Maar uhh, vanuit psychologisch perspectief dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:17 schreef veldmuis het volgende:
Omdat-ie anders achteruit zou lopen?
Dus de weg van de minste weerstand? Leg uit!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:18 schreef Jordy-B het volgende:
Een man loopt niet altijd z'n pik achterna... Het is gewoon een kwestie van bloedhuishouding...
Drang om voor te planten, surivival of the fittest. Darwin's theorie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:17 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar uhh, vanuit psychologisch perspectief dan?
Er is maar een beperkte hoeveelheid bloed aanwezig in het lichaam... Zodra een leuke meid zorgt dat er extra bloed naar de pik wordt gepompt, blijft er te weinig over om de hersenenen fatsoenlijk te laten funtioneren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dus de weg van de minste weerstand? Leg uit!
Dus onze pik is zeg maar de detector van 'passend' vrouwelijk schoon. Als ie uitslaat is het bingo...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef Madski het volgende:
[..]
Drang om voor te planten, surivival of the fittest. Darwin's theorie.
Voor de rest niks eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:21 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dus onze pik is zeg maar de detector van 'passend' vrouwelijk schoon. Als ie uitslaat is het bingo...
Raar, mijn hersenen functioneren juist veel meer gefocussed naarmate het bloed naar mijn lid loopt...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is maar een beperkte hoeveelheid bloed aanwezig in het lichaam... Zodra een leuke meid zorgt dat er extra bloed naar de pik wordt gepompt, blijft er te weinig over om de hersenenen fatsoenlijk te laten funtioneren.
algemeen bekend, dacht ik.
Ja... dat denk je dan, ja...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Raar, mijn hersenen functioneren juist veel meer gefocussed naarmate het bloed naar mijn lid loopt...
Dat zeg ik niet. Hetzij wel met pieken en dalen moet ik toegeven...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef Mars het volgende:
[..]
Jij loop de halve dag met een erectie rond?
Klopt als een bus. En dan natuurlijk zo vaak mogelijk gezien we onze genen moeten verspreiden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:21 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dus onze pik is zeg maar de detector van 'passend' vrouwelijk schoon. Als ie uitslaat is het bingo...
Daaruit valt op te maken of de vrouw vruchtbaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:25 schreef mForce het volgende:
Nog zo iets, waarom vinden wij borsten en achterwerken zo boeiend? wat is daar zo bijzonder aan?
Geen idee eigenlijk. 'T zijn maar rare 'uitsteeksels/kwabben' met a-symetrische vormen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:25 schreef mForce het volgende:
Nog zo iets, waarom vinden wij borsten en achterwerken zo boeiend? wat is daar zo bijzonder aan?
Is er wel een psychologisch perspectief? Welke richting wil je daarmee op?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:17 schreef Developersrus het volgende:
Maar uhh, vanuit psychologisch perspectief dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |