Volkomen mee eens. Het enige wat ik als grote tegenwaarde aan Jeroen kan bieden, voor mijn gevoel voor andere mensen en geesten, is mijn eerlijkheid. Ik zal hem nooit belazeren en beliegen. Als dat andersom wel zou gebeuren (oneerlijkheid dus), dan is het huis hier te klein. Ik kan namelijk niet tegen oneerlijkheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke theorie. Maar in de praktijk blijkt het op de lange duur meestal heeeel erg anders te werken. Gepraat over vrijlaten en vrijheid is makkelijk. Goed dat jij je realiseert dat het andersom wel anders zou zijn. Men kan wel lullen over vrijlaten. Maar als het een realiteit is voelt het vaak heel anders en doet het stiekem toch wel zeer.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien vindt hij het niet erg als ze verliefd is, maar als ze daadwerkelijk met iemand anders zou gaan (naast haar man of iemand anders kiezen) zou het wel anders zijn....quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke theorie. Maar in de praktijk blijkt het op de lange duur meestal heeeel erg anders te werken. Gepraat over vrijlaten en vrijheid is makkelijk. Goed dat jij je realiseert dat het andersom wel anders zou zijn. Men kan wel lullen over vrijlaten. Maar als het een realiteit is voelt het vaak heel anders en doet het stiekem toch wel zeer.
Respectquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Het enige wat ik als grote tegenwaarde aan Jeroen kan bieden, voor mijn gevoel voor andere mensen en geesten, is mijn eerlijkheid. Ik zal hem nooit belazeren en beliegen. Als dat andersom wel zou gebeuren (oneerlijkheid dus), dan is het huis hier te klein. Ik kan namelijk niet tegen oneerlijkheid.![]()
Hier heb ik zelf ook aan gedacht, ik krijg vaak te maken met jaloerse vrouwen. Vrouwen voelen zich vaak enorm bedreigd als ik bijvoorbeeld alleen al heel af en toe met hun vriend/man omga. Sommige mannen durven naar mijn indruk zelfs geen contact met me te onderhouden omdat ze bang zijn dat hun vriendin er iets van zal denken. Dat vind ik dan wel erg jammer, want waarom zou ik niet met mannen kunnen omgaan die leuke vrienden kunnen zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, en wat jij zei, klinkt, los van mijn eigen opvattingen, gewoon heel logisch, want waarom zou , aannemende dat er 'meer is' (moet ik er toch altijd weer bijzeggen) , het seksuele puur een zgn. 'platte' aardse aangelegenheid zijn?
Juist het feit dat spiritualiteit nog weleens 'verward' wordt met sexualiteit, zoals die dame beweerde, mannen (onbewust) reageren met een sexuele ondertoon op in deze 'krachtige' vrouwen geeft aan dat het blijkbaar 'naast elkaar ligt' .
Wat ik bij deze dame hoorde tussen de regels door, is gewoon jaloezie, en dan van de typische vrouwelijke aard, sexueel geinspireerd dus, zij ziet/voelt bij jou iets wat zijzelf niet heeft
Ik denk dat het in dit geval wat minder met de ingesleten invloed vd kerk te maken heeft
Ik zal het een proberen,, go with the flowquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
ja, dit kan betekenen dat je je aftunet op een astrale of misschien wel aardse dimensie buiten. Zorg op dat moment dat je je 'overgeeft', reageer niet hectisch en go with the flow.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien vindt hij het niet erg als ze verliefd is, maar als ze daadwerkelijk met iemand anders zou gaan (naast haar man of iemand anders kiezen) zou het wel anders zijn....
Maar ehm...we gaan wel een beetje diep nu hèsommige dingen wil je misschien privé houden (ook al zijn we allemaal erg open)
![]()
Ja, ik zie nu dat de stream bij Kopspijkers het niet meer doet. Ik heb hem hier nog wel op de pc staan, moeten we even kijken, hoe we dit online zetten...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens Sten, gooi eens wat filmpjes van intervieuws ed van jezelf erop? Gisteren probeerde ik een filmpje te openen van jou bij Kopspijkers maar dat mislukte
Je schreef ergens : echte liefde = spiritualiteit .quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef Stenny het volgende:
[..]
Weet ik niet wat spiritueel is, wat liefde is?![]()
Jongen waarom lees JIJ mijn boek niet eens, ik heb me diepgaand verdiept in de god van de onderwereld, zoals ik het 'duister' noem, Hades, hierover heb ik het uitgebreid in mijn boek, wat denk je nou! Eerst lezen, dan nog eens kijken of je zo'n statement over mij kunt maken.
Pikki, seksualiteit kan ook verlichting zijn, extase, eenwording van het schijnbaar onoverbrugbare...liefde dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Je schreef ergens : echte liefde = spiritualiteit .
Bedoel je dan met liefde ook sexuele liefde ? verklaar eens ...![]()
Ja, als je je een beetje tipsy drinkt , kun je dat ook wel .quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Pikki, seksualiteit kan ook verlichting zijn, extase, eenwording van het schijnbaar onoverbrugbare...
Lees mijn boek eens, dan snap je misschien wat meer van mijn verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, als je je zzn beetje tipsy drinkt , kun je dat ook wel .
Mijn hoogste uittreding vo,dt plats toen ik lekker tipsy was ......![]()
Zal wel zijn, he ....als ik er meer over lees ....quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lees mijn boek eens, dan snap je misschien wat meer van mijn verhaal.![]()
Hee pikki, waar kom jij eigenlijk vandaan? Je hanteert een nogal vreemd accent.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, als je je een beetje tipsy drinkt , kun je dat ook wel .
Mijn hoogste uittreding vondt plats toen ik lekker tipsy was ......![]()
Maakt het nu uit, ...ben niet van Holland ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:21 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hee pikki, waar kom jij eigenlijk vandaan? Je hanteert een nogal vreemd accent.
Nee maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Maakt het nu uit, ...ben niet van Holland ...![]()
Als jij niet open staat, moet je je vooral blijven afsluiten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:21 schreef pikki het volgende:
[..]
Zal wel zijn, he ....als ik er meer over lees ....
Maar ik weet wat die werelden zijn, hoor...
En ik wil toch ff zeggen dat die uittredingen plaats vinden in de lagere schillen van de astrale wereld , en dat daar niet veel te rapen valt, buiten wat "verdwaalde geesten " die op den dool zijn, en op seks belust zijn, en zich binden gaan aan mensen die aan verslavingen gebonden geraken zoals , drank, etc .....
Wat jij daar gaat zoeken , is mij een raadsel ....![]()
In de boeken van Rulof staat hier veel over
Ik heb ook niet gezegd , dat je Rulof als zuivere waarheid moet nemen, er staan wél waarheden in ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als jij niet open staat, moet je je vooral blijven afsluiten.
Rulof is geen bron voor mij, ik ben mijn eigen bron, en dat zou voor iedereen zo moeten gelden.
Rulof vind ik trouwens racistisch, maar dit terzijde.
LEES eerst de kleine 400 bladzijden van mijn boek wil je, ik word er een beetje moe van met onterechte suggesties opgezadeld te worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:27 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd , dat je Rulof als zuivere waarheid moet nemen, er staan wél waarheden in ...
Monroe is ook niet de bron bij uitstek, hoor ...
Jij moogt je eigen bron zijn, okee....maar ga die bron nou ni zoeken in die lagere astrale wereld , dat bedoel ik ...
Als jij geen medium bent heb je geen geeselijke bron ....![]()
Kennis kun je ook opdoen zonder een medium te zijn uiteraard.
Ik denk dat ik jou boek niet hoef te lezen , ...en er genoeg informatie op uw website staat , om te weten waarover het gaat ....quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
LEES eerst de kleine 400 bladzijden van mijn boek wil je, ik word er een beetje moe van met onterechte suggesties opgezadeld te worden.![]()
Je zit op de kast. Bevalt het?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou boek niet hoef te lezen , ...en er genoeg informatie op uw website staat , om te weten waarover het gaat ....![]()
Erotiek is , zoals je schreef toch maar 1 van de 100den facetten van de astrale wereld ....en jij hecht daar veel te veel belang aan , ...
In het werkelijke leven , wordt erotiek ook slechts gepromoot door mensen die de lagere chakra 's
(sexchakra = 2de chakra) belangrijk vinden ..
Seksuele beleving is naast uitsluitend genot ook wel gebonden aan ethische waarden en normen ...
Ik snap wel wat je hier bedoelt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou boek niet hoef te lezen , ...en er genoeg informatie op uw website staat , om te weten waarover het gaat ....![]()
Erotiek is , zoals je schreef toch maar 1 van de 100den facetten van de astrale wereld ....en jij hecht daar veel te veel belang aan , ...
In het werkelijke leven , wordt erotiek ook slechts gepromoot door mensen die de lagere chakra 's
(sexchakra = 2de chakra) belangrijk vinden ..
Seksuele beleving is naast uitsluitend genot ook wel gebonden aan ethische waarden en normen ...
Ik ook, Nok, maar we zijn het erover eens dat erotiek iets heel moois kan zijn. Geen kind was ooit geboren zonder het mysterie van de liefde.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je hier bedoelt.
Ja, juist.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ook, Nok, maar we zijn het erover eens dat erotiek iets heel moois kan zijn. Geen kind was ooit geboren zonder het mysterie van de liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |