abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33938412
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jammer dat Copycat al deze moeite ongedaan gemaakt heeft
Ach heb ik vanavond weer wat te doen joh... Misschien nu liedjes voor een andere gemoedstoestand?
If you need space... join NASA baby!
pi_33938415
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef CleeJee het volgende:
Tobbes zal zich vast een hele stoere man voelen.....

Door die opmerking ben ik echt tot zelfreflectie overgegaan!
pi_33938442
SubTop dat heb ik nog gezien maargoed
JoeyT, ik denk niet dat hij volgende maand een meid neukt...
pi_33938460
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk? Die beste vriend zegt gewoon nee, over een maand neukt ie met een ander... 2 maanden later weer met een ander. En na 15 anderen vindt hij op zn 26e de ware

Bovendien wordt TS dan zn getuige omdat hun vriendschap alles overleeft heeft
we zullen het zien over een jaar of 30 ok
pi_33938521
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Ivo1986 het volgende:
SubTop dat heb ik nog gezien maargoed
JoeyT, ik denk niet dat hij volgende maand een meid neukt...
Ivo man, het is allemaal goed bedoeld, je moet lol maken in je leven! Nog leuke mieden zat gast, ga met je vriend op stap, neem allebei een ander en laat haar lekker opzouten! Wie vist er dan achter het net...
pi_33938657
Mja ik weet nog niet wat hij doet/wilt... maja
Ik snap dat je het goed bedoelt.
En acht wat de andere meiden heb je gelijk, ik overleef het allemaal wel hoor
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:53:05 #107
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33938781
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Door die opmerking ben ik echt tot zelfreflectie overgegaan!
Zozo, valt me weer mee......
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_33938816
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik weet nog niet wat hij doet/wilt... maja
Ik snap dat je het goed bedoelt.
En acht wat de andere meiden heb je gelijk, ik overleef het allemaal wel hoor
Precies, en stel in het 'érgste' geval krijgen die twee iets en dat gaat dan ook wel weer over!

Het enige wat ik nooit zou doen als ik jou was is dat meisje nog aandacht geven... Kan je beter aan een leuke meid besteden!
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:55:36 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33938878
Tobbes en subtop: kappen met dat off topic gezwam.

De deleteknop is nog steeds binnen handbereik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33938893
Tja was van plan om haar te bellen met de vraag waarom ze het doet, (om mijn te kloten misschien maja) daar zie ik van af
pi_33938961
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef Copycat het volgende:
Tobbes en subtop: kappen met dat off topic gezwam.

De deleteknop is nog steeds binnen handbereik.
Wat krijgen we nou? Ik zit hier godver bijna dr. Phill uit te hangen voor die jongen!
pi_33938986
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja was van plan om haar te bellen met de vraag waarom ze het doet, (om mijn te kloten misschien maja) daar zie ik van af
Goed zo! Mocht ze nog wat willen moet ze eerst door het stof en dan kijk je pas verder...
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:58:53 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33938995
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef SubTOP het volgende:

Wat krijgen we nou? Ik zit hier godver bijna dr. Phill uit te hangen voor die jongen!
Hier doel ik dus ondermeer op:
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef SubTOP het volgende:

Ach heb ik vanavond weer wat te doen joh... Misschien nu liedjes voor een andere gemoedstoestand?
Kappen daarmee!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33939057
Ok ok, was ik al mee gestopt en heb ik ook al tegen ivo gezegd! Geintje moet af en toe kunnen? Hoort bij het verwerkingsproces...
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:29:20 #115
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33939901
Edit: Reactie op verwijderde off topic.

Ontopic:
Ivo, ik zou inderdaad de eer aan jezelf houden. Probeer je zelf gewoon helemaal buiten hun 2 te houden voor een paar dagen, dan kunnen zij zien dat jij sterk genoeg bent en mocht zij het alleen maar doen om je jaloers te krijgen, ziet ze dat de pogingen nutteloos zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Copycat op 11-01-2006 15:45:02 ]
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_33942009
Mja hem ontlopen kan vrijwel niet... we voetballen bij dezelfde club enzo en dan ontstaat het gesprek toch denk ik maargoed dat zie ik nog wel allemaal.
pi_33944313
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja hem ontlopen kan vrijwel niet... we voetballen bij dezelfde club enzo en dan ontstaat het gesprek toch denk ik maargoed dat zie ik nog wel allemaal.
Daarom, vrienden heb je voor het leven en sletjes maar voor even...
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:02:41 #118
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_33944772
ivo kerel ...
neem van mij aan er zullen nog meer chicks in je leven komen,en die ook exen zullen worden.
je bent nog jong dus neem het ervan.
blijf er niet te lang bij stil staan,en ga lekker stappen en ga gewoon door kerel.
(dit is positief bedoeld he )

en als de ware komt,dan merk je dat van zelf.
ploperdeplop
pi_33950609
Nou ja als die vriend van je echt hotel de botel verliefd is.. Je hebt ook "maar" 2 maanden gehad, als dat nou jaaaren was had ik je groot gelijk gegeven.
pi_33967698
mja...

De toekomst van mezelf zie ik wel positief in hoor
pi_33967801
Ik heb zo een "geintje"ook ooit eens gemaakt
Er gewoon met zijn beste maat vandoor gaan en het werkte ook nog ik kreeg hem nog terug ook....

Achteraf best wel gemeen, want toen hield het nog geen 3 weken stand.
Tja en toen ben ik maar met zijn beste vriend gaan samenwonen, wel uit liefde overgens
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33972590
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb zo een "geintje"ook ooit eens gemaakt
Er gewoon met zijn beste maat vandoor gaan en het werkte ook nog ik kreeg hem nog terug ook....

Achteraf best wel gemeen, want toen hield het nog geen 3 weken stand.
Tja en toen ben ik maar met zijn beste vriend gaan samenwonen, wel uit liefde overgens
ja dat zou ik ook zeggen..
pi_34137985
Fuck hun allebei!!!! ken je dat liedje niet van het goede doel waarin henk westbroek singt.
als het gaat om geld,als het gaat om vrouwen,als het gaat om alles wat je lief is wie kun je dan vertrouwen?.....denk daar maares over na.echte vriendschap bestaat niet volgens mij.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:06:14 #124
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_34141971
En dat noem je een vriend???

Dat flik je elkaar gewoon niet, simpel!
Schudden voor gebruik
pi_34165771
dit komt me erg bekend voor, beste vriend wilde ook wat met haar en ze hebben een x gezoend, maar zij zegt dat zij niks van hem wil en hij blijft maar bezig,
Ik vond haar ook erg leuk, en zij mij schijnbaar ook wel, maar vind het zo rot voor mijn beste vriend, het is niet echt een ex van hem, maar toch...
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:06:01 #126
139493 visionnaire
de grote leider
pi_34257440
ik vind het niet kunnen. als ik even voor mezelf mag spreken. echte liefde houd je niet tegen, en als je het goed uitlegt naar een goede vriend toe, dan zal hij het wel moeten accepteren, maar ik zelf zou dergelijke gevoelens proberen tegen te gaan. als dat echt niet lukt, dan moet je een oplossing zoeken, en in ieder geval een tijdje geduld hebben. als je echt van elkaar houdt, dan kan dat best. de gevoelens van je beste vriend zijn wel belangrijk.

en als het alleen om de sex gaat is het natuurlijk vriendschap verbrekenswaardig.
of was het nou met ij? :?
pi_34266930
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja mijn ex (is net een week uit) wilt met mijn beste vriend ze hebben elkaar via mij leren kennen,
tja en die "goede" vriend wilt volgens mij ook met haar...

Wat zouden jullie doen... ik ben ten einde raad, lulliger kan niet volgens mij

(mijn ex is trouwens naar die vriend van me gestapt...)
Lastige situatie, ik zou in eerste instantie zeggen. Is not-done van die beste vriend van je.
Met de ex van je beste maat gaan
Maar.. ik zit zelf ook in zo'n soort situatie. Mijn huidige vriendin,
had met mijn beste vriend, maar wel enig verschil.. er zit 2 jaar tussen zij met hem,
en ik met haar;)
En op het moment van 1e zoen was ik ook vergeten dat zij met hem had gehad,
toen kende ik hem ook nog niet.. dus.. naja.

Vind het kut streek van je maat, zo kort na jou erop af stappen.
pi_34267190
ik heb een "vriend" gehad, die opeens veel met me uitging omdat die mijn vriendin wilde zien en stiekem spreken...

deze gozer ligt in mijn hoofd nog steeds halfdoodgeslagen te kermen op een afgelegen plekje...

ja dit zijn geen leuke mensen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_34275233
tja ik weet ondertussen meer... heb het hem maandag gevraagd, zelf vertelde hij niets.. de eikel...

Tussen haar en mij ging het 2 januari uit, sinds 8 januari heeft hij er al mee...

Ik moest er afgelopen maandag om vragen, later die avond is hij achter met de manager aan het praten ik stond achter een muurtje, het ging ongeveer zo:
"ik heb met haar op het personeelsfeest staan praten en nu heb ik met haar, haha , heb heel goed gepraat haha"

Dit ving ik op en ging toen door het lint, geluk voor hem dat 3 collega's het ook hadden meegeregen en me hebben tegen gehouden want anders had ik hem wat aangedaan denk ik... zijn bange en geschrokken gezicht vergeet ik nooit meer..
De manager wist niet dat het mijn ex was en keurt het zoals de meeste mensen af. Zeker nu hij zo dom en lullig tegen andere mensen aan het praten is.

Hij heeft nog niet eens het woord sorry in de mond genomen en dat kan ik hem niet vergeven...
Hij heeft een aantal dingen naar mijn mening fout gedaan,
1. Als het echte liefde is hadden ze minimaal een maand kunnen wachten...
2. Hij had naar me moeten komen van luister Ivo ik heb gevoelens voor je ex, dan had ik me kunnen voorbereiden en is het minder pijnlijk.
3. Ik hoor alles via via...

Hij zal dus wel duidelijk zijn dat die jongen niet meer over de vloer komt...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2006 13:11:04 ]
pi_34276196
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Ivo1986 het volgende:
1. Als het echte liefde is hadden ze minimaal een maand kunnen wachten...
2. Hij had naar me moeten komen van luister Ivo ik heb gevoelens voor je ex, dan had ik me kunnen voorbereiden en is het minder pijnlijk.
3. Ik hoor alles via via...

Hij zal dus wel duidelijk zijn dat die jongen niet meer over de vloer komt...
Minimaal een maand wachten, waarom.. zij wil jou niet meer.. zij wil een ander en wat is daar nu onduidelijk aan? Enne jij wist dat hij gevoelens voor je ex had toch, jij wilde dat niet en dat wist hij.. ik zou er dan ook maar niks meer over zeggen als je zo overtrokken reageert. En alles via via horen, nogal logisch als je zulke problemen maakt. Het is een ex, zij is vrij om te doen en te laten wat zij wil.. ook met jouw vrienden.
pi_34276406
Ehm hallo... ik wist dat hij met haar gepraat heeft op het personeelsfeest, ze hadden het toen over mij zover mij dat verteld is.
Ik wist totaal niet dat hij of andersom verliefd was. Dat is als een steen in mijn gezicht gegooid.
pi_34276835
En wat dan nog..
Jij bent exit, zij was vrij.. en zij vind je vriend leuker. Nou laat ze dan toch lekker, vervelend voor jou maar je kan niet iemand verbieden iets te doen simpelweg omdat jij het niet aankan.
pi_34276974
Tuurlijk kan ik het niet verbieden dat wil ik ook niet, tis heel fijn voor hem dat hij eindelijk eens een vriendinnetje heeft... maar dan nog. Hij doet gewoon enorm lullig. niemand in mijn omgeving keurt het goed. Het hele verhaal is lastig te verwoorden.
pi_34277140
Mwah als jij hem wilt aanvliegen vind ik jou ook nogal lullig reageren.. kinderachtig zelfs. Snap dat je het moeilijk vind dat je ex een ander heeft en nog wel een goede vriend, maar dan nog.. jij moet je er gewoon niet mee bemoeien. Laat die twee lekker en zorg dat je voor een meid je vriendschap niet op het spel zet.
pi_34277259
mja die vriendschap is dus al kapot door het hele gebeuren.
pi_34277328
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Ivo1986 het volgende:
mja die vriendschap is dus al kapot door het hele gebeuren.
Zonde, wat eigenlijk is er dus niks aan de hand geweest. Behalve een vriend die verliefd geworden is op een ex van je en dit niet durfde te vertellen vanwege je overtrokken reacties. Je kan je excuses nog aanbieden en uitleg geven wat je dwars zit..
pi_34277741
ehm die overtrokken reactie was maandag, hij vertelde het omdat ik erom vroeg. daarvoor wist ik het al via via, en daarvoor heb ik nooit overtrokken gereageerd.
pi_34278183
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Ivo1986 het volgende:
ehm die overtrokken reactie was maandag, hij vertelde het omdat ik erom vroeg. daarvoor wist ik het al via via, en daarvoor heb ik nooit overtrokken gereageerd.
Hij kende je schijnbaar goed genoeg om je in te schatten dus..
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:22:28 #139
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34278243
gozer, je hebt groot gelijk!
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34374278
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Hij kende je schijnbaar goed genoeg om je in te schatten dus..
Kijk maar hoe jij reageert als je ex-vriend 6 dagen 'na' jou besluit er met een van je goede vriendinnen ervandoor te gaan, zonder dat een van hen de ballen heeft iets erover in je gezicht te zeggen .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34388297
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Kijk maar hoe jij reageert als je ex-vriend 6 dagen 'na' jou besluit er met een van je goede vriendinnen ervandoor te gaan, zonder dat een van hen de ballen heeft iets erover in je gezicht te zeggen .
Och een ex is een ex, moet die zelf dan maar weten.
pi_34399781
oooh nou bij mij niet hoor, ex kan een ex zijn maar een vriend doet dat niet en doet ie dat wel dan mag ie bergen....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 02:24:54 #143
46080 rew-
Ondertitel
pi_34402267
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:40 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Och een ex is een ex, moet die zelf dan maar weten.
Wat ben jij een bikkel zeg.

Het komt echt wel hard aan als je het net uit hebt en ineens je beste vriend iets met je ex neemt zonder je iets te vertellen.

Doe ff normaal ofzo.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 04:02:58 #144
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_34402984
Je weet toch geen details van hun (mogelijke) relatie. Hoe vaak ze met elkaar naar bed gaan. Hoe goed hun sex is. Of ze wel sex hebben. Of ze hun grootste fantasieen eindelijk verwerkelijken.

Kortom, zolang je het niet weet kan je er slechts naar gissen.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_34403031
Onzin is elders.

[ Bericht 92% gewijzigd door Copycat op 25-01-2006 08:54:20 ]
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34429943
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:24 schreef rew- het volgende:

[..]

Wat ben jij een bikkel zeg.

Het komt echt wel hard aan als je het net uit hebt en ineens je beste vriend iets met je ex neemt zonder je iets te vertellen.

Doe ff normaal ofzo.
Wel eens aan gedacht dat het voor mij harstikke normaal is dat een ex mag doen wat die wil? Misschien komt het hard aan, maar dan nog.. een ex is geen eigendom.
pi_34430746
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
Blaat
Makkelijker gezegd dan gedaan. Over iemands rug elkaar leuk vinden getuigt van beide (ex als beste vriend) van nul respect voor de TS>
JOHNNY HEITINGA
pi_34432825
zeker weinig respect..
want kwam dat later nou voor dat ze ''verliefd'' zouden worden ,maar ze verruilt bijna van vriendje zoals iemand anders een jas
Salsa Espaņola
pi_34432988
Passionele nachten
In het heetst van de strijd
Die tedere momenten
Die iedereen ons benijdt
We staan hier voor een tweesprong
En we weten niet waarheen
Ach zouden we niet beter blind zijn
Voor de wereld om ons heen

Want ik wil jouw schouder om op te huilen
Jouw huis om in te schuilen
Maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg
Zo ver weg van mij
Ja, alles wat ik wil lijkt zo ver weg

Zonde van de tijd
Maar wisten wij toen veel
En ach, we waren net achttien
En we hadden nog niet veel gezien
We deden alles samen
Nooit kon 't echt kapot
Ja, in al onze dromen
Stak de sleutel op 't slot

Nu, zoveel jaren later
En zoveel meer gebeurd
Ach, we voelen het nog steeds
Maar velen hebben 't afgekeurd
Och, laat ze nu maar praten
Laat ze nu maar doen
We doen nu wat we voelen
En denken nog veel aan toen

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2006 00:12:33 ]
pi_34447210
Tobbes blijven gaan joh! Nu de songtekst van ik verscheurde je foto...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')