Wat een held.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
En mocht Jajong dit nog lezen...
Een vriendelijk verzoek om op te sodemieteren en lekker op je msn willekeurig en hopeloos te gaan flamen. Bedankt..
waar is je leren jasquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn 'Terminator' imitatie
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Vergeten bij de sportschoolquote:
En hoeveel omaatjes heb je reeds beroofd met behulp van die blaffer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:53 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En hoeveel omaatjes heb je reeds beroofd met behulp van die blaffer?
Ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog geen één om eerlijk te zijn![]()
Je had beter wel je baard kunnen laten staan om ook op dat 'stoere' uiterlijk van Arnold te lijken.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Wat zit dat meisje rechtsvoor te doen?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe (of krijg ik nu een slotje)
[afbeelding]
NJ
Ja waarom? Vertel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
waarom klikte ik op dit topic?
Je bril zit scheef..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Om te kijken of je foto erin stond.. ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen recente foto, maar het is vast en zeker een mooie en erg geile jongen geworden
[afbeelding]
Bupatih![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
De enige die echt lekker tot nu toe is is Dwc![]()
Ik door die kut-sig van ruffquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben lief. En jij ziet er geil uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja wacht maar tot iemand liefs mijn foto post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |