Alsof jij niet stiekem bij de club van MissBliss wilt horen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]De club van MissBliss... die nu nog in bed ligt te rotten
! Dat je daar bij wilt horen!
![]()
![]()
En die doc heeft helemaal niets "ondeugends", alleen een gare kop!![]()
Ik hoor al bij de meetclub van MissBliss en die is veel toffer dan haar slaapclubquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof jij niet stiekem bij de club van MissBliss wilt horen.
En hij heeft helemaal geen gaar hoofd!
Die slaapclub klinkt anders heel wat leuker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoor al bij de meetclub van MissBliss en die is veel toffer dan haar slaapclub![]()
![]()
Omdat er helemaal niks mis is met zulk soort gezichtsbeharing! En als dokter maak je lange dagen, het is niet alsof jij zo glad bent als je je een uur of 20 niet scheert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef Zhenar het volgende:
En hij heeft wel een gaar hoofd. Waarom scheert 'ie zich niet eens?!![]()
Cc.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:44 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
LBquote:
Hm, nu je het zegt... die slaapclub klinkt inderdaad veel toffer!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die slaapclub klinkt anders heel wat leuker.
[..]
Omdat er helemaal niks mis is met zulk soort gezichtsbeharing! En als dokter maak je lange dagen, het is niet alsof jij zo glad bent als je je een uur of 20 niet scheert.!
Dit is nog veel afgezaagderquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:57 schreef Airelle het volgende:
Ik ga geen Hoi zeggen, zo afgezaagd.
Als je een overgevoelige slappeling bent wel ja!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En een ongeschoren kop doet naderhand zo'n pijn als je ermee gezoend hebt!![]()
Ben je weer lekker aan het werk? Wel doorschrijven heh?quote:
Rebelse tieners.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:57 schreef Airelle het volgende:
Ik ga geen Hoi zeggen, zo afgezaagd.
Een schrale huid is echt niet tof, ja!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je een overgevoelige slappeling bent wel ja!![]()
!
'toffe'quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:02 schreef Zhenar het volgende:
Nu hoor je bij de toffe vroeg-wakker-club!![]()
Ik probeer er nog wat van te makenquote:
Hoi!quote:
Oh volgende week moet ik trouwens wel 2 keer bij jouw 'toffe' club horen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik probeer er nog wat van te maken![]()
![]()
O ja! ikkequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:
Doet er nog iemand mee met de IQ Quiz van BNN vanavond?![]()
"Tof"!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh volgende week moet ik trouwens wel 2 keer bij jouw 'toffe' club horen...
En ik heb ook een gevoelige huidDus ik hoor ook bij je 'schrale kop-club'
En jij bent...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |