quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
Hee je bent r weer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
nee ze konden elkaar niet... alleen van zien
Das in ieder geval iets. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je hem voorlopig niet meer als vriend hoeft te hebben. Ook al heeft hij natuurlijk geen controle over op wie hij verliefd wordt, jij zit met de gebakken peren en niks wat hij zegt of doet kan dat veranderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja vrede is een groot woord, de vriendschap zal nooit meer terug komen, kan hem nooit meer vertrouwen denk ik.
Hij heeft vorige week zijn excuses aangeboden dat hij toendertijd niet met me gesproken heeft.
Haha wat een kankerlijer die vriend. Mag zo diep in de goot vallen als hij mij zoiets zou flikken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja vrede is een groot woord, de vriendschap zal nooit meer terug komen, kan hem nooit meer vertrouwen denk ik.
Hij heeft vorige week zijn excuses aangeboden dat hij toendertijd niet met me gesproken heeft.
mag hij van mij ook wel, maargoed dat lost niets opquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:45 schreef Madski het volgende:
[..]
Haha wat een kankerlijer die vriend. Mag zo diep in de goot vallen als hij mij zoiets zou flikken.
Dat heb ik hem ook gezegd, toen was hij stil.quote:Deze jongen is volgens mij niet je beste vriend.
Vrienden gaan voor, ik bedoel, hij moet dat meisje negeren.
Tsja, matennaaier, dat is ie... altijd maar weer de hamvraag... Waarom loopt een man altijd z'n pik achternaquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, toen was hij stil.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:45 schreef Madski het volgende:
[..]
Haha wat een kankerlijer die vriend. Mag zo diep in de goot vallen als hij mij zoiets zou flikken.
Issie lekker op tijd mee gekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
En van op het werkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
nee ze konden elkaar niet... alleen van zien
En je vriend ging erop in? Damn, wat een klootzak, van mij zou hij mogen rotten in de hel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:22 schreef Ivo1986 het volgende:
tuurlijk mijn ex even goed, heb via via gehoord dat ze nadat ze het tussen ons uit was meteen op MSN een collega heeft aangesproken voor het MSN adres van die vriend van me...
De slet...
Mij heeft ze toen aangesproken daarvoor, wist ik veel dat ze meteen achter hem aanging...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Tuurlijk mijn ex even goed, heb via via gehoord dat ze nadat ze het tussen ons uit was meteen op MSN een collega heeft aangesproken voor het MSN adres van die vriend van me...
De slet...
Inderdaad, verveel me in de les...quote:
Mee eens en niet mee eens.... Hij zou er voor je moeten zijn als vriend!.....maar je ex komt bij hem omdat ze hem leuk vind,en hij vind haar ook leuk zegt TS... als het echte liefde is, of zou zijn komt het er toch wel een keer van dat ze bij elkaar komen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor een ware vriend zou hij aan zijn kant moeten staan.. En zijn ex een "no go area" moeten zijn toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:26 schreef Ivo1986 het volgende:
we hebbe niet lang gehad (2 maanden) maar ik krijg die meid gewoon niet uit mijn kop en dat weet hij...
Heb ik je al op msn gezegd. Vrijwel niks dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Jeroen, wat heeft ze uberhaupt allemaal tegen je gezegd?
Mja ik denk persoonlijk dat hij haar alleen leuk vind omdat hij aandacht krijgt van haar en zo verliefd is geworden... het is zijn eerste relatie...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:29 schreef Wyb het volgende:
[..]
Mee eens en niet mee eens.... Hij zou er voor je moeten zijn als vriend!.....maar je ex komt bij hem omdat ze hem leuk vind,en hij vind haar ook leuk zegt TS... als het echte liefde is, of zou zijn komt het er toch wel een keer van dat ze bij elkaar komen.
Maar een week vind ik wel errug snel...
Ach men zegt: Liefde overwint alles...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |