quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef nokwanda het volgende:
Welkom in de Truth chat
![]()
Sten maakte de laatste vol en ging toen heerlijk slapen op de methadon. Al smachtend vooruitziend naar haar dromen over Robbbbbbert van den Brokke en het maken van het astrale kind
(het zou leuk zijn als de topic starter hier standaard iets nieuws en leuks neer zet)
Ow... je dacht... ik breng het nieuws dan maar in een topic dat toch zo vol is zodat niemand het verder meer leestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja? Dat ik geestelijk zwanger ben van Van Den Broeke had een big secret moeten blijven.
![]()
Wat erg, nou staat volgende week in de Story dat ik zwanger ben van Van den Broeke, en dat terwijl ik getrouwd ben met Jeroen en óók nog eens helemaal geen kinderen wil (alleen geestelijkequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... je dacht... ik breng het nieuws dan maar in een topic dat toch zo vol is zodat niemand het verder meer leest![]()
Inderdaad, ik moet nieuw materiaal opdoen, zoals elke nacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:49 schreef nokwanda het volgende:
Gaat slaaapen! gaat dromen
Tja........ je hebt idd de spaarzame actie gemistquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:23 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
En wat heb ik nou weer allemaal gemist zeg, ik zag rondzwemmende spermacellen, walvissen en puppy's voorbij komen in het vorige deelen shit ben weer eens te laat
accu leeg, banden leeg, nieuwe band , weer leeg , accu leeg, band opgepompt en nu blijft hij hardquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:01 schreef coz het volgende:
Barra
ik heb net ergens gelezen wat er met je auto aan de hand was
of uhm eigenlijk , hoe het kwam ..![]()
Wat is dat voor een auto johquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
accu leeg, banden leeg, nieuwe band , weer leeg , accu leeg, band opgepompt en nu blijft hij hardaccu doet nog een beetje raar...volgens mij lek ik ergens (accu lekt stroom dus he
)
ow en mirage schat het is Spar-maatje en niet spermaatje
boefje
een KUT auto aka seat ibiza cupraquote:
Toen ie het nog goed deed was het anders geen kut-auto. Toen was het nog je liefje dat je nooit in de steek lietquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een KUT auto aka seat ibiza cupra
een auto die in 1 maand 5x stuk is gegaan is niet leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ie het nog goed deed was het anders geen kut-auto. Toen was het nog je liefje dat je nooit in de steek liet
Wat een trouweloosheid![]()
Nee..... auto's zijn net vrouwen..... ze heeft gewoon liefde en aandacht nodig. Niet alleen maar erin rijdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een auto die in 1 maand 5x stuk is gegaan is niet leuk
Mogguh.... hoest met de poot vandaag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:50 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal!
liefde kreeg ze wel... ik maakte der netjes 1x per week schoon aan de buitenkant (niet in de wasstraat maar gewoon handmatig) daarna verzorge ik 1x in de 2 weken de binnenkantquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee..... auto's zijn net vrouwen..... ze heeft gewoon liefde en aandacht nodig. Niet alleen maar erin rijden![]()
Maar zodra ze een beetje pech heeft en haar pootjes breekt of een kleine burnout krijgt is het opeens uit met de liefdequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
liefde kreeg ze wel... ik maakte der netjes 1x per week schoon aan de buitenkant (niet in de wasstraat maar gewoon handmatig) daarna verzorge ik 1x in de 2 weken de binnenkant
waxte der 1x in de 2 maanden helemaal in, poetste elke week der velgjes ... dus liefde heeft ze genoeg gehad.
ik begon ook niet gelijk te scheuren zodra ik in haar zat maar reed der eerst netjes warm zodat die motor begon te spinnen als een poesje.
liefde heb ik zat gegeven maar helaas niet teruggekregen
een auto is geen vrouw... een auto is een gebruiksvoorwerp ... en ik geloof dan dat ik geduldig genoeg ben geweestquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar zodra ze een beetje pech heeft en haar pootjes breekt of een kleine burnout krijgt is het opeens uit met de liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |