quote:
Ik had het moeten deleten he?quote:
Nee, mensen die hun fouten zichtbaar laten zijn tof!quote:
Aangezien ik vandaag moet leren denk ik dat ik hier de hele dag wel een beetje rond zal hangenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, mensen die hun fouten zichtbaar laten zijn tof!![]()
Geldt niet voorspelfouten
![]()
MB
! Wordt het toch nog leuk hier!
dunn0w / Airelle.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, mensen die hun fouten zichtbaar laten zijn tof!![]()
Maar da's logisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aangezien ik vandaag moet leren denk ik dat ik hier de hele dag wel een beetje rond zal hangen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aangezien ik vandaag moet leren denk ik dat ik hier de hele dag wel een beetje rond zal hangen![]()
Ohquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]WTF, die zin "klinkt" alsof de dag nog maar net begonnen is. Terwijl ik het gevoel heb dat 'ie alweer bijna voorbij is (werkdag in ieder geval
).
Wat is het donker hierbuiten!![]()
![]()
Hier is het ook donker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]WTF, die zin "klinkt" alsof de dag nog maar net begonnen is. Terwijl ik het gevoel heb dat 'ie alweer bijna voorbij is (werkdag in ieder geval
).
Wat is het donker hierbuiten!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhIk zie nu pas dat het al half 4 is geweest
Maar goed, mijn dag is nog niet echt lang op gang nee
Jaaaa, ik ga zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]Om half vier nog beweren dat je "de hele dag dit en dat zult doen" is wel een beetje vreemd
![]()
![]()
GA ES STUDEREN, BIATCH!![]()
![]()
Mag wel met je compu aan hoorquote:
Ik ben er dus nogquote:
Nee, want dan had ik het moeten missen.quote:
Het zal vast snel beter gaan op school!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er dus nogmaar over half uurtje ga ik lekker op mn bed leren.. en in slaap vallen waarschijnlijk
![]()
Het is al 19 jaar goed gegaan, dus een minder jaartje mag bestquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zal vast snel beter gaan op school!![]()
Ja, want dat heb je vast nog niet genoeg gedaan vandaag... slapen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er dus nogmaar over half uurtje ga ik lekker op mn bed leren.. en in slaap vallen waarschijnlijk
![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zal vast snel beter gaan op school!![]()
Dude, je PIquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want dat heb je vast nog niet genoeg gedaan vandaag... slapen.![]()
[..]
Wat hij zegt.![]()
quote:
Ik wacht nog een jaar of 2, 3 als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Veel plezier! En vanguh hè, dat boeket!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |