Zit een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
Zou ik inderdaad ook wel een naaistreek vinden mocht ie er wel op ingaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef HassieBassie het volgende:
Als het echt een vriend is, doet ie het zelf niet. Doet ie het wel, dan weet je genoeg.
Ik bedoel, na een week, kom op. Hoe lang hebben jullie wat gehad?
Dat wel, maar op dit moment heb je dr NIKS aan!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef MisterTata het volgende:
Opflikkeren met die gast natuurlijk, dat soort gasten wil je niet hebben als 'vriend'. Ook niet echt netjes van je ex btw....klote mensen![]()
Als hij het niet begrijpt is het wel een hele grote sukkel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik heb hem gezegd dat ik het totaal niet prettig vind... hij stond me raar aan te kijken...
het gekke is ook nog dat hij nog nooit iets met een meid heeft gehad...
Met mijn ex wil ik nog praten...
in het begin even afblijfen ja maar als er wat tijd overheen gaat denk ik who cares ik hoop dat ze gellukig worden !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Nevje het volgende:
Kheb hetzelfde meegemaakt.. Mn ex die ineens mn beste vriendin leuk vind..![]()
Maar zij heeft cool gereageerd en hem afgewezen, ook al vond ze hem stiekem wel leuk..
Reden: "omdat hij mijn ex is.."
En nu haat hij mij..![]()
Maargoed, dat zat er wel aan te komen.. maar nu weet ik wel dat mn vriendin wel een échte vriendin is..
Het probleem is alleen wel dat je dan bij verjaardagen of wat dan ook constant met je ex geconfronteerd wordt... kan vervelende situaties opleveren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:37 schreef mixed-up het volgende:
[..]
in het begin even afblijfen ja maar als er wat tijd overheen gaat denk ik who cares ik hoop dat ze gellukig worden !
Of ben jij de kutvriend die een ander z'n geluk niet wenst misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Nevje het volgende:
Kheb hetzelfde meegemaakt.. Mn ex die ineens mn beste vriendin leuk vind..![]()
Maar zij heeft cool gereageerd en hem afgewezen, ook al vond ze hem stiekem wel leuk..
Reden: "omdat hij mijn ex is.."
En nu haat hij mij..![]()
Maargoed, dat zat er wel aan te komen.. maar nu weet ik wel dat mn vriendin wel een échte vriendin is..
Fuck that shit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef phunkk het volgende:
M'n vrienden en ik hebben de simpele regel dat je niks begint met de ex van een ander. Ik zie het als een kwestie van respect.
Ja. Na een week, da's gewoon niet gentleman-like.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef nozem het volgende:
Hij vindt je ex leuk en je ex vindt hem leuk. Moet hij dan eerst een half jaar wachten
Je beste vriend geluk gunnen staat even los van deze rotsituatie. Natuurlijk gunt hij zijn beste vriend het beste, maar wanneer dat ten koste gaat van jezelf en de vriendschap wordt het vervelend...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef nozem het volgende:
Ik zou zeggen: Gun het hem gewoon, hoe moeilijk dat ook is.
De emotionele nozem zegt: 'Verdomme, wat een kutstreek! Dat kan ie toch niet maken? Wat een lage streek! Zoiets doen vrienden verdomme niet! Als ik hem tegenkom dan zwaait er wat en grrrrrr, aaaargh, grmmmbl...'quote:
Goed, dan wachten ze een tijdje. Zou dat de situatie voor de TS er beter op maken? Twee mensen die toch al verliefd op elkaar zijn en enkel wachten om hem niet te kwetsen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:59 schreef speknek het volgende:
Als ze zo verliefd op elkaar zijn, zijn ze dat over een tijdje ook nog wel. Als ze dat niet zijn, is het het niet waard om TS gevoelens daarover te kwetsen. Z'n vriend moest gewoon even wachten tot het wat gezakt was, en dan had TS z'n vriend de liefde moeten gunnen. Tis iets waar je beide aan moet werken, zo'n vriendschap.
Fuck that shit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:57 schreef nozem het volgende:
'What's the point? Ze zijn verliefd op elkaar. Waarom zou ik ze dat misgunnen?'
Laat me raden. Je zit momenteel in dezelfde situatie?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:02 schreef nozem het volgende:
Laat me raden. Je zit momenteel in dezelfde situatie?![]()
Nee. Ze wachten eerst 6 maanden. Ondertussen vreet de TS zich elke keer compleet op als ze onverhoopt toch eens wat afspreken. 'Nee joh, er gebeurt toch niks, daar zouden we toch eerst een half jaar mee wachten? We zouden je toch niet kwetsen man?'quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben het met speknek eens, hoort niet zo.
Wat is dit voor pauper reactie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:09 schreef shine87 het volgende:
Lekker naaistreek is dat .... als die vriend ook nog met diegenen neemt.... wat voor vriend is het wel niet... en zowiezo waarom wil hij nog met zo iemand terwijl hij weet datie op zo een manier bij zijn vorige weg ging :p diep triest...
Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef nozem het volgende:
Je kunt die vriend nu wel uitmaken voor rotte vis, maar wat doet hij eigenlijk verkeerd? Hij vindt je ex leuk en je ex vindt hem leuk. Moet hij dan eerst een half jaar wachten, of heb je liever dat hij sowieso een ander zoekt? Ik zou zeggen: Gun het hem gewoon, hoe moeilijk dat ook is. Als die lui verliefd op elkaar zijn dan zijn ze dat nu eenmaal.
Misschien wilde hij al lang voordat je wat met je ex had iets met haar. Misschien heeft hij zich de afgelopen twee maanden wel vervloekt dat hij jullie aan elkaar voor heeft gesteld.
Dat vind ik ook (met mij nog een aantal vrienden) en tja hij snapt het volgens mij niet echt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef phunkk het volgende:
M'n vrienden en ik hebben de simpele regel dat je niks begint met de ex van een ander. Ik zie het als een kwestie van respect.
Blablabla...Tot je zelf een keer hetzelfde als je vriend overkomt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook (met mij nog een aantal vrienden) en tja hij snapt het volgens mij niet echt...
Die regel ken ik ook......quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook (met mij nog een aantal vrienden) en tja hij snapt het volgens mij niet echt...
We zijn al meer dan 8 jaar goede vrienden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
idd.. Landelijke actie tegen ze beginnen.. ?
@ TS, waren jullie ook daadwerkelijk beste vrienden?
Zit nu im Optie 2 (deel 1) Optie 1 komt nog...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:24 schreef Brennie het volgende:
Optie 1: Scheld ze verrot, negeer ze, neem wraak, beeindig de vriendschap..
Optie2: huil 3 weken, pak je leven op en accepteer het.
Optie3: Combi van bovenstaande.
Daar komt het op neer.. maar dat weet je wel. Sterkte.
ik geloof niet dat wanneer hij realiseert dat ze ook daadwerkelijk alles doen wat hij met ze ex heeft gedaan, dat hun vriendschap gewoon finished, over en uit is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:25 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Die regel ken ik ook......
Dat druist tegen je gevoel in, ik zou het hem duidelijk maken; IIn ieder geval de sores waar je strax mee zit als ze een relatie met elkaar aangaan. Kun je dat aan ? Als je die vraag kunt beantwoorden ben je ver.
Het is aan jou of je contact met ze houd dan...
sterkte
Tja het probleem is ook wel dat we een hecht vriendegroep hebben van een 6 man (meer dan 8 jaar al) en tja daar hoort hij ook bij de andere 4 man keuren het trouwen ook niet goed...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:25 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Die regel ken ik ook......
Dat druist tegen je gevoel in, ik zou het hem duidelijk maken; IIn ieder geval de sores waar je strax mee zit als ze een relatie met elkaar aangaan. Kun je dat aan ? Als je die vraag kunt beantwoorden ben je ver.
Het is aan jou of je contact met ze houd dan...
sterkte
Aangezien jij er mee zit en hij er niet mee zo.. Denk ik toch dat jij net een beter vriend was voor hem dan hij voor jou. Je moet hem natuurlijk ook daadwerkelijk vertellen dat je er echt mee zit enzo..quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We zijn al meer dan 8 jaar goede vrienden...
Voor een ware vriend zou hij aan zijn kant moeten staan.. En zijn ex een "no go area" moeten zijn toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef Tobbes het volgende:
Waarom, gun je je vriend niet gewoon het beste trouwens? Hij moet rekening houden met jouw tere zieltje, maar jij hoeft geen rekening te houden met zijn heftige gevoelens voor jouw ex?
Brrr, akelig woord....quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef Tobbes het volgende:
Waarom, gun je je vriend niet gewoon het beste trouwens? Hij moet rekening houden met jouw tere zieltje, maar jij hoeft geen rekening te houden met zijn heftige gevoelens voor jouw ex?
Och voor hetzelfde geld is het gewoon een of ander sletje dat er van houdt om je gehele vriendengroep af te gaan. Na twee maanden is het dan weer tijd voor de volgende. De vrienden die nu om het hardst roepen wat voor klotestreek het is doen straks misschien wel exact hetzelfde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja het probleem is ook wel dat we een hecht vriendegroep hebben van een 6 man (meer dan 8 jaar al) en tja daar hoort hij ook bij de andere 4 man keuren het trouwen ook niet goed...
de ongeschreven regel acht ik zeer belangrijk.
there is a logic explanation?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:32 schreef Tobbes het volgende:
Wat voor bekromen ego-ist ben jij eigenlijk?
Kijk naar jezelf Ivo!
Kijk in de spiegel in kijk jezelf aan!
Wie is hier de verrader?
Wie naait zijn vriend?
Wie heeft geen respect voor de gevoelens van de ander?
Wie zet de ander buitenspel?
Wie is hier de botte lul?
Ja, Jij IVO!
JIJZELF!
Kijk en besef.
Ik zou dat werkelijk nooit doen... ookal zou het een bloedmooi en lief meisje zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Och voor hetzelfde geldt is het gewoon een of ander sletje dat er van houdt om je gehele vriendengroep af te gaan. Na twee maanden is het dan weer tijd voor de volgende. De vrienden die nu om het hardst roepen wat voor klotestreek het is doen straks misschien wel exact hetzelfde.
Wtf gast! Ga jij ff praten met je ex.. Links laten liggen in de goot die slet!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik heb hem gezegd dat ik het totaal niet prettig vind... hij stond me raar aan te kijken...
het gekke is ook nog dat hij nog nooit iets met een meid heeft gehad...
Met mijn ex wil ik nog praten...
tja... ik moet elke week minimaal 1x met haar samen werken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Wtf gast! Ga jij ff praten met je ex.. Links laten liggen in de goot die slet!
Tjsa, Love's a Biatch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja mijn ex (is net een week uit) wilt met mijn beste vriend ze hebben elkaar via mij leren kennen,
tja en die "goede" vriend wilt volgens mij ook met haar...
Wat zouden jullie doen... ik ben ten einde raad, lulliger kan niet volgens mij
(mijn ex is trouwens naar die vriend van me gestapt...)
Nah ik heb niet gezegd dat ze niet met hem mag nemen ofzo.. Ze kwam er zelf mee..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ben jij de kutvriendin die een ander z'n geluk niet wenst misschien?
Mee eens! Hoe vaker ik het lees hoe pissiger ik wordt over dat 'gun' woordje! Jij moet hem geluk 'gunnen' en weet ik wat..quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zou dat werkelijk nooit doen... ookal zou het een bloedmooi en lief meisje zijn...
En ik gun hem zeker een relatie (ook omdat hij er nog nooit 1 heeft gehad) maar met mijn ex (na een week!) is wel erg kru he vind je niet? ik denk nog elke dag aan die meid...
http://home.tiscali.be/waltertje/waltertjes_bestanden/Songtexts/brainpower-tijdloos.htmquote:Kun je me horen, lieverd? want hier is de Brain weer
Ik zag je in de laatste 12 maanden praktisch één keer
En afscheid nemen van jou is wat ik van binnen verleer
'T is al duizend keer gezegd maar ik zeg 't toch weer
Ben allang voorbij het punt van ik leg me er maar bij neer
Ben van buiten wel chill maar ga van binnen tekeer
En m'n verstand wordt opnieuw door m'n hart uitgedaagd
En de eenzaamheid bijt toe en wordt door vragen belaagd
Is je verlangen naar mij nu in de verte vervaagd?
Misschien omhels je wel je nieuwe vriend terwijl ik dit vraag
Twijfel als ik denk: lig je nou in bed met die vent?
Of ik alleen m'n handen vouw in dit gebed zonder end...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:26 schreef l3laster het volgende:
mwa beste vrienden flikken elkaar dat niet simpel...
Nee, maar ik heb wel eens meegemaakt dat ik gevoelens kreeg voor de ex van een vriend. En dat voelt kut, maar het is nou eenmaal niet anders.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Tobbes lul alsjeblieft niet zo dom, ik weet niet of jij zoiets ooit meegemaakt hebt maar zo denk je echt niet of je moet totaal geen gevoelens meer voor 'die maid' hebben...
En wat is nu je punt dan? Ga door man, geen hand vol maar een land vol! Laat die twee zielepoten en neem een nieuw chickiequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
tja... ik moet elke week minimaal 1x met haar samen werken...
Kan me volledig vinden in het liedjequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:41 schreef Triggershot het volgende:
BRAINPOWER TIJDLOOS
[..]
http://home.tiscali.be/wa(...)inpower-tijdloos.htm
dat lijkt mij ook niet meer dan logisch, maar kennelijk denkt niet iedereen daar hetzelfde overquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef phunkk het volgende:
En vergeet vooral de topic-verkloot-notes niet...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:06 schreef Tobbes het volgende:
Ik denk, dat als de modjes weer wakker zijn. Dat dit topic het eerste is dat dit gaat, of dat er 100 posts verwijderd worden.
Hmmm, dat is inderdaad niet zomaar een vriendschap....jullie kennen elkaar waarschijnlijk door en door....lastig man.....maakt de streek van hem wel erger om eerlijk te zijn.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben al ruim 8 jaar bevriend met hem, kon alles met hem bespreken enzo, je kent het waarschijnlijk wel.
Een hechte vriend dus. ik heb hem al duidelijk gemaakt dat als hij een relatie krijgt met mijn ex dat dat heel slecht is voor de vriendschap, hij heeft onze andere vrienden uit de hechte groep al verteld dat hij me niet kwijt wilt als vriend...
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad?? Vreemd....gaat hij dus over jouw rug zijn desperate gevoelens te lijf....quote:De dief heeft zelf nog nooit een vriendin gehad, dus ik zou totaal niet weten wat hij gaan doen (ik had trouwens nooit verwacht dat hij achter een meid zou aan gaan maar dat ter zijde..)
Je had twee maanden wat met haar, jij maakt het uit, een dag later leert ze je beste vriend kennen (na twee maanden pas?) en jij vindt dat dat niet mag omdat je haar niet uit je kop kan krijgen. Na een week. Terwijl je het zelf uitmaakte.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...
Waarschijnlijk omdat ze ook wat in hem ziet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Tjaa voor de sex zal ze het niet doen ze is nog maagd... maargoed zij heeft het uit gemaakt ja en haar reden was dat ze niet meer zoveel voor me voelde als ik het begin, maar ze zij erbij dat ze wel nog iets in me zag...![]()
Haar reden om op hem af te stappen weet ik niet..
nav deze post kreeg ik het idee dat jij het zelf had uitgemaakt. Maar goed het doet er niet toe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef syzo het volgende:
[..]
Afspraken maken om niet met elkaars ex'en te daten is heel nobel, maar als je echte liefde om de hoek komt kijken.......
Over een paar weken ben jij haar alweer helemaal vergeten en doet het je geen flikker meer.
precies dat bedoel ik dus....hij is haar voglende week alweer vergeten en misschien heeft zijn vriend dan nog wel eeuwig spijt als hij nu nee tegen haar zegt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Liefde van je leven... 1986... Ik zou er niet op gokken![]()
Ja we hadden gister nog wat slaapliedjes voor je opgezocht man!quote:
Jammer dat Copycat al deze moeite ongedaan gemaakt heeftquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Ja we hadden gister nog wat slaapliedjes voor je opgezocht man!![]()
Weet je wat ik denk? Die beste vriend zegt gewoon nee, over een maand neukt ie met een ander... 2 maanden later weer met een ander. En na 15 anderen vindt hij op zn 26e de warequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef syzo het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik dus....hij is haar voglende week alweer vergeten en misschien heeft zijn vriend dan nog wel eeuwig spijt als hij nu nee tegen haar zegt.
En dan hebben we over 30 jaar nog steeds dat kutprogramma memories op de tv![]()
Zit daar zo'n zielige 50'er die op zoek is naar het meisje waar hij ooit zo verliefd op was maar niets mee mocht van zn beste vriend die er 5 jaar later met zijn vrouw vandoor is gegaan..
ofzo![]()
Ach heb ik vanavond weer wat te doen joh... Misschien nu liedjes voor een andere gemoedstoestand?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jammer dat Copycat al deze moeite ongedaan gemaakt heeft
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef CleeJee het volgende:
Tobbes zal zich vast een hele stoere man voelen.....
we zullen het zien over een jaar of 30 okquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Die beste vriend zegt gewoon nee, over een maand neukt ie met een ander... 2 maanden later weer met een ander. En na 15 anderen vindt hij op zn 26e de ware
Bovendien wordt TS dan zn getuige omdat hun vriendschap alles overleeft heeft
Ivo man, het is allemaal goed bedoeld, je moet lol maken in je leven! Nog leuke mieden zat gast, ga met je vriend op stap, neem allebei een ander en laat haar lekker opzouten! Wie vist er dan achter het net...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Ivo1986 het volgende:
SubTop dat heb ik nog gezienmaargoed
JoeyT, ik denk niet dat hij volgende maand een meid neukt...
Zozo, valt me weer mee......quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Door die opmerking ben ik echt tot zelfreflectie overgegaan!
Precies, en stel in het 'érgste' geval krijgen die twee iets en dat gaat dan ook wel weer over!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik weet nog niet wat hij doet/wilt... maja
Ik snap dat je het goed bedoelt.
En acht wat de andere meiden heb je gelijk, ik overleef het allemaal wel hoor
Wat krijgen we nou? Ik zit hier godver bijna dr. Phill uit te hangen voor die jongen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef Copycat het volgende:
Tobbes en subtop: kappen met dat off topic gezwam.
De deleteknop is nog steeds binnen handbereik.
Goed zo! Mocht ze nog wat willen moet ze eerst door het stof en dan kijk je pas verder...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja was van plan om haar te bellen met de vraag waarom ze het doet, (om mijn te kloten misschien maja) daar zie ik van af
Hier doel ik dus ondermeer op:quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef SubTOP het volgende:
Wat krijgen we nou? Ik zit hier godver bijna dr. Phill uit te hangen voor die jongen!
Kappen daarmee!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef SubTOP het volgende:
Ach heb ik vanavond weer wat te doen joh... Misschien nu liedjes voor een andere gemoedstoestand?
Daarom, vrienden heb je voor het leven en sletjes maar voor even...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja hem ontlopen kan vrijwel niet... we voetballen bij dezelfde club enzo en dan ontstaat het gesprek toch denk ik maargoed dat zie ik nog wel allemaal.
ja dat zou ik ook zeggen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb zo een "geintje"ook ooit eens gemaakt
Er gewoon met zijn beste maat vandoor gaan en het werkte ook nog ik kreeg hem nog terug ook....
Achteraf best wel gemeen, want toen hield het nog geen 3 weken stand.
Tja en toen ben ik maar met zijn beste vriend gaan samenwonen, wel uit liefde overgens
Lastige situatie, ik zou in eerste instantie zeggen. Is not-done van die beste vriend van je.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja mijn ex (is net een week uit) wilt met mijn beste vriend ze hebben elkaar via mij leren kennen,
tja en die "goede" vriend wilt volgens mij ook met haar...
Wat zouden jullie doen... ik ben ten einde raad, lulliger kan niet volgens mij
(mijn ex is trouwens naar die vriend van me gestapt...)
Minimaal een maand wachten, waarom.. zij wil jou niet meer.. zij wil een ander en wat is daar nu onduidelijk aan? Enne jij wist dat hij gevoelens voor je ex had toch, jij wilde dat niet en dat wist hij.. ik zou er dan ook maar niks meer over zeggen als je zo overtrokken reageert. En alles via via horen, nogal logisch als je zulke problemen maakt. Het is een ex, zij is vrij om te doen en te laten wat zij wil.. ook met jouw vrienden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Ivo1986 het volgende:
1. Als het echte liefde is hadden ze minimaal een maand kunnen wachten...
2. Hij had naar me moeten komen van luister Ivo ik heb gevoelens voor je ex, dan had ik me kunnen voorbereiden en is het minder pijnlijk.
3. Ik hoor alles via via...
Hij zal dus wel duidelijk zijn dat die jongen niet meer over de vloer komt...
Zonde, wat eigenlijk is er dus niks aan de hand geweest. Behalve een vriend die verliefd geworden is op een ex van je en dit niet durfde te vertellen vanwege je overtrokken reacties. Je kan je excuses nog aanbieden en uitleg geven wat je dwars zit..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Ivo1986 het volgende:
mja die vriendschap is dus al kapot door het hele gebeuren.
Hij kende je schijnbaar goed genoeg om je in te schatten dus..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Ivo1986 het volgende:
ehm die overtrokken reactie was maandag, hij vertelde het omdat ik erom vroeg. daarvoor wist ik het al via via, en daarvoor heb ik nooit overtrokken gereageerd.
Kijk maar hoe jij reageert als je ex-vriend 6 dagen 'na' jou besluit er met een van je goede vriendinnen ervandoor te gaan, zonder dat een van hen de ballen heeft iets erover in je gezicht te zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Hij kende je schijnbaar goed genoeg om je in te schatten dus..![]()
Och een ex is een ex, moet die zelf dan maar weten.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Kijk maar hoe jij reageert als je ex-vriend 6 dagen 'na' jou besluit er met een van je goede vriendinnen ervandoor te gaan, zonder dat een van hen de ballen heeft iets erover in je gezicht te zeggen.
Wat ben jij een bikkel zeg.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:40 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Och een ex is een ex, moet die zelf dan maar weten.
Wel eens aan gedacht dat het voor mij harstikke normaal is dat een ex mag doen wat die wil? Misschien komt het hard aan, maar dan nog.. een ex is geen eigendom.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:24 schreef rew- het volgende:
[..]
Wat ben jij een bikkel zeg.
Het komt echt wel hard aan als je het net uit hebt en ineens je beste vriend iets met je ex neemt zonder je iets te vertellen.
Doe ff normaal ofzo.
Blaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Hee je bent r weer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
nee ze konden elkaar niet... alleen van zien
Das in ieder geval iets. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je hem voorlopig niet meer als vriend hoeft te hebben. Ook al heeft hij natuurlijk geen controle over op wie hij verliefd wordt, jij zit met de gebakken peren en niks wat hij zegt of doet kan dat veranderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja vrede is een groot woord, de vriendschap zal nooit meer terug komen, kan hem nooit meer vertrouwen denk ik.
Hij heeft vorige week zijn excuses aangeboden dat hij toendertijd niet met me gesproken heeft.
Haha wat een kankerlijer die vriend. Mag zo diep in de goot vallen als hij mij zoiets zou flikken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja vrede is een groot woord, de vriendschap zal nooit meer terug komen, kan hem nooit meer vertrouwen denk ik.
Hij heeft vorige week zijn excuses aangeboden dat hij toendertijd niet met me gesproken heeft.
mag hij van mij ook wel, maargoed dat lost niets opquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:45 schreef Madski het volgende:
[..]
Haha wat een kankerlijer die vriend. Mag zo diep in de goot vallen als hij mij zoiets zou flikken.
Dat heb ik hem ook gezegd, toen was hij stil.quote:Deze jongen is volgens mij niet je beste vriend.
Vrienden gaan voor, ik bedoel, hij moet dat meisje negeren.
Tsja, matennaaier, dat is ie... altijd maar weer de hamvraag... Waarom loopt een man altijd z'n pik achternaquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, toen was hij stil.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:45 schreef Madski het volgende:
[..]
Haha wat een kankerlijer die vriend. Mag zo diep in de goot vallen als hij mij zoiets zou flikken.
Issie lekker op tijd mee gekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
En van op het werkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
nee ze konden elkaar niet... alleen van zien
En je vriend ging erop in? Damn, wat een klootzak, van mij zou hij mogen rotten in de hel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:22 schreef Ivo1986 het volgende:
tuurlijk mijn ex even goed, heb via via gehoord dat ze nadat ze het tussen ons uit was meteen op MSN een collega heeft aangesproken voor het MSN adres van die vriend van me...
De slet...
Mij heeft ze toen aangesproken daarvoor, wist ik veel dat ze meteen achter hem aanging...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Tuurlijk mijn ex even goed, heb via via gehoord dat ze nadat ze het tussen ons uit was meteen op MSN een collega heeft aangesproken voor het MSN adres van die vriend van me...
De slet...
Inderdaad, verveel me in de les...quote:
Mee eens en niet mee eens.... Hij zou er voor je moeten zijn als vriend!.....maar je ex komt bij hem omdat ze hem leuk vind,en hij vind haar ook leuk zegt TS... als het echte liefde is, of zou zijn komt het er toch wel een keer van dat ze bij elkaar komen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor een ware vriend zou hij aan zijn kant moeten staan.. En zijn ex een "no go area" moeten zijn toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:26 schreef Ivo1986 het volgende:
we hebbe niet lang gehad (2 maanden) maar ik krijg die meid gewoon niet uit mijn kop en dat weet hij...
Heb ik je al op msn gezegd. Vrijwel niks dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Jeroen, wat heeft ze uberhaupt allemaal tegen je gezegd?
Mja ik denk persoonlijk dat hij haar alleen leuk vind omdat hij aandacht krijgt van haar en zo verliefd is geworden... het is zijn eerste relatie...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:29 schreef Wyb het volgende:
[..]
Mee eens en niet mee eens.... Hij zou er voor je moeten zijn als vriend!.....maar je ex komt bij hem omdat ze hem leuk vind,en hij vind haar ook leuk zegt TS... als het echte liefde is, of zou zijn komt het er toch wel een keer van dat ze bij elkaar komen.
Maar een week vind ik wel errug snel...
Ach men zegt: Liefde overwint alles...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |