terzijde.
pi_33966974
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Als jij niet open staat, moet je je vooral blijven afsluiten.
Rulof is geen bron voor mij, ik ben mijn eigen bron, en dat zou voor iedereen zo moeten gelden.
Rulof vind ik trouwens racistisch, maar dit terzijde.
Ik heb ook niet gezegd , dat je Rulof als zuivere waarheid moet nemen, er staan wél waarheden in ...
Monroe is ook niet de bron bij uitstek, hoor ...
Jij moogt je eigen bron zijn, okee....maar ga die bron nou ni zoeken in die lagere astrale wereld , dat bedoel ik ...
Als jij geen medium bent heb je geen geeselijke bron ....
Kennis kun je ook opdoen zonder een medium te zijn uiteraard.
pi_33967320
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:27 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd , dat je Rulof als zuivere waarheid moet nemen, er staan wél waarheden in ...
Monroe is ook niet de bron bij uitstek, hoor ...
Jij moogt je eigen bron zijn, okee....maar ga die bron nou ni zoeken in die lagere astrale wereld , dat bedoel ik ...
Als jij geen medium bent heb je geen geeselijke bron ....
Kennis kun je ook opdoen zonder een medium te zijn uiteraard.
LEES eerst de kleine 400 bladzijden van mijn boek wil je, ik word er een beetje moe van met onterechte suggesties opgezadeld te worden.
pi_33967750
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

LEES eerst de kleine 400 bladzijden van mijn boek wil je, ik word er een beetje moe van met onterechte suggesties opgezadeld te worden.
Ik denk dat ik jou boek niet hoef te lezen , ...en er genoeg informatie op uw website staat , om te weten waarover het gaat ....
Erotiek is , zoals je schreef toch maar 1 van de 100den facetten van de astrale wereld ....en jij hecht daar veel te veel belang aan , ...
In het werkelijke leven , wordt erotiek ook slechts gepromoot door mensen die de lagere chakra 's
(sexchakra = 2de chakra) belangrijk vinden ..
Seksuele beleving is naast uitsluitend genot ook wel gebonden aan ethische waarden en normen ...
pi_33967791
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jou boek niet hoef te lezen , ...en er genoeg informatie op uw website staat , om te weten waarover het gaat ....
Erotiek is , zoals je schreef toch maar 1 van de 100den facetten van de astrale wereld ....en jij hecht daar veel te veel belang aan , ...
In het werkelijke leven , wordt erotiek ook slechts gepromoot door mensen die de lagere chakra 's
Seksuele beleving is naast uitsluitend genot ook wel gebonden aan ethische waarden en normen ...
Je zit op de kast. Bevalt het?
pi_33967909
Hier nog een leuke Truth X factor nummer van Def P, let op, hij is door Jeroen in elkaar gezet, het waren allemaal losse fragmenten. Dus geen studio kwaliteit
pi_33968012
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je hier bedoelt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33968133
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je hier bedoelt.
Ik ook, Nok, maar we zijn het erover eens dat erotiek iets heel moois kan zijn. Geen kind was ooit geboren zonder het mysterie van de liefde.
pi_33968275
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ook, Nok, maar we zijn het erover eens dat erotiek iets heel moois kan zijn. Geen kind was ooit geboren zonder het mysterie van de liefde.
Ja, juist.
Maar ik weet ook hoe banaal erotiek kan zijn als het puur en alleen daarom gaat en wanneer er geen ethische normen aan verbonden zijn.

Ik ben gewoon niet de mens van de vrije liefde als in sex met iedereen is even diepgaand.

Maar ook daarover denken veel mensen anders.
Ik zag vorige week iets op tv over Rockbitch. Ik was echt geschokt. Zij vinden dat ze iets eren en dat ze op een spirituele manier met sex en erotiek omgaan terwijl ik het alleen maar als goor zie wanneer het op die manier geuit wordt. Maar ja.... dan moet ik wel accepteren dat die manier niet de mijne is en dat er andere mensen zijn die dat anders zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33968502
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, juist.
Maar ik weet ook hoe banaal erotiek kan zijn als het puur en alleen daarom gaat en wanneer er geen ethische normen aan verbonden zijn.

Ik ben gewoon niet de mens van de vrije liefde als in sex met iedereen is even diepgaand.

Maar ook daarover denken veel mensen anders.
Ik zag vorige week iets op tv over Rockbitch. Ik was echt geschokt. Zij vinden dat ze iets eren en dat ze op een spirituele manier met sex en erotiek omgaan terwijl ik het alleen maar als goor zie wanneer het op die manier geuit wordt. Maar ja.... dan moet ik wel accepteren dat die manier niet de mijne is en dat er andere mensen zijn die dat anders zien.
Wat ik als spiritueel mens geleerd heb, is dat échte liefde helemaal niet met sex te maken heeft ...
De echte liefde komt uit de "hartchakra" , en is universele liefde .....
Zo ook bij de Pleiadiers , die kweken ook , doch op en hogere manier beleven zij dit allemaal ....
Wij zijn toch maar mensjes , ok ...maar kunnen ook het spitiruele beleven , zo ook in de omgang met het sexuele ....
pi_33968780
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef pikki het volgende:

[..]

Wat ik als spiritueel mens geleerd heb, is dat échte liefde helemaal niet met sex te maken heeft ...
De echte liefde komt uit de "hartchakra" , en is universele liefde .....
Zo ook bij de Pleiadiers , die kweken ook , doch op en hogere manier beleven zij dit allemaal ....
Wij zijn toch maar mensjes , ok ...maar kunnen ook het spitiruele beleven , zo ook in de omgang met het sexuele ....
Sex KAN een uiting zijn van echte liefde. Voor mij voor 1 persoon. Ik ben een mens met een aards lichaam en een geest en die moeten met elkaar in verbinding staan om goe te kunnen functioneren. Dat wil niet zeggen dat sexuele liefde de enige liefde is. Noch op aards niveau, noch op astraal niveau. Voor mij is universele liefde het overkoepelend orgaan voor alle vormen van liefde.
Immers... de liefde die ik heb voor mijn zoon wordt op een totaal andere manier geuit dan de liefde voor mijn vriend. Of die voor mijn moeder, vriendin. Iedere individu in mijn leven verdient zijn/haar eigen uitingen.

Om nou te zeggen dat we allemaal enkel en alleen aan de spirituele liefde moeten en ontkennen dat sex daar een onderdeel van KAN zijn, lijkt mij op het ontkennen van je aardse menszijn.
Is net zoiets als lichtvoeding. Er zijn mensen die er heilig in geloven en het zal allemaal best wel zo wezen. Maar ik kan me er geen moer bij voorstellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33968914
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sex KAN een uiting zijn van echte liefde. Voor mij voor 1 persoon. Ik ben een mens met een aards lichaam en een geest en die moeten met elkaar in verbinding staan om goe te kunnen functioneren. Dat wil niet zeggen dat sexuele liefde de enige liefde is. Noch op aards niveau, noch op astraal niveau. Voor mij is universele liefde het overkoepelend orgaan voor alle vormen van liefde.
Immers... de liefde die ik heb voor mijn zoon wordt op een totaal andere manier geuit dan de liefde voor mijn vriend. Of die voor mijn moeder, vriendin. Iedere individu in mijn leven verdient zijn/haar eigen uitingen.

Om nou te zeggen dat we allemaal enkel en alleen aan de spirituele liefde moeten en ontkennen dat sex daar een onderdeel van KAN zijn, lijkt mij op het ontkennen van je aardse menszijn.
Is net zoiets als lichtvoeding. Er zijn mensen die er heilig in geloven en het zal allemaal best wel zo wezen. Maar ik kan me er geen moer bij voorstellen.
Ik kan begrijpen wat je schrijft .
Maar ik bedoel eigenlijk dat (vooral) jongeren hun eerste keuze maken vaak gebaseerd op het uiterlijk attactieve, en vaak te weinig op de inhoud (geestelijke) die een partner te bieden heeft , en daardoor mislukken relaties vaak op enig latere leeftijd, als de confrontatie de werkelijkheid wordt en het mooie ( het uiterlijke) eraf is .
pi_33969009
de website, haar posts op fok etc...het is allemaal reclame voor de verkoop van haar boek
pi_33969107
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
de website, haar posts op fok etc...het is allemaal reclame voor de verkoop van haar boek
Dat weet ik wel , en de meesten weten het ...
Maar het is toch haar goed recht, ......
Iedereen kiest immers zelf of hij het boek wil kopen of niet .
Wij hebben de sceptici daarvoor toch niet nodig, om ons weer eens te waarschuwen tegen kwakzalverij , niet ?
pi_33969332
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen wat je schrijft .
Maar ik bedoel eigenlijk dat (vooral) jongeren hun eerste keuze maken vaak gebaseerd op het uiterlijk attactieve, en vaak te weinig op de inhoud (geestelijke) die een partner te bieden heeft , en daardoor mislukken relaties vaak op enig latere leeftijd, als de confrontatie de werkelijkheid wordt en het mooie ( het uiterlijke) eraf is .
O ja, helemaal mee eens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33970797
quote:
Jah en fok laat dat toe omdat we een percentage van haar verkoop opstrijken

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33970860
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

als dat wordt ingezet voor het onderhoud aan het fok-serverpark zie ik geen enkel probleem

misschien kunnen we wel een kopje "advertentie" plaatsen bij haar posts
pi_33972774
quote:

[..]

Is op zich erg mooi gezegd, maar ik denk dat dit wel een heel rooskleurige voorstelling van de wereld is. Lijkt me dat er genoeg kinderen op deze wereld komen waar de liefde geen aandeel in heeft gehad. Of zou een vrouw die zwanger is van haar verkrachter ook over het mysterie van de liefde nadenken?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_33972874
quote:

[..]

liefde is helemaal geen mysterie
pi_33972896
quote:
Lijkt mij nog wel meevallen hoor, een verwijzing naar je eigen site geven is nog niet direct reclame. Ik vind het in ieder geval altijd genuanceerde posts.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_33973982
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja en ik had pas ook al uitgelegd hoe enorm rijk ik word van mijn boek.
pi_33974288
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

vandaar al die spam
pi_33974409
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

vandaar al die spam
Wat loop je toch te fokken.
pi_33974474
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:50 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wat loop je toch te fokken.
ik heb waarschijnlijk behoefte aan een goede astrale beurt
pi_33974943
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik heb waarschijnlijk behoefte aan een goede astrale beurt
..neem dan een astraal schaap ...
pi_33974985
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef pikki het volgende:

[..]

..neem dan een astraal schaap ...
Kijk eens in het Robbert topic, graag je reactie...
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:04:50 #193
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_33977240
zou je die zogenaamde astrale wereld en de "echte" wereld door elkaar heen kunnen zien als je wakker bent?

ik hallucineerde vanmorgen insecten op mn muur, niet zon beetje ook... ze verdwenen pas toen ik echt heel dichtbij kwam..
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_33977241
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

trouw met me

in gemeenschap van goederen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_33977317
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:15 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, ik zie nu dat de stream bij Kopspijkers het niet meer doet. Ik heb hem hier nog wel op de pc staan, moeten we even kijken, hoe we dit online zetten...
Hier is in ieder geval wat foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
omg

bert

daar zou ik ook bijna van uit mijn lichaam treden
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_33977400
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Aarde het volgende:

[..]

trouw met me

in gemeenschap van goederen
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:23:47 #197
138453 Kaneelstok
pi_33977861
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

zou je die zogenaamde astrale wereld en de "echte" wereld door elkaar heen kunnen zien als je wakker bent?

ik hallucineerde vanmorgen insecten op mn muur, niet zon beetje ook... ze verdwenen pas toen ik echt heel dichtbij kwam..
pi_33977921
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Aarde het volgende:

in astrale gemeenschap van goederen
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:13:50 #199
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33979723
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]
daar heb je het weer, die astrale gemeenschap..
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:18:03 #200
138453 Kaneelstok
pi_33979875
STENNY JE VERWAARLOOST JE STENNY TOPIC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')