Wat een held.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
En mocht Jajong dit nog lezen...
Een vriendelijk verzoek om op te sodemieteren en lekker op je msn willekeurig en hopeloos te gaan flamen. Bedankt..
waar is je leren jasquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn 'Terminator' imitatie
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Vergeten bij de sportschoolquote:
En hoeveel omaatjes heb je reeds beroofd met behulp van die blaffer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:53 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En hoeveel omaatjes heb je reeds beroofd met behulp van die blaffer?
Ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog geen één om eerlijk te zijn![]()
Je had beter wel je baard kunnen laten staan om ook op dat 'stoere' uiterlijk van Arnold te lijken.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Wat zit dat meisje rechtsvoor te doen?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe (of krijg ik nu een slotje)
[afbeelding]
NJ
Ja waarom? Vertel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
waarom klikte ik op dit topic?
Je bril zit scheef..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Om te kijken of je foto erin stond.. ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen recente foto, maar het is vast en zeker een mooie en erg geile jongen geworden
[afbeelding]
Bupatih![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
De enige die echt lekker tot nu toe is is Dwc![]()
Ik door die kut-sig van ruffquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben lief. En jij ziet er geil uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja wacht maar tot iemand liefs mijn foto post.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
De enige die echt lekker tot nu toe is is Dwc![]()
hmm, ik had gelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen recente foto, maar het is vast en zeker een mooie en erg geile jongen geworden
[afbeelding]
Bupatih![]()
Ok dan, ik ben de rotste nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik voel me verstoten verdomme.
Buup wel, en ik niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Skv het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/67670_JelleCam.jpg
Ikben me lekekr
gek
ohh neuk me
Jerre!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben lief. En jij ziet er geil uit
[afbeelding]
Dat model zonnebril kan echt niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
ik zag een look-a-like van je rondhangen op oudjaarsavond in eindhovenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Skv het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/67670_JelleCam.jpg
Ikben me lekekr
gek
ohh neuk me
wheheheh die banaan in zn zak. Maar hij is wel lekker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Het was moeilijk zoeken, maar er is weer 1 gevonden
[afbeelding]
TomatensapBiertje
Net een Fotoboek aangemaakt, meteen al in de picture![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zag een look-a-like van je rondhangen op oudjaarsavond in eindhoven.
weet ik niet, maar ze liepen met zijn vijven vanaf station eindhoven beukenlaan dezelfde kant uit, richting halvemaanstraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile hunk is dit he ?
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:06 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile hunk is dit he ?
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)![]()
Sickert![]()
omg!!quote:
Foto zegt niet alles,,,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
omg!!
maar op die foto ben ik best wel sweet ja
wat doe jij in een topic over geile hunks?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Foto zegt niet alles,,,
hij STINKT!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |