Hoi Barb,quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik wilde gisteren in het topic nog mijn mening geven en kwam er ook achter dat het gesloten was. Sten: je bent absoluut geen aandachttrekker en je lijkt me een hele leuke, grappige meid
Ik sta iig achter je![]()
Ja dat had ik ook al gezegd, maar dat is nog geen reden om van die onzin te posten, toch? Er was al een waarschuwing uitgedaan van de mod, en dan kun je op je vingers natellen dat het topic op slot gaat als je er blowjobopmerkingen in gaat zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat een onzin om het op ons te schuiven. Ik had ZELF nota bene al geopperd het topic dicht te gooien omdat we niet verder komen en het geheel een herhaling van zetten was.
Ehhh.. jullie kennen elkaar toch al?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Barb,
jij lijkt me ook een hele leuke, grappige meid. Een frisse wind die hier door Truth blaast!![]()
Sten
Nee we kennen elkaar alleen via een paar mailtjes omtrent het inloggen van Barb op Fok en nu is Barb dus hier op Truth verschenen. Ze lijkt op Taylor van The Bold en The Beautiful en laat dat nou jaren lang mijn favoriet in de serie geweest zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ehhh.. jullie kennen elkaar toch al?Ik meen dat Barb zichzelf voorstelde als een vriendin van Stenny?
![]()
Zal ik dan maar even heel meisjesachtig doen? hihihiquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Barb,
jij lijkt me ook een hele leuke, grappige meid. Een frisse wind die hier door Truth blaast!![]()
Sten
Okay dan, op de foto die je toont, lijk je op Taylor, en dat vind ik een hele mooie vrouw.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even heel meisjesachtig doen? hihihi![]()
En lijk ik op Taylor van The Bol & The beautiful? Dat vind ik een compliment, maar ik denk dat het slechts de foto is hoor
Okquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay dan, op de foto die je toont, lijk je op Taylor, en dat vind ik een hele mooie vrouw.
Wil je daarmee zeggen dat Sten ook op Taylor uit The Bold lijkt en dat ze zichzelf hier lekker complimentjes zit te geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
leuk he , klonen
Daar gaan we weer, bezoeken mensen een forum om van gedachten met anderen te wisselen of om iemand die een topic lanceerd even lekker dwars te zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:59 schreef SCH het volgende:
Het is eerder Stenny zelf, door haar was ik al veel eerder afgehaakt.
24,5 Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon # 24,5?
Jullie zijn echt te erg.
Stenny was één van degenen die zinvolle bijdragen had aan de discussie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Klopt, laten we eens ophouden met het gezijk over Stenny!!
Het gaat mij om de manier waarop mensen als Stenny discussieren. Dat maakt ieder gesprek onmogelijk waardoor ik ook ben gestopt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Osato het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, bezoeken mensen een forum om van gedachten met anderen te wisselen of om iemand die een topic lanceerd even lekker dwars te zitten.
Als Stenny de RvdB topics niet had geleidt dan had zeer zeker iemand anders het gedaan en hoogst waarschijnlijk dezelfde kritiek over zich heen gekregen.
Ik ben sinds een week te vinden op dit forum, de reden daarvoor is dat ik geinteresseerd ben in de discussie rond RvdB.Ik heb nu even de tijd wegens ziekte.Ook ik heb een topic gelanceerd waarop bijvoorbeeld Nokwanda reageerde.Zij vertelde mij haar zienswijze,die is anders dan de mijne.Maar dat betekend niet dat ik haar vervelend vind of dat ik haar van alles moet verwijten.Ook in de discussie met Stenny heb ik niet gezien dat zij haar mening probeerde op te dringen aan de deelnemers aan het topic.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier waarop mensen als Stenny discussieren. Dat maakt ieder gesprek onmogelijk waardoor ik ook ben gestopt.
Hier heb je helemaal gelijk in. Stenny vroeg al bijna om een slotje voor haar topic, omdat zij werd aangevallen. Maar zij mag wel iemand anders aanvallen? Dat is NIET eerlijk!! Wat ze wel beweerd te zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, het gaat er ook niet om dat Stenny haar mening opdringt want dat doet ze inderdaad ook niet. Het gaat erom dat zij (en dat zijn sommigen zeker met mij eens) vanaf het begin af aan nogal kritisch tegenover Robbert was. Het vreemde is echter dat bijna niemand haar zelf ook maar enigszins aan de tand gevoeld heeft. Want de dingen die zij zegt mee te maken zijn zelfs nog veel vreemder dan dat wat Robbert ons wil laten geloven. En vanuit DAT standpunt vind ik het gewoon niet fair om dan een ander persoon in het wereldje (Robbert) zo onderuit proberen te halen. De uittredingen van Stenny zijn immers al helemaal op geen enkele manier aan te tonen.
En het irriteert mij een beetje dat zij hier als de grote kenner wordt gezien terwijl ze zelf niet eens een medium IS. ALS er hier al iemand een kenner op dat gebied is ben IK het wel. Niet dat ik aspiraties heb om hier de boel te leiden, alsjeblieft niet zeg. Maar net als Robbert heb ik vaker succesvol dan onsuccesvol tientallen readings gedaan en zelf voor zalen gestaan. Ik weet dus heel goed waar ik over praat.
Maar goed, dat wilde ik gewoon even kwijt.
Je hebt niet voelen komen dat dit zou gebeuren? Foei!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Iedereen kan wel roepen 'medium' te zijn. Of 'readings' houden. Succes heeft meer met mensenkennis dan met een 'gave' te maken. "Medium" staat qua betrouwbaarheid op hetzelfde bedenkelijke niveau als "kwakzalver". Werkt alleen als je 'klanten' erin geloven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
En het irriteert mij een beetje dat zij hier als de grote kenner wordt gezien terwijl ze zelf niet eens een medium IS. ALS er hier al iemand een kenner op dat gebied is ben IK het wel. Niet dat ik aspiraties heb om hier de boel te leiden, alsjeblieft niet zeg. Maar net als Robbert heb ik vaker succesvol dan onsuccesvol tientallen readings gedaan en zelf voor zalen gestaan. Ik weet dus heel goed waar ik over praat.
Hoho, ik vroeg niet om een slotje omdat ik werd aangevallen. Wel correct blijven he. Ik maakte een grapje over een slotje omdat mijns inziens de topic inderdaad wat te waterig werd. Mirage's stap kan ik dan ook goed begrijpen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in. Stenny vroeg al bijna om een slotje voor haar topic, omdat zij werd aangevallen. Maar zij mag wel iemand anders aanvallen? Dat is NIET eerlijk!! Wat ze wel beweerd te zijn!![]()
1. Het oplichten van goed-gelovige mensenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik weet dus heel goed waar ik over praat.
Van die kant had ik het nog niet bekeken.Ook als Stenny zegt dat zij die dingen mee heeft gemaakt moeten we dat op haar woord geloven.Ik ben in RvdB geinteresseerd omdat ik wetenschappelijk onderzoeker ben met een master in Psychologie.Misschien moet Stenny om haar ervaring te bewijzen zich onderwerpen aan een onderzoek.Paranormale begaafdheid is door de juiste persoon zo vast te stellen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, het gaat er ook niet om dat Stenny haar mening opdringt want dat doet ze inderdaad ook niet. Het gaat erom dat zij (en dat zijn sommigen zeker met mij eens) vanaf het begin af aan nogal kritisch tegenover Robbert was. Het vreemde is echter dat bijna niemand haar zelf ook maar enigszins aan de tand gevoeld heeft. Want de dingen die zij zegt mee te maken zijn zelfs nog veel vreemder dan dat wat Robbert ons wil laten geloven. En vanuit DAT standpunt vind ik het gewoon niet fair om dan een ander persoon in het wereldje (Robbert) zo onderuit proberen te halen. De uittredingen van Stenny zijn immers al helemaal op geen enkele manier aan te tonen.
Maar goed, dat wilde ik gewoon even kwijt.
Ik zeg niet paranormaal begaafd te zijn (iedereen is dat), ik zeg niet medium te zijn, ik zeg niet paragnost te zijn...Ik zeg uit mijn lichaam te treden 's nachts en als jij daar een goede meetmethode voor weet, die maanden onderzoek kan waarborgen (want dat is zeker nodig aangezien ik 'maar' gemideld één keer in de negen dagen spontaan & bewust uit mijn lichaam treed), wil ik graag meedoen. Zo'n meetmethode is er echter nog niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:41 schreef Osato het volgende:
[..]
Van die kant had ik het nog niet bekeken.Ook als Stenny zegt dat zij die dingen mee heeft gemaakt moeten we dat op haar woord geloven.Ik ben in RvdB geinteresseerd omdat ik wetenschappelijk onderzoeker ben met een master in Psychologie.Misschien moet Stenny om haar ervaring te bewijzen zich onderwerpen aan een onderzoek.Paranormale begaafdheid is door de juiste persoon zo vast te stellen.
does...not..compute.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:
Ik zeg niet paranormaal begaafd te zijn (iedereen is dat),
Hee hou het even lekker over jezelf ja, ik wil niet dat je mij nu ook al gaat beschuldigen van die troepquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik zeg niet paranormaal begaafd te zijn (iedereen is dat)
wat stond hier ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:27 schreef onemangang het volgende:
Op het moment dat iemand denkt een uittreding te ervarent,vindt er een hyperactie plaats van de hersenen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik zeg niet paranormaal begaafd te zijn (iedereen is dat), ik zeg niet medium te zijn, ik zeg niet paragnost te zijn...Ik zeg uit mijn lichaam te treden 's nachts en als jij daar een goede meetmethode voor weet, die maanden onderzoek kan waarborgen (want dat is zeker nodig aangezien ik 'maar' gemideld één keer in de negen dagen spontaan & bewust uit mijn lichaam treed), wil ik graag meedoen. Zo'n meetmethode is er echter nog niet.
waarom dan niet gewoon wat meer onzin verwijderen ipv het hele topic dicht te gooien?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:56 schreef Mirage het volgende:
Een paar delen eerder had ik al gewaarschuwd.
In het laatste deel dat open was óók weer.
Het medium Robbert van den Broeke (deel 24)
Vervolgens een "nieuw" iets proberen aan te zwengelen.
Ik kan mij voorstellen dat veel mensen het jammer vinden.
Dat vind ikzelf ook.
en voor de verslaafden die cold turkey willen gaan bestaat een hele mooie oplossing
Feedback 14
voor de mensen die willen slowchatten
Truth Ouwehoer (& heel af en toe serieus) #45 (wees welkom !)
en het leek mij eerder een terugkoppeling met ene knipoog naar de waarschuwing die ik al in een vorig deel had gegeven over het offtopic/ onzinnig gaan en het eventueel dan maar sluiten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoho, ik vroeg niet om een slotje omdat ik werd aangevallen. Wel correct blijven he. Ik maakte een grapje over een slotje omdat mijns inziens de topic inderdaad wat te waterig werd. Mirage's stap kan ik dan ook goed begrijpen.
Joh! Denk je dat ik de theorie van een handjevol wetenschappers niet ken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Osato het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand denkt een uittreding te ervarent,vindt er een hyperactie plaats van de hersenen.
In combinatie met de verklaring van de patient kan dan vast worden gesteld dat er voor hem/haar een vermeende uittreding plaats heeft gevonden.
Een vermeende uittreding wordt in de meeste gevallen ervaren als een droom, vaak als een nachtmerrie.
Samenvattend betekend het dus dat er wel degelijk een meting kan worden gedaan.
En een dergelijke ervaring wordt als een paranormale activiteit gezien.
Stenny ik val je niet aan maar ik probeer uitleg te geven.
Nou beledig je mij want zoals ik al zei hoor ik zelf bij dat "handjevol wetenschappers"quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Joh! Denk je dat ik de theorie van een handjevol wetenschappers niet ken?![]()
Zie mijn website www.doorhetraam.nl
Ik ga toch geen reeks editten waarvan er soms 2 delen op één dag volgeluld wordt ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon wat meer onzin verwijderen ipv het hele topic dicht te gooien?
Hm. Ja, nouja, als ik eerlijk ben heb je hier misschien wel een klein beetje gelijk in. Maar ik blijf het jammer vinden dat de 'goeien' te lijden hebben onder de 'slechten'quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga toch geen reeks editten waarvan er soms 2 delen op één dag volgeluld wordt ?
Kom zeg.![]()
Een waarschuwing is een waarschuwing. We spreken allemaal Nederlands.
Daarnaast kan iedereen zelf ook verantwoordelijkheid dragen.
Ik ga mijn kinderen toch ook niet meer dan 3 keer vertellen dat ze niet met de blokken mogen gooien om vervolgens alleen het éne blokje weg te pakken waarmee gegooid werd ?
Ik pak de hele doos. En die zet ik een paar dagen bovenop de kast.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |