quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Tof"!(Is er eigenlijk een smiley die de "aanhalingstekens"beweging maakt? Die lijkt me geinig
)
Ja, dan ligt het toch echt aan je eigen luiheid, gewoon scheren vent!quote:Gelukkig verbergen onze gevoelige huiden een duister innerlijk.![]()
![]()
Overigens is het veeeeeeuuuul pijnlijker als je zelf óók stoppels hebt, dan wanneer je zelf een glad huidje hebt zoals jijDus doe niet alsof je echt moet lijden, jij stoppelloze slet!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]Aanhalingstekens bewegen niet
[..]
Ja, dan ligt het toch echt aan je eigen luiheid, gewoon scheren vent!![]()
Oke, dan kunnen we de volgende meet gewoon zoenen zonder nare uitslag en schraalheid daarnaquote:
Ik had al ge-editquote:Je kent de "aanhalingstekens"beweging toch wel?!Met beide handen omhoog de wijs- en middelvinger krommen. De beweging die Joey in Friends niet snapt. DIE!!!
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, dan kunnen we de volgende meet gewoon zoenen zonder nare uitslag en schraalheid daarna!
[..]
Ik had al ge-edit![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:20 schreef MissBliss het volgende:
En die Friends aflevering ken ik niet![]()
Geïrriteerd danquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat is "schraal" en gaar woord eigenlijk.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:57 schreef Airelle het volgende:
Ik ga geen Hoi zeggen, zo afgezaagd.
[aanhalingstekenssmiley]Rest[aanhalingstekenssmiley]quote:
Idols 3 Users Survival Game #2: Vrij van valse nichten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
link!
quote:
Ik wilde op je stemmen bij de user survival, maar je staat al zo hoog.quote:
Iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik wilde op je stemmen bij de user survival, maar je staat al zo hoog.Ik wacht wel tot bittere tijden.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen recente foto, maar het is vast en zeker een mooie en erg geile jongen geworden
[afbeelding]
Bupatih![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |